Вижте момента на сблъсъка на ято птици с двигателя на разбилия се пътнически самолет
От контролната кула на летището са предупредили пилотите за опасността
Обратно в новинатаКоментари - Вижте момента на сблъсъка на ято птици с двигателя на разбилия се пътнически самолет | Днес.dir.bg
Коментари
От видеото се вижда само помпаж на десния двигател. Не си вижда сблъсък с никакви обекти. Възможно е на по-ранен етап действително да е имало и птици, но не става ясно от видеото. При всички случаи колесниците могат да се спуснат и без работеща хидравлична система в авариен режим и дори аварийната спирачка може да се активира ръчно. Ако двигатрелите не работят има аварийно захранване, с което могат да се управляват задкрилките поне (един чичко така приземи самолет в река Хъдсън). Няма да бъде чак толкова лесно разследването, колкото да се гледат 2-3 видеа.
Предупредиха ни, че Путин е насочил ято пощенски гълъби към самолета. Те знаели къде да ударят.
Сблъсък с птици може да има само на ниски височини , при излитане и кацане , а на осем и десет хиляди метра, където летят пътническите самолети , птици няма .
Аз като броя катастрофите, тези Боинг за един ден навъртяха повече катастрофи отколкото Туполев за цялата си история на летене.
Вижте какво, за разгъването на колесника в сблъскването с ято птици не е виновен Вашия Путин !!! Проверете всички системи за сигурност и ще се уверите в това ...!! Днес се случи така, че Путин ( имам в предвид Русия) е виновна за всички несгоди по света !! Коригирайте омразата си и не забравяйте, че тя е първоначалното ЗЛО, което ни води към това, което никой от нас не иска - в оръжейната област Русия е безапелационен лидер, особено при най-новите оръжия – "Сармат, "Авангард", "Буревестник", "Циркон", "Кинжал", "Искандер 1000", "Прометей"... Помислете добре, какво искате за Новата 2025-та година ?! МИР или ПОТОП ?!...ЗНАМ, ЧЕ ОБРАТНОТО Е КРАЙ НА ЦИВИЛИЗАЦИЯТА !! НЕ СИ ИГРАЙТЕ С ПРАЗНИ БРЪЩОЛЕВЕНИЯ ТУК И ТАМ !!
Самолетът кацна отлично за отказ на колесник и се държеше добре в движението по пистата. До момента в който се блъсна в стена. Обикновено има свободно поле или поне средства да го задържат. Каква е тази стена, какво е това чудо?
Айде малко по-сериозно моля. АДБ данните спират преди началото на захода за кацане което говори за загуба на ток. Може и да е имало бърд флок, но той едва ли е основната причина за трагедията. Нещо доста по-голямо трябва да се е случило в самолета, за да загуби и двете хидравлики, които управляват колесниците , да не говорим и че точно този модел имат и начин да ги пуснат ръчно. Според доста професионалисти нещо се е объркало генерално и това не е трябвало да бъде кацане, а ниско прелитане за визуален контрол на колесниците и вероятно заради липса на захранване не са успели да наберат скорост за издигане.
Помпите за хидравликите и генераторите са в двигателите..
Ако беше кацнал в началото на полосата щеше да спре,преди да се блъсне в предпазната дига.Много случаи има на кацане ,,по корем,, поради повреда и неспускане на колесника.
Абе все някъде другаде им е причината... Ама фактите са си факти, само за тази сутрин има три инцидента с Боинг в различни държави. Случайност ли е, или са си некадърници?
откога птиците взеха да свалят самолети?! съвсем за канарчета ни взеха вече: до преди дни великата русия се опита да замаже гафа си като не даде писта за кацане на ударения от нейто пво граждански самолет с идеята да падне в морето - е не стана. сега е очеизвадно че самолетът каца по корем заради отказал колесник - обаче всякакси се мъчат да ни убеждават че видите ли птиците са причината. а за стената накрая на пистата пък изобщо няма да коментирам - някой гении на тесните простарнства се е вихрил там
Гледам, че тия дето все ни призовават да бъдем хора под руските новини със загинали са пак тука, но тоя път не призоват нищо, а се държат съвсем естествено. Примати, сър.
Не искам да коментирам азиатските идиоти, поставили бетонния блок за борба с оцелели пътници. Иначе оттук насетне боклуците боинг да пускат само еднодвигателни, ако може едновитлов, видно е няма смисъл от втори - така и така се мре поголовно.
Защо да е човешка грешка? И какво общо имат птиците и колестниците! Не може ли просто, капитана да е решил да се самоубие ефектно - примерно - жена му го напуснала, всичко му взела, и децата, и колата, ипотеката необслужваема, рак на простата с известен край... или всичко накуп. От едно самоубийство - цял куп политически дивиденти!
Ама как птици, как може такова нещо сега?!? Аз мислех, че отново са руснаците, даже се чудех, дали Путин не го е свалил собственоръчно с някое РПГ.....Разбихте ми илюзиите.....
Самолетът може да е прелитал ниско за визуална проверка дали е спуснат напълно колесника... Тогава е имало удар с птици в двигателя ... Впоследствие без тяга самолетът се приземява, но вече полосата не стига и се изтъркалва извън нея на висока скорост и среща бетонната преграда!? Ако е захождал да каца без Колесник , прелитайки половината полоса преди да опре си е пилотска грешка...
Има достатъчно индикации, че нещо е станало в края на полета - птици/пожар в двигателя, отказ на поне една хидравлична система. Самолета е бил управляем - направил е доста остър обратен завой, заходил е от противоположната посока на кацане на тази писта и е държал стабилно линията на кацане. И след това нещата са се объркали страшно - само единият двигател е бил в реверс, без въздушни спирачки, започнал е кацането чак в средата на пистата, факта че колесниците не са били спуснати е бил най-малкият проблем(въпреки че може да се спуснат изцяло механично, ако е имало физически невъзможност единият да се спусне, пилота със сигурност би предпочел кацане по корем), а бетонната стена с антените в полето след края на пистата е просто последният пирон в ковчега. Разследването ще покаже най-точно, но за момента е ясно че освен техническа е имало и човешки грешки. Ясно е само че пилотите са бързали да кацнат по някаква причина, но нито пистата, нито РВД, нито те самите са били подготвени за едно такова аварийно кацане.
Умишлено СМРАДТА на Посолството крие държавната марка на Саша ръждясал самолет и туй е ръждавейката Боинг, която трепе инжинерите си които я разобличават в измами. Вижте Посолството как действа обяснява за някакво ято птици, а самолета няма спуснат колесник.
Много хора забравят да си включат фаровете докато карат, дори през нощта. Логично е да има случай на пилот забравил за колесниците.
Добре, птици!- ами пилотът камикадзе? Има много въпроси, това не е обикновена грешка, изглежда напълно абсурдно ситуация, няма как всички в кулата и пилотът да са били олигофрени... Всъщност в днешно време може и да има, търсим някакво логично оправдание извън простотията, но уви може това да е единствения отговор.
Наистина има много въпросителни,на метри от земята колесник не е спуснат,самолета се насочва директно в бетонния блок,на метри има воден басейн,и диспечерите ли спят,няма ли кой да насочи самолета в правилна посока
Путин е виновен да знаете, не успя да унищожи всички от азърбейджанският самолет и сега си го изкарва на Ю.К. Лош Путин
Колесника се спуска доста преди самолета да наближи пистата. Има автоматична хидравлика, както и ръчно управлене. Про проблем с колесника, пилотите би трябавло да са подали сигнал към кулата а инструкции.
Най много от всичко ме озадачава бетоната постройка на края на пистата!
Видно от кадрите на място въпросната бетонна стена представлява невисок бетонен борд, разположен върху оформена дига от земя. Върху тях е имало технологични светлинни и други сигнализационни елементи, които обикновено се разполагат в началото/края на пистите. Следват технологичен асфалтов вътрешен път, масивна ограда, отвън неясна затревена поляна, обществен асфалтов път. Въпросната дига с бетонна стена я има само по ширината на пистата, а извън нея теренът е равен. На практика след края на пистата не е имало никакво празно равно пространство за аварийни случаи като този.
до "пътник" 2024-12-29 13:34:19 Пътник (нерегистриран) пътнико свиден. не можеш да разбереш, защото си пдераст тъп, посерко-цензурата на москалите от мгимо със старческите петна на "вечната дружба". хората си вземат багажа След Кацането, педал да мозъчно недъгъв! а не по време на кацането! ти еба майката родител три - турско-украино-полска, наци юдейска курва! ...... Бог с нас
Да де, ама те тва не са обикновени птици. Това са бойни комари, разработка на военните! На американските. Разработени в лабораториите в Украйна. Тези комари са по метър дълги, два на крилата, тежат по двайсе-трийсе кила и могат да летят в стратосферата. Обучени са да свалят самолети. Плюят по на 100 метра огън и жупел.
Така е с американски самолети.Но все пак имат оправдание,повечето от тях се правят извън САЩ,от учили-недоучили бушмени.
Хората не разбират,че едно от най- опасните неща при полет е кацането, не мога да разбера ,защо в момента, в който самолета докосне пистата нашенеца веднага става и си взима багажа , и следва да се отправя към вратата, без да е в час ,че това ставане може да му е последното, самолета се движи още с огромна скорост и изобщо не е сигурно какво ще стане, провиква се и казва" хайде командире отваряй вратите да слизаме , автобусите идат", цитат по действителен случай .Ужас сме. Хората по света седят мирно и слизат ред по ред, ние още във въздуха сме вече на вратата, а може да се случи винаги това.... Или да се промени тежестта на самолета, но за Бай Ганьо правила няма. Бог да прости загиналите, само един миг и всичко е тъмнина!
Туй са обучени от руските военни гарги албиноси, далечни братовчеди на руската белуга разузнавач :)
според неграмотните математици на ройтерс-а, дойчепедофиловелето и евронюз-а това са руски ракети, маскирани като бели лебеди от лебедово езеро... не са били бустеризирани с "ваксината" на бурла- едверинайт наци за трийсе сребърника! защо тоя педал, пилота, е искал да кацне по корем на писта без изход? разбира се, че ако в самолета са се намирали билли дъ гейс, сорос фамили, джурналята на ройтерс и евронюз-фед... действието е оправдано! но не е така. ........ Бог с нас
от екипажите не се разбират основни техники за ръчно управление на самолетите от времената когато не е имало компютри и системите са отказвали по-често. А това са техники и опит платен с кръв. Пилотирането сега се свежда до опериране с компютър. Но това често не върши работа при екстремални условия.
Путин не е виновен??!! Не може да бъде!
Ти пък, как можа да си го помислиш че няма да се използва? Светлана Журова изрази съболезнования от името на Руската федерация и веднага Южнокорейският посланик бе привикан в Киев с искане съболезнованията да не бъдат приети и а бъдат обявени за недемократични.
Май не е.... Абе остава горчивото съмнение, че птицата е руска по намерен пръстен за птици с формата на сърп и чук и надпис "СССР"...
какво ли още ще видим? Осло кариер 3 отказа да спаси бедстващите моряци от Усра маюр , позовавайки се на категоричната заповед на фон лайнен че санкциите не може да се нарушават след като потъващите моряци нямат валидна шенгенска виза и после го замазаха с аргумента че видите ли в седмият пакет санкции това било изрично разписано как става.
Гледам световната преса масово пише, че най-вероятно това е грешка на екипажа, птиците нямат нищо общо с това! Повтарящите се обяснения са в духа на: Грешката при пилотиране е очевидна от кадрите от кацането. Напълно не удължен колесник е доста рядко явление. Случва се една стойка да не се произвежда, понякога има две. И така, че и трите стелажа да не излязат - това е изключително малко вероятно. Но дори и да е така, ако това просто се допусне, командирът ще види на екрана на бордовия компютър пред себе си, че колесникът не е разпънат или не се изпъва. Пътническите самолети имат способността да принудително спускат колесника. Следователно, ако по технически причини те не бъдат освободени, например цялата хидравлична течност е изтекла, тогава пилотът хваща специална дръжка, започва да я върти и колелата се освобождават, изпадайки под собствената си тежест.
Чудничко що при отказал колесник не решават да кацнат във водата около километър по-нататък. А тез птици много взеха да атакуват самолетите, бетер разгонен мъжки се опитва да се чифтоса със самолета във въздуха, вземайки го за женска, на всичкото отгоре аз като гледам си спускат колесниците километри преди пистата, ако не бачка ще знаят, хахахаха
модели самолети какъвто и 737-800 винаги поне една от трите хидравлични системи е вързана на левия двигател. Удара е в десния, но хидравликата не следва да е блокирана от това. При по-старите модели 737 имаше такива при които всички хидравлични системи са вързани на десния двигател. Това се отчете като грешка. Колесникът може да се спуска и механично с лост под капак в пода на кабината.
Имал е проблем с колесника, поради което е решил да се приземи без тях. Междувременно и помпаж на десния двигател от птици. И накрая, най-верояттно двигател заял на пълна тяга вместо реверс. Изключително лош късмет! Повишена скорост, прелет и край. Стига сте писахи глупости тук, платени малоумници! Светла им памет на загиналите!
Българския Пилот на Боинг - Марио Бакалов - Пилотите са били Некадърници ,затова има Загинали Хора , ако бях Аз Пилота - нямаше да има загинали и щях да приземя самолета дори в Планина без колесници .
според ройтерс-а, дойчепедофиловелето и евронюз-а това са руски ракети, маскирани като бели лебеди от лебедово езеро... РИП за загиналите така нелепо. но все още ми е чудно с кой акъл пилотите са избрали место за кацане по корем на писта, която завършва с бетонено ограждение. с един двигател може да се лети доста дълго (доказано е и на практика), а без нито един човека кацна на хъдсън ривър. ......... Бог с нас
Почна се с видеата и свидетелските показания, дано корейците повярват че било птица, а не сватбарското ПВО на режима.
Дира защо ми изтрихте коментара . От вътрешни източни получихме информация че водачът на ятото е повишен в чин майор .Лично Путин е връчил ордена.
дупките по самолета и показанията на пасажерите? Руснаците бъркат украински дронове с пътнически самолети и с ято птици- без думи.
Малоумник, това е в Южна Корея бе. От къде се намирате такива идиоти? Специално ли ви обучават или сте такива по рождение?
При повреда в единият двигател,той се изключва и се лети с другият. Според мен кацането по корем (вследствие на не-разгърнатият механизъм на колесника) е причината за катастрофата.Няма как да спре и се забива. Трябва да се преслуша записът от черната кутия. Разобличителя
Пилотска грешка и брутално спане на РВД. Вероятно и техническа неизправност може би да у имало. Но да приземяваш без солестници е равно на масова смърт. Самолетът е без спуснати колестници, а вече каца, т.е. ударът от ятото дори и да спре двигател пилотите могат да приземят. Да не говорим че има и езеро до пистата. Ако нямаш колестници там приводняваш.
Птиците се блъснали в мотора, та затуй не се отворил колесника. На височината на която летят птиците колесника вече трябва да е спуснат. Особено при къса писта. На пистата пяна няма, пилота не е имал проблеми с колесника. А за птиците - случва се. Стават на кайма и мощността пада наполовина докато излезат. Месо срещу метал. Разбира се, ако са птици а не ято пво. Но и с един двигател пак можеше да се вдигне и да направи нов заход.
А осколките и те ли са от птици? Жужакът вчера сигурно се извинява заради птиците?
Как още не са обвинили дежурният виновен Не е късно петров и баширов до са се оказали на почивка у кореята