Затварят 16 км от магистрала "Хемус" за изпитания на настилката
По-голяма част от дейностите ще се извършват през нощта в работни дни, за да не се затруднява трафикът през деня и в почивните дни
Обратно в новинатаКоментари - Затварят 16 км от магистрала "Хемус" за изпитания на настилката | Днес.dir.bg
Коментари
Тествали купетата на няколко автомобила за непропускане на газове. Колата в камера . В купето-котка. В камерата- хлорпикрин. Ако за петнадесет минути оживее-колата става! Като дошел реда на "Москвича" конструктора рекъл: -Няма смисъл да затваряте животинката вътре! - Защо ? Ще се задуши ли ? - Не !Ще избяга . Та...няма смисъл да пробвате !
Тези магистрали трябва да влезат в книгите за Гинес. 1- за най-дълго време за строеж, 2 - най-много ремонти по тях и 3, най-много откраднати пари или аре да не е толкова грубо усвоени от тях. Пирамидите са построени по-бързо отколкото нашите магистрали.
Аз я изпитах вече настилката, за нищо не става. Мисля си че живота в тази държава е един експеримент и то неуспешен.
Турците за 3 години построиха магистрала покрай Истанбул до Анталия заради туристите ,а тук 30 години неможе дасе направи. Да пикам на тая държава .
Ти ако видиш как я построиха тая магистрала турците и колело няма да караш по нея. Като блоковете им, вятър да духне и падат 5 сгради. Поне са бързи де и не крадат като нашите строители дето хем некадърни хем крадливи.
По оценки на експерти. Проекта е на границите на допустимото по отношение на широчината на пътните платна. На практика пътните платна са с 16см по-тесни от проекта, а самата пътната маркировка обозначаваща широчината на пътното платно е с още 7см по-тясна от предписаното. Така в действителност ширчината на пътното платно е загубило 23% от проектната си такава. Средната цена на км "магистрала" е в рамките на 3,5млн евро. Всеки сам да сметне колко правят 23% от тази сума и колко е общо сумата за всички километри. "Втесняването" е запазена марка за герб-касичките! Може да проверите рехабилитирани пътни участъци 2-ра и 3-та категория пътища, при които пътното платно е намаляло с цели 50-60см.
И да уточним, тук никой не говори за дебелината на слоевете асфалт. Той си е отделно в сметката на шкафчетата.
Само вижте широчината на лентите и разстоянието между мантинелата и платното... откраднали са поне 1/3 от магистралата
Перем яко Боко.....няма да има проблем още от сега е ясно.
Лятото трябва да ги затваряме тия наши магистрали за ремонт и за кеф, а да работи само гръцката! Нали трябва да помогнем и на Гърция във войната с пожарите и най- вече с кредиторите- имат много пари да връщат и ние да помогнем- всеки да иде там и да похарчи по 1000 евро! Като ще помагаме...