Eлектронна система ще замени винетките
Правителството подготвя въвеждане на нова модерна електронна система, която да замени винетните такси.
Обратно в новинатаКоментари - Eлектронна система ще замени винетките | Днес.dir.bg
Коментари
Властови мафиотски капути, нали в цената на всеки литър гориво половината са данъци и акцизи! Крадлива мафиотска ДС-арска псевдодържава, която законно краде от влогове, от здраве, от съдби, нагла, лъжеща и мизерна като народа си робски!
Пътната инфраструктура се плаща от евро пари,а тези от Герб искат със чужда пита помен да направят,да ни съдират кожите от гърбовете,пак гласувайте за Крадците и мутрите.
Ненаграбиха се тези герберасти. По министерства масово бавят замразените заплати, а бонусите от оперативните програми ги спряха и преразпределиха за "други работи".
В Германия таксите са в бензина. Караш повече, сипваш бензин повече и плащаш повече такси.
Ако е само 10ст. на км. е добре. Дано не я вдигнат. Значи като ходя на море около 500 км. ще платя 50 лв. и на връщане толкова, та около 100 лв. Нищо не е! Дано с тези пари пооправят пътищата.
И тази куха лейка тръгнала за справедливост да ми говори. Аман от дилетанти и бивши БКП/ДС кадри, аман и от децата и внуците им. До кога?
Калинката Московски да не демагогства! Нали в цената на бензина има заложена надбавка за поддръжка на пътищата? Значи влизат пари не само от винетки. А за какво отива данъка върху превозните средства?
"Тя каза още, че в разработването на проекта участват и експерти на Световната банка. " Ето, лъснаха и комисионерите. Абе вместо да се срамуваме, че ще ни щавят на голо и да си траем, ние се хвалим, че е "експерти" на Световната банка помагали... Световната банка на никой не помага фор фри, а лихмите върху кредитите са си дооста солени!
Новата система ще хване ли циганските каруци от Гърмен и сие.Моля българските адвокати да сезират веднага съда в Страсбург за унищожаване на нормалните и съзнателни български граждани.
""Сумата е в пъти по-малка от другите държави", каза Московски." - да изтъкнем очевадното - какви са заплатите, бе подобие на министър?! Тази със собствената гравитация ще модернизира... Смях!
Това угоено същество може и да се опитва да пропагандира пред българското население , но да не забравя че не сме 1975 . и че интернет не е локална библиотека на село. Цената от 10 евро е над средната а ако добавим самото разстояние за преминаване през територията се причислява към една от най-скъпите "в" Европа Терминал 2
Все ни щавят, бе! Подариха ни магистрали - щавят ни! Ще плащаш само ако караш по тях - щавят ни! Супер странна логика ;))
Да ама когато колата ти е по- икономична плащаш по- малко. Ако е електрическа не плащаш нищо. Затуй са ТОЛ таксите.
А! И "експерти" има! Да не го пропуснем. От Световната банка. 100% до един мислят как да ни направят живота по-лесен и приятен!
Нека пак да повторя, че явно журналята се засегнаха и ме скриха: Журналя прости, напишете за кои видове МПС говорите - за леки автомобили или за тежкотоварни автомобили. Защото 10 лв за дневна винетка изобщо не е ниска цена. В Австрия 10-дневната винетка струва 7.5 евро.
събират 160 000 000лв. трябват им 600 000 000 лв. ще ги вземат по нова система ! че вземете ги по старата бе !! що ще харчите пари за нова ?
Ще ни дерете, ще ни дерете, пък един ден като тръгнем, като сирийците, Европа ще прореве. Макар че те децата ни отдавна са тръгнали.
"Подариха"?!? Дорогая Красная, Световната банка на никой нищо и по никакъв повод не подарява!!!!!!!!! Бизнесът и е да "инвестира" (да отпуска инвестиции, което е лош превод на да дава заем)срещу доста добри лихви! Това е - нищо друго!
С 600 милиона лева, ако не крадехте, по 300 км магистрала на година нови щяхме да имаме
Ако ти се налага да пътуваш веднъж годишно до морето и обратно...Ок!аз пътувам постоянно на месец правя по 3-4 Хил.километра,как да плащам и тези нови такси?
Да не се хвалят, че "сумата била в пъти по-малка от другите държави", щото и доходите у нас са "в пъти по-малки от другите държави".
Съгласен съм с идеята, тъй като основен виновник за унищожаването на инфраструктурата не е само лошото качество, но и тировете. Трябва да си плащат след като инвестираме от джоба си за тези пътища. Ще помоля министрите да не спекулират с винетките, защото ние плащаме за пътищата под много различни такси, като начисления акциз на горивата, данък автомобил, по-скъпите стоки в бензиностанциите от там влиза повече ДДС...така, че хранилката е голяма и нека не се пропагандира.
Абсолютно! Европа просто си строи магистрали, през които да минава трафика на стоки. Ние ще плащаме, че ги използваме. НО те платиха цената.
В съседна Румъния, която не е цвете , но пън на някои и така ,както е, не им харесва са НА ЕЛЕКТРОННА ВИНЕТКА. А тук , в територията на ВЕЧНИЯ КУПОН, щяло било да стане от 2018г., може би. Смешници
Има ли български "управляващ", който да знае и други начини за набиране на средства, освен вдигането на такси и данъци? Не се тормозете да мислите - няма такъв.
Защо всичко трябва да е електронно? Ще станат частни магистралите - оттук до тук плащаш на еди кой си. Остава да си караме по старите пътища.
Ако имат нужда и те настоятелно ви молят за това - защо не? Защото ние имаме остра нужда и настоятелно ги молихме за тези пари и магистрали.
"Сумата е в пъти по-малка от другите държави", каза Московски. Много е лесно да се говори като политик. Аз мога да кажа със същия усепх: "Сумата е в пъти по-голяма от другите държави", хайде да видим.
Нещо не ми се вярва тези да сътворят каквото и да било в полза на суверена на тази държава българския народ. Дано да греша.
Ами да се правят качествени пътища които да не се кърпят по 5 пъти в годината. А тия тиквеници да не ми се хвалят, че били построили най евтината магистрала - с долнокачествени материали. Цариградско шосе колко пъти се ремонтира??? Кой яде от тая баница вече над 10 години?? Тая кокошка от снимката с кърваво червено минало и оня националния предател главнокомандващия колко години още ще се упражняват на гърба на народа под протекцията на мутроида??? Крадат си направа на пътищата сега ще ни крадат и с винетни такси... кафа вееее
Да съкратим 2/3 от държавната администрация. Така и трафика ще намалее, а от там и амортизацията на пътищата :)
Съгласна съм, че добре поддържаните пътища се нуждаят от средства, но нека власт-имащите намерят по-справедлив начин за разпределяне на финансовата тежест и нека поне този път това бреме не е в огромната си част за сметка на обикновените българи с най-ниски за Европа доходи. За информация в Хърватска таксата за еднопосочно преминаване по магистралата от границата до Загреб (около 400км) е 17 Евро. За връщане - също 17 Евро. В България седмична винетка е под 10 Евро. Хърватите казват, че рядко ползват платените пътища, но чужденците почти нямат избор и оставят огромни суми за преминаване по пътищата на подредената и красива, но доста комерсиална Хърватия.