Коментари - Започва голямото препитване на четвъртокласниците | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Четене с разбиране" е оксиморон от рода на абсурда "решаване на математически задачи с мислене"!И тези "експерти" управляват МОН!?

Навремето нас ни изпитваха за влизане в музикалното училище след 4-ти клас и никой не му пукаше. После в гимназията след 7 клас, после държахме държавни изпити и никой не го пускаше в медиите. Сега защо е новина не знам!

Mariposa

Успех на В. и на всички четвъртокласници!

Трябва да се даде гласност на получените резултати от НВО на училищата с предимно ромско участие! В тези училища се влагат много средства, но трябва да видим и резултатите!Дайте да видим резултата от скъпата интеграция на ромските и другите малцинства!

НЕ мога да разбера какво точно искаш да докажеш, което не е ясно? В ромсикте училища резултатите ще са ниски. Ако нещо е важно то това е какъв е тренда. Много сте ми интересни - вчикки държите децата ви да се изучат и да работят на бюро, а не се сещате, че за да стане това ромите ще трябва да бъдат работниците. Защото не е редно едно завършило университет момче да мие чинии, да носи тухли на строежа, да работи на касата в супермаркет - порсто не е редно. А тази работа трябва някой да я върши.

преди да сте уловили рибата. За да се научи едно дете да се труди, първо някой трябва да се погрижи да го научи че в час трябва да си седи на мястото, да пази тишина , ако може да слуша учителката и най-вече че нещата в живота не се постигат с бой ,а с труд. Тези неща НЕ СА ОВЛАДЯНИ, вие се размечтахте за знания. Личи че не сте влизали в такова училище.

От два месеца децата зубрят отговорите на тестовете от предходни години .Не се заблуждавайте ,че това безумие е трупане на знания. Кому носи полза това? Резултатите не са показатели за натрупани знания, а ''ученето'' в тази му форма-зубрене на решени тестове дори не научава подрастващите как да се подготвят за бъдещи изпити. Жалко! Пълна загуба на време за всички.

с жена ми се караме, че съм бил много либерален към детето. Аз пък обяснявам, че ще даде повече от себе си ако не е подложено на безсмислен стрес. И въобще след като тестовете не определят еднозначно знанията защо си вкарвате нерви на вас и стрес в децата с тях? Решили в минисреството да правят някакъв тест - ами да си го правят. Нямало детето да влезе в определена гимназия - ами тя може да не е за него. Ако няма слух защо ще го мъчим в музикално училище? В крайна смета важното децата да разберат, че в живота трябва ефективно да използват своите знания и умения, а не да се надценяват или подценяват. Един добър водопроводчик изкарва по-лесно пари от един посредствен програмист. И живее по-щастливо.

Сигурно аз съм ви подвел, за което се извинявам. Въпросната ''подготовка'' тече изцяло в училище . За мен това време е напълно прахосано. По добре да четат книга ,ама кой да ме пита .Аз съм САМО родител.

С тези тестове децата две смислени изречения не могат да напишат. Зубренето на готови отговори не предполага мисловна дейност за причинно-следствената връзка. Изпитът минава , изхвърляш баласта от мозъка и освобождаваш мястото за следващия. Целта е постигната - мислещите хора са опасни за господарите.

Защо се подлагат децата на такъв стрес???Не стига , че сбиха толкова програмат и се учат неща които преди се учеха в 6 и 7 клас , ами и оценяване - на кой ??? Всички които измислят тези простотии явно са забравили какво е било когато те са били ученици!!!

Защо се подлагат децата на такъв стрес???Не стига , че сбиха толкова програмат и се учат неща които преди се учеха в 6 и 7 клас , ами и оценяване - на кой ??? Всички които измислят тези простотии явно са забравили какво е било когато те са били ученици!!!

В 4а клас провели турнир по математика.Известно е ,че Мария е класирана на 10 място .След нея е Петър, който е класиран пред Стоян . Галена ,която е с по-малко точки от Стоян , е шеста в класирането , ако се брои отзад напред. Известно,е че на всяко място се е класирал по един ученик, с изключение на тези класирали се на второ място ?Ако класиралите се на второ място са трима,броя на учениците участвали в турнира е : А) 18 B ) 20 C) 16 D) друг отговор

Надявам се, че задачата не е била формулирана точно по този начин. Коректно би било въпросът да е какъв е минималния брой ученици, защото Още Петър не е еднозначно определен на коя място е, а просто е след Мария - може да е на 11, а може да е и на 111. А иначе задачата предполага не толкова математически познания, а много сериозно ниво на четене с разбиране. Математиката е просто събиране и сравняване. Реално ако се обясни на някое дете в предучилищната ще може да я реши. Разковничето е ОБЯСНИ ЛОГИКАТА. Затова един съвет до родителите.Най-важното знание до 4-ги клас е четенето - останалите предмети може да се наваксат и натам. Натиснете децата да се научат да четат истински. Да могат да вадят еднозначно и точно информация от текст. Останалото ще го наваксат само стига да могат да четат. Дори и математиката.

Боян сгъва квадратна салфетка с дължина на страната 36 сантиметра на две по хоризонталната линия през средите на две срещулежащи страни, след това още на две по вертикалната линия през средите и така нататък Колко е лицето на получената фигура след 4 сгъвания ? А) 81 квадратни сантиметра B)36 квадратни сантиметра C)9 квадратни сантиметра D)Друг отговор

Три ли са предметите или 4?

4 са изпитите. БЕЛ, математика, ЧО и ЧП

Да направят и изпити на даскалите, дето тормозят децата, на чиновниците и на министъра! Тва е извращение - 10 г деца да ги подлагаш на 4 изпита за 1 седмица и след това кандидатстудентско - още 2 изпита през 'ни! Изродите тр. да се обесят!

Не е ли по-добре тези изтормозени деца ВЪОБЩЕ да не ходят на училище? А на у-ще да ходят само разните там даскали, чиновници, министри....

Ооо! Даскалите си "умират от кеф" да правят НВО... Няма начин!

горките деца ....