Военният министър: Открита е спасителна жилетка във водата, но без тяло в нея
По думите на Георги Панайотов в спасителната операция са включени всички възможни сили
Обратно в новинатаКоментари - Военният министър: Открита е спасителна жилетка във водата, но без тяло в нея | Днес.dir.bg
Коментари
не знам дали предвидиха бюджет парламента за попълване на авиационния състав от самолети след падане в морето.
Сигурно целта е отвърнала на огъня и е свалила единствения боен самолет на БГ.... Дано да намерят жив и здрав пилота!
Дано да намерят пилота жив. Това е най-важното. След това да се разследва ремонта, който го "договори" Шкембе войвода.
Това да изчезне внезапно от радарите, да не е катапултирал (ако е, е щял да подаде сигнал) и да не е казал нищо по радиото - показва, че е свален. И като се има предвид, че целият министерски съвет пътува натам ..
В Черно море бръмчат яко и алкохолиците с техните също допотопни самолети.Като нищо да са пушнали нашият човек.Дано не съм прав.Обаче от хора,които имат държание като от африканските страни като нищо и те да са го направили.Иначе нощем над морето е много залъгващо да се лети.Може и пилотчето да се е заблудило нещо и да си е платил за грешката.Затуй се лети по уреди,и ако за секунда се усъмниш в тях и отиваш да плуваш.
тоя идиот, министъра, сутринта по нова се изцепи, че шкамбе-войвода бил сключил някакъв договор с Русия и не знам си какво бля-бля... еййй, пак руснаците излязоха виновни ей :)))) Само, че шкембела сключи мега неизгоден договор с Полша. Русия предложи да ги обслужи много по-добре и дадоха много повече чаове гаранция, но нали сме натовици... та да не ми плещи малоумщини министъра и да се прави на модерен.
В съвременната бойна авиация няма такова нещо като самостоятелна задача за един самолет. Още по-малко за изтребител като миг. Всяка бойна или тренировъчна задача задължително се изпълнява от два самолета. Който е издал заповедта за действие на един самолет е за военен съд.
По качествен ремонт на половин цена е неизгоден договор така ли? Ей това платените коментатори сте за бой.
ОстаФка, уйо! Как така пратихте момчето съвсем сам да "стреля по цел"!!! Не е ли редно, да не кажа задължително, да са по двама поне? Да си пазят гърбовете!! А, ако целта е отговорила със стрелба по нашето момче?!? Хем хунтата ви е само от военни, хем една военна операция не може да проведете! Срамота! Некадърници, чиба
По думите на Георги Панайотов в спасителната операция са включени всички възможни сили - и какви са тези сили ?!?
някое дете чака баща си да се върне от учение и да го прегърне. ,а тука тръгнали да се майтапят мишената ли е отвърнала на огъня или шкембе войвода и договорите са виновни.
кое е по-качествено бре малоумник? Поляците дори нямаха лиценз да правят такива ремонти.
Щом е трябвало да стреля и е изчезнал внезапно, то много прилича на взрив на боеприпаса, който е трябвало да бъде изстрелян...
Тия почти нямат електроника. Колко и да го заглушаваш най-много да му изключиш радиото и радара.
как може някой да направи по-качествен ремонт от компанията създател на изделитето, а? Ако ти се счупи голфо у Пернико ли по-хубаво ще ти го ремонтират или във Волфсбург??
Поляците дето имаха два пъти повече самолети от нас и които ремонтираха самолетите на половината държави от варшавския договор няма ли лиценз? Както казах освен че сте платени сте и неграмотни и необразовани. Не е лошо преди да се опитваш да пишеш нещо поне малко от малко да се подготвиш по темата.
Сам самолет може да лети, ако по него се стреля по огледалния способ, или влачи мишената. Странно е сам самолет да изпълнява атакуваща мисия.
Баща му да не е ставал пилот,да беше станал счетоводител.Всеки пилот,които седне в самолет вече седи върху снаряд.Не прави толкова драма.Всички ще умрем.Никой няма да си остане тука.
малоумник, лиценза се издава от компанията създател, а именно МИГ... не знам какви натовски самолети са ремотирали поляците ама си пълен идиот.
Скоро ли е бил ремонтиран? Ако да, значи съдбата му е като на онзи вертолет, който скъса вал на перката след ремонт за милион и половина.... В България мафията полази и армията. Беше много лесно заради секретноста. То дори при Ларгото изчезнали милиони евро, нищо че в Ларгото няма секретност.
Реално всички загубени наши МиГ-29 са поради грешка на пилота. От 20 самолета са останали.... 8. Грешка на пилота потроши и чисто новичкия хеликоптер Пантер преди няколко години. За това обаче се мълчи. А причината не е липса на нальот, а липса на полетна дисциплина! Преди години потрошиха МиГ-29 в Пловдив просто защото прибраха колесника преди да се е отделил от пистата. Пантер го блъснаха в мачтата на кораба, докато се правиха на мъже да сучат пируети около него. Мисля, че командирите във ВВС дължат обяснение! С това темпо ще потрошат и новичките ф-16 за няколко години.
Иди обясни на детето защо е трябвало да лети с 30 годишен кашон. Хората колите си продават като подминат 15 години. Обясни му защо ДС подлогите, които създадоха демокрацията в България - защо не купиха самолети още през 2000, 2005?
Президента трябва да обясни, като генерал, бивш командващ ВВС и настоящ главнокомандващ, защо воените ни самолети падат в мирно време. Представям си при евентуална война какво падане ще е.
Изтребители падат по цял свят. Съвременните изтребители развиват жестоки ускорения и скорости, за съжаление пилотските грешки в такива условия са чести.
Поредният провал с МИГ-29, ремонтиран в Русия. Всички МИГ-ове трябва, да бъдат изхвърлени от българската армия.
"Най-важното е, че всичко, с което разполагаме е включено в спасителната операция. Това заяви служебният министър на отбраната Георги Панайотов," Не, не е най-важното, най-тъжното е.... След като всичко, с което разполагаме не помогна до момента да се открие пилота, какви други полезни ходове има? Часовете минават... Дано се намери жив и здрав пилота!
аз ще ти обясня.. защото яко се краде от бюджета. Ама не краде президента, а правителството.
Падат, но си има показатели като брой часове на инцидент. Шведите оперират 10 пъти повече самолети от нас, като имат 4 пъти по голям нальот на пилот от нас. Т.е. летят 40 пъти повече, а инцидентите им са колкото нашите. Да не говорим, че при тях повечето в резултат на технически проблем -- при нас всички са в резултат на пилотски грешки.
не пиши глупости. Дават една поредица филми по нешънъл джиографик за разследване на самолетните катастрофи. Много често не могат да открият телата на загиналите когато катастрофата е станала над море или океан по обясними причини, независимо, колко старателно са търсили и независимо с каква модерна техника са го правили.
Парламентът реши МиГ-овете да се ремонтират в Полша Dariknews.bg 5-6 minutes Парламентът гласува Полша да ремонтира българските самолети МиГ-29. Дебатите минаха със скандали и обвинения. От БСП поискаха оставката на кабинета заради приетото решение за ремонта на самолетите. За ремонт в Полша гласуваха от ГЕРБ, Реформаторския блок, ДПС, Патриотичния фронт и БДЦ. За ремонт в Русия се обявиха от БСП и Атака, а парламентарната група на АБВ не участва във вота. „Днес е черен петък с разпродажбата на националната сигурност", казаха социалистите. Румен Гечев изчисли, че министърът лъже за по-евтиния ремонт на самолетите ни: „Ремонтът е с 2,6% по-скъп в Полша, отколкото в Русия. Един летателен час след ремонта излиза 5115 евро, а 3000 евро е при оригиналния производител. Обвинявам ви, че вие предлагате на парламента и ощетявате българския народ с около 3 милиона евро. Къде се намирате вие, по коя обществена поръчка?! Вие искате от българския народ, от частна фирма, имитираща оригиналния производител, да му платите 3 милиона повече. Тук нещата водят към други институции. Второ, въпросът за резервните части. Вече беше казано, че ще бъдат използвани, най-вероятно, използвани части, защото руската страна отказва да достави такива части. След 2-3 години ще изтече ресурсът по този ремонт. Тези самолети имат ресурс до 2029-2030 година. Питам ви колко милиона ще струват резервните части след това и откъде ще ги вземете, след като ще свършат частите менте от украински и други самолети. Ако ние трябва да платим мито, Министерството на отбраната ще плати ДДС на кого, на правителството на Сомалия ли? 20% от ДДС ще отиде в правителството на България - т.е. от левия джоб отива в десния".
По техническите въпроси нека говорят професионалистите. Това, което бихте прочели като обобщени анализи и в литературата обаче говори, че Ф-16, например, е спечелил десетки битки, а за МИГ-29 подобна информация няма. Очевидно, демонстративните полети са едно, а бойното приложение- съвсем различно нещо. Но друго е по-важното. Че в реалния живот, в края на краищата не е толкова важно, кой самолет прави по-остър завой, а кой стои до теб. До Ф-16, Юрофайтър или Рафал стои мощна колективна организация и логистика. Имаш тотална съюзна поддръжка. Редом летят командни центрове, като АУАКС, които виждат целия театър на бойни действия. Във всеки момент има въздушен танкер, където може да заредиш във въздуха и много други жизнено важни неща за бойното използване, които нашите прекраснни Миг-ове, за съжаления нямат. И не могат да имат. Ето ви, в частност, още една причина, защо нашите прекрасни пилоти са поставени в обективно по-неблагоприятни условия от своите колеги, които им идват на гости на съвместни учения над Граф Игнатиево, хвърля ръкавицита на руско настроените ганерали и военни пилоти Ноев.
Самолетите бяха ремонтирани в Полша! И по точно бяха рециклирани двигателите за да се удължи ресурса им! Договора за ремонт в Беларус беше за Миг-25!
Много филмчета гледаш, без да мислиш! Не откриват нищо ако е свален от ракета, в океан с голяма дълбочина и бъкащ от акули. При Шабла я има я няма 100м. дълбочина и не ми се вярва делфините и сщумриите да изядат пилота за закуска. Остава само варианта с ракетата, която да причини взрив и разпадане на малки парчета, които да не могат да се открият. Както писах и в другата статия да проверят, съюзниците от САЩ участвали в това учение къде и по какво са стреляли тази нощ. Знаем колко са умни и ориентирани при предишното си учение, когато првзеха една фабрика със нищо неподозиращи работници. А при още по-предишнато не можаха да намерят "Дунав мост" в Русе!
ДА! И сложиха стари лопатки на турбината, защото руснаците не им дадоха нови поради липса на лиценз да правят такива ремонти за трети страни. Лопатките са "нов внос" от поКрайна... ГАРАНЦИЯ ФРАНЦИЯ...
Добър хумор - оценявам го, но е малко неуместен, докато все още тэрсим пилота дали е оцелял!