Коментари - Затварят 16 км от магистрала "Хемус" за изпитания на настилката | dnes.dir.bg
назад

Затварят 16 км от магистрала "Хемус" за изпитания на настилката

По-голяма част от дейностите ще се извършват през нощта в работни дни, за да не се затруднява трафикът през деня и в почивните дни

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Затварят 16 км от магистрала "Хемус" за изпитания на настилката | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тествали купетата на няколко автомобила за непропускане на газове. Колата в камера . В купето-котка. В камерата- хлорпикрин. Ако за петнадесет минути оживее-колата става! Като дошел реда на "Москвича" конструктора рекъл: -Няма смисъл да затваряте животинката вътре! - Защо ? Ще се задуши ли ? - Не !Ще избяга . Та...няма смисъл да пробвате !

Отсечката беше затворена още вчера следобед!

Тези магистрали трябва да влезат в книгите за Гинес. 1- за най-дълго време за строеж, 2 - най-много ремонти по тях и 3, най-много откраднати пари или аре да не е толкова грубо усвоени от тях. Пирамидите са построени по-бързо отколкото нашите магистрали.

Аз я изпитах вече настилката, за нищо не става. Мисля си че живота в тази държава е един експеримент и то неуспешен.

ДЪРЖАВА И НАРОД ИМАШЕ ДО КАТО БЕШЕ БАИ ТОШО.ТОВА СЕГА Е КОЧИНА И РОБСКА РАЯ.

По добре десе закрие тая държава,и товае. Тук всичко е наобратно.

Турците за 3 години построиха магистрала покрай Истанбул до Анталия заради туристите ,а тук 30 години неможе дасе направи. Да пикам на тая държава .

Много продажници има, които не се накрадоха и продължават да го правят.

Ти ако видиш как я построиха тая магистрала турците и колело няма да караш по нея. Като блоковете им, вятър да духне и падат 5 сгради. Поне са бързи де и не крадат като нашите строители дето хем некадърни хем крадливи.

Генчо, Генчо... Ти излизал ли си от село моето момче. Ти виждал ли си магистралите на турците, сърбите, гърците, унгарците, австрийците.... Виждал ли си ги на живо или само щракаш по клавиатурата докато лъскаш жезъла Излез, виж и тогава говори

По оценки на експерти. Проекта е на границите на допустимото по отношение на широчината на пътните платна. На практика пътните платна са с 16см по-тесни от проекта, а самата пътната маркировка обозначаваща широчината на пътното платно е с още 7см по-тясна от предписаното. Така в действителност ширчината на пътното платно е загубило 23% от проектната си такава. Средната цена на км "магистрала" е в рамките на 3,5млн евро. Всеки сам да сметне колко правят 23% от тази сума и колко е общо сумата за всички километри. "Втесняването" е запазена марка за герб-касичките! Може да проверите рехабилитирани пътни участъци 2-ра и 3-та категория пътища, при които пътното платно е намаляло с цели 50-60см.

И да уточним, тук никой не говори за дебелината на слоевете асфалт. Той си е отделно в сметката на шкафчетата.

И на мен ми направи впечатление видимо по-малката ширина на пътните платна. При движение с висока скорост това води до повишен риск за каастрофи

То всичко е окрадено !

Само вижте широчината на лентите и разстоянието между мантинелата и платното... откраднали са поне 1/3 от магистралата

Перем яко Боко.....няма да има проблем още от сега е ясно.

Тоя и 100 години да го перат па ще е черен. Не мож изпереш това дето дявола е почернил.

Лятото трябва да ги затваряме тия наши магистрали за ремонт и за кеф, а да работи само гръцката! Нали трябва да помогнем и на Гърция във войната с пожарите и най- вече с кредиторите- имат много пари да връщат и ние да помогнем- всеки да иде там и да похарчи по 1000 евро! Като ще помагаме...

кога я пуснаха кога почнаха да я тестват дали става за чеп