Кондукторката от запаления влак: Не се изплаших
Кондукторката, спасила пътници в запаления влак София-Бургас, е в болница.
Обратно в новинатаКоментари - Кондукторката от запаления влак: Не се изплаших | Днес.dir.bg
Коментари
Бих казал, че тая жена С ТУРСКО ИМЕ е по-българка от мнозина хайвани с български имена... Адмирации за адекватната й реакция и на всички, помогнали да не се стигне до човешки жертви!
Бог да благослови тази жена,, помогнала първо на хората после на себе си! А правителството да не затваря очи пред мутрите с яхти и скъпи коли , а да им поиска сметка от кои пари са ги купили. Държавни пари с които могат да се подменят старите влакове и автобуси , причина за толлкова смъртни случаи.
че името няма значение, дали е турко, българско или немско. Вазно е човека изпълнява ли си работата както трябва!
Сега е момента, обществото, и държавата чрез министерствата да оценят по достоинство и наградят хората спасили други хора с риск за живота си. Бих се включил в дарителска акция за тези достойни съграждани.
С вагони на по 50 години какво очаквате. Влаковете ни са на доизживяване като цялата държава! Разруха и мизерия! Разбира се - мафията се возят на мерцедеси и им дреме за БДЖ. Я СИКаджията да се вози на влак и да си играе на руска рулетка, или оня пияния, дето уби сина си.... Управляват ни крадци и убийци.
Младички вагони... Б-52 са на по 60 години и още имат ресурс да мятат бомби, и АЕЦ-а е на 43-44 години и още 30 ще прави ток. Та младички са вагоните, още хляб е имало в тях...
Къде е Боку за да покаже на г-жа Хюсеин , че държавата е отговорна и загрижена за съдбата на героите, които живеят като обикновени хора. ПР не можа ли да го консултира....поне да си направи реклама на чужд гръб?
хах :)) ....тази кондуктурка у кратуната е като Янка Такева несменяемата синдикална бабичка. Янке ти ли си ма, кватима та на кота нула, да не та пенсионираха, да не започна като кондукторка да докарваш нещо към пенсийката. Кело мръсна.
Ако беше във влака и женицата ти беше спасила смрадливата кожа, едва ли щеше да се правиш на умен. Браво на кондукторката!
Почитания на дамата и на колегите й. Бързо възстановяване . Незабавното наказателно преследване на крадливите имбецили , довели БДЖ до просешка тояга . От 1989г. до наши дни . Като начало оставка на ресорния министър . И понеже и колегите му са на неговото ниво ОСТАВКА на цялата шайка !
Е, от 40 години в експроатация, а сигурно е 100 годишен този влак ! И причината вероятно, вероятно ........... Няма парички за влакове ! Тъжно ..............
Вагоните били стари, заплатите били малки...карай бе, важното е, че на всяка селска гара се мъдри огромна табела 3 х 3 метра "РЕМОНТИРАНО С ПАРИ ОТ ЕС". Милиардите са усвоени, какво повече искате?
Няма ли да попитате каква е по народност кондукторката ? Човек е, името да не ви притеснява !
Вагоните и локомотивите са собственост на БДЖ, а доколкото знам те не усвояват европари. Гарите и ЖП линиите са собственост на НКЖИ, и те може и да усвояват.
Никакво значение няма името й дали е българско, турско или френско и етноса. Това е Човек работещ вероятно за 5-600 лв., който се е погрижил за хората и сама е пострадала.
Не знаех, че Танка Якева кара и влак! Виж, това е ново в биографията й. Или си има близначка?
Време е за промени в железниците. Управленските решения се взимат от технически неграмотни хора. То по света има много мениджъри, които са без технически познания, но взимат решения след консултации съсспециалисти. В нашия случай имаме арогантни и самодоволни хора, които с всеки ден унижожават железниците и въпреки заложените по конструкция високи надеждност и сигурност, в момента са извън всякакви норми за безопасност. Железницата само в България има вече 150 годишна традиция, но вместо да се надгражда се руши и новите железничари няма от къде да научат добрите традиции. Всичко това е вследствие на спускани отгоре ръководители, които не знаят какво е железница и как трябва да работи. Преди, в управлението до генерален директор включително бяха железничари, на които можеш да обясниш проблемите, да те разберат и да вземат необходимото решение. Бърза смяна на играчите и бърза промяна!
Чукни в Гуглата на колко години са зелените трамваи дето ги подари Базел на София Проблема не е възрастта... Проблема е, че България много одавна престана да бъде Швейцария на Балканите
Как така пътниците са извадили късмет, че влакът бил на гара? Това означава ли, че ако се беше случило в движение, малоумните жепейци нямаше да спрат влака, и щеше да се повтори трагедията с влака за Кардам?