Законодателният хаос при велосипедната инфраструктура: Знаят ли какво изграждат?

Политическата воля за въвеждането им е слаба, тъй като това би попречило на интересите на предприемачите в областта на недвижимите имоти или би създало неудобства на водачите на автомобили

Обратно в новината

Коментари - Законодателният хаос при велосипедната инфраструктура: Знаят ли какво изграждат? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Трябва Бай Ганьовците да се научат, че за дестинации под 5-7 километра кола не трябва. Пример - растоянието от Орион до Сточна гара (6-7 км.) в час пик с кола го взимам за 30 мин, с автобус за 40 а с колело за 20 мин.

Връх на тия тъпотии е велоалеята на 50 см пред гаража ми: https://nova.bg/news/view/2018/10/03/228256/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B8%D1%85%D0%B0-%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4-%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B8-%D0%B2-%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B5%D0%B2%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE

Връх на тия тъпотии е велоалеята на 50 см пред гаража ми.

Ами върти си педалите - кой ти пречи?!?

Транспорта ще почне да се оправя, когато се спрат служебните абонаменти за цялата държавна и общинска администрация и запопнат вместо с коли, да ходят на работа с градския транспорт. SKIN IN THE GAME. Докато центъра на София е пълен със служебни абонаменти за разни държавни и общински институции и агенциики нищо добро не го чака градския транспорт и инфраструктура.

А специално велоалеите ги правят за една специална порода откачалки с колела и тротинетки.. те си знаят кои са. Хубавото е, че "чистия" въздух с който се надишват в големия град ще се справи с тях автоамтично.

Как може в нито една институция да няма паркоместа за посетители, но да е пълно със служебни абонаменти за разни директори, директорки и всякакви други зам. началници по администрацията...

Пример за инфраструктура изцяло съобразена с велосипедистите е Амстердам! Изумително е колко неща са направили, за да можес с велосипед лесно и бързо да стигнеш навсякъде. Даже имат огромен паркинг на десет етажа, само за велосипеди. Уникални!

Какво колоездене в градска среда, успоредно на пътищата ?!? Това е вредно, а вие сте напълно луди, като стимулирате хроата да правят това! Кое му е полезното да караш колело до автомобили, които бълват отровни газове ?!! Хора, не го правете - тровите се сами! Съвсем друго е да карате колело в парк, на село, в гора или други подобни места!!!

Питайте Боко Тиквата - Строителя от Банкя!

А ако имаш хеликоптер още по-добре. Шегата на страна, наистина деурбанизацията е решението на големия проблем. И с екологията и с транспорта и с презастрояването и т.н.. само, че едни евреи, които са захапали яко кокала просто не ги устройва това. Те държат всичко да се случва в града, защото там икономията (печалбата) от мащаба е най-голяма. Компания им прави и имотната банкова мафия, която ще фалира ако хората избягат от градовете.

иедята на всичките тези простотии е да карат да се конфронтира всеки със всеки . така могат да крадат спокойно . не знам защо няма протести заради отменените карти за 1 линия !!!!!! каква е разликата дали ще се возя 30 мин на един транспорт или 2 по 15 минути на 2 транспорта ?????????? а каква е тая простотия да се валидираш при платен вече превозен документ ?????? не мога да разбутам 3-ма човека за да стигна до шибания валидатор . ТИЯ ВЕЧЕ СЕ ГАВРЯТ С НАРОДА !!!!

като караш ел. тротинетка не се задъхваш. Моля, оставете ги да се изтровят. Все пак това са дарвиновите закони.

велоалеи НЕ СЕ ПРАВЯТ ! просто се отцепва част от платното . а за велоалеите по тротоарите вече нямам думи

В нидерландия например велосипедните алеи са необходими - гъстота на населението, равен терен. В България тези условия липсват изобщо. За какъв ч еп набиват милиони във велосипедни шитни в България , излишни пари ли има за усвояване или тъпотия в излишък.

Идеята е, че понеже се правим на много отворени, и не искаме ваксини, не искаме ваучери, не искаме CBDC,.. е все от някъде трябва да ни приучат на чипиране. Иначе няма контрол, а без контрол англосаксите не обичат да разчитат на християнската съвест.. Те ни имат за подчовеци, за стадо говеда. При говедата работят прошнироването, маркирането, електропастира и т.н. Затова се налагат тези електронни карти. Хубавото е, а и се надявам, здравословния вандализъм за пореден път да ги свали на земята тия наркомани.

Тва може да се окаже доста добра практика, тъй като ще се намали дистанцията между управляващи и управлявани, което винаги е добре. Подобрява обратната връзка. Т.е. когато управляващия направи нещо добро - ще получи обратно добро, както и обратното.

Хаоса е повсеместен!

Освен това в Холандия не се образува постоянна снежна покривка, Гълфстриймът ги топли. Само дъждове. А в България като падне снега, като го избутат снегорините настрана - колите и пешеходците не могат да минат, камо ли велосипеди. И кой ще кара колело посред зима ? Тоест насилват ни да строим пътеки, които се използват само 7-8 месеца в годината, при това на 1%. Изобщо докладът е писан от хипстери, не от здравомислещи хора.

Два дизела имам и си ги карам без да ми дреме, даже едновременно ги карам. На колело не се качвам щото ще ме бутне някой неграмотник.

Май ти имаш тъпотия в излишък. Който няма здрави крака за баирите ще ползва електрически велосипед, а ти можеш да си висиш в задръстванията в 20+ годишната си консервена кутия.

*на кристали.

Къде видя баири бе той ти говори за сняг и преспи.

Проблема с МПС се решава лесно ! Искаш да караш в центъра - дневна винетка 80лв ! Карай , кой те спира !

Каквото и да си говорим ,първото и основното е смяна на манталитета на българина. Иначе с този манталитет нищо-добро и хубаво не може да се направи в България. А нашия манталитет е м@мата си е е.... Искаме да ни е уредено като на запад, ама да си го караме по нашенски.

Стига вече с този Амстердам ! Там условията са коренно различни. Повечето градове в БГ , включително и София, не тават за масово придвижване с велосипеди. Правенето ан алеи е само за източване на пари.

Вчрно е, че велосипедистите са изключително кресливо племе, но е време това безумие с велоалеите да спре! Стеснихте много улици, добавихте велосипедни светофари, какво оочаквате да стане ? Да , правилно, още по-големи задръствания и замърсяване.

Вски ден минавам покрай няколко велоалеи. Веднъж-два пъти месечно виждам по някой велосипедист. Това не е оправдано нито от икономиеска, нито от екологична гледна точка.

за да има велоалеи, самоте пътища трябва да са проектирани ЗА велоалеи а не просто да отрежат едно парче от пътя и да го боядисат !!!!!

Велоалеите в Младост са проектирани от първокласник и са за сметка на пешеходците. Намират се предимно на тротоара, където на места не е оставено място дори за един пешеходец. Обикалят спирките така че е задължително да бъдат пресичани, минават напряко на платното, което е абсурд. На кръстовище често напълно блокират пешеходците. Да не говорим, че самите велосипедисти не познават закона за движение. Изобщо ситуацията в Младост е за линч.

Аз предлагам да ограничим ползването на личен автомобил, в повечето случай жалка таралясница дето пуши като ТЕЦ ;) . И също така малките ви изчадия могат да ходят на училище с градския както правехме ние като бяхме деца ;)

Не стават ли, брей аз как ли мога да ходя на работа преди всичко да замръзне само с колело? Да не би да сте се родили сакати всичките или големите шкембаци и прединфарктното ви сърце ви пречат? Еми научете се да се храните , а не да се тъпчете и може и нещо да става от вас .

А мое ли като дойде някой у моето села, аз като кмет да му набримча 299лв дневна винетка, а?

Повечето ганьовци след 30-тата си годишнина заприличват на Шрек. Кофти генофонд или по-скоро кофти култура, само тъпче боклуци, пие като разпран и за физически упражнения даже не е и чувал, то верно че и пишките им омекват така, ама това да му мислят жените им, моята няма проблеми с това :). Та да се върна на темата, тъпи ганьовци, гнусните ви раздрънкани дизеларници освен, че тровят нас нормалните хора каращи коли които не са технологичен отпадък или каращите колела, тровят и собствените ви деца. Или на вас не ви пука толкова за тях...

A ти имаш ли седалка на колелото или само с тръба ти е по-приятно?

Няма как да се научат, ще мрат от инфаркти на по 40-50 години и те така докато не се обезлюди територията и не се заселят хора с малко повече КПД :)

Имам 2 колела, имам и бмв 200 коня с 6 цилиндров мотор, ама го карам в ограничението без да избивам комплекси. На работа ходя предимно с колелото, по някога с колата и понякога с градския , когато вали. Познай дали съм комплексар като тебе в строшения си голф :)

Направени са само с цел да се "усвоят едни пари". Крещящ пример е тази пред Кауфланд, Идва от никъде, не се ползва от никой, но заема площ като за камион и е оградена с големи пластмасови ограничители.

В Младост има само една нарисувана велоалея, тази до лидъла, другите са ок, предостатъчно широк тротоар , половината за колела. Отделен е факта, че е пълно с малоумници като тебе, дето ходят на зиг заг и по някога ми иде да мина през някой такъв с колелото та да му дойде акъла ако има такъв изобщо :)

Очевидно си комплексар с това БМВ. А колегите ти в работа как са с носовете през лятото?

Очевидно не съм комплексар, защото не си позволявам да карам с превишена скорост, да не спирам на пешеходна и да не давам предимство.

Пак да ти кажа че си тъпак. В Младост 3 има велоалеи заемащи целият тротоар. Пешеходците там трябва или да се пазят от велодебили или да ходят по платното.

цървул

През живота си не съм стъпвал на фитнес, то си е до кулура на хранене. Не е нужно да си богат за да не се тъпчеш с боклуци нонстоп, просто трябва да имаш повече от 3 мозъчни клетки. Вземи започни да караш колело , не по булевардите разбира се и ще видиш как ще започнеш да се чувстваш по-добре и оная работа става по-твърда от този вид кардио упражнение :D

А аз предлагам да се върнете по родните си места

Оо прекрасно би било, все още имам спомени каква хубава беше София преди 25 години :)

На 44 съм и карам колело от дете... без алеи, без европейска защита и без специални закони в моя защита. Спазвам само едно правило - пазя се и не преча!!! Другото е за щастиви кокошки

Абсолютно! Ама тия с шкембе което им пречи да си видят оная работа няма да те разберат. За тях лукс е ако може изобщо да не извършваш никакво движение и само да плюскаш тлъсто и после ама как така инфарктче на 40 (не, че си застрахован ако тренираш пак да те удари, но статистически погледнато шанса е доста по-малък)...

кво се оглеждаш по мъже с шкембета па ти бе ? пречат ти на гледката или ти е приятно ?

Казаха ми, че с колело ще се предвижвам по-бързо в трафика. Две седмици вече го возя в багажника и не забелязвам никаква промяна.