Шестима души загинаха в 3 катастрофи (обновена)

Шестима души загинаха в три катастрофи в рамките на няколко часа.

Обратно в новината

Коментари - Шестима души загинаха в 3 катастрофи (обновена) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сегашните шефове на КАТ при Националната полиция са пълни мижитурки и олигрофени. Този Антон Антонов /вече зам.директор на Полицията/, който е баш началник е изгонен от КАТ-СДВР за неправилно регистрирани автомобили. Този на пътния контрол - Валери Митов е трудовак - служил в този род войски и какво може да стори с ниско-интелектуалният си капацитет. Този на регистрацията - Бойко Рановски е със строително военно образование отВУ-Суходол и бъкел си няма понятие от КАТ. Е, тези клакьори и послушници без грам професионализъм, набутани от предишен зам. шеф на Националната полиция как да се справят със ситуацията като въобще не знаят за какво става въпрос. Просто толкова си могат, а ние да гинем по пътищата, заради тяхната некомпетентност и за кефа на тези, които ги сложиха там !!!

Държавата продължава безучастно да наблюдава убийствата по родните пътища. Насърчава се издаването на книжки на "куцо, кьораво и сакато". Учили, недоучили и подтиквани от богатите си родители келеши, пияни и дрогирани се избиват и още по лошо убиват невинни по пътищата. Докога държавата ще гледа и насърчава тия безумия!?!

Държавата продължава безучастно да наблюдава убийствата по родните пътища. Насърчава се издаването на книжки на "куцо, кьораво и сакато". Учили, недоучили и подтиквани от богатите си родители келеши, пияни и дрогирани се избиват и още по лошо убиват невинни по пътищата. Докога държавата ще гледа и насърчава тия безумия!?! link

Мили дираджийчета,виж какво ви пожелават "нека гинат". Него не го изтрихте,а мен ме триете за всяка дума....м..........ви.

Има едно много добро любителско филмче,направено от приятелите на един бесмъртен,поканиха го уж на парти,а там се бяха събрали всички негови близки,църковен служител ,ковчег и неговата снимка.Там бяха и родителите му,всички казаха по-нещо ,все едно е умрял,някои се разплакаха наистина,показаха му къкво би причинил на близките му хора,май-това е добър метод за подобни безсмъртни

Ако по някаква необяснима причина не ни унищожат нашите политици всички до един, то тогава ние самите със сигурност, ще се избием помежду си.

Синът ми в момента кара курс за шофьор. Просто не е вярно колко не учат и какъв по дяволите е този курс. На петия ден (петият!!!) от започването на курса всички са взели вътрешния изпит на листовките! Това е недопустимо дори и курса да е опреснителен, камо ли за нови шофьори. На лекциите ходи който когато иска. Добавете към това и таралясниците, които се движат по шосетата ни, състоянието на самите шосета и си дайте сметка, че е живо чудо, че само толкова малко са измрелите и осакатените. Всичко ни бир-таман с магистралите, та тук е разрешена скорост от 140 км! Швейцарците, французите и англичаните, та и германците сигурно са с по-стари коли и магистралите им са по-лоши. Пиян на кютук тъпанар убил 3ма - съдят го за убийство по непредпазливост! Присъдите са най-често условни! Ами докато е така - само трупове ще броим!

Катастрофата до Севлиево стана в 19.35 ч. Каква нощ. !!! Тирът беше завлякъл колата на 20-30 метра извън пътя събаряйки и няколко дървета едно от които на пътя. Това на прав участък!!! Карайте бавно и внимавайте!!!!!

Никакви закони и никой не може да ти втълпи,че не си безмъртен,и камери и полиция,никой освен теб самия.Нямаш ли в себеси културата за каране и 10 платна да направят пак ще се изтрепват.Вярно е че стават инциденти,колкото и да си внимателен,но истината е,че повечето осъзнават,че не са безсмъртни чак като се събудят умрели.за съжаление

А полицията къде е, докато хората се избиват по пътищата - скрити в храстите, за да изкарат 20лева.

Няма как до всеки автомобил да има полицай. Шофирането с нормална, или поне безопасна скорост е въпрос на "common sence". А манталитета на болшинството от шофьорите и особенно на тираджиите ни е като този на политиците - тъпи и самонадеяни. Резултата го виждат всички. Жалко за нелепо отнетите животи.

Напоследък ни сполетяха толкова бедствия и катастрофи, че трябва да се позамислим. Според мен основната причина е в тотално ширещата се навсякъде и във всичко лоша дисциплина. Примерите са драстични на всички нива, а най-лошото е, че и онези, които трябва да контролират, също не са на мястото си. Не спрат ли безкрайните компромиси и решаване на проблемите "под масата", постепенно ще се самозатрием като нация. Жалко, защото загиват преди всичко млади хора, които трябва да живеят, да създават деца и блага.

Непрекъснат полицейски контрол и драконовски мерки за тези ,които карат в насрещното и не спазват ограниченията.Стегнете режима или ще има саморазправа по пътищата.

баща ми си поркаше и тои, но имаше златно правило - никога не се качваше в колата когато беше пиян! колко сме висяли по спирките в 2 часа през ноща на връщане от наши познати...човека зарязваше москвича и хаиде да чакаме автобуса, които я мине веднъж на час, я не, по това време (таксито много скъпо). и аз сега следвам неговият пример - поркам яко когато седна, но никога не карам ако съм пил. и моите деца виждат моят пример и съм сигурен че никога няма да седнат зад волана пияни. така че вие обвиняваите кат или държавата колкото искате, но нито проблема нито решението е там.

Няма оправия! Въвеждането на жестоки глоби, ще доведе до драстичен ръст на корупцията...

Съседът ми (30 годишен) например е с взета книжка заради каране с над 2 промила и с глоба 2000 лева, която плаща на вноски по 100 лева на месец. Преди 2 дена тръгнал да кара един самосвал натоварен до дупка с 30 тона баластра. По обяд седнал да пие ракия в едно крайпътно заведение - изпил към 700 грама и паднал под масата. Жена му (много яка мадама между другото, 22 годишна) хваща леката кола, отива до заведението и докарва самосвала (към 80 километра), после се връща с рейса и прибира и леката кола. Оня пиян на системи в болницата. Днес сутринта се прибрал, пак се напил, набил жена си и пак хванал камиона. Страх ни съвзема - с тоя камион може да отнесе някоя къща като нищо. Сигнали до полицията сме пускали десетки - нищо не предприемат, а мястото на говедото е в затвора. Кой е ввиновен?

Хм...четейки всичко това, само да питам, кво стана с лафа "с фарове през деня (в най-големите жеги и най-дългите дни като часове!) ще намалеят драстично катастрофите (с жертви) " ????? Нещо...не виждам да има промяна, а само опушване на корубите на фаровете, преразход в крушки/акумулатори и повод за глоби от страна на КАТ ! Това малоумие (тип "по-католици от папата" & "защото ТАКА правят в скандинавските страни") с фаровете май не доведе до уж положителен резултат. Даже го смятам за директна обида към средно статистическият бг. шофьор, защото ни казва "право в очи куме", че ние сме толкова малоумни, че не можем сами да преценим/да вземем решение кога да си включим фаровете (а защо не и чистачките относно дъжд ?!? ) , а камо ли да караме кола въобще ! В Гърция няма такава глупост "включени фарове посред бял ден през Лятото" !!! Те са по-малко "тарикати" от нас ли ??? Или те са по-тарикати просто защото при тях превенцията е с това, че имат хубави шосета, невероятни магистрали (с улични лампи по тях , и светят ! по цялата дължина на магистралата) и минимум по две ленти в посока + каменно разделение вместо мантинела ! И те карат като луди, но поне имат условия и могат да си го позволят...имат къде-къде по-безопасни шосета. Значи нещата не са само във фаровете явно, но и в пътищата ни И ! в магарето зад волана. Лек път на всички и безаварийно пристигане.

Е да ама незапалени фарове се виждат от километър и "кво праим сега" -хоп 10-20 лева в джобчето на "органа на власта"

Мноооого си прав.В Англия например, времето е по-мрачно, вали често, но фаровете през светлата част на денонощието не са задължителни. Нашите "политици", дето се пънат да сътворяват закони, само се чудят каква глупост да сътворят...Колкото да отчитат дейност..

Някой знае ли в колко часа е станала катастрофата с камиона?

Минахме от там около 22:00, вече бяха натоварили това, което беше останало от леката кола на пътна помощ... Питах полицаите как е станало - един от тях каза ''страшна работа, 2 тира и лека кола са се ударили, до преди малко колата гореше, сега я режем, за да извадим телата, в нея са били 2-ма човека, за тировете още не знаем...'' Бог да ги прости загиналите и карайте с акъл!

Уважаеми приятели, във връзка с непрестанните тежки пътно-траспортни произшествия, с участието на товарни автомобили, и изчерпване на търпението ни, стартираме гражданска инициатива за пълна забрана за движение на тежкотоварни камиони през почивните дни! През 2011 година министър Ивайло Московски пое отговорност за реализация на тази идея. Анализите показват, че необходимият гратисен период за изграждането и модернизирането на паркингите за тежкотоварни автомобили е около две години. Това означава че през есента на 2013 г. ще можем да въведем целогодишна забрана за движение на камиони през уикенда", каза министър Московски. През същата година бе приета и "НАЦИОНАЛНА СТРАТЕГИЯ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ БЕЗОПАСНОСТТА НА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ЗА ПЕРИОДА 2011 - 2020 г., но до момента резултатите са незадоволителни. Според информацията за действащите забрани за движение на тежкотоварни автомобили в Европейският съюз (link ясно се вижда, че приоритет се дава на събота и неделя. При липсата на необходима инфраструктура и слабия контрол, парите събрани от държавата е заплащат с кръвта на българските граждани! СТИГА! Нашите искания: 1. Целогодишна забрана за движение на тежкотоварни камиони през почивните дни 2. Прилагане на Забрана за напускане на пределите на Република България Чл. 68. (1) (Изм. - ДВ, бр. 109 от 2008 г., доп. - ДВ, бр. 60 от 2012 г., в сила от 08.09.2012 г.) В досъдебното производство, когато обвиняемият е привлечен за тежко умишлено престъпление или за друго престъпление, с което е причинена смърт, прокурорът може да забрани на обвиняемия да напуска пределите на Република България, освен с негово разрешение. За наложената забрана незабавно се уведомяват граничните контролно-пропускателни пунктове. 3. Средствата набрани от транзитни такси и разрешителни да се използват само за подобряване на инфраструктурата и безопастността на пътя.

Като им забранат движението, кво ще ядеш бе лумпен?

Каквото ядат германите, австрийците, французите и тн......

Отново самонадеяни нещастници под 30 години са причина за трагедиите ! Трябва да има закон който да респектира такива водачи !

А не го вади толкова голям. Преди 9 години някой идиот изблъска сина ми от пътя....беше само на 23.....

В България се търси решение на проблемите, което е и голямата грешка. Навремето в милицията, младите кандидат-милиционери са ги учили на принципа, че обществото трябва да се бори не с последствията от престъпленията, а с причините, които ги създават. И реално тогава престъпленията бяха много малко. В един хубав стар български филм, героят на Васил Михайлов казваше: "Ние не трябва да се борим с проблемите, а с причините, които ги създават". Въпреки, че тези девизи за някои ще звучат като комунистически, то те са в основата на някои учения по мениджмънт в съвремемнните университети. Според мен там е ключът към решаването на много въпроси у нас. 1. Защо масово не се спазват правилата за движение?-защото няма адекватни наказания. 2. Защо непрестанно се трепят хора на пешеходни пътеки (80% деца)? - защото най-тежкото нааказание е 1-2 г. условно. 3. Защо масово се карат коли след употреба на алкохол, и напоследък дрога?-защото няма адекватни наказания. 4. Защо собствениците на скъпи коли и джипове се смятат за господари на пътя? - защото "его"-то име е по-голямо от на тези с обикновени коли, и се смятат за недосегаеми. 5. Защо изобщо се случва така, че да нарушиш ЗДП, е радост за всеки КАТ-аджия?-защото колкото по-тежко е нарушението, толкова по-голяма ще е наградата за полицая. Така че г-да управляващи, г-да началници от КАТ, търсете отговорите по-горе. Може и да ви светне някоя лампичка в празните тикви.

Стефан Стамболов го е казал: Българинът разбира само от тояга или като му бръкнат в джоба !

Бих наблегнал на тоягата. Преди време имаше случай, където на новопоставена камера на магистралата, млади гъзета с бързи автомобили са правели състезание, и снимката от камерата била доказателството за достигнатата скорост. Така другите гъзета не можели да го нарекат "самохвалко", и губели баса. Единият плати глоба 850 лв., че и го даваха в новините. Едва ли 850 лв. са го променили нещо, то колата му е над 200000. Виз, ако имаше дебела сопа, глобата щеше да му се стори като милувка.

Или едно време просто медиите не пишеха за престъпленията, които ставата. А като не знаеш, какво става - всичко ти изглежда по-хубаво.

Преди даването на книжка - 5 дни стаж в съдебна медицина. При каране с превишена или алкохол - 10 дни.

От "Крайслер" решили да поставят черна кутия в джиповете "Гранд Чероки", която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случайте думата била само една - шит! В България в 99% от случайте думите били:"Пичове, скивайте кво мога да направя с тоя джип..."

Въпрос на контрол и мотивация. Как се определя маршрута на патрулите, как се контролират. Как би обяснил по друг начин ръста на броя на загиналите по пътищата напоследък?

Както е казано в приказката по-малко пиянгури. Е затова аз карам когато те пият или изтрезняват.Т.е. в определени часове

Ма те пият и се дрогират от изгрев да залез......ние кога да караме?

Не мога да си обясня какво става последно време- бързат ли много? Книжки ли се купуват масово? Нивото на обучението ли е толкова ниско? Тотално липса на контрол и високите санкции он страната на контролните органи ли са виновни? Какво се случва?! А бе, хора- преди да си купите книжка, абсолютно наложително да си купите и мозък- в противен случай заминавате по трасето, отнасяйки в ада не е само загубената си душа, а и на съвсем невинни хора, поверили ви своят живот и съдба!

просто се намираме в тотален ХАОС .. и това си отразява навсякъде. В политиката, икономиката, бита...

Всичко може да се купи,мозък не.

В Украйна, където се водят бойни действия не дават толкова жертви, колкото у нас по пътищата. Само най строги санкции ще помогнат за вразумяване на безумците по пътищата. Но за това трябва държава, а на този етап такава НЯМА!

Едното няма нищо общо с другото. Тук няма обща култура и поведение по пътищата. Това е един от основните проблеми в самозатриването да не кажа естествен подбор, понеже покрай тези употребили алкохол и тези които нямат свидетелство за правоуправление на МПС страдат и измират още ред невинни.

каквито и санкции да има,каквато и да държава да е,никой не може да промени факта,че народа е прогнил от корупция до мозъка на костите си и все гледа да се оправи по втория начин,да бутне на полиция,и после си кара както си знае,до момента на инциденти като горните,нека да ги има повече за да се затрие този народ,който все се смята за тарикат и за повече от останалия свят,най-накрая трябва да има справедливост все пак,да се сложи край на българсото дерибейство

да защото комунизмъм е противочовешки , но на някой хора им лепне като ръкавица, това са необразовани деца на овчари и печатари сега в парламента и около него

при "комунизма" нямаше МАСОВО такива неща. Сега всеки взема кола и кара пиян и без книжка.... или си купува книжка... Комунизмът не е виновен! Друго е!

Ми то при комунизма и коли нямаше.

Четейки поредната българска простотия ще споделя как в Гърция водачите спазват ограничения карат спокойно дари бих казал прекалено бавно и спокойно.Ако някой изпревари на непозволено място приближавайки се виждам че тава е българска регистрация.Бих казал че дори и сърбите тук карак внимателно.Нямаме равни по безобразия по пътищата и в Парламента.

Преди да обвиним децата, трябва да се обвиним самите ние и нашите родители! За голямо съжаление през комунизма се насади един такъв никакъв начин на възпитание, от които в момента всички берем гнилите плодове! Моля да не ме контрират с това, че демокрацията е виновна, защото в БГ такава не е идвала, а там където я има от дълго време, такива изпълнения са голяма рядкост...

Кога ще си избиете от тъпите кратуните този комунизъм? Четвърт век мина ... все комунизма ви е виновен. В края на краищата този младеж, управлявал автомобила не е някакво пеленаче на 3г. за да не осъзнава какво прави. Хайде нека да има малко повече отговорност в младежите и да не им бабуваме чак толкова много. Тези глави на раменете, не са само за да си издрусаш тялото в някоя чалготека, ами и да имат способността да разсъждават.

Как се избива бе човек,набиваха ни го ежечасно,то не бяха заблуди,то не бяха лъжи,то не бе развит социализъм,то не бе светло комунистическо бъдеще,вечни дружби,интернационализъм в действие,партийни секретари и вождове,петилетки и още и още...

Е, аз съм възпитаван по време на твоят комунизъм, възпитах и децата си. Никой от нас не се занимава с политика и се справяме с работата, семейството и живота. Не се оплакваме и ако някой сгреши, първо търсим вината в себе си. Така че, преди да коментираш, хубаво си подреди мислите.

СОПРОСОИДНИ ГЛУПОСТИ! комунизмът бил виновен пак! през комунизма имаше възпитание, а сега няма такова. Всеки е оставен либерално на себе си и си прави каквото си иска. Имал права! (но без задължения).

Проблемът е като с кучетата! Всичко зависи от стопанина и той трябва да носи отговорност.

защо държавата не взима мерки???????

За последната година и няколко месеца бяха сменени много началници на РПУ. Резултатите вече се виждат. За съжаление.....

Ти какви мерки предлагаш да вземе държавата за малоумието и безразсъдството на такива индивиди? Да забрани на всички да управляват автомобили ли?

държавата разполага с нужните механизми да спре воjната по пътищата, ако чакаш хората да се вразомят нищо няма да се получи.

кой е виновен за катастрофите - автомобилите, защо се забраняват например цигарите, а се поощрява употребата на автомобили - защото е огромен бизнес, трябва да се въведе съвсем нова организация на обществения живот при която МПС да се използват само за абсолютно необходими полезни дейности като пожарна, бърза помощ, превозване на стоки и суровини, да се засили ролята на обществения транспорт и да се ограничи драстично използването на лични МПС, в противен случай цената, която плащаме ще става още по-висока

Е хайде да изсечем дърветата та да спасим пияните идиоти??? В случая лошото е, че от една страна пияния е жив, а от друга страна /неприятно и като констатация и като факт/ е, че двете момчета сами са си виновни - можеха да са между нас ако не бяха се качилипри пияния! Съболезнования на родителите им но и те са си виновни за страданието - такова възпитание са им дали1 Сполай ви и успех!

...за съжаление продължава... ...още две млади жертви преди час (момче и момиче) на входа на Варна от автомагистрала "Хемус"... ...Не знам КАТ ,в отпуск ли са или дремят под някоя дебела сянка в патрулките...

КАТ да не са психиатрична помощ

Като забраниха пушенето по заведенията, какво става с пиенето? Цигарите са вредни, а ракията е полезна. Така ли излиза? Пиенето и напиването в Булгаристан е народен спорт. Най-точно- напиване и показване на пинизи по пътищата.

Алкохол се пие навсякъде по света и легално и нелегално. Ако трябва да се намали пиенето то цените му трябва да станат непосилни за повечето хлапета или да се затварят безмилостно заведения където се сервира такъв на малолетни. Самото заведение да не може да се ползва като такова поне 10 години

ЗАЩО ВСИЧКИ НАШИ СЪНАРОДНИЦИ В ЧУЖБИНА КАРАТ НОРМАЛНО НЕЗАВИСИМО ОТ ЕТНОС И РЕЛИГИЯ ТУК ТРЯБВА ДО ВСЕКИ ШОФЙОР ИСТРУКТОР НАВИГАТОР ИЛИ КАТАЖИЯ ПСИХО ЗА ВСИЧКИ КАТЕГОРИИ

Във всички страни има почти идентични знаци и маркировки и контрол по пътищата, значи навсякъде има едни и същи нарушения. Моето лично мнение е, че КАТ не си върши работата (само събира глоби и рушвети) и разбира се само ако щете и с 100 отлично решени листовки грамотно кола не се кара, трябва и практика и умение. Това пък инструкторите не го правят- за тях най- важно е да се плати таксата!

Защото глобата "там" се заплаща веднага и на място иначе свалят номерата и не може да се прибереш и тук ! Защото глобите са солени и няма как да не се платят . И при най-малката съпротива в дрънголника , и това не е за подценяваме . Време е всички да си монтираме камери в колите и да предаваме нарушенията в КАТ ,защото всекидневно сме свидетели на нарушения а на наушителите им става навик ! Камери като е линейките , превантивен граждански контрол .

Много ми харесва идеята ти с камерите, но съм сигурен, че е забранено от някой закон. И другите може да не се спазват, ама точно по този ще те осъдят.

TИPAMИCУ

Най-малкото което могат да ти направят е да свалят номерата на автомобила. Последствията са доста по-големи за виновния.

Имам приятел чийто син е на 13 години. Непрекъснато иска да си ходи на село защото там си кара по цял ден мотора на дядо си. Рано или късно ще умре, разбира се. Може би след 2-3 години с колата на дядо си.

А може би ти ще умреш преди него

Е то рано или късно всички ще умрем. Защо това момче да не доживее до дълбока старост ?

Разбира се, че рано или късно ще умре чавето. ... от старост

Страшно!За 2 дни загинаха 5-6 младежи до 22г.Че сме безотговорни и прости е ясно,НО защо има дървета до пътя,ако ги нямаше щчха ада бъдат спасени много животи.Навън в белите страни ниъде няма дървета до пътя.Ще влезнеш в нивата,но пак ще оцелееш.А иначе като се удариш с 80 в някое дърво и приключваш.Но всичко е въпрос на манталитет.

Мариянчо, напиши в гугъл Landstrasse Deutschland и виж как са пътищата в белите страни, че очевидно от приказки на гурбетчии само не става

ЧЕТА И СЕ ЧУДЯ ЗАЩО ИМА ДЪРВЕТА ДО ПЪТЯ ЗА НЕВЕЖИТЕ ДЪРВЕТА ТА КРЕПЯТ ПЪТЯ ТАТА КАКТО КРЕПЯТ ДИГИТЕ ПОКРАЙ РЕКИТЕ ДАВАТ КИСЛОРОД И ГИ ИМА В ЦЕЛИЯ СВЯТ

Мариянчо ... Ако не са пътищата ще са мантинелите. Ако не са мантинелите ще са канавките. Ако не са канавките ще са пропастите ... или скалните откоси ... Като не можем да видим собствените си грешки винаги ще се намери някой/нещо, който ни е виновен за всичките проблеми!

Наистина е въпрос на манталитет, навици и култура на пътя, но за съжаление такива в нашето подрастващо поколение няма. За това са виновни най-много родителите. Крайно време е да си видим сами грешките, а не винаги някои друг да ни е виновен, в случая ДЪРВОТО.

защо ми се струва, че еволюционно човекът е на по-високо ниво от дървото, или поне така би трябвало да бъде

Явно нещата се променят. Дърветата са си все същите, но при някои хора еволюцията е обърнала посоката си :))

За такива тъпанари има една приказка, че и морето да асфалтираме пак ще се пребият на него.

Новите жертви ,на ПРЕХОДА ,в Бе-ГЕТОТО.... Дай на българите коли ,те сами ще се изпотрепят...

Да попитам все пак всички тези шофьори цигани ли са защото "без книжка" четем всеки ден .

За да си тъп не е нужно да си циганин. Достатъчно е да си българин.

Интересно - статистиката на МВР сайта,за периода 1951 до 2013. По над 1000 жертви на пътя започват от 1970 и така до 2009,където има рязък спад и последните години сме с по около 600. 1990 г е най-черната с 1500 + убити.Интересното е че по соц-а ,при далеч по малко движение има 2 пъти повече жерви в сравнение с годините след 2010. Всеки може да провери.

По време на социализма имаше изключително интензивно движение по пътищата към морето през лятото. Тогава освен нашите не малко автомобили се струпваха и тези от останалия соц. лагер. На километър само в едната посока съм преброявал по 90-100 автомобила. При такова движение едно набиване на спирачките водеше до верижни катастрофи с непредвидими последици. След 90 година, летовниците започнаха масово да ползват самолети, появиха се и магистрали и в резултат и смъртността по пътищата намаля. Намаля, но не и при подрастващите, които трябва да бъдат добре пазени от самите тях. По-добре е те да плачат, че не им е задоволен някой каприз, отколкото майките и бащите им!

Соц возила, мой човек! Ако си се возил на Лада ще знаеш. А и за соц труженика колан беше обидно и недостойно.

Дедо,на достатъчно години съм да не вярвам на стъкмистики. 70-та....:)))) то имаше 10 000 коли ти говориш за 1 000 убити.....пътя валиран чакъл или залят с асфалт....за какви скорости си говорим....."Москвич-403" правен от немски каски,ЗАЗ,"Трабант".....някоя друга "Шкода"..... След това излязоха на пазара "Жигули" и по-късно "Лада" Колко семейства имаха коли е друг въпрос.....а познай дали децата имаха достъп до контактния ключ.

Не разбирам какво толкова ще стане , ако отидете от точака А до точка Б с 20 минути закъснение ?Не е виновна марката на колата ! Както е тръгнало верно ще останем само циганите в тази държава забравих и за Ибрям турчина . Не знам какво става но , ако трябва се забранят колите и да преминаваме на каруци ! Не може така хора , не може такова безотговорно поведение на пътя . Връщам се от чужбина и на мерти след границата отново се шофира по български - мръсна газ , рисовани изпревервания и т.н . Явно проблема е и в КАТ , защото в чужбина шофираме нормално но пресичайки границата пощтръкляваме от дивотия .

е оксиморон.Вслучая става въпрос за нарушител или по-скоро престъпник.

zeddd

Кога ще върнат смъртното наказание?

В случаят... те са си го понесли. А на шофьора... Не се знае ,ама не искам да съм на неговото място /макар и все още жив/. А и на никой не го пожелавам!