Коментари - Вижте момента на сблъсъка на ято птици с двигателя на разбилия се пътнически самолет | dnes.dir.bg
назад

Вижте момента на сблъсъка на ято птици с двигателя на разбилия се пътнически самолет

От контролната кула на летището са предупредили пилотите за опасността

Обратно в новината
| Редактор : Никола Костадинов

Коментари - Вижте момента на сблъсъка на ято птици с двигателя на разбилия се пътнически самолет | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Като не могат да се справят с тях да си внесат от Монголия ловци със соколи! Смешни оправдания за нечия некадърност. Ако ви е мил живота ползвайте нормални, а не ниско чартърни компании, спестените малко пари няма да ви променят съществено живота.

Яка бетонна стена са монтирали в края на пистата, като за краш тестове...

Ти що си мислиш,че птиците подбират само двигатели на нискобюджетни компании?

този път си се о.рал ама яката...пенЦионер-разбирач от всичко от краварника

Как може да има бетонна стена на края на пистата. Това е главната причина за трагедията!!

При удара с птиците пилота е бил стресиран и е забравил да пусни колесника. В един и същи момент е звучала алармата за повреда в двигател и не спуснат колесник. Пилота е бил ошашавен. Самолета без колесник се плъзга по корем на пистата и отива на майната си. 90% от самолетните катастрофи са от пилотски грешки. Човек не е толкова усъвършенстван, че да може да обработи няколко информации и аларми едновременно и то в момент на кацане, тогава, когато цялата му мисловна дейност е заета да приземи самолета. Мозъка блокира в такива моменти, така както ви забива и блокира компютъра.

Това го има на много летища. Винаги съм се чудил как не го смятат за допълнителен риск точно при такива ситуации. Необяснимо…

Това добре ... ама то такъв инцидент е чакал да се случи. Не за друго, ама в края на пистата, а било и от страни, да изстипосаш бетонна стена е, меко казано, глупаво. Ако след пистата, а и в страни беше поляна, хората щеше да са живи. Колко пъти имаме успешни приземявания по корем. То е ясно, че без колесници в момента на кацането можеш да управляваш самолета колкото сак с картофи, ама още километър пустош и щеше да спре. Най-много натъртвания на хората и уплах. Разбира се, Божа работа е - спука се резервоар, изтече гориво ... ама тяя стена си е била смъртна присъда, която просто е чакала деня си!

ПОвече ми прилича на севернкорейска ракета (хайде да не е руска)

Иначе, връхлита в квартала зад нея. Виж и нашите писти как са - от едната им страна е циганската махала, а от другата е околвръстното. С дига, без дига, все няма шанс извън пистата. Тук са заминали само тези в самолета. Иначе освен тях, щеше и сума живеещи в сградите след пистата да заминат.

В нормалните компании има нормален обучен персонал, с нормални заплати и разум, те определено не са за мизерници като теб!

1. При тази скорост, още километър не е нищо. 2. Погледни нашето летище, дали след пистите има свободни полета.

Във норвегия каква ракета изхвърли боингчето от пистата Тук поне е без жертви

Приводняване също е било опция, при която може би щеше да има повече оцелели.

Риск за кого? За живеещите зад летището определено не е риск. На нашето летище, от запад на под километър е циганската махала, а на изток е околовръстното на още по-малко.

Все ми се струваше, че щеше да спре. Но както и да е, има си компетентни лица, които да оценят ситуацията.

Тази Версия Куца като Куцо Пиле . Самолета се приземи без спуснати колесници .

Птиците пластмасови ли са били?

Умишлено СМРАДТА на Посолството крие държавната марка на Саша ръждясал самолет и туй е ръждавейката Боинг, която трепе инжинерите си които я разобличават в измами. Вижте Посолството как действа обяснява за някакво ято птици, а самолета няма спуснат колесник.

Гледах видеото и има неща, които не са съвсем ясни: 1. На тази малка височина самолетът вече трябва да е със спуснати колесници. В момента на удара самолетът е вече доста ниско, но колесници не се виждат. 2. След удара се виждат пламъци от двигателя, съвсем за кратко. Да, двигателят е повреден и извън строя, но е контейнд енджин фейлър, няма разбит и разпадащ се двигател. При това положение хидравличните линии на самолета едва ли са били повредени. Дори и една от тях да излезе от строя, винаги има още две резервни. Т.е. би трябвали да могат да спуснат колесниците. 3. Когато е вече на пистата, самолетът все още няма спуснати колесници (виж т. 1 и т. 2), което е доста странно. 4. В края на пистата има бетонна стена. Още през 80-те години на 20-ти век тези са забранени и изискванията към летищата са да след края на пистата да имат зелена поляна с определена дължина, която да служи като стоп зона. Да, в повечето случаи колесниците се чупят (ако са спуснати), но самолетът спира безопасно и само в отделни случаи се чупи на две или повече части. Та всичко това ме кара да си мисля, че самолетът е имал и други проблеми и е възможно и да има пилотски грешки.

Как още не са обвинили дежурният виновен Не е късно петров и баширов до са се оказали на почивка у кореята

С тази скорост, щеше да спре, ама след няколко километра поне и то ако не заоре в полето. Ако заоре, става лошо. Е, не чак колкото в дигата, ама пак е условно колко ще устискат. Погледнах го това летище в тая заблатена провинция и всъщност, от двата края на пистата няма кой знае какво, за да е оправдана тази дига. От север е кър, а от юг е малко кър и после море.

А осколките и те ли са от птици? Жужакът вчера сигурно се извинява заради птиците?

Птиците се блъснали в мотора, та затуй не се отворил колесника. На височината на която летят птиците колесника вече трябва да е спуснат. Особено при къса писта. На пистата пяна няма, пилота не е имал проблеми с колесника. А за птиците - случва се. Стават на кайма и мощността пада наполовина докато излезат. Месо срещу метал. Разбира се, ако са птици а не ято пво. Но и с един двигател пак можеше да се вдигне и да направи нов заход.

Колесника може да се спуска и механично при повреда на хидравликата. Преди височина 500 метра самолета трябва да е напълно готов за кацане.

Пилотска грешка и брутално спане на РВД. Вероятно и техническа неизправност може би да у имало. Но да приземяваш без солестници е равно на масова смърт. Самолетът е без спуснати колестници, а вече каца, т.е. ударът от ятото дори и да спре двигател пилотите могат да приземят. Да не говорим че има и езеро до пистата. Ако нямаш колестници там приводняваш.

Не смеят че Ким има червено копче и няма телефон с Блинкен по който да го тормозят. И не е дърто джудже, което се крие под земята от настинка. Да не говорим че няма и олигарси по цял свят със деца заложници в Ню Йорк.

Хубава работа, ама руска

При повреда в единият двигател,той се изключва и се лети с другият. Според мен кацането по корем (вследствие на не-разгърнатият механизъм на колесника) е причината за катастрофата.Няма как да спре и се забива. Трябва да се преслуша записът от черната кутия. Разобличителя

Да, забравих за механичната опция. Благодаря за напомнянето. Сега прегледах и международните новини. Самолетът е Боинг 737-800. Не знам какво повече да коментирам, но се надявам да не съм прав в това, което си мисля. Жалко за хората.

дупките по самолета и показанията на пасажерите? Руснаците бъркат украински дронове с пътнически самолети и с ято птици- без думи.

То затуй има и втори пилот и чек лист. При удара решението е ясно - самолета да набере височина, да оцени поражението и да заходи наново. Това го правят и на сън. Нито опит за нещо такова.

Дира защо ми изтрихте коментара . От вътрешни източни получихме информация че водачът на ятото е повишен в чин майор .Лично Путин е връчил ордена.

Почна се с видеата и свидетелските показания, дано корейците повярват че било птица, а не сватбарското ПВО на режима.

според ройтерс-а, дойчепедофиловелето и евронюз-а това са руски ракети, маскирани като бели лебеди от лебедово езеро... РИП за загиналите така нелепо. но все още ми е чудно с кой акъл пилотите са избрали место за кацане по корем на писта, която завършва с бетонено ограждение. с един двигател може да се лети доста дълго (доказано е и на практика), а без нито един човека кацна на хъдсън ривър. ......... Бог с нас

Българския Пилот на Боинг - Марио Бакалов - Пилотите са били Некадърници ,затова има Загинали Хора , ако бях Аз Пилота - нямаше да има загинали и щях да приземя самолета дори в Планина без колесници .

Малоумник, това е в Южна Корея бе. От къде се намирате такива идиоти? Специално ли ви обучават или сте такива по рождение?

Кой режим бе идиот?

Имал е проблем с колесника, поради което е решил да се приземи без тях. Междувременно и помпаж на десния двигател от птици. И накрая, най-верояттно двигател заял на пълна тяга вместо реверс. Изключително лош късмет! Повишена скорост, прелет и край. Стига сте писахи глупости тук, платени малоумници! Светла им памет на загиналите!

модели самолети какъвто и 737-800 винаги поне една от трите хидравлични системи е вързана на левия двигател. Удара е в десния, но хидравликата не следва да е блокирана от това. При по-старите модели 737 имаше такива при които всички хидравлични системи са вързани на десния двигател. Това се отчете като грешка. Колесникът може да се спуска и механично с лост под капак в пода на кабината.

Това е в Южна Корея бе тъпак.

Като не може да обработи 2 аларми, да не му дават право да лети. Много ясно, че при кацане мотор не му трябва. Трябват му гуми и спирачки. Трябва да въведат авариен парашут за спиране (каквито ползват за тестови коли и за военни самолети) всяка жена се справя по- лесно с две и повече задачи едновременно. Да пускат екипажи от мъж и жена пилоти.

Ти знаеш ли въобще по кой свят ходиш? Я чети пак...ако можеш, де.

Не бъркай южна и северна корея. Очевидно руснаците са некомпетентни.

Беше. Сега кацат на автопилот.

Човека обърка двете Кореи - пък и те си приличат.

Ято птици не се различава от дронове

Чудничко що при отказал колесник не решават да кацнат във водата около километър по-нататък. А тез птици много взеха да атакуват самолетите, бетер разгонен мъжки се опитва да се чифтоса със самолета във въздуха, вземайки го за женска, на всичкото отгоре аз като гледам си спускат колесниците километри преди пистата, ако не бачка ще знаят, хахахаха

Гледам световната преса масово пише, че най-вероятно това е грешка на екипажа, птиците нямат нищо общо с това! Повтарящите се обяснения са в духа на: Грешката при пилотиране е очевидна от кадрите от кацането. Напълно не удължен колесник е доста рядко явление. Случва се една стойка да не се произвежда, понякога има две. И така, че и трите стелажа да не излязат - това е изключително малко вероятно. Но дори и да е така, ако това просто се допусне, командирът ще види на екрана на бордовия компютър пред себе си, че колесникът не е разпънат или не се изпъва. Пътническите самолети имат способността да принудително спускат колесника. Следователно, ако по технически причини те не бъдат освободени, например цялата хидравлична течност е изтекла, тогава пилотът хваща специална дръжка, започва да я върти и колелата се освобождават, изпадайки под собствената си тежест.

Путин не е виновен??!! Не може да бъде!