Коментари - Затварят тръбите на два тунела на АМ "Хемус" към Варна за основен ремонт | dnes.dir.bg

Коментари - Затварят тръбите на два тунела на АМ "Хемус" към Варна за основен ремонт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За единия тунел 42милиона,за другия 48 милиона.Е па за двата тунела 90милиона.Е па те нови тунели ли ще правят или хидроизолация и осветление.Е така се краде пред очите ни,като за последно.А ние мислехме ,че като махнат Борисов и ремонта на ремонта ще спре.Сега да не се окаже,че това което е откраднато от магистралите,за 12години,да не го откраднат за две ,три години.

Да живей промянатъъъ!!! За кой да гласувааааам??? Пак за никой ще е. Как поне един Лидер не се появи досега, само един!!!

На 10 години тормоз...

Да сладко работа е да се правят постоянни ремонти на тунели.Фирмата спечелила ремонта веднага лапа 50% от парите и предоставя ремонта на фирма под изпълнител която също прибира една трета и на края виждаме струпана техника ама само няколко мангала работят. Задайте си въпроса защо не се правят ремонти на колоните на виадуктите или ремонти на големи мостове.Ами там се иска доста повече инженерна мисъл и по скъпо платени работници за целта . Ето ви нагледната схема за кражби и измами с наши средства

Ей боги, не помня да съм минавал по тази магистрала и всички тубели да са били отворени. Тези тунели непрестанно ги ремонтират! Чак съм в потрес, какво им има толкова, че винаги да са в ремонт!

вероятно тунелната облицовка е напукана/паднала поради дългогодишното почти непрекъснато действие отровните газове - избълвани от кюнеца\ауспуха/бурията на движещи се мотоциклети, камиони, леки автомобили, автобуси ... живи + здрави

За толиова време и толкова пари в белите държави ще направят още два такива тунела. Това е чиста гавра с хората

Няма как,празници идват, трябва да се раздадат едни пари на нашите хора....Ремонта ще е фарс, а останалото ала-бала....Много търпелив народ са българите,но за сметка на това много прост...

Правешки Ханове се дострои през 90-те. Има няма на 25 години е това дето ще го ремонтират.

На тази магистрала единственото решение е да се направят по 3-ти тунел навсякъде. Така ще могат спокойно винаги да си правят ремонти. Те тези последните 30 години все 1-2 тунела се ремонтират.

И това ако не е пълен майтап с народа.....

Затваряме ги до юли, а след това пак...

Тунелите на "Хемус" са в експлоатация от 40 години и поне от 30 винаги има ремонт някъде и движението е в едната тръба.

То така Шопите докато си ремонтират тунелите около Горни Богров и Долно Бучино-ние останалите магистрали няма да видим: Русе-В.Т. ;Търговище-Ябланица ; Варна -Бургас и т.н

И да не "ремонтират" тунелите край София, магистралите пак няма да ги видим.

щото ги ремонтират некадърниците от провицнията

магистрала няма и няма да има скоро! А със строшените пари за ремонт на ремонта на ремонта на тунели, китайска фирма да е надупчила цяла стара планина ,но още си ползваме старите скапани проходи! в нормална държава бойко щеше д а е обесен отдавна,а тук половинта идиоти по терорията още си го избират.

Бях се притеснил, че за Коледа няма да има тапи и това ще е една необикновена Коледа....

Ужас.. пак ще се мъчим в тапи целия ми съзнателен живот тая магистрала винаги е била в ремонт...

пък толкоз акъл да иматл

Тези са като адвокат с едно дело, ще си изкарат целия живот с ремонт на 3 тунела...

Половин година. За толко вари да направят още един тунел и да си ги менкат като крадат

42 милиона за ремонт???? Тия за идиоти ни имат. В Китай ще построят 3 болници и 4 тунела нови

Поне 30 години тунелите на Витиня са в непрекъснат ремонт! Фирми и фирмички се местят от единия в другия тунел, имитирайки дейност. Трябваше да загинат хора, за да оправят поне осветлението...

Истинска черна дупка е тая магистрала. Вечните ремонти и все е счупена. Така или иначе нищо не правят, поне да не я затварят. Да си взимат направо парите и толкова.

Крадциииии

Тези тунели имам чувството, че ги ремонтират от както съм шофьор - 20 години

От повече!

Не се наядохте нещастници. Кога ще работи тая магистрала

Със сигурност изграждането на тунелите е било по евтино от ремонта им сега...

Второто е следствие от първото.