Коментари - Виновният за екокатастрофата край Мавриций танкер се разцепи на две | Днес.dir.bg
Коментари
Дира, издишате дира. Не правите разлика между танкер и бълккериър.Щом има разлив на нефто продукти значи е танкер. Дира, имате претенции които трябва да са подплатени. За политиката разбирам, така ви плащат, но за такива новини тово просто е мърливост
IMO: 9337119 Name: WAKASHIO Vessel Type - Generic: Cargo Vessel Type - Detailed: Bulk Carrier Status: Active MMSI: 372711000 Call Sign: 3EKF7 Flag: Panama [PA] Gross Tonnage: 101932 Summer DWT: 203130 t Length Overall x Breadth Extreme: 299.95 x 50 m Year Built: 2007
Да, така е! Това е кепсайз балкериър.Отначало ,вярвайки само на текста допусках,че е танкер-балккериер-има и такива кораби,но на този кораб липсват манифолди и кран,така че след като видях снимката ми стана ясно-чист голям кораб за пренасяне на насипен товар.Разлива е от горивото на кораба а не от товара на кораба.Голям кораб-носи и много гориво.
СУХОГРУЗ(на русском) катастрофира на риф и има теч на горивото на кораба. Японците веднага реагират и започва опе.ация С ХЕЛИКОПТЕРИ ПО ИЗТОЧВАНЕ ГОРИВОТО НА КОРАБА. За седмици няма да има и следа от гориво около острова, защото японците ще съберат и последната капка. Единственно ще остане атракцията за гмуркачи и рибки...потъналия кораб. Но разлива на нефт от НУРИЛЬСКИЙ НИКЕЛЬ, където никой не ебава да плаща за почистване на замърсяването, е НАЙ-ГОЛЯМАТА ЕКОЛОГИЧНА КАТАСТРОФА В АРКТИКА.
Кольо, не се идказвай неподготвен. Това е ОВО кораб, който може да товари както насипни товари, така и суров петрол или други течни товари, които не са класифицирани като химикали. Дълго е да ти обяснявам как става таци хватка.
ОВО корабите отдавна ги няма, забраниха ги.Като заварените им дадоха възможност да си доискарат ресурса или като танкери или като балкери.
Стига сте дрънкали глупости, като сте виждали кораб самено картинка. Това е ОВО кораб. Може да товари насипни товари, може да товари и течни. но не и едновременно. Работи или като балкер, или като танкер. Има котли и помпено отделение като танкер, а разтоварните помпи се захранват чрез тунел, в който се изтича товара от танковете, които са само централни, за разлика от тези на класическия танкер. Затова корабът е дълъг и тесен, което при неправилна товарна схема и некадърен и/или неработил на ОВО екипаж е напълно възможно, може да пречупи килевата греда. Кой разбрал-разбрал. За да го обясня по-подробно, трябва да имам насреща си някой, който е учил поне 5 години, включително с активна практика на борд.
Всички да си направят харакири без капитана той само да страда от срам!? Отиде си Мавриций като от атомна бомба ! Край на сватбите само за разводи става и погребения!
Въпрос за 50 стотинки: Може ли танкер да бъде "виновен" за нещо? В случая очевидно са виновни хората, които са го управлявали и са предизвикали засядането.
Все пак не стреляйте по пианист (автора) - той толкова може. Защото съдейки по стилa на апокалиптичното изказване на известния само на себе си независим експерт, статията пак е преписана от DW (която по принцип изпозлва материали на така наречената агенция DPA). Не може да искате от DW да нашише грамотен материал, нали?
Аве дебил словоблудствощ Българския език, вземи та гледай аржентинския филм "Във ВЪЗРАСТТА на Любовта" - световна класика от 50-те. Или имаш друг превод ....на български език?!
Или специалиста е много грешен или журналиста - кораба не е танкер, бълкер е! Разликата е огромна.
Кораба се казва Wakashio и се води Capesize Bulker. Така са го писали собствениците от Tokyo-Mitsui O.S.K. Lines, Ltd и Nagashiki Shipping Co. Ltd, за които предполагам че много добре знаят какъв кораб имат. И се е връщал в Бразилия след като е закарал желязна руда в Китай. А неофициалната причина за инцидента е че са се опитали да хванат WI-Fi сигнал и за това са минали близко до брега.
Японците отново осраха пейзажа. След радиационното замърсяване на океана, орезилиха и Мавриций, с редките му птици, животни, коралови рифове.
Играете си с думите, за да се направите на интересен може би. На всички е ясно какво е станало и без заядливите Ви забележки.
Аз лично не съм правил разлика, а и не ми пука, както и на 90% от хората, и освен това дир.бг никога не е имал претенции да е сериозна медия.
пада им се! на последната снимка ясно се вижда, че са си застроили цялата брегова ивица, мутрите! тъй им се пада!
Аз не мога да разбера за палмовото масло по нашето кпайбрежие, вие знаете всичко за отвъд и отвъдното.
Това на снимката е bulk carrier и няма нищо общо с танкер.Това е кораб за насипни товари.
1. Плажа си стои и не е запълнен с чадъри и шезлонги на придворни концесионери като нашите плажове. 2. Пред сградат се вижда път, след това огради. ОКЕАН-ПЛАЖ-ПЪТ- и чак след това ЧАСТНИ ИМОТИ с НИСКОЕТАЖНИ сгради. А не небостъргачи на 1ва линия ккато у нас. Всеки може да мине по пътя и отиде където си поиска. А не олигарси или концескионери да за направили плажа недостъпен. 3. Сградите е едно и двуетахни и вероятно тредимно от дърво
Аз също не занех, че е bulk carrier но проверих в Уикипедия и смятам че си прав. Ако не ми беше казал, щях да си остана в неведение. Благодаря за информацията. Следователно изтеклото е корабно гориво, а не товар от нефт. И е много по-малко отколкото, ако беше се разцепил пълен с петрол танкер. На неграмотните журналисти у нас и по света, това не им прави впечатление. За тях няма значение. Важно е че има "новина", че има сензация, има замърсяване. За тях важното е само, че могат да си напишат тетстотинте думи флшива новина и да вземат незаслужената заплатата. Пък това, че са написали лъжа не е важно, това че са необразован и не желаят да го променят също.
Не е въпросът може ли да се подразбере "какво е станало". Новините се предполага че са именно за това - хората да разберат какво е станало, а не да гадаят. Ако ни си способен да напишеш даже заглавието грамотно, то или да учиш, или иди да правиш каквото можеш.
Допълнение: По твоему една новина може да се напише и така "автомобилът, виновен затова че катастрофира и уби двама души, се смачка"... Впрочем да не давам лоши идеи на аффтърити, че знае ли човек...
Кораб за насипни товари, а не танкер. Deadweight =203130 tons; Length =299 m; Breadth= 50 m. Еко катастрофата е в резултат на изтеклия в морето мазут (тежко корабно гориво) в порядъка на 1000 тона. Year of build 2007 Builder UNIVERSAL SHIPBUILDING - KAWASAKI, JAPAN Флаг - Панама Owner : DAE AH SHIPPING - PUSAN, SOUTH KOREA Manager: NAGASHIKI SHIPPING - KASAOKA, JAPAN
Виновният за екокатастрофата край Мавриций танкер се разцепи на две
"Това е абсолютно извънредно положение", заяви независимият консултант Сунил Корваркасинг след преглед на заснети с дрон кадри
Обратно в новината