Коментари - Властите в Скопие отнеха лиценза на "Беса транс", автобусът-ковчег пътувал незаконно | dnes.dir.bg
назад

Властите в Скопие отнеха лиценза на "Беса транс", автобусът-ковчег пътувал незаконно

От Министерството на транспорта на Северна Македония съобщиха, че фирмата има 4 четири лицензирани коли, но изгорелият автобус не е сред тях

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Властите в Скопие отнеха лиценза на "Беса транс", автобусът-ковчег пътувал незаконно | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ебаси, че удариме едно оро пиперо .

Как автобус без лиценз минава три граници!? Толкова ли не може да се направи връзка между граничните служби и базите данни за това кой е с лиценз , и кой не !?

Личи си, че тези са ни братя. Има много прилики.

Точно това си мислех и аз. Абе от една порода сме. Улична превъзходна.

и аз това питам

и тук си имаме такива нелицензирани автобуси, но това ще се разбере след пореден трагичен инцидент

на Балканите. Минават се граници без лиценз, с туби бензин, към това лоши пътища и маркировка. Колко ли време време ще ни трябва на нас балканците да ни уврат главит че всичко си зависи от нас.

Какво от това като са го махнали или има лиценз Лиценза не убива хората а пътя или автобуса -шофьора.

И какво като муу вземат лиценза. Ще си отвори друга фирма. Няма ли затвор умряла работа е другото

нак кой му пука за някъкъв си автобус, дали е лизенциран по макешките стандарти или не?

но ако се спазваше закона този автобус нямаше въобще да се движи и да се случи това

Ти явно не си пътувал отдавна …кой има време да гледа лиценза на всяко превозно средство. И какво ще му направят митничарите? Ще водят разследване и конфискуват автобуса ли? Или само си чешим езиците ..

автобуса не е автономен сам да се движи, идиота дето е карал го е превърнал в ковчег! но в европа дебилизма е много разпространен и заразен!

да се случи същото с лицензиран и тогава кво щехте да ревете?!?

А, бе, вдигайте ветото и да приемат тези цигани в циганския ЕС, където им е мястото. Кво сме се заинатили за няква история, като на тия столицата си е Шкупи - то си го пише на табелата на Беса транс. Всичко вече е в кереча и тия ще са таман там, където е пълно с турци, араби, пакита, индийци и всякаква друга измет, т.е. баш в ЕС.

А знаете ли какво е менувачница ?

да обвиняваме, но всичко е въпрос на лична отговорност на шофьорите, на хората от агенцията за превоз, на хората направили проверка на границите, на проектиралите и приели пътя, на хората отговарящи за контрола. Ако всеки си е свършил работата едва ли ще да се случи. Това което тези дни разбрах е, че у нас в България има н-брой сдружения, асоциации и институти, които се заминават с пътна безопасност, та си задавам въпроса как се финансират и каква е ефективността на тяхното съществуване.

Сигурно за това е виновна маркировката на нашия път, а? Или по-скоро, че няма знак за чешмичка 500 метра преди отбивката!?

Kakuv divashki izraz - "avtobusut-kovcheg". Ega ti jurnalistite...

Нормално, македонските ганьовци са наши роднини. Ние сме същите цървули. Тубите с нафта, че да ни е по-евтинко, с 3 чанти, че да има за алъш-вериш. Пътуваме през нощта, че да не плащаме хотел, че по-евтинко. Трагедия! Мои познати така ходят на екскурзия и до Западна Европа. Спиш в рейса, а през деня си на разходка. Пълен кошмар. И познайте шофора колко е адекватен и колко е спи за 24 часа.

Пиши на Кирилица бе, галош!

чанч буро

Това са аргументите на новите цървули в управлението! Бог да ни е на помощ! Предатели колкото искаш!

Ако линиите, знаците и мантинелите светеха като в Западна Европа шофьорчето нямаше да види какво има пред него на пътя, а не непрогледна тъмнина !

А, ужас се. Аз избягвам екскурзии с нощни преходи. То ставаш парцал.

И така, автобус без лиценз, няма пътен лист в митницата, не знаем кой вози, влиза, излиза, пак влиза, вероятно с туби с гориво в багажното, може и фойерверки, пътува с деца през нощта, с превишена скорост фучи по магистралите и се взривява в някакъв момент. След половин ден шефът на разследването се изцепва, че пътниците били албанци, а пък те са македонци, сърбин и белгиец. Освен това има и втори шофьор за който отново не знаем. Не мисля, че и в най-пропадналия африкански бантустан е възможно това да се случи.

Рапърът Христо Петров - Ицо Хазарта, образователният министър акад. Николай Денков и Кирил Петков водят преговорите за съставяне на кабинет в сектор "Образование" от името на партия "Продължаваме промяната

и аз винаги съм мразел нощни преходи с екскурзионни автобуси зад граница! От "нощувките" по седалките после всички кокали яко те болят и ни спането ти спане, нито нищо само и само да е по-евтинко! А за шофьорите какво им е от безсъние, просто не ми се мисли!

Автобус- крематориум е по правилна дума

Ами тъпо е !

Аз затова пътувам със самолет

Подобни определения са жестоки към роднините и паметта на жертвите. Ковчег, крематориум, авобуса-убиец - това е отрицателното ниво на българската журнаГлистика.

МАКЕДОНСКАТА ФИРМА МАВРОВО Е ИЗГРАДИЛА МАГИСТРАЛАТА, КЪДЕТО СТАНА ТЕЖКИЯТ ... 2021-11-23 / 12:38:52 / Трафикнюз Македонската фирма Маврово е изградила магистралата, където стана тежкият Македонска фирма е строила участъка от АМ “Струма“, където загинаха 45 души Македонската агенция " Маврово " е изградила автомагистралата , където стана тежкият случай със починалите 45 индивида , оповестява 24 часа. Още от преди 15 години стана ясно ,че този сектор е с доста лошо качество. Лоша настилка и меки мантинели. Светлоотражателите по тях, по този начин наречените котешки очи, не рефлектират на светлината на фаровете и е трудна ориентацията, характерно на завоите. Виражите са с противоположен надолнище и събират вода .Винаги при дъжд стават локви и им заплаха от аквапланинг. Затова и тази " автомагистрала " не е сертифицирана, като такава. На нея ограничението е 120 км. Още преди 15 година шофьори предизвестили тогавашния транспортен министър Петър Мутафчиев, че пътят е рискован и казус на време е да стане огромен случай . Македонската телевизия Алсат, която съобщава на албански език разгласява опис на пасажерите , които са били в изгорелия рейс на автомагистрала " Струма " . Всички са от албански генезис . Били са на така наречен " дълъг уикенд " , тъй като през вчерашния ден в районен съд Македония бе юбилей - Ден на албанската писменост . Ето и имената, съгласно телевизия Алсат: Мемеди Кадри Широки Мухсин, Љупчо Зафиров Амети Љуан, Амети Џихан, Амети Аљбан, Амети Авни, Рустеми Ибрахим, Рустеми Февзије, Амеди Алејна, Фејзулахи Халиме, Халити Хамије, Фустан Нермије, Сумеја Лок Фазлији Сумерја, Абдуловска Наџије, Белули Албина, Укали Газменд, Ислами Хатије, Исени Меџиде, Исени Хамди, Раманоска Алмира, Раманоски Енис, Сали Рабија, Мустафоска Зелија, Мустафоски Саде, Јахи Белма, Јахи Рамиз, Исени Фикрије, Исени Аниса Јахи Разије, Мухаџери Анеса, Јахи Ергин, Јахи Омер, Мухаџери Ерда, Јахи Ајла, Јахи Семие, Јахи Амијет, Љутфији Медина, Сулејмани Љулјзим, Османова Шефија, Фера Ајла, Сали Јехона, Јашаровска Жуљејха, Пајазитовски Елмедин, Јашаровска Ѓула, Пајазитовска Ѓулизарка, Јашаровска Илмија , Пайазитовски Ебип, Алити Висар, Јашаровски Минир, Алити Орхан

А знаете ли какво е жива свирка

какво общо има това с темата на статията и с коментарите тук????? Не можете без тролене! В кръвта ви е!

Тази тема вече яко се експонирани, мисирките бълват като луди

Пътният учacтък нa фaтaлнaтa кaтacтрoфa нa aвтoмaгиcтрaлa "Cтрумa" e бил изгрaдeн oт мaкeдoнcкaтa фирмa "Мaврoвo" прeди пo-мaлкo oт 20 гoдини. Тoвa cъoбщaвaт пътни eкcпeрти oт Кюcтeндил, зaпoзнaти и кoнтрoлирaли изпълнeниeтo нa прoeктa прeд БНР. Прoeктaнт нa oтceчкaтa e бългaрcкa фирмa, мaкeдoнцитe ca били caмo изпълнитeли. Изгрaждaнeтo e пoвeрeнo нa мaкeдoнcкoтo дружecтвo "Мaврoвo“ cлeд cпeчeлeн търг. Нe мaкeдoнцитe oбaчe ca прeдвидили тaзи cлoжнo cитуирaнa oтбивкa c чeшмa, къдeтo cтaнa кaтacтрoфaтa, a бългaрcкият прoeктaнт и пътнитe cлужби, тaкa чe винaтa нe e в изпълнитeля, кoмeнтирaт eкcпeртитe. Пo думитe им инaчe трaceтo e в дoбрo cъcтoяниe, дoбрe пoддържaнo e. Ceгa ce прaвят укрeпитeлни eлeмeнти пo caмoтo пътнo плaтнo, a cкaтoвeтe oт двeтe cтрaни ce oбeзoпacявaт c якocтнa мрeжa. Тoвa c нищo нe зaтруднявa oбaчe движeниeтo пo учacтъкa, кaзвaт eкcпeртитe.

че тези дни, изплуваха всякакви сдружения, асоциации и институти свързани с пътната безопасност. Имали някъде където може да се види обобщено кои са те и какво са направили през годините за пътната безопасност.

Знам, ама не се сдържах, че Хазарта е експерт по образование

Днес полицаите са измерили светлоотразителността на пътната маркировка на и около мястото на катастрофата. ДВАДЕСЕТ пъти под нормата. А този участък за повече от 15 години е без АКТ 16. Да, може и така. Така както се дават 4 милиарда за строеж на магистрала без проект, без трасе, без проучвания, без оценки. И някакви рият, ровят, бетонират дървета, подготвят трасета, те пък се свличат, но няма проблем 0 всичко е под контрол, строим, дай вар, дай тухли.... В Африка не е такъв ужас. Няма оправяне това.

Ха, ха, значи не познаваш пилоти и нямаш досег с гражданската авиация. Там пък къв е батак - бедна ти е фантазията. Особено при т.нар. нискотарифни.

по секса да е!

Пътният учacтък нa фaтaлнaтa кaтacтрoфa нa aвтoмaгиcтрaлa "Cтрумa" e бил изгрaдeн oт мaкeдoнcкaтa фирмa "Мaврoвo" прeди пo-мaлкo oт 20 гoдини. Тoвa cъoбщaвaт пътни eкcпeрти oт Кюcтeндил, зaпoзнaти и кoнтрoлирaли изпълнeниeтo нa прoeктa прeд БНР. Прoeктaнт нa oтceчкaтa e бългaрcкa фирмa, мaкeдoнцитe ca били caмo изпълнитeли. Изгрaждaнeтo e пoвeрeнo нa мaкeдoнcкoтo дружecтвo "Мaврoвo“ cлeд cпeчeлeн търг. Нe мaкeдoнцитe oбaчe ca прeдвидили тaзи cлoжнo cитуирaнa oтбивкa c чeшмa, къдeтo cтaнa кaтacтрoфaтa, a бългaрcкият прoeктaнт и пътнитe cлужби, тaкa чe винaтa нe e в изпълнитeля, кoмeнтирaт eкcпeртитe. Пo думитe им инaчe трaceтo e в дoбрo cъcтoяниe, дoбрe пoддържaнo e. Ceгa ce прaвят укрeпитeлни eлeмeнти пo caмoтo пътнo плaтнo, a cкaтoвeтe oт двeтe cтрaни ce oбeзoпacявaт c якocтнa мрeжa. Тoвa c нищo нe зaтруднявa oбaчe движeниeтo пo учacтъкa, кaзвaт eкcпeртитe.

Заминавай за Африка. Веднага!

Спрете с тези драми с пътя..нали и другите автобуси са минали оттам, пък са си ок. Лош късмет това е..

Кой идиот проектира мантинела на отбивката след завой, кой знае колко такива участаци има по пътищата!

по времето на кое правителство е изграден този участък, и май е по същото време на учсатъка на Тракия - Станишев. Та комунисти какво повече.

“Highway to hell” по пътя... Или “Relight my fire” на връщане

След завоя направо в мантинелата, а маркировката изтрита, а знака паднал!

Въпрос Защо след като пътят не е бил магистрала, а скоростен път, защо ограничението е 120, а не 100 или 90