Затварят ключови кръстовища в София заради строежа на метрото
Вътрешнокварталните улици в "Гео Милев" и "Слатина" ще бъдат използвани като обходни маршрути
Обратно в новинатаКоментари - Затварят ключови кръстовища в София заради строежа на метрото | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
3 (нерегистриран)
А лъч под Ботевградско Шосе кога? Трамваите 22 са на доизживяване, мръсни, прашни, непрактични, нередовни, без парно и климатик....
Пламенчо (нерегистриран)
По погрешка минах днес от там... Ми нека господата от кметството да заповядат и да отидан на работа ... от този квартал до центъра... да видим, колко време ще им отнеме. Нито светофари са оправени, нито кръстовища, нито паркиране. Когато строиш - не само цената е важна а и всичко останало - като инфраструктура, население, движение и замърсяване. То е ясно, че е по-лесно да изровиш отгоре и да го заровиш (за да хлътне след 3 години). .. но ако поставиш опраделени условия няма да е така Защо въобще се допуска затваряне на ключови кръстовища вместо да се поставят изисквания към строителите? (най-вероятно, защото на тях им е по-лесно и евтино... а пък хората..., все тая - ще чакат поредното н-то удължаване.) а да видим дали ще "приключи" в срок...
Пламенчо-чети- Пламенчо не чете (нерегистриран)
Пламенчо, как се строи във въздуха, мойто дете? как може да има строеж без строителна площадка?
7 (нерегистриран)
Абе, хитрец Пламенчо, я кажи коя от пуснатите в експлоатация линии е "хлътнала", не само след 3 години, а изобщо?
кмета го надува (нерегистриран)
диаметъра на тунела е НЕ 9.5 метра, а под 7 метра
Бай х*й (нерегистриран)
Кмета да не говори глупости за "обходни маршрути" , а да дойде де влезе/излезе през тях до Редута. Необходимо е цялостно преразглеждане на еднопосочните улици и местата забранени за паркиране т.е на цялостната организация на движението в района.
Велчев (нерегистриран)
Затворете София откъм България! Тя е едно огромно зло!
лично мнение (нерегистриран)
в един град има ли метро - не става. Метрото е за пчеличките от матрицата - да съкратят времето между бачкането, плюскането и спането. Качественият живот изключва съпътстващите "удобства" на метрополисите като смог, престъпност и висене по задръствания, когато метрото не върши работа. Чудя се какъв е тоя зор цяла България да се засели в това прашно и смръдливо гето, където всички са обречени на жалко и мизерно съществуване, че и децата си да обричат на същото и по-лошо може би....
Uu (нерегистриран)
Личното мнение е за това - да си го държиш за себе си и да не се излагаш.
хахаха (нерегистриран)
бързай да не изпуснеш метрото, че работа те чака ХАХАХА
Start (нерегистриран)
Оф, не му напомняй, че скоро трябва да се натъпче насред телесни миризми, вируси и бацили. Не му стига, че днес е бачкреският гнет - понеделник, ами и ти се гавриш...
бай Мите (нерегистриран)
ей и аз това от кога го гороря, да се махат всички ....
лалала (нерегистриран)
Проблемът е, че нямат ресурс да го поддържат - като се развали ескалатор или асансьор не могат да го оправят повече от месец. Тъкмо го оправят и се развали другия.
Пенко (нерегистриран)
Идеално Има метро !!!!
За сроковете (нерегистриран)
Копаенето на тунела е 2.5 години. Ако не възникне нещо извънредно - архелологически находки, подпочвени води. След това има вътрешно оформление, изграждане на метростанции, монтаж на техниката. За такава линия минимумът е 4 години, максимумът 6. На повърхността различните етапи се отразяват по различен начин.
До следващите избори (нерегистриран)
В Х.Димитър и Левски кошмарът е вече 4 години. За това време в Третия свят строят по 10 км на година. Тук по 1 км. И новите затваряния ще са 2 + 2 + 2 - поне 6 години.
Start (нерегистриран)
Те не затвориха ли пак участък от "В. Вазов" след като го пуснаха, щото платното пропадна?
Евгени Минчев (нерегистриран)
"Само главата на машината е 9,4 метра в диаметър." Еееех ... какви глави има.
66 (нерегистриран)
Заяждане на дребно. АКо не искахте да е такова щяхте да посочите "правилния" според вас пример. Тук не е технически форум, все пак. "Глава" е разговорна форма, да не забравяме.
некой нейде (нерегистриран)
2,74 м е широко метровлакчето за 1,435 м междурелсие, ползвано в бълг. соф. метро, герм. произв-но от сименс инспиро влакче + още толкова ако ще се копае за 2-а жп коловоза в една тръба = 5,48 м. За сравнение руск., ползвано преди четвърт век в единствен. тогава действаща отсечка Константин Величков - Сливница, произв-но от метроВагонМаш е с ширина 2,67 м за 1,435 м междурелсие, за в една тръба 2-а коловоза иде ширина 5,34 м. Останалото е тунелна облицовка ползвана да издържи (не)динамичн. натоварване т обкръжаващата железопътн. тунел земна\скална/водна маса + това от движещите се метровлакчета, живи + здрави
ППраст (нерегистриран)
Вече за мерни единици използваме презокеански самолети, така ли? До онзи ден бяха бейзболни игрища.
jojo (нерегистриран)
Защо се строи само за София? Едно метро защо не се построи в Пловдив. Или просто тоя пари не се инвестират в БДЖ?
Start (нерегистриран)
Щото в София са съсредоточени основните ползватели на метрото - държавната администрация. Десетки хиляди калинки се качват сутрин, да стигнат бюрата си и да започнат да си клатят краката и да създават проблеми на реалния сектор. Същата тази армия в 17:29 е на нисък старт да се юрне обратно, за да си почине от нищоправенето.
кешкеш (нерегистриран)
А защо не се предприемат мерки за даурбанизация на София за сметка на провинцията? Например като се вдигне здраво данък сгради за столицата?
Start (нерегистриран)
Защото това е цивилизационен проблем. Половината гърци живеят в Атина. В Испания са няколко огромни града и останалото е пустош. Пък данъците като политика са най-идиотският начин - пренасочват се капитали, които се крадат и пилеят. Съвсем други са мерките и хората сами ще се разотидат - качествено здравеопазване, образование и разсъсредоточаване на промишлеността. Ей ти пример с Панагюрище. Освен това, в София е съсредоточено голяма част от 700-те хиляди трудоустроени в публичния сектор. На тях ли да им вдигнат данъците, като те са държавата? Ние от реалния сектор сме организма, върху който те паразитират. То, ако ставаше с едните данъци...
Дочо (нерегистриран)
А може би искаи и Рурализация на София и ще си си у дома! Като на село?
Start (нерегистриран)
Първите ми спомени от София са когато тепърва започваха да копят Левските, Люлините, Младостите и т.н. Без носталгия, онзи град приличаше на нещо, а това сега е зверилник. Даже, при комунягите имаше някакъв ред и планиране с тези новите комплекси - грозни, некачествени, но с методика и някаква идея. Сега вече всичко е грозно, некачествено и с градоустройството и планирането на фавелите около Рио.
99 (нерегистриран)
Щото БДЖ никой не ползва, освен социално слабите и тук-там някой заблуден. Освен това хвърлените в БДЖ парите ще бъдат откраднати и нищо съществено няма да се случи. Пловдив няма метро по простата причина че не търси финансиране. А и там няма гигантските задръствания в София - съвсем нормално при положение че в работен ден София нарадства до 2.4 млн. души, а Пловдив едва ли надхвърля 400 000 - мащаба е различен. Да не говорим че Пловдив като площ е колкото 3 квартала в София. Метрото в Пловдив не би решило големи проблеми, затова няма много смисъл. Виж, във Варна има повече смисъл заради недобре планираните градски артерии и навалицата която се струпва през лятото. Та дори Бургас би имал повече нужда от метро от Пловдив.
:) (нерегистриран)
във варна просто няма как, с тази нестабилна основа.
Ма кой пречи (нерегистриран)
на Пловдив да си строи метро? Общината изготвя проект, предсравя го за финансиране пред Европейската банка и т.н.
fed (нерегистриран)
Защо не? Предполагам че трябва политика на държавата да развива регионите, която политика липсва.
Viking (нерегистриран)
Защото тук са съсредоточени основните птицеферми и бройлеропотока.
Дочо (нерегистриран)
И в Габрово ли искаш метро?
Крум (нерегистриран)
Центърът за градска мобилност води класацията за безполезна институция. В София нищо не се е подобрило откакто съществува. Получават незаслужени заплати за бутафорна работа. Те са институцията, която е отговорна да разработва транспортни планове, алтернативни трасета, да строи временни отсечки, поумняващи кръстовища и да пренарежда ленти. Столична община е виновна за хаоса чрез ЦГМ
Иванчо (нерегистриран)
Изобще не съм съгласен с първото твърдение. В София градския транспорт се подобри много през последните няколко години. Аз от 20 години пътувам всекидневно с градския и усещам подобрение. Вече има много по малко закъснение, автобусите са една идея по чисти и спретнати.
фед (нерегистриран)
Може би, но в неделя си дават голяма почивка. Намаляват двойно и тройно превозните средства.
турист (нерегистриран)
В неделя пътникопотокът е 3-5 пъти по-малък и посоката на хората е по-различна. Дори и разредените по график автобуси пътуват празни.
99 (нерегистриран)
То само заради подобрението с метрото мога да кажа че твърдението ви е отчасти невярно. Не ползвам никакъв друг МГТ освен метрото и въпреки това подобрението е огромно. Там където няма метро ходя с кола, просто е. Отделно съм доволен от зелената зона където живея, щото преди беше кошмар да си намериш място дори на 5 пресечки от дома. ВЯРНО Е че ЦГМ са най-зле управляваната структура (след БДЖ) в България, но не по замисъл, а по изпълнение. Нещо което новата власт може да промени.
Start (нерегистриран)
Алоу, хуманитарното образование, дето се подиграваш на техническите специалности, ти за препинателни знаци чувал ли си? А, че подлогът в изречението не се членува с кратък член, или ще ми излезеш с номера, че тук не е формално и няма нужда да внимаваш? Нали ви чета писанията на юристчетата и мерийнджейчетата, дето уж сте кандидатствали с БЕЛ - и в официалната кореспонденция сте същата скръб. Достатъчно тъпи сте да не знаете, че или уменията ви са автоматизирани, или изобщо ги нямате. Полуграмотни полуинтелигенти, тръгнали акъл да дават и да се заяждат с тези, които ви крепят цялата цивилизация и без които за три месеца 60% от вас са измрели, бе. Само да ви се "разсърдят" диспечерите и поддръжката на ЕЕС, на третия ден ще виете на умряло. Бройлери, които не могат да ходят, камо ли да летят, се мислят за орли - ха, ха, ха. Кво ревеш за зелена зона и място за паркиране? Нали си по големите картини? Явно в тях не се вписва прилежащ паркинг и собствен гараж, какъвто е случаят при мен с малката картина...
UN (нерегистриран)
Абе, техническия, ти верно си много интелектуално затруднен!
Start (нерегистриран)
Нищо, де, вие щото сте интелектуално незатруднени, затова сте бачкери на наемен труд и ходите с метро на работа. Който няма друго, капитализира си труда...
Uu (нерегистриран)
Абе Старт ли си, реСтарт ли си, много си злобен! Завиждаш, сигурно работиш като пазач някъде, живота ти е тотален провал и всички останали са ти виновни!
Start (нерегистриран)
Никъде не работя. Не разбра, ли? Работата е за гоите. Това, с което се занимавам, по никакви критерии не може да мине за работа, най-вече по ДОПК. Тръгнали пролетарии на капиталист акъл да дават. Айде, още малко остана и в метрото да се прибирате по апартаментите, че понеделникът май ви е най-тегавият ден от седмицата. Както казах, яко сте неграмотни, ама то за бачкер много не се и иска. "ЖивотЪТ ти е тотален провал." Чак тотален не е, ами умерен и в допустими граници. За разлика от вашия пролетарски/чиновнически, дето още навремето Тодор Колев го иронизираше с "от - до, от-до". Ако не друго, поне да ви налея малко култура на новото поколение заплатаджии с въпросната сцена - https://youtu.be/5jaSBW40454
Start (нерегистриран)
Понеже напъните ти за остроумие не дават резултат, по-добре да ме беше иронизирал с "фалстарт", бе. Много сте зле, ей, ама то човек на заплата и със шеф на главата има си хас да е друго...
бай Мите (нерегистриран)
явно, си от скоро придошлите... от 30 години, даже май са и 35 ... се возя на градски транспорт в София, та в момента е на много по - добро ниво от това което беше. Не казвам че е перфектен, но определено е по добре... Аз съм чакал с часове, по спирки, без заслони и пейки, на студ, на пек, на дъжд... И като дойде икаруса, първо не можеш да се качиш, щото му се спукала въздушната възлвница и той полегнал на ляво... е няма качване (особено дете като мен тогава). Тамън се издърпям някакси или добри хора ме побутнат, та отивам на хармониката, а там дъжд, сняг, каквото времето на вън. И през зимата няма отполение и стържеш стъклата, нарисувани с цветенца от леда, за да видиш на коя спирка си ... А лятото климатик няма, ама и прозорците не се отваряха и ни беше едно хубавоо, тогава ходиш на хармониката та да влиза някакъв въздух. Това всичкото ако успееш да се качиш, редовно си пътувах с раницата на вън, затисната от вратите, щото просто нямаше място за нея ... Ех спомени.... А сега закъснял автобуса с 5 минути, и ооо ЦМГ са гола вода....
090 (нерегистриран)
Досегашният опит показва, че когато кажат ДВЕ години това означава ШЕСТ години ! Вчера, минах с кола през София - не бях няколко седмици в България. Усещането е ужасяващо и кошмарно ! Всички булеварди и улици, които бате ви Бойко и Фандъчкова преасфалтираха и ремонтираха, за които гръмко се говори и се похарчиха няколко милярда са напукани и като след 30-40 годишна експлоатация ! Погледнете на какво прилича цариградското шосе от началото до края ! Все едно караш по влакови траверси... Погледнете коловозите пред френската гиманзия ! Да не говорим за изкъртения асфалт по асфалтирания преди 2-3 години бул. Вазов ! Влизането в София с кола от "Европата" (Калотина) - този булевард е в дупки кръпки, без никаква маркировка изкъртен като голяма улица в Столипиново (цигански квартал на Пловдив) ! Кварталните улички дори в богаташките квартали на София - Лозенец, Ив.Вазов, Стрелбище и т.н. са като най-затънтените улички от дълбоко провинциален град от соца !
666 (нерегистриран)
Кметът каза, че затварянето е за две години и половина, ама ще се постараят да го пуснат за две. Това е при първата копка на "Окръжна Болница". От други (абсолютно сигурни) източници знам, че проектът за временна организация в същия район е за ТРИ години и половина ... и това е постижимо при благоприятно стечение на обстоятелствата. Въпросът е защо кметът лъже?
кешкеш (нерегистриран)
Ама пък я се разходи около София, да видиш какви дворци си построиха със заграбеното. Някои даже си имат и по една виличка на малдивите и в тайланд. Да не казвам имена, те си знаят кои са.
ДА (нерегистриран)
Първо да уточня-живея на ул.Гео Милев,би трябвало да съм щастлив,че ще имам метро под носа.Но не съм!И не е,заради задръстването,шума,праха и т.н.А защото това е най-безмисленият лъч на метрото,който свършва в нищото-на локалното на Цариградско,дори не достига Окръжна болница.Питам аз,за какво ми е метро,с което да "слизам до града"!?!Не мога да отида до Младост,няма връзка с метрото на пазара в Младост ,къде е връзката-как да стигна до летището,примерно!?Като се кача на метрото и се прекача поне веднъж и мина по околовръстното ли!?А живея толкова близо до летището,че копърките не искат да ме вземат-близко им било!Пълна недомислица!
Start (нерегистриран)
За сметка на това, имаме два лъча до МОЛове - онзи грузински Парадайз и онзи селския на околомръсното. Някой ак може да сподели какви са критериите за тези решения? Голяма гъстота на живущите или нещо друго? Тук отдавна построиха метростанция на 5 минути пеша и ако съм се качили и десетина пъти на това метро, пак добре. Връзката с другите линии между Орлов мост и СУ е такава тъпотия, че не спестявам никакво време, сравнено с колата. Единственият недостатък на колата е в платените за паркиране зони, обаче все по-рядко ходя в тях. Май, тва тъпо метро е нарпавено да обслужва основно държавната администрация - калинките да ходят да убиват време и да генерират напечатана хартия по учрежденията.
A (нерегистриран)
Ами пишете им да направят една линия специално за Вас : Гео Милев - Окръжна болница - пазарчето на Младост - летище София.
Start (нерегистриран)
Ми, доста по-разумна е идеята му от линиите до двата МОЛа. Я, кажи там каква е гъстотата на населението, хеле пък при този с гръцката Икеа - ха, ха, ха. Само заради тази линия, всички от кликата на Фандъчката са за панделата.
Бръм (нерегистриран)
Е определено е глупаво метрото просто да свърша глухо, вместо да се съедини с другата линия, при условие, че е доста близо
. (нерегистриран)
До всички дестинации се стига с прекачване, както е в множество градове в метрото. Не можеш да очакваш с една линия да стигаш навсякъде. До мола на Цариградско има много бизнес сгради, където работят хора.
Start (нерегистриран)
Така, де, ама от прекачване да прекачване има разлика. Едно е да се прекачваш между линии на различна дълбочина, т.е. само с ескалатори, или такива които се припокриват, друго е тая тъпотия между Орлов мост и СУ. Метрото е за определен контингент и дотам. Като е толкова хубаво, я кажи отгоре по паралелните булеварди що пак е фрашкано с коли? От Черковна до Белите брези с кола ми е по-бързо и по-удобно, отколкото с метро, хем няма прекачване.
НЕ (нерегистриран)
Явно не ки запознат с обстановката.Като слезеш в локалното на Цариградско,не отиваш в Мола!Доста трябва да повървиш до там и до бизнес сградите!
99 (нерегистриран)
Щом не ви изнася маршрута - не го ползвайте метрото. Така или иначе пак ще спечелите от намаления автомобилен трафик в района, не го ли осъзнавате? И да, и на мен ми беше странен тоя маршрут, наистина трябваше да направят връзка с Линия 1 при пазарчето в Младост. Почти съм сигурен че подобен проект има и ще го видим в бъдеще. Т.е. дано да е заложено продължение с още една спирка ...
Start (нерегистриран)
Тва за намаления автомобилен трафик е цяла наука и много сериозни математически модели. Резултатите са много по-различни от очакваните на пръв поглед. Моите автомобилини маршрути са масово дублирани от метролинии и пак са си същите навалици, каквито винаги са били. Ако кажеш, че без метрото задръстванията щяха да са двойни, ще ми е ясно, че си с хуманитарно образование.
99 (нерегистриран)
Хаха. Математическия модел обясни ли ви че в същото време (след откриването на метролиниите) са нараснали както населението на София (и то много), така и доста търговски трафик, който преди го е нямало - доставки, куриери и т.н., които не могат да използват метрото, нали? Между другото може да си прост с произволно образование - ако смятате че то гарантира интелект значи със сигурност сте учили в ТУ/МЕИ. :)
Start (нерегистриран)
То какво друго образование има в България освен ТУ и МУ, бе?! Юристчета, меринджейчета и графомани- ха, ха, ха. Водещи в разработването на тези контраинтуитивни модели са американците, щото не само в Калифорния имат проблеми с гъчканака. Изводите им обаче са общовалидни. Ако ще цяла България да се изсипе тук, задръстванията няма да станат тройно по-големи, тъпчо. Иначе, да - в математическите модели се залагат много повече фактори от едното нарастване на населението и тези ти страшни куриери, пък накрая матлабът и пайтънът като изплюят резултатите, влиянието на тези параметри се оказват с малка тежест. Лангъркай си се с метрото, щом това ти е нивото... на офисен планктон.
Иван (нерегистриран)
Ей все недоволни в тази държава - направиш му метро - недоволен, не му направиш метро - недоволен, не му направиш метро да спира пред входа му - недоволен, направиш му метро пред входа - недоволен! Хайде дайте идея по какъв начин ще станете доволен за да може света да се "завърти" около вас!?
Бръм (нерегистриран)
Лошо няма. Само малко начесто ми се виждат тези метростанции - " Лот 2 - участък ул. Шипка - кв. Гео Милев - ж.к. Слатина - Зала Арена армеец/ Техпарк София - бул. Цариградско шосе с дължина 6 км и 6 метростанции." "Общата дължина на Линия 3 на метрото в София е предвидена 21 км с 21 метростанции. " "На всеки километър" продобива нов смисъл :-) Предполагам, строеж на станция е бая скъпичко
Start (нерегистриран)
Тва е едно на ръка. Другото е, че с това често спиране, влакът не може да се засили даже. Накрая, ще стане като с другите линии, ако се наложи прекачване между тях - с кола разстоянието се взима за същото време.
Иванчо (нерегистриран)
Стандартът е спирките на метрото да са средно на 15 минути пиша в средно темпо. Това е около 1 километър. Даже в Ню Йорк са на по 800 метро средно.
Start (нерегистриран)
Баш пък нюйоркското метро изобщо не е за пример. Стандартът е много по-сложен и се основава на гъстотата на населението по трасето.
99 (нерегистриран)
Иванчо, не ти ли стана ясно че Start с теснопрофилираното си образование (или по-скоро образУвание) не може да види голямата картина и затова сутрин мрази себе си, а следобед - всички останали? :)
Start (нерегистриран)
Ей, глупак с хуманитарно образование, голямата картина накрая все става малка. Привидно напълно различни явления се свеждат до едни и същи предавателни функции накрая. Та, ква е твоята голяма картина, довела ни до това София да стане кочина (с метро)? Голямата европейска картина - огромни гета, а между тях предвижването само в конвои с тежковъоръжена охрана, както са примерно Индия, почти цяла Африка и голяма част от Латинска Америка. Подозирам, че като виден представител на постиндустриалното общество си "зает" в сферата на услугите или в публичния сектор.
Uu (нерегистриран)
Start, пийни една вода да се успокоиш!
Start (нерегистриран)
Как една вода, бе?! Над литър изпих, че бях на фитнес долу. Представи си - в "работно време".
Wonderful Life (нерегистриран)
По последни данни на КНСБ, днес само за храна и нормално хранене за член от едно семейство са необходими 1700 лева. Масовите заплати в България са 1000-1500 лева. Пак по данни на КНСБ 500 000 българи работят за минималната заплата(933лв от 01.01.2024г). Заплата на строителен инженер в София(не някъде в провинцията) - 1600-2000лв. Заплата на IT-специалист в София - 2500-3000лв. Всичко останало е лъжа и измама - тези приказки под шипковия храст за космическите заплати на IT-специалистите в днешна колониална България са пълна глупост. Среден наем в София - 800-900лв/месец Средни цени на жилищата в София: - Гараж 10-12 кв.м. - 30-50 хил. евро - Едностаен апартамент(гарсониера/боксониера) -80-100 хил. евро - Двустаен - 200 000 евро - Тристаен - 300 000 евро - Четиристаен, нормален за едно семейство и отглеждане на 2 деца - 400 000 евро Честито - мисията невъзможнa(Mission Impossible)! Цени на хранителните стоки в днешна колониална, окупирана България - 5 пъти по-високи от средните цени на храните в Германия, Франция, Великобритания, Италия или другаде в ЕС. При размер на доходите в България - 5 пъти по-ниски от размера на доходите в Западна Европа и Евросъюза. За справка: минималната заплата в Германия - 1900 евро. Минимална заплата в окупирана мутренска България - 450 евро(933 лева). Това днешното в колониална България въобще не е никакъв капитализъм - това е олигархично-грабителски мутрокапитализъм. Пазар на труда - няма. Свободен пазар, пазарна икономика и какъвто и да е пазар също няма - има мутро-олигархични картели, монополи, тайни договорки и жестока спекула при абсолютно всички възможни стоки и услуги Българският прост и мега лаком мутро-капиталист тип чорбаджия-изедник, знае само едно - да експлоатира и ограбва жестоко своите почти безплатни роби наречени наемни работници, и да надува до Космоса цените на всички стоки и услуги. Така се забогатява днес в американска колониална България - мизерни, почти.нулеви разходи за труд и работни заплати и безумно високи спекулативни цени на всички видове стоки и услуги. Честито на българските роби! Честита им демокрация и "сполука"!
... (нерегистриран)
Ако бяха такива заплатите, нямаше да има кой да купува апартаментите по 150-200к евро...
Да (нерегистриран)
Краткия извод. Лъжат за заплатите. От цените на жилишата ще се ориентираш. На всеки 3 почивни дни България се изпразва. Това да не се прави с въшки.
отг. (нерегистриран)
За заплатите: В армията и полицията започват от 3000, масовата е към 4000, като разбира се "ценните кадри" взимат и нагоре. ИТ - къде си видял такъв 2,5-3К ? Повечето на 8к се мусят и напускат.
Start (нерегистриран)
Колко си неадекватен... Основната заплата в полицията от няколко месеца я вдигнаха на 1580 кинта и то за тези с висше. Ако си мислиш, че още толкова са им ДМСтата... ИТ секторът е много обширен и 8 хилки са от синиър нагоре и то не навсякъде. Пък колко народ вече го съкратиха или виси на косъм от съкращения да казвам, ли?
99 (нерегистриран)
Wonderful Shiiit, и какво общо има неверния ти пост с темата за метрото? Отделно, да ти кажа, аз съм ИТ, и дори не съм "старши". Взимам 12 000 лева заплата, и не съм само аз, повярвай ми. Само отиди в някоя кръчма в София и се заслушай какви са темите - 80% от посетителите са младежи от ИТ сектора, които още нямат сериозни разходи като деца и т.н.
Start (нерегистриран)
Какво IT си ти, бе?! Сглобавач на фреймуърци и вредител с майкросървизи, предвид колко си скаран с математиката. Ама давай го по-предпазливо, че идват китайците и не само броудкомските жълтури във VMWare. Там Диана и компания вече изгоряха, а планктонът от декември насам гризе нокти от нерви - пръсти не им останаха. Когото не съкратят, чакат го съвсем други условия, т.е. като в китайска фирма. Ще се заслушвам по кръчмарски разговори на заблудени момченца, а няма да гледам какъв дял от офисните площи в Пало Алто разпродават. Успокоявайте се, че това не е проблем, щото ще работите от къщи...
UN (нерегистриран)
Start, явно работи за някой като 99 :) С хуманитарно образование :) Хаха, явно ти е бръкнал в по-долно разположения отвор на храносмилателната система. Карай го по-спокойно , щото както казват шопите - "че добиеш инфаркт"
Start (нерегистриран)
СОЛ съм отдавна, т.е. разбирай нетрудови доходи. Вие работете, за мен има кой/какво да работи. Инфаркт от какво се предизвиква, баш шопите ще знаят.
Uu (нерегистриран)
СОЛ сигурно е Stupid over Limit ... :)
Start (нерегистриран)
Много остроумно, че и на (смотан) английски - виж hyphenation rules. Не, бе, СОЛ е NaCl в тесен смисъл и съединение на метал с неметал, в широк смисъл. С това ти остроумие, сигурно си fun at parties.
Стоянов (нерегистриран)
А бе да попитам гербавите, нали организирахте всенародни протести срещу избирането на Пеевски за шеф на ДАНС. Къде сте сега ? Може би в Конституционния съд ?
Петров (нерегистриран)
няма столица в европа, която да разполага с три или четири лентови автопътища, с широки локални улици, кръгови и "детелини", които правят придвижването в пет милионни градове леко и спокойно. тук тесни пътища, през 200 метра светофар, през 50 метра пешеходна пътека и безкрайни ремонти. крадци.
.... (нерегистриран)
Ей ! Друго си беше по БАЙ ТОШОВО време. Само трамваи ,тролеи и автобуси ЧАВДАР. Сега дупки, тунели,задръствания. Съсипаха я тая държава начи ! :-D :-D :-D
Петров (нерегистриран)
ами така си е и като сложиш масово използваните изпърдени дизели на по 20 години които карат бългерианите си е точно такава картината.
Стефанов (нерегистриран)
След като медиите на Пеевски направиха Борисов премиер за цели 14 години, защо пък самият Пеевски да не може да е поне 4 ?
sdss dddd (нерегистриран)
Две години и половина... Прочетете пак и осмислете - ДВЕ ГОДИНИ И ПОЛОВИНА , за 3 метростанции с дължина на трасето не повече от 4-5 км.....
99 (нерегистриран)
Значи ако не е за 2 - 3 месеца да не го почват изобщо? Бахти хейтърите сте... Ако зависеше от вас още щяхме да висим по дърветата ...
.... (нерегистриран)
Те само копачката ще сглабят 8 месеца и още толкоз ако я разглабят после.... и за копането остава около година . Бавно става не е кат да си прекопайш градинката на село :-D Няма как да стане без известни неудобства. В цял свят е така. Мрънкачи !
Петров (нерегистриран)
не се налапаха тези крадци. в цяла европа не съм виждал такива тотални затваряния и то за по няколко години. да могат да налапат парите, да си изберат "подизпълнители", те - други и накрая си оставаме само със затварянията.
брей (нерегистриран)
А ходил ли си по цяла Европа?
Петров (нерегистриран)
не, като теб си стоя на село.
sdss dddd (нерегистриран)
Ходили сме и то на доста места. В Прага например, за една година изградиха напълно пет метростанции. От февруари 2015 до февруари 2016.
99 (нерегистриран)
sdss dddd - нали правиш разлика между метротунел и метростанция?
... (нерегистриран)
Честито на живущите по обходния маршрут! Ще бъдат едни приятни 5 години на скандали, шум, невъзможно паркиране и стрес! Но, така е "у градо"!
99 (нерегистриран)
Дори и да е така, няма да е 5 години. Или не, чакай, предлагаш нищо да не се строи в София, за да е комфортно на шепа хора за едно кратко време, което ще мине без да усетим?
123 (нерегистриран)
За да се започне това строителсто, всичко е подготвено от предишната администрация на общината. Сегашните трябва да поемат и да довършат нещата. Много е цинично да си приписваш всички заслуги и да плюеш по предишните без никакви доказателства.
Джон (нерегистриран)
"... и улици в "Гео Милев" и "Слатина"." Нещо не ми е ясно, нали Гео Милев е в Слатина?
sdss dddd (нерегистриран)
Ама точно така. А пък Дружба е в Младост.
Джон (нерегистриран)
Район "Слатина" включва: ж.к. Христо Ботев ж.к. Христо Смирненски ж.к. Гео Милев ж.к. Яворов (частично) кв. Редута Какво е "квартал Слатина" ?
Геле Коняра (нерегистриран)
ж.к. Хр.Смирненски е бившия квартал Слатина. Но това го знаят месните, не и навлеците.
77 (нерегистриран)
Джон, този въпрос може да го зададе само човек който отскоро живее в София. :) Гео Милев си е Гео Милев. Слатина (не административния район, а това на което кореняк софиянци му викат Слатина) включва Гео Милев и Редута, част от Смирненски, и самия квартал Слатина (грубо района около ПЖИ), но не Христо Ботев и Яворов. Или, казано иначе, кварталите между ЦШ, Ситняково, Боян магесник/Слатинска и това което опира в Дружба-1.
Джон (нерегистриран)
Родата ми е от село Слатина. То не съществува. Заличено е. Няма следи от него. Няма останки от него. Това до ПЖИ са къщи, построени късно, не са от селото. Селото е до реката (училището, сега читалище). Слатинци са изселени по други жилищни комплекси. В ж к Христо Смирненски няма слатинци. Вижте си личните карти. От уважение към слатинци не наричайте жк Христо Смирненски “Слатини”.
UN (нерегистриран)
Родата ти може да е Бела Слатина, врачанско, но не и от Слатина - София. Има остатъци от селото, ама не знаеш къде да ги търсиш. Потърси картата на София от 1938, и ще се ориентираш (ако можеш)
Джон (нерегистриран)
Няма остатъци от село Слатина. Това са фактите. Слатинци са изселени до един. Това пак са факти! В ж.к. Христо Смирненски не живеят слатинци. Къщата на най-големия род - Владови, се намира срещу днешната баничарница Никай. Няма останали къщи от селото. Това, което виждаш, е строено след 1944, то не е слатинско.
Джон (нерегистриран)
Христосмирненци са хора, докарани на мястото на слатинци след 1944. Те си нямат ни най-малка представа за историята, киултурата, бита, традиите на слатинци. Отиви във всеки един блок в Христо Смирненски и ще видиш, че тези не са от там. Слатинци са стари земеделски родове, с много земи - от летището почти до Борисова градина. Богати са, комунистите са ги наричали "кулаци". Вероятно са били едни от най-богатите селяни в страната. За тях са работили ратаи. Сега разбра ли какво се иска от теб? Не наричай Христо Смирненски "Слатина", не наричай христосмирненци "слатинци".
99 (нерегистриран)
Кво реват сега тия? Малко неудобство и после завинаги голямата благина - метрото. Като строиха до нас метрото - не ревахме, нищо че е доста по-ключово и голямо кръстовище дори и от ГеоМилев/Ситняково
666 (нерегистриран)
Положението е кошмарно. Временната организация е правена от хора, които или не управляват автомобил, или са правили "проекта" по карта, без никога да са стъпвали в квартала. Всеки местен би дал поне по 3 по-адекватни варианта за обходни маршрути. А новите режими на светофарите допълнително утежняват нещата. Идвайки по Коперник в посока към Редута, на кръстовището с Гео Милев вече има две секции на светофара, които светят по различно време. Поради тази причина дясната лента (която беше за направо и надясно) вече е само за надясно, а лявата (която беше за наляво). И така, когато си в лявата лента и искаш да продължиш направо, се оказва, че си очи в очи с тези, идващи отгоре, за които съответната лента е за ляв завой, трябва да си проправяш път срещу тях, както и да се буташ с онези от дясната лента, които по навик продължават напред ... Създават се конфликтни ситуации, а една катастрофа в това кръстовище ще направи задръстване от Подуене до Плиска.
666 (нерегистриран)
... а лявата (която беше за наляво)., вече е за направо ...
... (нерегистриран)
Разбрахме бе, мой човек - айде споко, после ще се возиш на най-удобния транспорт, а кирливия ти блок ще поскъпне поне с 30%. Трай сега и внимавай на кръстовището!
666 (нерегистриран)
Ти вярваш ли, че човек, който има възможност, ще си причини това 5-6 годишно страдание, задади някакви евентуални 30%? От 3 години не живея в Гео Милев, след два месеца сменям работата и няма изобщо да ми се налага да минавам по тези места. Вярвам, че всеки, който може да го направи, би сторил същото. Но създаването на постоянен риск от ПТП по и без това натовареното кръстовище, е проблем, който ще къса нервите на останалите още дълги години.
99 (нерегистриран)
-> 666 Аз живея до х-л Хемус. ТЪрпяхме няколко години метрото, ПТП-тата не се увеличиха, дори напротив. Сега е перфектно. За цените на жилищата даже няма да те почвам, 30% е нищо ...
qwerty (нерегистриран)
Кръстовището на Хемус е огромно в сравнение с това на Гео Милев и Николай Коперник!
Щерев (нерегистриран)
Лошо. Сички Ше Омрем !
аззз (нерегистриран)
е как така се строи метро без Фандъкова? Абсурд.
? (нерегистриран)
Нали имаха машина да копаят под земята?
И тя като ефките (нерегистриран)
Уж под земята, ама не съвсем.
99 (нерегистриран)
А метростанциите как ще ги построиш с тунелна машина бе? Или викаш ще излиза като пингвин на повърхността и после пак ще се гмурка?
НАЙ
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Хеликоптерът с иранския президент е паднал близо до границата с Азербайджан
Молитви и пълна неизвестност в Иран. Какво знаем за катастрофата на Раиси и кой е той
Брюксел активира сателитна услуга в издирването на хеликоптера на иранския президент
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент
Руска атака окървави зона за отдих в Харков, украинска пък нацели голяма рафинерия и летище
Президентът Раиси и външният министър на Иран са загинали при хеликоптерната катастрофа
Молитви и пълна неизвестност в Иран. Какво знаем за катастрофата на Раиси и кой е той
Брюксел активира сателитна услуга в издирването на хеликоптера на иранския президент
"Тайм": Списък на потенциалните заподозрени за мистериозната смърт на иранския президент