Властите в Скопие отнеха лиценза на "Беса транс", автобусът-ковчег пътувал незаконно

От Министерството на транспорта на Северна Македония съобщиха, че фирмата има 4 четири лицензирани коли, но изгорелият автобус не е сред тях

Обратно в новината

Коментари - Властите в Скопие отнеха лиценза на "Беса транс", автобусът-ковчег пътувал незаконно | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

.

Политици и Бюрократи,могат да-“ЯХНАТ”ВСИЧКО!!! АКО БЕШЕ-“ЛИЦЕНЗИРАН”...НЯМА ДА СТАВАТ КАТАСТРОФИ?

Дано спретнат едно хубаво дело на институцията отговорна за поддържането и състоянието на пътя…И после напълнят пак всички европейски издания…

Явно никой не се е притекъл на помощ. А колите просто са преминавали , а други снимали видео ,вместо да помогнат на хората . Това е .

Ама не е така

Бил е пълен с контрабандна стока - над 30000 фойерверки и много вероятно и гориво!

Без лиценз, също като корабчето, което удави десетки българи в Охридското езеро. И после срутиха паметника на удавените българи !

Агенция "Беса транс", чийто автобус изгори и уби 45 македонски граждани, отрича да са превозвани запаси от петрол или други горива и да не е имало пиротехнически материали. Това е третото им обръщение след трагедията и второто, чрез което медиите и обществеността са помолени да не правят спекулации. Затова казват, че само следствието може да даде точна информация за катастрофата. „Като агенция информираме обществеността, както и семействата на трагично загиналите, че автобусите никога не са имали багаж с масло или пиротехника. Това са спекулации на тези, които искат да се възползват от тази трагедия. Общият капацитет на автобуса беше 450 до 500 литра масло, предназначено само за нуждите на автобуса. „Още веднъж молим медиите да не използват тази дезинформация, която още повече наранява семействата“, каза Беса Транс. Реакцията на компанията идва, след като част от българските медии съобщиха, а македонските медии съобщиха, че в автобуса има резервно гориво, поради което возилото е изгоряло бързо. Български експерти, включително Симеон Ананиев, президент на Асоциацията на експертите на Би Ти Ви, заявиха, че се опасяват, че пиротехниката може да се е запалила в автобуса. Това съобщиха определени портали като фактическа обстановка, въпреки че няма потвърждение от прокуратурата или разследването.

Какво масло, бре човече .. поне цитирай точно контекста на превода - "гасно масло" на македонски означава газьол, т.е. дизелово гориво.

Като си имаш късмет Преди катастрофата, на бензиностанцията един човек от изгорелия автобус се е преместил в друг И е оцелял

просто не знаеш какво ти е приготвил Този отгоре! може загиналите да са извършили в предишни животи брутални престъпления и да са изгаряли живи хора, знаеш ли?!

Ако се разровят както трябва и нашите в България ще видят че и тука не е по-добре от колкото в Македония. Я, да си спомним какъв беше автобуса и шьофьора при катастрофата в Своге, всичко ли беше в ред?

Вместо тази тъпа мантинела да бяха сложили бетонна стена

Пич, каква стена, какви 5 лева? Хората са изхорели. От самата катастрофа щетите са пренебрежими, нямало е да има и една жертва. Нещо в автобуса е избухнало, дано да се разбере какво.

После македонците имат претенции, че не са българи..... Като гледам какви са цигани са си истински българи- безобразно крадене, не им пука грам за другите хора и има ли далаверка няма значение колко човешки животи ще отидат....

Въпрос Защо след като пътят не е бил магистрала, а скоростен път, защо ограничението е 120, а не 100 или 90

Проектанта така е преценил - след завой със 120Км/ч с 20 м остров, бум в мантинелата

си тап Саше, и 140 да е скоростта, автобуса не може да се движи с повече от 90км/ч

“Highway to hell” по пътя... Или “Relight my fire” на връщане

Кой идиот проектира мантинела на отбивката след завой, кой знае колко такива участаци има по пътищата!

След завоя направо в мантинелата, а маркировката изтрита, а знака паднал!

Пътният учacтък нa фaтaлнaтa кaтacтрoфa нa aвтoмaгиcтрaлa "Cтрумa" e бил изгрaдeн oт мaкeдoнcкaтa фирмa "Мaврoвo" прeди пo-мaлкo oт 20 гoдини. Тoвa cъoбщaвaт пътни eкcпeрти oт Кюcтeндил, зaпoзнaти и кoнтрoлирaли изпълнeниeтo нa прoeктa прeд БНР. Прoeктaнт нa oтceчкaтa e бългaрcкa фирмa, мaкeдoнцитe ca били caмo изпълнитeли. Изгрaждaнeтo e пoвeрeнo нa мaкeдoнcкoтo дружecтвo "Мaврoвo“ cлeд cпeчeлeн търг. Нe мaкeдoнцитe oбaчe ca прeдвидили тaзи cлoжнo cитуирaнa oтбивкa c чeшмa, къдeтo cтaнa кaтacтрoфaтa, a бългaрcкият прoeктaнт и пътнитe cлужби, тaкa чe винaтa нe e в изпълнитeля, кoмeнтирaт eкcпeртитe. Пo думитe им инaчe трaceтo e в дoбрo cъcтoяниe, дoбрe пoддържaнo e. Ceгa ce прaвят укрeпитeлни eлeмeнти пo caмoтo пътнo плaтнo, a cкaтoвeтe oт двeтe cтрaни ce oбeзoпacявaт c якocтнa мрeжa. Тoвa c нищo нe зaтруднявa oбaчe движeниeтo пo учacтъкa, кaзвaт eкcпeртитe.

по времето на кое правителство е изграден този участък, и май е по същото време на учсатъка на Тракия - Станишев. Та комунисти какво повече.

2002 г

Днес полицаите са измерили светлоотразителността на пътната маркировка на и около мястото на катастрофата. ДВАДЕСЕТ пъти под нормата. А този участък за повече от 15 години е без АКТ 16. Да, може и така. Така както се дават 4 милиарда за строеж на магистрала без проект, без трасе, без проучвания, без оценки. И някакви рият, ровят, бетонират дървета, подготвят трасета, те пък се свличат, но няма проблем 0 всичко е под контрол, строим, дай вар, дай тухли.... В Африка не е такъв ужас. Няма оправяне това.

Заминавай за Африка. Веднага!

Спрете с тези драми с пътя..нали и другите автобуси са минали оттам, пък са си ок. Лош късмет това е..

Звънни в Банкя да питаш що така.

От там минават хиляди коли на ден и няма проблем. Едва ли в пътя е проблема.

че тези дни, изплуваха всякакви сдружения, асоциации и институти свързани с пътната безопасност. Имали някъде където може да се види обобщено кои са те и какво са направили през годините за пътната безопасност.

Пътният учacтък нa фaтaлнaтa кaтacтрoфa нa aвтoмaгиcтрaлa "Cтрумa" e бил изгрaдeн oт мaкeдoнcкaтa фирмa "Мaврoвo" прeди пo-мaлкo oт 20 гoдини. Тoвa cъoбщaвaт пътни eкcпeрти oт Кюcтeндил, зaпoзнaти и кoнтрoлирaли изпълнeниeтo нa прoeктa прeд БНР. Прoeктaнт нa oтceчкaтa e бългaрcкa фирмa, мaкeдoнцитe ca били caмo изпълнитeли. Изгрaждaнeтo e пoвeрeнo нa мaкeдoнcкoтo дружecтвo "Мaврoвo“ cлeд cпeчeлeн търг. Нe мaкeдoнцитe oбaчe ca прeдвидили тaзи cлoжнo cитуирaнa oтбивкa c чeшмa, къдeтo cтaнa кaтacтрoфaтa, a бългaрcкият прoeктaнт и пътнитe cлужби, тaкa чe винaтa нe e в изпълнитeля, кoмeнтирaт eкcпeртитe. Пo думитe им инaчe трaceтo e в дoбрo cъcтoяниe, дoбрe пoддържaнo e. Ceгa ce прaвят укрeпитeлни eлeмeнти пo caмoтo пътнo плaтнo, a cкaтoвeтe oт двeтe cтрaни ce oбeзoпacявaт c якocтнa мрeжa. Тoвa c нищo нe зaтруднявa oбaчe движeниeтo пo учacтъкa, кaзвaт eкcпeртитe.

Тази тема вече яко се експонирани, мисирките бълват като луди

МАКЕДОНСКАТА ФИРМА МАВРОВО Е ИЗГРАДИЛА МАГИСТРАЛАТА, КЪДЕТО СТАНА ТЕЖКИЯТ ... 2021-11-23 / 12:38:52 / Трафикнюз Македонската фирма Маврово е изградила магистралата, където стана тежкият Македонска фирма е строила участъка от АМ “Струма“, където загинаха 45 души Македонската агенция " Маврово " е изградила автомагистралата , където стана тежкият случай със починалите 45 индивида , оповестява 24 часа. Още от преди 15 години стана ясно ,че този сектор е с доста лошо качество. Лоша настилка и меки мантинели. Светлоотражателите по тях, по този начин наречените котешки очи, не рефлектират на светлината на фаровете и е трудна ориентацията, характерно на завоите. Виражите са с противоположен надолнище и събират вода .Винаги при дъжд стават локви и им заплаха от аквапланинг. Затова и тази " автомагистрала " не е сертифицирана, като такава. На нея ограничението е 120 км. Още преди 15 година шофьори предизвестили тогавашния транспортен министър Петър Мутафчиев, че пътят е рискован и казус на време е да стане огромен случай . Македонската телевизия Алсат, която съобщава на албански език разгласява опис на пасажерите , които са били в изгорелия рейс на автомагистрала " Струма " . Всички са от албански генезис . Били са на така наречен " дълъг уикенд " , тъй като през вчерашния ден в районен съд Македония бе юбилей - Ден на албанската писменост . Ето и имената, съгласно телевизия Алсат: Мемеди Кадри Широки Мухсин, Љупчо Зафиров Амети Љуан, Амети Џихан, Амети Аљбан, Амети Авни, Рустеми Ибрахим, Рустеми Февзије, Амеди Алејна, Фејзулахи Халиме, Халити Хамије, Фустан Нермије, Сумеја Лок Фазлији Сумерја, Абдуловска Наџије, Белули Албина, Укали Газменд, Ислами Хатије, Исени Меџиде, Исени Хамди, Раманоска Алмира, Раманоски Енис, Сали Рабија, Мустафоска Зелија, Мустафоски Саде, Јахи Белма, Јахи Рамиз, Исени Фикрије, Исени Аниса Јахи Разије, Мухаџери Анеса, Јахи Ергин, Јахи Омер, Мухаџери Ерда, Јахи Ајла, Јахи Семие, Јахи Амијет, Љутфији Медина, Сулејмани Љулјзим, Османова Шефија, Фера Ајла, Сали Јехона, Јашаровска Жуљејха, Пајазитовски Елмедин, Јашаровска Ѓула, Пајазитовска Ѓулизарка, Јашаровска Илмија , Пайазитовски Ебип, Алити Висар, Јашаровски Минир, Алити Орхан

Тука пълно само с "македонски" имена.

Автобус- крематориум е по правилна дума

Подобни определения са жестоки към роднините и паметта на жертвите. Ковчег, крематориум, авобуса-убиец - това е отрицателното ниво на българската журнаГлистика.

Рапърът Христо Петров - Ицо Хазарта, образователният министър акад. Николай Денков и Кирил Петков водят преговорите за съставяне на кабинет в сектор "Образование" от името на партия "Продължаваме промяната

Ами тъпо е !

какво общо има това с темата на статията и с коментарите тук????? Не можете без тролене! В кръвта ви е!

Знам, ама не се сдържах, че Хазарта е експерт по образование

по секса да е!

И така, автобус без лиценз, няма пътен лист в митницата, не знаем кой вози, влиза, излиза, пак влиза, вероятно с туби с гориво в багажното, може и фойерверки, пътува с деца през нощта, с превишена скорост фучи по магистралите и се взривява в някакъв момент. След половин ден шефът на разследването се изцепва, че пътниците били албанци, а пък те са македонци, сърбин и белгиец. Освен това има и втори шофьор за който отново не знаем. Не мисля, че и в най-пропадналия африкански бантустан е възможно това да се случи.

Нормално, македонските ганьовци са наши роднини. Ние сме същите цървули. Тубите с нафта, че да ни е по-евтинко, с 3 чанти, че да има за алъш-вериш. Пътуваме през нощта, че да не плащаме хотел, че по-евтинко. Трагедия! Мои познати така ходят на екскурзия и до Западна Европа. Спиш в рейса, а през деня си на разходка. Пълен кошмар. И познайте шофора колко е адекватен и колко е спи за 24 часа.

А, ужас се. Аз избягвам екскурзии с нощни преходи. То ставаш парцал.

Аз затова пътувам със самолет

Ха, ха, значи не познаваш пилоти и нямаш досег с гражданската авиация. Там пък къв е батак - бедна ти е фантазията. Особено при т.нар. нискотарифни.

и аз винаги съм мразел нощни преходи с екскурзионни автобуси зад граница! От "нощувките" по седалките после всички кокали яко те болят и ни спането ти спане, нито нищо само и само да е по-евтинко! А за шофьорите какво им е от безсъние, просто не ми се мисли!

Kakuv divashki izraz - "avtobusut-kovcheg". Ega ti jurnalistite...

Пиши на Кирилица бе, галош!

Сигурно за това е виновна маркировката на нашия път, а? Или по-скоро, че няма знак за чешмичка 500 метра преди отбивката!?

Това са аргументите на новите цървули в управлението! Бог да ни е на помощ! Предатели колкото искаш!

Ако линиите, знаците и мантинелите светеха като в Западна Европа шофьорчето нямаше да види какво има пред него на пътя, а не непрогледна тъмнина !

да обвиняваме, но всичко е въпрос на лична отговорност на шофьорите, на хората от агенцията за превоз, на хората направили проверка на границите, на проектиралите и приели пътя, на хората отговарящи за контрола. Ако всеки си е свършил работата едва ли ще да се случи. Това което тези дни разбрах е, че у нас в България има н-брой сдружения, асоциации и институти, които се заминават с пътна безопасност, та си задавам въпроса как се финансират и каква е ефективността на тяхното съществуване.

А знаете ли какво е менувачница ?

чанч буро

А знаете ли какво е жива свирка

А, бе, вдигайте ветото и да приемат тези цигани в циганския ЕС, където им е мястото. Кво сме се заинатили за няква история, като на тия столицата си е Шкупи - то си го пише на табелата на Беса транс. Всичко вече е в кереча и тия ще са таман там, където е пълно с турци, араби, пакита, индийци и всякаква друга измет, т.е. баш в ЕС.

автобуса не е автономен сам да се движи, идиота дето е карал го е превърнал в ковчег! но в европа дебилизма е много разпространен и заразен!

И какво като муу вземат лиценза. Ще си отвори друга фирма. Няма ли затвор умряла работа е другото

Какво от това като са го махнали или има лиценз Лиценза не убива хората а пътя или автобуса -шофьора.

но ако се спазваше закона този автобус нямаше въобще да се движи и да се случи това

да се случи същото с лицензиран и тогава кво щехте да ревете?!?

на Балканите. Минават се граници без лиценз, с туби бензин, към това лоши пътища и маркировка. Колко ли време време ще ни трябва на нас балканците да ни уврат главит че всичко си зависи от нас.

и тук си имаме такива нелицензирани автобуси, но това ще се разбере след пореден трагичен инцидент

Личи си, че тези са ни братя. Има много прилики.

Точно това си мислех и аз. Абе от една порода сме. Улична превъзходна.

Как автобус без лиценз минава три граници!? Толкова ли не може да се направи връзка между граничните служби и базите данни за това кой е с лиценз , и кой не !?

и аз това питам

нак кой му пука за някъкъв си автобус, дали е лизенциран по макешките стандарти или не?

Ти явно не си пътувал отдавна …кой има време да гледа лиценза на всяко превозно средство. И какво ще му направят митничарите? Ще водят разследване и конфискуват автобуса ли? Или само си чешим езиците ..

Ебаси, че удариме едно оро пиперо .