Започна разследване на инцидента в Суецкия канал
Доставките на кои стоки бяха забавени заради кризата в Суецкия канал?
Обратно в новинатаКоментари - Започна разследване на инцидента в Суецкия канал | Днес.dir.bg
Коментари
ЕВЪРГРЕЙН пише с големите букви....върху кораба. "Евъргрийн" е световна търговска и финансова империя.
от това разследване едва ли ще излезе нещо повече от разследването за ктб. инак - голяма драма! добре е все пак, че всички участници в "инцидента" и спасителите са били не само ваксинирани срещу ковид по поредния му номер... там, но и с маски 5 х ффп!! :-)))
Бреееей...една седмица нямаше доставки и като четеш статия се сринаха всички иконмики......германската иконмика е пред фалит, цените на всички стоки скочиха дори и на тоалетната хартия...загуби за милиони трилиони
Дрсн дран че рлвс. Народна поговорка. Някой пренасочил кораба си. Че той кораба няма скорост на самолет. След 3 дни когато стана ясно че ораба ще бъде преместен - веднага насочи ха корабите към канала. Лъжат че имат големи загуби.. За да вдигнат цените. Да загубиха корабите които бяха там или пристигнаха следващите дни . Случва се. Кораб е но за аварията в канала имат бреговите оператори. Печалба ако бяха изчака ли 6 часа. Сега нямаше да загибят милиарди. Делото ще се влачи години. Истината е че не вятър а брегови манажмет са не професионалисти. Пример кораба ХЕРА потънал на 13 фебр. 2003. Загинаха 22 двама човека от алчността на корабособственикс
Не ги разбираш тия работи. По-добре не коментирай.
Типично по български. Явно и ти си голям разбирач че и съвети раздаваш. Дали имаш идея какво е Суецкият канал. Дали помниш времето когато арабите затвориха канала. Имаше и български кораби, които стояха в него до побъркване. Хайде да ти припомня и как се появиха супер танкерите и балкери. Онасис е бил на круизна яхта, когато до него стига вестта за канала. Още тогава на момента е разпоредил строежа наа сто и повечее хилядни танкери и пътуването да става на юг. Тогава Кейптаун и Гибралтар почнаха да печелят яко. Манолото в гибралта беше сложил табела "АЗ СЪМ ЧИСТ БЪЛГАРИН ОТ КУМЛУКА" и като падна аблокадата живота в Гибралта замря. Дълги години през Суец не допускаха супер големи кораби- И днешната случка говори именно за арабската алчност -скъпа проводка (налво) облекчена търговията на онези с "търговските лодки" цигари, алкохол, а и други доволствия. Този случай показва че нещата ще стават все по сложни с дължината и ветровата площ на гемиите. С "ХЕРА" е същата работа -те, екипажа в бедствие, службите на отказ
Радев, написаното от мене е факт. от 1967 година до 1975х-6 година Проводка в Суецканал не е правена преди края на затварянето изведоха някои кораби. Българският кораб "Васил Левски" изкара 8 години в "горчивото езеро" мисля че бяха 14 -15 кораба още хванати от войната с Израел. това ли оспорваш!? Или факта, че решението да се строят кораби от типа на "Хан Аспарух" и "Олимпик стар" закупен от дъщерята на Онасис не е била предизвикана именно от това затваряне на канали.. Малка подробност докато ние строим стохилядниците, някои държави пуснаха в експлоятация 350 -420 хилядни танкери. Или може би не си съгласен, че засядането на контейнеровоза е в резултат на бурята и голямата ветрена площ. Аз съм пътувал с хора които са били на курорт на "Васил Левски" в Горчивото езеро. Радиста на кораба е изкарал доста години там. С минуси не се променят фактите
да доведе до по-висока цена на горивото за страни като Испания, Италия и Франция Вече и Тиквандия цената се дигна с 2 ст на литър
Мързеливите араби не почистват редовно наслояванията, но взимат таксите предварително.
Една недовършена капитанка показа как може да се сдуха целия трафик за седмица. Какво ли щеше да бъде ако имахме двойка разгонени лесбоси или страдащи гейове? Трябва да я съдят за безумията, които прави с кораба преди да се задръсти като гигантска костенурка.