Започна разследване на инцидента в Суецкия канал
Доставките на кои стоки бяха забавени заради кризата в Суецкия канал?
Обратно в новинатаКоментари - Започна разследване на инцидента в Суецкия канал | Днес.dir.bg
Коментари
Една недовършена капитанка показа как може да се сдуха целия трафик за седмица. Какво ли щеше да бъде ако имахме двойка разгонени лесбоси или страдащи гейове? Трябва да я съдят за безумията, които прави с кораба преди да се задръсти като гигантска костенурка.
Мързеливите араби не почистват редовно наслояванията, но взимат таксите предварително.
да доведе до по-висока цена на горивото за страни като Испания, Италия и Франция Вече и Тиквандия цената се дигна с 2 ст на литър
Дрсн дран че рлвс. Народна поговорка. Някой пренасочил кораба си. Че той кораба няма скорост на самолет. След 3 дни когато стана ясно че ораба ще бъде преместен - веднага насочи ха корабите към канала. Лъжат че имат големи загуби.. За да вдигнат цените. Да загубиха корабите които бяха там или пристигнаха следващите дни . Случва се. Кораб е но за аварията в канала имат бреговите оператори. Печалба ако бяха изчака ли 6 часа. Сега нямаше да загибят милиарди. Делото ще се влачи години. Истината е че не вятър а брегови манажмет са не професионалисти. Пример кораба ХЕРА потънал на 13 фебр. 2003. Загинаха 22 двама човека от алчността на корабособственикс
Бреееей...една седмица нямаше доставки и като четеш статия се сринаха всички иконмики......германската иконмика е пред фалит, цените на всички стоки скочиха дори и на тоалетната хартия...загуби за милиони трилиони
от това разследване едва ли ще излезе нещо повече от разследването за ктб. инак - голяма драма! добре е все пак, че всички участници в "инцидента" и спасителите са били не само ваксинирани срещу ковид по поредния му номер... там, но и с маски 5 х ффп!! :-)))
Ти да не беше там, че знаеш? Като излязат резултатаите от разследването, тогава говори.
ЕВЪРГРЕЙН пише с големите букви....върху кораба. "Евъргрийн" е световна търговска и финансова империя.
Типично по български. Явно и ти си голям разбирач че и съвети раздаваш. Дали имаш идея какво е Суецкият канал. Дали помниш времето когато арабите затвориха канала. Имаше и български кораби, които стояха в него до побъркване. Хайде да ти припомня и как се появиха супер танкерите и балкери. Онасис е бил на круизна яхта, когато до него стига вестта за канала. Още тогава на момента е разпоредил строежа наа сто и повечее хилядни танкери и пътуването да става на юг. Тогава Кейптаун и Гибралтар почнаха да печелят яко. Манолото в гибралта беше сложил табела "АЗ СЪМ ЧИСТ БЪЛГАРИН ОТ КУМЛУКА" и като падна аблокадата живота в Гибралта замря. Дълги години през Суец не допускаха супер големи кораби- И днешната случка говори именно за арабската алчност -скъпа проводка (налво) облекчена търговията на онези с "търговските лодки" цигари, алкохол, а и други доволствия. Този случай показва че нещата ще стават все по сложни с дължината и ветровата площ на гемиите. С "ХЕРА" е същата работа -те, екипажа в бедствие, службите на отказ
Радев, написаното от мене е факт. от 1967 година до 1975х-6 година Проводка в Суецканал не е правена преди края на затварянето изведоха някои кораби. Българският кораб "Васил Левски" изкара 8 години в "горчивото езеро" мисля че бяха 14 -15 кораба още хванати от войната с Израел. това ли оспорваш!? Или факта, че решението да се строят кораби от типа на "Хан Аспарух" и "Олимпик стар" закупен от дъщерята на Онасис не е била предизвикана именно от това затваряне на канали.. Малка подробност докато ние строим стохилядниците, някои държави пуснаха в експлоятация 350 -420 хилядни танкери. Или може би не си съгласен, че засядането на контейнеровоза е в резултат на бурята и голямата ветрена площ. Аз съм пътувал с хора които са били на курорт на "Васил Левски" в Горчивото езеро. Радиста на кораба е изкарал доста години там. С минуси не се променят фактите