Военният съд в Сливен реши делото за смъртта на пилота Валентин Терзиев да продължи

Подполковникът загина в нощта на 9 юни 2021 г., след като неговият изтребител МиГ-29 се разби в морето край Шабла

Обратно в новината

Коментари - Военният съд в Сливен реши делото за смъртта на пилота Валентин Терзиев да продължи | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Аз много съжалявам за загиналия пилот но да говорим, че 1000 метра са малка височина за въздушен бой при един от опитните ни пилоти е смешно. Ако това е опитен пилот, то представете си какво са неопитните?

на мизерната политика на правителството и военните във военния сектор. В типично български стил се експлоатира всичко до последно, до непосредствено преди да се разпадне, че и след това. На всички военни в рискови групи (рискови при мирни условия) им желая от сърце много късмет и яки нерви при тия условия на работа. Както и добро здраве и да обичат България въпреки просташкото управление.

Му се рови да издири статиите в дните след инцидента. По-конкретно да прочете коментарите, не говоря за тези на тема фили и фоби. Имаше професионално написани такива, вероятно от бивши и настоящи летци. Да ги изчетени си направи заключение

Гледай си овцете и не се занимавай с авиация. Кои са тия твои очевици кога и къде са казали че тоя твой пилот е летял опасно близко??????? Ти въобще знаеш ли нещо за инцидента да те си тръгнал такива простотии да пишеш? Понеже явно си прекалено тъп за да мислиш ето ти престъпната небрежност от страна на водещите това учение. 1. Самолетите изпълняват бойни задачи по двойки и задължително всяка двойка изтребители да е изпълнила поне няколко учебни полета, преди въобще да бъдат изпратени на нощни стълби особено пък над морето. 2. Пилотът не е имал необходимите летателни часове за изпълнението на тази точно задача. 3. Дефектна мишена - в който случай задачата се прекратява. 4. Спускане на мишената под предварително зададената за атака височина- в който случай задачата се прекратява. 5. Слизането на самолета под предварително зададената за учението височина- в който случай на земния контрол прекратява задачата и заповядвам на самолета да се издигне. Дори в днешни дни се случва опитни пилоти при полет над морето да загубят ориентация къде е небето къде е водата. Докато нашия епизод е имал кажи речи не съществуващ опит за нощни полети над морето. Може да се спори оттук нататък вече и до колко е била изправна електрониката на самолета и дали го е предупредила за опасното снижаване.

Черната кутия беше намерена и пратена за разчитане в Русия. Не е ясно какво показва и дали въобще е разчетена. Вероятно всичко около нея е засекретени. Отделно още в часовеъе след инцидента се прокрадваха версии че може да е свалвн от ракета земя-въздух, тъй като по същото време в Румъния са се извършвали учения с бойни стрелби по въздушни цели. Няма да разберем, но ако жълтите слухове е че е свален се окажат истина, няма да съм изненадан. А нашия пилот да почива в мир! Да ви припомняни случая Лясковец, където го отнесе най Петко, при положение че качулките влизат от две страни и имаше версии че загиналия полицай е в резултат на приятелски огън. И там засекретиха делото…..

С това дело даваме знак на вражеските летци ,че ще бъдат съдени ,ако летят на опасно ниски височини ,особено ,ако ги преследва МИГ .

Ако бяхя купили за същата сума МИГ- 29 , бройките щяха да бъдат 125- а може и повече, срещу 8 бр. F-16 . НА голяма далавета сме .

Абе от де ви вадят такива дебили? Първо на пазара няма толкова бройки самолети за продажба, дори и Миг-ове! Второ ние няма тези къде да поддържане, ти нови над 100 искаш. Не разбрахте ли, руски шушумиги, че свърши бизнеса с Русия? Край! Няма повече! А за ползата пт нови Ф16 в натовска отбранителна международна система, остави специалистите да мислят!

Като да купим 125 Москвича ,вместо 8 Мерцедеса.

Мерцедесите откога летят

И като дойде време за поддръжка ти ли щеше да я правиш?

Виновен е шумадийският циганин, който летя до нашия пилот. Това казаха всички очевидци тогава.

??????????????? И как и с какво по-точно е виновен?

Бае Ганя

Летял е опасно близо, с това.

Твърдящи че някой е летял опасно близко? При положение че той е твой пилот не е следвал българския изтребител по време на атаката?

И от 1970 до 2022 имат 177 катастрофи. Просто казвам

Циганин в самолет какво очакваш В сащ е пълно с индийци и колко от тях са военни пилоти :)

И като за го продължили какво ще се случи-едно голямо нищо. Ще имитират дейност ,че уж нещо правят ,за да си оправдаят големите заплати и накрая ще си измият ръцете с починалия летец, защото така е най-лесно за тях. Жалко за погубения човешки живот. Това нашето не е държава.

Убиха го с натовска ракета и покриха случая

Теб са те убили веднага след раждането

На български предател слуга на руското посолство. Въпреки че атаката и разбиването на самолета ги има на любителско видео публично достъпно, той продължава с една и съща лъжа.

Време е в тази държава ръководните чиновници да носят отговорност за неудачните си решения или за затворените си очи.

след 60 години

в този случай отговорностите се споделят между много хора, включително и пилота... за съжаление.

Всеки трябва да има отговорности, ясно разписани в длъжностната му характеристика. В съдебната система има съдилища, в които безхаберно се радмиват отговорности между служители, за да се замажат при нужда проблемите или са се затвори устата на този, който има кураж да назове истината.