Забраняват вноса на коли с еко стандарт по-нисък от "Евро 4"

В изпратения в Брюксел документ е записано, че изискванията за нормите на вредни емисии от автомобилите ще важат не само за първоначална регистрация, а и за последваща продажба и регистрация

Обратно в новината

Коментари - Забраняват вноса на коли с еко стандарт по-нисък от "Евро 4" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако собственик на бензинов автомобил на 20 години не може да го продаде, няма да има стимул да го смени с кола на 15 години. А хората, които имат пари за чисто нов автомобил, рядко имат и кола на над 20 години. По-голяма глупост не бях чел. Ако един човек има 20 годишна кола, АКО я продаде, то този който я купи ще кара пак стария автомобил, а това е целта - да не се кара. Второ, ако човек има 20 годишна кола и няма пари (както е моя случай), то или ще я поддържам до колкото мога ИЛИ заради забраните да я карам в центъра през зимата - ще я предам за скрап. Т.е. като се добавят и други ограничения, като например да не може да мине ГТП или забрана да се ползва в града, то старите автомобили БЕЗ да се продават ще излезнат от употреба. Трето, като имаш 20 годишна кола и нямаш пари за нова (като е при мен) ще започна да ползвам редовно ГТ.

Супер, радвам се! Няма логика България да се превръща в автоморгата на Европа! Така в центъра на София ще спре да се препълва от таралясници! И ще се реши проблема с паркирането! Не знам за коя година ще се разкара бричките с Евро 2, Евро 3. То и Евро 4 не са първа младост.. но след няколко години и те трябва да отидат под ножа. Реално от Евро 5 и нагоре са що годе "екологични", в смисъл да тровят по-малко.

Дойдоха пак на власт ГЕРБ и веднага започнаха с кражбите и простотиите! Увеличението на пенсиите няма да е с 11 %, а с 10%, другите пари у джобчето на ГЕРБ. Цените и те тръгнаха нагоре - напр. една бутилка 2 литра Кока-кола струваше 2.60, а сега 3.30. И сега и тая идиотщина със "старите" коли, та да не им се пречкате вие, бедните на тях, богатите! Искам само да вметна, че по света има само "изправни" или "неизправни" коли. Ама вие си гласувайте за тях, докато ви "изчезнат" и тук дойдат други, достойни хора, които няма да търпят едни селски простаци да ги лъжат и крадат!

Ми крайно време беше, по малко боклук по добре

Бой. Заркриват се Вецове, Тецове а мощности от Аецово ще се продават на Украина. Престъпници. Цяла европа начело с Германия връща в обръщение атомоните си мощности тук ни карат да закриваме тези супер ценни ресурси. НЯМА ЧЕРЕШИ.

Това ако не е против капитализма как ще спираш хората да си продават собствените си коли никъде по света няма такава измишльотина освен тука естествено

Не точно капитализма, а основни права като частна собственост и свободен избор. Капитализма е функция на първите две. Но какво очакваш от комунисти, които на практика не са си тръгвали от власт от 1989 ... Да, скачахме по площадите, а то се оказа измама ... Както и да е. Това е същата малоумщина като да те спират по границите за неплатени глоби към КАТ - някой малоумен чиновник му хрумнало да отчете дейност и хоп - незаконна инструкция към граничните органи... Добре че има Конституционен съд, който поне малко от малко спира подобни чиновнически малоумия. На простите чиновници трябва да им се забрани да издават каквито и да инструкции и заповеди, защото не познават закона, но имат власт, съоветно - нарушават закона.

Пробвайте в Турция да внесете лек автомобил и пак ще говорим.

Няма нужда да ги забраняват, но да вдигнат данъците както е в нормалните държави. Хората на запад не карат стари коли, не защото са богати, а защото е много скъпо да поддържаш такава кола (данъци, застраховка и много скъпо и недостъпно сервизиране). Стара кола да караш заради гъзараията (някое Порше или Ферари от 70те) излиза много скъпо. В България е обратното - много е евтино да имаш 20-30 годишна кола, а собствениците им не питат хората около тях дали искат да им дишат изгорелите газове и отровите! Не е редно в София да има повече автомобили на глава население спрямо която и да е европейска държава.

Е... ще си карам каручката, докато не ме свалят от нея... Да видим!

Така и мангалите тези дни пак ги показваха с конете и каруците. Да си циганин не е етност, а манталитет!

таралясниците в моргата!

Колко годишна ти е колата ?

Моята е 24 годишна, имам я от 20 години. Ще я хвърлям скоро, защото вече не мога да влизам в центъра през зимата. Щом аз мога да се съобразявам, редно е и другите таралясници да не могат, иначе не е справедливо.

Ще цитирам народа , Видяла жабата че подковават вола и тя вдигнала крака.Позволете и това,утре ще ви цвъкнат друга забрана.....Но вие си спете. Страхът е голяма работа

трънки и глогинки - хората едвам сбирам за 15-20 годишни морги, та чувай гергено, че ще почнат от утре нови коли да си купуват.

Нали и аз съм модерен, чукнах в гоглето, ей тъй, да видя има ли такава простотия в друга държава от ЕС. Излезе ето това: " Няма общо за целия ЕС право в областта на регистрацията на автомобили. Следната информация се отнася до практиките в много страни от ЕС. Можете да проверите какви са правилата във вашата страна и в страната, в която се премествате. Изберете държава За да регистрирате автомобила си, трябва да подадете редица документи. Удостоверение за техническа изправност и доказателство за преминат технически преглед Свидетелство за регистрация Доказателство за собственост Доказателство за платен ДДС Доказателство за застраховка Сертификат за съответствие за нови автомобили Някой вижда ли изискване за възраст на автомобила? Май, пак някой е взел пари, за да лобира. Така де, ако дадеш 20 лева, за да спечелиш 100 е рушвет. Ако дадеш милион, за да гласуват закон, от което ти печелиш 20 милиона, това е лобизъм. Първото е подсъдно, второто е препоръчително. Според мен е въпрос на нули. Явно, моралните норми се променят с нарастването на сумата.

П.П. Някой, по-долу беше писал, че такава практика имало в РСМ. Ако макетата са пътеводната светлина на нашите управляващи, жална ни майка.....

да вземат да вдигнат заплатите малко... Никой няма да кара стара кола, ако може да си позволи нова...

Е, крайно време беше

София е задръстена с бракми, гният по улиците и градинките, движат се няколко пъти одишно. Трябва да се забранят автомобили по-стари от десет години в София. И не е нужно от някакви специални мерки, слагаш глоба 5000 лева, пет екипа с автомобили и 10 процента за информатор. За половин година ще се изчисти столицата и ще се напълни и бюджета.

Нещо за частна собственост чувал ли си? Какво ще кажеш някой отворен като теб да ти казва какво да ядеш, каква музика да слушаш и какво да мислиш и говориш? Няма да ти е приятно, предполагам. Е тук е същото - не искам някой като теб да ми казва какво да правя с колата си - отговаря ли на техническите изисквания за безопасност? Отговаря. Ако ще и на 20 години да е, искам аз да избирам какво да карам. И второ, под 20% (и то зимата) е делът на автомобилите в замърсяването на въздуха в София. Обаче общината се бори с това, че по-лесно, вместо да глобява жителите на циганските маали дето горят боклуци...

Такива като тебе трябва да ги задължът да ходят само с розови прашки

По принцип русофила е с айфон и немска кола Най-голямата мечта на руския патриот е да стане немски, италиански , френски, английски, и най-вече американски патриот! Много ги обичам такива русофилчета - лижат Русия пък си веят задника по гадната Европа и се надуват в западни автомобили. Олигофрени Сър. Защо не заминахте да заработване не Евро, а безполезни рубли в русското блато ? Оказва се че русофилията е добре , но по-ценно от рублата винаги е Доларът и Еврото Какво представляват "русофилите" - получовешки същества в приведено положение със задните си части към путлер и с очи на запад - Европа и Америка.

Толкова си тъп, че ако имаше състезание по тъпотия, щеше да вземеш второ място! Защо второ, ли? Защото си толкова тъп, че не можеш да вземеш първо!

150+

Знаеш ли шо? Щото на първо място съм аз.

Нищо друго не можа да измислиш, освен да пишеш от мое име. Е , и така може, оценяваме зародиша на някаква мисъл!

По принцип русофила е с айфон и немска кола Най-голямата мечта на руския патриот е да стане немски, италиански , френски, английски, и най-вече американски патриот! Много ги обичам такива русофилчета - лижат Русия пък си веят задника по гадната Европа и се надуват в западни автомобили. Олигофрени Сър. Защо не заминахте да заработване не Евро, а безполезни рубли в русското блато ? Оказва се че русофилията е добре , но по-ценно от рублата винаги е Доларът и Еврото Какво представляват "русофилите" - получовешки същества в приведено положение със задните си части към путлер и с очи на запад - Европа и Америка.

интереса клати феса

няма да имате автомобили и ще сте щастливи

Проблемът не е във възрастта на колата , а в наредените технически прегледи и липсата на контрол от КАТ, ДАИ и др. държавни органи, по просто казано корупция. Като имаш таралясник и не може да мине технически преглед по ред причини, ще се принудиш да го дадеш за скрап. Така е на запад. Досега съм дал за скрап поне 2 коли на по малко от 15год. , които в България минават за нов внос.

Трудно е да обясниш, че не е важна възрастта на колата, а нейното техническо състояние. За неразбиращите от автомобили ще обясня, че не е важно да имаш огромен дисплей, адаптивен круйзконтрол, въртящи се фарове, вибратор на седалката и т.н. Всички по-нови автомобили не разчитат на качеството, а привличат с екстрите, но това няма нищо общо с екологията. Даже напротив, никой не е сметнал въглеродния отпечатък от производството на всички тези, ненужни в по-голямата си част, джаджи. Като не можеш да караш и с тях и без тях, все тая. Само създават измамно усещане за сигурност, компенсиращо неумението да шофираш. Както и да е. Не е необходима възрастова граница, а сериозен контрол при ГТП. Има доста по-нови автомобили, някои на много километри, други с премахнати ДПФ, катализатор или и двете. Защо да се движат те? И още нещо. Кога ще започне сериозния контрол върху ремонтите и резервните части? Виждал съм невероятни простотии, сътворени дори в официален сервиз., а за резервните части е като руска рулетка. Все пак, след производителя, това е втория по важност фактор за състоянието на автомобила.

Е точно не демокрация. Духай го български народе сам си го тури.

ЕС да заминава при СССР ...

Сега трябва да скрапвам моето Ферари Тестароса от '88г. Понеже е таралясник. Сериозно погледнато , това са пълни глупост и такава забрана няма в никоя страна по света.

Ферари Тестароса за никого не е основен автомобил, той е друга категория. Щом имаш гараж и пари да го поддържаш като колекционер, значи нямаш проблем да си купиш и нормален автомобил за ежедневно ползване.

Полюциите на соросоидната сган нямат почитатели !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ферари-то е автомобил като всеки друг.....,просто показва стандарта на притежателя му,само това и нищо друго.....

95% от българите не са ебали девствена жена и не са пърдяли в чисто нова кола! Те си обичат да се обличат с дрехи втора употреба и дори бельо втора ръка! За какви коли говорите от една нация втора ръка?

´´секи недоклатен утепаняк се чувства велик,че може да повръща по форумите за 20 цента ...

+100 за А12 !

А, какво пречи на хората да кажем в провинцията да карат тези коли с пълномощно? Продават си колата един на друг и карат без нотариално прехвърляне.

и после си плащат глобите един на друг нали

Мисля, че глобите само от камерите отиват директно на регистрационния номер на колата. А, като те спрат разни криещи се по храстите или на пътя с палка си плащаш директно. В провинцията по второстепенни пътища няма камери. От време на време някои изгланели с фурашки залягат по храстите. Ще му намерят цаката как да си карат старите коли. Но, като цяло този закон е недобмислен. Както с отнемане на колите при акохолна и проверка за наркотици. Нали господа депутатите обещаха да коригират закона и да го оправят да не страдат невинни хора като например вземащи някакви лекарства. Нищо и половина или тях това не ги засяга. Като този кандидат за депутат от малка партия гонен от полицзията и отказал проверка.

Време е всичко да заминава в депата за скрап, откъдето е дошло в България! Щом пенсионерите в Канада можем да си позволим на 3 години да си сменяме автомобилите, защо работещите в европедалска България да не могат, нали се имате за бели хора?

Стой си там родоотстъпници

Те българските пенсионери не гледат на запад а на изток . А там пенсията е е 250лв какви коли говориш, нашите вземат повече от тях но имат Русия в главата затова и начина им на живот е руски .

1989 година се пенсионирах с 256 лева пенсия за първа категория, след това заминах за Канада, същата година и заработих втора пенсия от там. Не обобщавай, моля. Човек е голям колкото са големи амбициите му! Който е некадърен в България, няма как да стане кадърен извън нея. Стойте си там.

Малко е кофти да обобщаваш..

´´Би си м@иката !

Очевидно,че гледаш на боб...

българоканадец киснеш в бг форум да си избива комплексите..или да се търси потвърждения че не е направил грешката на живота си като е емигрирал в Къмада - ти си избери

само дат митам от разтегаш лукуми тука..кажи колко ти е лиизо.колко ти е иншурансо..колко плащаш ексайз такс..та като си платиш тия колко ти е рентата или 30 годишнио моргич..от с една пенсия от 2 до 3 иляди канадски драхмес нема да имаш пари да си купиш и семки

Новите коли не стават. По-чупливи са. Особено след 2005. Забраната няма никакъв смисъл освен , който не рязбира да се нахендри с кочина от 2000 година. Но няма лошо, глупаците треа си плащат.

+ + + + + + +

Ще въртят и сучат, кви ли не глупости. А ,само трябва да има сериозен контрол в/у пунктовете за ГТП..

Колко е пусковия ток на Электродвигателя та треновете ще заминават от Софию Север Да не е станала неква обърквация с Флекса който нареза МОЧАТА Слочаенос майсториТе на спорта А да не сделают короткое замыкание

...питай майка ти...

че вече не може да си кара 20 годишните БМВ и Мерцедес таралясници... Трябва да обърне на Голф 6 хахахаа е нова кола, ама тъпите мацки щели да му се подиграват

утрепан от живота и мизерията Ганью говори за другите ..че и обобщава..

Ами плащайте европейски трудови възнаграждения и всичко ще се реши от само себе си. И това важи както за автопарка, така и за отоплението на жилищата. И не ми излизайте с номера за производителността на труда у нас, щото същите тия, които тук, уж нямат висока производителност на труда, веднага, още като одитът да работят в чужбина имат висока производителност на труда. Без да се преквалифицират, без да изкарват допълнително образование и тем подобни небивалици, които ги лансират нашите робовладелци. След като една професия в Германия, примерно, може да бъде подплатена с 4000€, при положение, че цените им са дори по-ниски от нашите, наемите и те са дори по-ниски от нашите, да не говорим за качеството на всичко, що във велик Абсурдистан да се плаща 1500 лева примерно за същото? Що си мислите, че ако средностатистическият българин може да си позволи нов автомобил, той ще поддържа 20+ годишен? Що си мислите, че ако средностатистическият българин може да си позволи да се отоплява на ток, както между другото бе по времето на гадният социализъм ,той ще се отоплява на твърдо гориво? Примери могат да се дават безброй в тая насока и всички те идват да докажат, как в България са най-много работещите бедни в ЕС, а и не само.

ама намали заплатата в Германия. В Холандия взимат 2500-3000 за 5 дена работа но наемите са големи и е скъпо. В Германия наемите и продуктите са евтини но същата работа която ще работиш в Холандия в Германия ще взимаш 2000-2500евро. ако работиш по 6 дена всяка седмица Има много хора които живеят в Германия понеже плащат много нисък наем но работят в Холандия и пътуват по 100км на ден за да отидат и се върнат от работа

Не мисля, че е редно да се изпада в словоблудства.... Просто написах две цифри, 1500 лева и 4000€, които между другото са верни, като не може да са верни за всички професии и за всичко останало. Тия цифри не са аксиома... Аз съм енергодиспечер и основната ми заплата е с около 3 стотачки над 1500 лева. Ако не е класът който взимам, аз няма да мога да си получа чисто дори основната заплата. В Германия за същата длъжност, мразя думата позиция, щото човек заема длъжност за която има длъжностна характеристика, взимат с доооста над въпросните 4000 €, които съм упоменал. Така, че фактите са си факти. Иначе, кого визираш в Германия, който ходи да работи в Холандия? Общаците ли? Ако визираш тях, то те и тук си взимат доволно, естествено незаконно... Всеки ден да пътуваш толкова километри, при положение, че горивото е по-скъпо от колкото у нас, както и транспорта, ако не си със собствено возило, колко е екологично? Ако е толкова зле в чужбината, какво правите там? Хайде мислете обективно...

Ние не щем европейски трудови възнаграждения искаме руски трудови възнаграждения . Тоест по ниски от сегашните, искаме си олигарси както в Русия даже искаме руски олигарси да притежават българския нефтопреработвателен бранш искаме руски олигарси със американски тецове . Мафиоти с анцузи .и премиери генерали полковници самбисти и каратисти

Отново чиновнически глупости. Автопаркът се обновява естествено с ръст на икономиката и, съответно, на доходите. Човек за да търси 20 годишна кола, която ще ремонтира често, означава просто, че няма пари за по-нова. Забраните за легални продажби на автомобили в страната явно имат за цел да избегнат санкции от Брюксел за неравнопоставеност, но ще доведат чисто и просто до управление на продадените такива автомобили с пълномощни. После следващите чиновници ще тръгнат да забраняват пълномощните, а българинът ще измисли нещо друго. Природата можем да опазим с акъл, не с излишни простотии и харчене на грешни пари за безполезни чиновници.

Ровър Маестро във ВАМО варна а и на Харакиро проекто О в Ловеч пропадна ми къ Гриша Ганчев ши внесе на Ганя Великата кинезка стена

Живеем в концлагер.

имаме свобода на словото.. иначе анонимно нямаше да можеш да плямпаш глупости. Не сравнявай с концлагери става ли? Обиждаш душите които са били в истинските концлагери

И като имаш свобода на словото та какво става. Казват ти говори си не ми речиш.

в Северна Корея.. там е това което описваш ти.

Ат раЗЗия ли пишеш?

Не се знае... Еват мйка ти-това се знае !!!

ЪЪЪЪМ кга ше забранят кюмюрджииските турски кюмбета с супер висок екоклас... ББААХАХА

Е са как ганьо ше влачи гоуфо 30 годишнио таралясник. еФФтиния начи и икономичния гоуфо... ББААХАХА

Като са толкова загрижени за екологията, да разрешат внос на нови евтини китайски Ел. Коли без мита! НщА не да го 2дигат на 50 % Всичко е лице мерие!

просто е скъпо да я докараш. Какъв е проблема да си вземеш такава кола в България. Има не малко хора които карат такива. Дай малко повече обяснение, коментара ти е подвеждащ

Изобщо не е подвеждащ. Има много марки в Китай за които даже не си чувал. Обаче освен че трябва да платиш транспорт, после плащаш 20% ДДС и мито. А за капак ако моделът няма ЕС сертификат, нямаш право да го регистрираш.

Китайските електрички задръстиха европейските пристанища и никой не ги купува. Сега се чудят какво да ги правят.

Ако ги пуснат на реална цена от 5 000 евро ще се Изкупят

След като японското правителство отказа официално искане на Москва за износ на автомобили втора употреа от Япония за РФ, руснака трябва нещо да кара. А Москвич скоро няма да постигнат необходимото производство. Достатъчно е в Европа да се забрани регистрацията на 20+ години автомобили, а в РФ да не е забранено и останалото ще го направи бизнеса.

Нормално е за евроатлантик да е тъп. Китай отдавна произвежда достатъчно и по-добри коли. А той не се отказва да търгува

купуват Айдита, Бмвта Мерцедеси?

КОЙ си ти,за да кажеш това??? Тъп грантойад !

Крайно време беше,дори са и закъснели. Аман от таралясници на пътя!

Лека полека матрицата стяга примката около стадото. Целта е ясна. Една малка групичка господари ще правят каквото им се иска, а остатъка само от 20 те квадрата спалня до работа и обратно.

С обществен транспорт. Както при соца, нали? Само че накрая ще изядат дървото.

При соца проблемът беше да си купиш кола защото нямаше достатъчно а хората имаха пари. Сега ще е пеша или с колело, щото от всички такси и данъчета, на стадото няма да му останат стотинки и за хляб

хората имали пари ли? Имахме купони за храна и чакахме за една жигула по 1 година. Докато в европа си караха страхотни коли

Естествено, че с обществен транспорт, отде улици и паркоместа ако за всеки задник има автомобил? Като говориш за тоягата помисли от коя стана си и, има закон за тероризма, вземане на документи за самоличност, блокиране на интернет, телефон и сметки, и всеки ден за подпис в районното, за тояга задрънкал

Само не разбрах кой ще решава кой ще е задник и кой ще има право на автомобил и кой няма да иа това право. Явно пак ще има равни и по-равни българи.

Демек, след като голтак Ганю вече е изкупил еврогейските боклуци от категорията до "Евро 3", сега му забраняват да ги ползва и го задължават да изкупи и следващите насъбрани категории ЕС боклуци!

кой какво забранява за ползване?

ако беше повече чел щеше да вденеш че никой не му забранява ползване...ама лумпен бърза да коментира

на пътя Мездра Ботевград Къ мислите всички завой ли е чертал с пергела с радиус на завоя за 110 км ч да отговаря на скоростен Эврейски път или ще кривим мантинелите да прореждаме гъстотата на населението в ИВИЦАТА ГАЗА

Това какво общо има с темата? Само питам...

с радиус на завоя и наклон на виража за масквичи и жигулета 60-70 км ч немат и Эвро 1 понял сейчас или да повторя

Много питаш ти.

Ти ако не можеш да съобразиш да натиснеш спирачката ако завоя ти идва остър чий го дириш зад волана? Още повече, че ако погледнеш картата там е планина, хахаха

не с рогата вперьод

Ако мярката ще накара Ганю да си сложи катализатор е добре. Дано целта не е да ни откажат от личните автомобили, за да кацнем на разните спаркове, които пък се държат от неслучайни люде...

Точно това е целта. И да ни отделят по този и всякакви възможни начини от парите ни. Щото пари е рано на независимост и право на мнение. Като нямаш пари - си траеш.

Иначе бензина щеше да ти е 4.50.

Глупости... От гледна точка на фиска високата цена е супер - яко приходи от акциз и ДДС. Но от макроикономическа гледна точка високата цена е кофти заради повишените разходи в цените на услуги и продукти... Бензина и без това ще стане 4.50, но по съвсем други причини...

че съуваш държавен бензин. Ясен си ми.

И какво в коментара ми те кара да смяташ какво сънувам?? Държавен бензин?? Хахахаха, последното за което сънувам е гадния байтошовски социализЪм, който много добре помня!

ще започнат със забрана на определени марки и мадели гуми Ганя не е длъжен да знае какво е да искочи заяц в спирачния Пут Тапи Тапи Тапи по МагисталиТе МагисталиТе МагисталиТе друзя друзя друзя Эвроджендерасты

нещо не получилась

ПРОВОКАЦИЯ! След сво братска Русия произвежда вече коли с само с евро 2. Какво ще правим феновете на руски лади, как ще живеем?

Феновете на ладите не живеете, но не го осъзнавате. Живуркате без мозък ... като медузите, ама с ЕГН!

Въпрос към законодателя - колко вредни емисии отделя 30 годишната ми немска кола която карам 1 час седмично в сравнение с баничарката на бата мата баг дето е на 3 години, дизел е, не се гаси и кади като комин в циганска маала?

Че той и чисто нов Мерцедес с 400 коня отделя повече емисии. Ама него го кара или законодателя или тоя дето плаща на законодателя

Ама защо сравняваш така? Сравни с нова кола, която ще караш 1 час. Ами по-млако емисии ще отделя. Друг е въпроса, че ако караш 1 час, нямаш нужда от кола.

Тук явно целта не е да се борим със замърсяването (в София и то през зимата едва 20% от замърсяването се дължи на автомобилите). Просто е - нещо изкупуването на коли за скрап не върви - видно е от рекламите навсякъде, вкл. и по телевизията, а там е скъпо! Целта е освен това да се мачка населението - за да не мисли за важни неща като Турски поток, 100 000$ на ден народна пара хвърлена на вятъра и т.н. Същата работа е като превишената скорост - яростна борба за нещо което е причина за под 1% от ПТП-тата в България ... Съответно дедуктивно си правим извода че е важно народа да бъде оттърван от парите си и мачкан до безкрайност....

Точно така е да... Няма по-хубаво от пърдящо и смърдящо БМВ за 3000 лв !

Има начин да не е пърдящо и смърдящо. А и не см фен на БМВ така или иначе. Но е далеч по-добре стар премиум автомобил, отколкото нова Дачия или всякаква подобен нов "продукт". Имам 31 годишен немски (не БМВ) премиум автомобил, който отдавна надживя (и ще надживее) автомобили произведени след 2005-та, отдавна предадени на скрап. Тегля чертата за последните 20+ години в които го притежавам и ползвам - ами, разходите по придобиване и (адекватна!!!) поддръжка са по-ниски от цената на дори един придобит автомобил ЕКО-4 и нагоре, а за тия 20+ години вероятно щеше да се наложи да сменя 3 такива. Грубо като пресмятам съм спестил около 70 000 лева, които предпочитам да харча за друго, а не да поддържам румънските работници във френска фирма...

Нямаш пари приятелю, затова плюеш новите коли, дори за нова Дачия нямаш.Ксрай си БМВ на 30 години и не се излагайте.

ДО "до 5660" Имам бе, пич. Тия 70 000 съм ги инвестирал добре и сега са към 100 000. Отделно другите доходи, но да не изпадаме в подробности. И пак няма да си купя нова Дачия! Нито пък електромобил в следващите 5 години, докато не отстранят разните дефекти на растежа.

А сега отново гласувайте за тези некадърници от ПП ДБ, ГЕРБ и ДПС, които тихомълком , зад гърба на народа са направили тома.

Ще гласувам отново за ГЕРБ. Единствените които знаят какво правят в политиката и не са се засилили по островите.

Та те гербаджиите са най големите негодници и крадци.

Умник, кой въведе нискоемисионната зона в центъра на София?? МММ??? Айде да не се правиме на удобно тъпи!

Малко са направили. Аз ако бях, щях да ви направя и 25 лв на час синята зона.

До "до 5660" Абе направо 50, нали, то на чужд гръб е много лесно. Не забравяй че има карма и скоро това което желаеш на другите ще те настигне ... :)

Нека да са 50 лева на час за Синята зона,

До "Това е идея" Доста елементарно ... Нивото ви е на хлапетата от детската градина ... Кажи "Зеле"! - "Зеле"! хахаха, той каза "Зеле"! :)

Само за информация, общината на Амстердам планира да въведе такса от 50 евро на час за паркиране в центъра, за да се освободи от прекомерно многото паркирани автомобили. Зеееееле. Зеееееле.

Зеле: Последния ти пост отлично доказва тезата ми :) Виж какво е казал Марк Твен за глупака...

че само глупака не знае кога да се спре. Може и да си наакан, ама около тебе се носи аромата на маргаритки.

Целта е да се прекрати регистрацията на подобни автомобили, за да изтичат в Русия.

Мама и д*ба ПП ска недоклатена .на денков у устата миризлива/Значи ще копат в Божурище злато та чак Сливница Драгоман и ще тровят София,направиха завод за боклук пак близо до София да захранва с МДФ софиското парно,вместо с природен газ ,никъде не въведоха зелена вълна на светофарите стесниха улиците с велоалей ,алей за адския транспорт ,та задръсванията станаха километрични .Старите коли им пречели ами 50 процента от тях работят на прпан бутан или природен газ защото са по лесно приспособими.ТРЯБВА ВСИЧКИ ЗАКОНИ ПРИЕТИ ОТ ИЗМАМНИЦИТЕ ОТ ППДБ ДА СЕ АНУЛИРАТ И СЧИТАТ КАТО НЕДЕЙСТВИТЕЛНИ.ТЪЙ КАТО ТЕ СА ДОШЛИ С ИЗМАМА НА ВЛАСТ С ПОДПРАВЕНИ ПОДПИСИ И ИЗМАМНИ МАШИНИ.и СЪЩИТЕ НЕ ТРЯБВА НИКОГА ДА ПОМЕРИСВАТ ВЛАСТ КАМО ЛИ ДА УЧАСТВАТ В НЕЯ И ДА БЪДАТ ПРОГОНЕНИ С КАМЪНИ ПО ОСТРОВИТЕ.

Камионите да разтоварват софийския боклук чак в депото на Лом? В Лом дали ще са съгласни? Колко камиона ще са необходими на София тогава?

Подмладяването на автомобилния парк ще ни оправи ли пътищата в България? Много от по-интелигентните българи не желаят да чупят нови автомобили по уличните кратери.

"Интелигентните" българи търсят 20+ годишни коли, заради лошите пътища ? Колко пък да са интелигентни :)

Феноменално! От коментарите разбирам, че всички мразещи Европа всъщност я мразят, защото няма да могат да купуват отпадъците на другите европейци......които наричат джендъри. Путинска логика и шизофрения.

де ви копат все такива шестволтови и малоумни от това посолство?! отивай си в темите трол недоеб.н

+++++

Не мога да разбера на какъв принцип и как го решиха.Много коли на 20 и повече години не нанасят никакви вреди на околната среда ако са поддържани както трябва,т.е. смяна на свещи,каталитик конвертъри и т.н.Всичко е въпрос на технически прегледи.Ако не се минаваха с някой лев на катаджията всичко щеше да е наред.Т.е. коррупцията пак е на дневен ред и се взима отново грешно решение вместо да се пресече корупцията.Колите,които не могат да минат на газове например да не се регистрират за употреба докато не се ремонтира и отстрани съответния проблем.Много е просто.Цялата работа е да принудят хората да купуват нови коли,но много хора не могат да си го позволят.Пак издънка на Киро и неговите хора,поредно доказателство,че не мислят за хората.Защо в повечето държави в Европа няма такъв закон,защото един такъв ограничава правата на хората.Живея в САЩ и всеки ден се виждат стари коли по пътищата,но ако не е в ред една такава кола не може да мине тест за емисии и не може да се кара докато не се оправи и хората се грижат за колите си.В Калифорния е най строго,в Орегон се минава на всеки 2 години и няма проблем,защото не можеш да дадеш подкуп за теста.Даже и да иска да фалшифицира теста техника не може да го направи защото всичко е електронно.Компютър се включва към компютъра на колата и той показва минаваш теста или не.Много е елементарно,защо не го направят.Няма да има корупция ако отпадне човешкия фактор при теста и системоте се проверяват редовно за външна намеса.

И защо държиш на това да караш 20 годишен таралясник. Напъни се малко и си купи една Дачия. Не са лоши.

Добре поддържан 20 годишен таралясник е по-добър от твоята Дачия. Не желая някой да ми нарежда за какво да си харча парите.