Започват проблеми с дизела, ако спре рафинерията на "Лукойл" в Бургас
Чуйте Podcast новините от деня, 1 декември 2022 г.
Обратно в новинатаКоментари - Започват проблеми с дизела, ако спре рафинерията на "Лукойл" в Бургас | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Простака (нерегистриран)
Няма нафта няма газ -------------- п-ст, чудя се кой да сложим на тиретата
Да, (нерегистриран)
Пътят към сводата от русия е дълъг и труден, но ще се освободим от руския ботуш един ден.
Ха, ха (нерегистриран)
Лукоил е на Рокшилд. Закривай и национализирай!
Ами (нерегистриран)
Правилно. Нали твърдят, че не е руски.
Ето така. (нерегистриран)
Нефтопреработващият завод ISAB в град Приоло в Сицилия, който принадлежи на руската компаиня "Лукойл", минава под контрола на италианските власти. Оокночателното решение за това ще бъде взето от правителството на заседание в четвъртък, предаде изданието "Република".
Илиян (нерегистриран)
Идеално ! Тамън трактористите ще ходят пеш !
Дядо (нерегистриран)
Много си умен Саше, ти леките автомобили не ги мисли,проблема е че почти всичко друго е на дизел
хехе (нерегистриран)
Национализация, както в Германия! Тъкмо ще има повече пара в хазната и няма да ни ограбват чужди фирми, както казват русоробите.
Ами (нерегистриран)
Много добре. И без това Лукоил е на Родшилд.
Да се знае (нерегистриран)
Който повярва на руснаци.... бомбен, ограбевн, излъган, пребит, прецакан и т.н. Това за всички русофили да си знаят! Та и Швейцарските руснаци са си пак руснаци!
КГБ (нерегистриран)
Само замени руснаци с американци, иначе си прав.
гумата (нерегистриран)
Няма да има проблеми с дизела, защото Инса и Круиз може да спрат, а с тях Еко, ШЕЛ и ОМВ но другите ще се скъсат да продават нафта. Така, че номерът няма да мине. Шантажират гадините. А ние с две рафинерии да им останем на колене не ни е в природата. Долу Луковете !
Бай Тошо (нерегистриран)
България е единствената държава в света,която сама си отряза краката и ръцете .
Ненчо (нерегистриран)
Лукойл си има правителство, министри депутати, президенти и всякакви други експерти, подпомогнати от ДАНС, Прокуратура, Съд. Все някак си ще се оправят. В крайана сметка, всички данъчни складове са на Лукойл, така че никакъв внос, който не е одонрен от Лукойл не е възможен. За капак и държавния резерв се съхранява в Луойл. Така че, няма нужда да се притесняваме, Луойл при всички положения ще постигне своето и милиардите към него само ще нарастват.
4 (нерегистриран)
Новия американски посланик още не дошъл и се кани да види сметката на Лукойл.
З (нерегистриран)
Що, бе? Нали били швейцарци
за протокола (нерегистриран)
То и да спре о да не спре специалистите ви го казаха, че при производството 50% е бендзин 50% е дизел. И сега следва каквото следва понеже газ няма, а има война всички военни машини са на дизел, на дизел са и всички отоплителни котели дето вече няма газ за тях. Е това е обяснението защо дизела ще расте, а бензина не би трябвало, ако не направят картелна врътка.
haha (нерегистриран)
Нищо няма да спре, защото ще им секнат едни милиарди доларчета. Ще драпат до последно да си взимат парите... ДАЖЕ може да понаналят цените, че да продължи да си тече краденето.
Спец (нерегистриран)
Дрън, дрън. Държавата ще си върне управлението на компанията и нищо няма да спира. Плашат гаргите. Италия и Германия вече управляват рафинериите на Лукойл
Дрън-дрън (нерегистриран)
И нефта ще го караш от майната си, А на каква цена ще ти стъпи в рафинерията ? Ами ако се окаже, че рафинерията може да преработва само сорт "Урал" (няма как рашките да не са сложили "шапката на майстора")? Ко прайм ся ? Нищо лично просто питам за един пИрател, че иска да врътне едни манги с акциз, данъчни складове,ДД-сенце и други шукарии.
Ненчо (нерегистриран)
Нефта по принцип се кара от далеч, така е ис руския, и с либийския, с иранския и всеки друг. Инсталациите трябва да се пренастройват за всеки отделен товар нефт. Ако разликите са големи, това може да отнеме повече от седмица. Обикновено се смесват няколко сорта нефт, за да се осигури суровина с необходимите качества и процеса е непрекъсваем. Ако Лукойл иска, може да отнеме и години , и десетилетия. Примерно, поставянето на дебитомери в пристанещето в Росенец не може да се направи повече от 10 години, а агенция "Митници" приема данните предоставени от Лукойл, без да може да ги провери по какъвто и да е начин. Хубаво е, когато имаш доверие на най-големия износител!
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна