Коментари - Започват проблеми с дизела, ако спре рафинерията на "Лукойл" в Бургас | dnes.dir.bg

Коментари - Започват проблеми с дизела, ако спре рафинерията на "Лукойл" в Бургас | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма нафта няма газ -------------- п-ст, чудя се кой да сложим на тиретата

Пътят към сводата от русия е дълъг и труден, но ще се освободим от руския ботуш един ден.

Лукоил е на Рокшилд. Закривай и национализирай!

Правилно. Нали твърдят, че не е руски.

Нефтопреработващият завод ISAB в град Приоло в Сицилия, който принадлежи на руската компаиня "Лукойл", минава под контрола на италианските власти. Оокночателното решение за това ще бъде взето от правителството на заседание в четвъртък, предаде изданието "Република".

Идеално ! Тамън трактористите ще ходят пеш !

Много си умен Саше, ти леките автомобили не ги мисли,проблема е че почти всичко друго е на дизел

Национализация, както в Германия! Тъкмо ще има повече пара в хазната и няма да ни ограбват чужди фирми, както казват русоробите.

Много добре. И без това Лукоил е на Родшилд.

Който повярва на руснаци.... бомбен, ограбевн, излъган, пребит, прецакан и т.н. Това за всички русофили да си знаят! Та и Швейцарските руснаци са си пак руснаци!

Само замени руснаци с американци, иначе си прав.

Няма да има проблеми с дизела, защото Инса и Круиз може да спрат, а с тях Еко, ШЕЛ и ОМВ но другите ще се скъсат да продават нафта. Така, че номерът няма да мине. Шантажират гадините. А ние с две рафинерии да им останем на колене не ни е в природата. Долу Луковете !

България е единствената държава в света,която сама си отряза краката и ръцете .

Лукойл си има правителство, министри депутати, президенти и всякакви други експерти, подпомогнати от ДАНС, Прокуратура, Съд. Все някак си ще се оправят. В крайана сметка, всички данъчни складове са на Лукойл, така че никакъв внос, който не е одонрен от Лукойл не е възможен. За капак и държавния резерв се съхранява в Луойл. Така че, няма нужда да се притесняваме, Луойл при всички положения ще постигне своето и милиардите към него само ще нарастват.

Новия американски посланик още не дошъл и се кани да види сметката на Лукойл.

Що, бе? Нали били швейцарци

То и да спре о да не спре специалистите ви го казаха, че при производството 50% е бендзин 50% е дизел. И сега следва каквото следва понеже газ няма, а има война всички военни машини са на дизел, на дизел са и всички отоплителни котели дето вече няма газ за тях. Е това е обяснението защо дизела ще расте, а бензина не би трябвало, ако не направят картелна врътка.

Нищо няма да спре, защото ще им секнат едни милиарди доларчета. Ще драпат до последно да си взимат парите... ДАЖЕ може да понаналят цените, че да продължи да си тече краденето.

Дрън, дрън. Държавата ще си върне управлението на компанията и нищо няма да спира. Плашат гаргите. Италия и Германия вече управляват рафинериите на Лукойл

И нефта ще го караш от майната си, А на каква цена ще ти стъпи в рафинерията ? Ами ако се окаже, че рафинерията може да преработва само сорт "Урал" (няма как рашките да не са сложили "шапката на майстора")? Ко прайм ся ? Нищо лично просто питам за един пИрател, че иска да врътне едни манги с акциз, данъчни складове,ДД-сенце и други шукарии.

Нефта по принцип се кара от далеч, така е ис руския, и с либийския, с иранския и всеки друг. Инсталациите трябва да се пренастройват за всеки отделен товар нефт. Ако разликите са големи, това може да отнеме повече от седмица. Обикновено се смесват няколко сорта нефт, за да се осигури суровина с необходимите качества и процеса е непрекъсваем. Ако Лукойл иска, може да отнеме и години , и десетилетия. Примерно, поставянето на дебитомери в пристанещето в Росенец не може да се направи повече от 10 години, а агенция "Митници" приема данните предоставени от Лукойл, без да може да ги провери по какъвто и да е начин. Хубаво е, когато имаш доверие на най-големия износител!