Виновният за екокатастрофата край Мавриций танкер се разцепи на две

"Това е абсолютно извънредно положение", заяви независимият консултант Сунил Корваркасинг след преглед на заснети с дрон кадри

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кораб за насипни товари, а не танкер. Deadweight =203130 tons; Length =299 m; Breadth= 50 m. Еко катастрофата е в резултат на изтеклия в морето мазут (тежко корабно гориво) в порядъка на 1000 тона. Year of build 2007 Builder UNIVERSAL SHIPBUILDING - KAWASAKI, JAPAN Флаг - Панама Owner : DAE AH SHIPPING - PUSAN, SOUTH KOREA Manager: NAGASHIKI SHIPPING - KASAOKA, JAPAN

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това на снимката е bulk carrier и няма нищо общо с танкер.Това е кораб за насипни товари.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Аз също не занех, че е bulk carrier но проверих в Уикипедия и смятам че си прав. Ако не ми беше казал, щях да си остана в неведение. Благодаря за информацията. Следователно изтеклото е корабно гориво, а не товар от нефт. И е много по-малко отколкото, ако беше се разцепил пълен с петрол танкер. На неграмотните журналисти у нас и по света, това не им прави впечатление. За тях няма значение. Важно е че има "новина", че има сензация, има замърсяване. За тях важното е само, че могат да си напишат тетстотинте думи флшива новина и да вземат незаслужената заплатата. Пък това, че са написали лъжа не е важно, това че са необразован и не желаят да го променят също.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Аз не мога да разбера за палмовото масло по нашето кпайбрежие, вие знаете всичко за отвъд и отвъдното.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

пада им се! на последната снимка ясно се вижда, че са си застроили цялата брегова ивица, мутрите! тъй им се пада!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

1. Плажа си стои и не е запълнен с чадъри и шезлонги на придворни концесионери като нашите плажове. 2. Пред сградат се вижда път, след това огради. ОКЕАН-ПЛАЖ-ПЪТ- и чак след това ЧАСТНИ ИМОТИ с НИСКОЕТАЖНИ сгради. А не небостъргачи на 1ва линия ккато у нас. Всеки може да мине по пътя и отиде където си поиска. А не олигарси или концескионери да за направили плажа недостъпен. 3. Сградите е едно и двуетахни и вероятно тредимно от дърво

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Японците отново осраха пейзажа. След радиационното замърсяване на океана, орезилиха и Мавриций, с редките му птици, животни, коралови рифове.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Такива са екипажите на повечето кораби с японско управление. По-евтини са от японците в пъти. Капитализъм=печалба=кризи=смърт за човечеството.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

браво,браво,браво.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Или специалиста е много грешен или журналиста - кораба не е танкер, бълкер е! Разликата е огромна.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Все пак не стреляйте по пианист (автора) - той толкова може. Защото съдейки по стилa на апокалиптичното изказване на известния само на себе си независим експерт, статията пак е преписана от DW (която по принцип изпозлва материали на така наречената агенция DPA). Не може да искате от DW да нашише грамотен материал, нали?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Въпрос за 50 стотинки: Може ли танкер да бъде "виновен" за нещо? В случая очевидно са виновни хората, които са го управлявали и са предизвикали засядането.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Играете си с думите, за да се направите на интересен може би. На всички е ясно какво е станало и без заядливите Ви забележки.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не е въпросът може ли да се подразбере "какво е станало". Новините се предполага че са именно за това - хората да разберат какво е станало, а не да гадаят. Ако ни си способен да напишеш даже заглавието грамотно, то или да учиш, или иди да правиш каквото можеш.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Допълнение: По твоему една новина може да се напише и така "автомобилът, виновен затова че катастрофира и уби двама души, се смачка"... Впрочем да не давам лоши идеи на аффтърити, че знае ли човек...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всички да си направят харакири без капитана той само да страда от срам!? Отиде си Мавриций като от атомна бомба ! Край на сватбите само за разводи става и погребения!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Абе палете нефта и за 2 дена всичко се е свършило.Иначе с години мацаница.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма ли да опушат цялата инфраструктура така?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да, както и други са писали - това не е танкер. Но като кажат танкер е по-стряскащо

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Стига сте дрънкали глупости, като сте виждали кораб самено картинка. Това е ОВО кораб. Може да товари насипни товари, може да товари и течни. но не и едновременно. Работи или като балкер, или като танкер. Има котли и помпено отделение като танкер, а разтоварните помпи се захранват чрез тунел, в който се изтича товара от танковете, които са само централни, за разлика от тези на класическия танкер. Затова корабът е дълъг и тесен, което при неправилна товарна схема и некадърен и/или неработил на ОВО екипаж е напълно възможно, може да пречупи килевата греда. Кой разбрал-разбрал. За да го обясня по-подробно, трябва да имам насреща си някой, който е учил поне 5 години, включително с активна практика на борд.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кораба се казва Wakashio и се води Capesize Bulker. Така са го писали собствениците от Tokyo-Mitsui O.S.K. Lines, Ltd и Nagashiki Shipping Co. Ltd, за които предполагам че много добре знаят какъв кораб имат. И се е връщал в Бразилия след като е закарал желязна руда в Китай. А неофициалната причина за инцидента е че са се опитали да хванат WI-Fi сигнал и за това са минали близко до брега.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какъв ОВО, кораба е 2007г.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Все тая!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това не е танкер, кораб за насипни товари е.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кольо, не се идказвай неподготвен. Това е ОВО кораб, който може да товари както насипни товари, така и суров петрол или други течни товари, които не са класифицирани като химикали. Дълго е да ти обяснявам как става таци хватка.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

на океаните. Първо с гръмналата централа, сега с това. Грета къде е, да се изкаже?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Боли я шундето за рибките.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Може, евнуално да е в "полова зрялост".

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма по-долно същество от човека! Ще се затрием сами от алчност и лицемерие.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

СУХОГРУЗ(на русском) катастрофира на риф и има теч на горивото на кораба. Японците веднага реагират и започва опе.ация С ХЕЛИКОПТЕРИ ПО ИЗТОЧВАНЕ ГОРИВОТО НА КОРАБА. За седмици няма да има и следа от гориво около острова, защото японците ще съберат и последната капка. Единственно ще остане атракцията за гмуркачи и рибки...потъналия кораб. Но разлива на нефт от НУРИЛЬСКИЙ НИКЕЛЬ, където никой не ебава да плаща за почистване на замърсяването, е НАЙ-ГОЛЯМАТА ЕКОЛОГИЧНА КАТАСТРОФА В АРКТИКА.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

IMO: 9337119 Name: WAKASHIO Vessel Type - Generic: Cargo Vessel Type - Detailed: Bulk Carrier Status: Active MMSI: 372711000 Call Sign: 3EKF7 Flag: Panama [PA] Gross Tonnage: 101932 Summer DWT: 203130 t Length Overall x Breadth Extreme: 299.95 x 50 m Year Built: 2007

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво точно, по темата с разлива, искате да кажете с тази информация?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Виж "Vessel Type - Detailed: Bulk Carrier" и може би ще си го обясниш сам.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дира, издишате дира. Не правите разлика между танкер и бълккериър.Щом има разлив на нефто продукти значи е танкер. Дира, имате претенции които трябва да са подплатени. За политиката разбирам, така ви плащат, но за такива новини тово просто е мърливост

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Аз лично не съм правил разлика, а и не ми пука, както и на 90% от хората, и освен това дир.бг никога не е имал претенции да е сериозна медия.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

това не е танкер

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Кой ще плаща щетите?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Жалко :-(. Гърбавите калинки къде ще ходят сега на море???

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

що си мислех, че Мавриций е около Испания, а то било в индийския океан...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На Сейшелите ;)

Голям праз
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На 1700 км. на юг от Сейшелите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само да кажа - кораба е бълкер, а не танкер :)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да, така е! Това е кепсайз балкериър.Отначало ,вярвайки само на текста допусках,че е танкер-балккериер-има и такива кораби,но на този кораб липсват манифолди и кран,така че след като видях снимката ми стана ясно-чист голям кораб за пренасяне на насипен товар.Разлива е от горивото на кораба а не от товара на кораба.Голям кораб-носи и много гориво.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Колега - too much detail. На тулупите много ще им дойде

Голям праз
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Имате предвид ОВО ( OIL - BULK - ORE ) .

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ОВО корабите отдавна ги няма, забраниха ги.Като заварените им дадоха възможност да си доискарат ресурса или като танкери или като балкери.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.