Васил Терзиев: Задръствания ще има, докато строим метро и разширяваме улици
На 20 октомври ще бъде отворено движението през три ключови кръстовища в София. Заради липса на кворум днес извънредно заседание на СОС заради тежкия трафик нямаше
Обратно в новинатаКоментари - Васил Терзиев: Задръствания ще има, докато строим метро и разширяваме улици | Днес.dir.bg
Коментари
Изключително некадърно управление на Столицата. Задръстванията са ужасни и започват от 7:30 сутрин! Жалка картинка, да се даде управленска власт на хора , които нямат опит и идея какво да правят с нея! За нещастие, всички сме потърпевши!
Васето е умно момче, трбва да знае, че разширяването на улиците води само до повече трафик точно там и не решава проблема със задръстванията....
Кмете, мини сутрин по Южната дъга и си "свери часовника", защото май не си наясно колко се е променил трафика там(за съжаление не към по-добро)!
Ще жалеете за Данчето, но още много задръствания ще преживеете преди да го признаете пред себе си... тия неможачи имат още 3 години живот преди да изтекат на бунището на историята.
Ще видим дали разширявате улици, но булевардите ги смалявате на улици. Некадърници и продажници
Е, Кметът ли е виновен, че дизела е евтин и всички са се качили на коли? Всъщност като изключим обичайните тапи на симеоново, драгалевци, всичко останало е в резултат на разсеяни шофьори, които търсят близост с бронята на колите отпред... и хоп! Какво може да направи Кмета? Айде дайде предложения, стига хейтихте!
Докато се вярва на всякакви утрепки, че като дойдат ще ни "оправят" така ще е . Един каза , че материала ни е лош всички се обидиха. Еми пра е бил материала е лош и по-зле ще става. Който разбрал, разбрал, а другите бъдете живи и здрави!
После, като построите метрото, идват строителните предприемачи с техните багери, самосвалите извозващи пръстта от багерите, бетоновозите и разрушават новоразширените улици и разбиват новоизградените тротоари от които заграждат половината. После почва едно презастрояване... Овча купел на нищо не прилича вече. Как построиха стотици жилищни кооперации и нито една детска градина или училище ! Няма и достатъчно места за паркиране понеже никой не строи паркинги, а тези които ги имаше между блоковете, бяха махнати за да се даде земята за строежи. Метро което пътува почти празно, в което са закопани милиони. Същата работа щеше да свърши една нова транвайна линия до красно село. (За Овча Купел става въпрос). Нека сега жителите на Хаджи Димитър и Васил Левски се готвят за този ад !
Презастроявате софия и правите мижави улици ДО гей дружинката от снимката ЗАД ОБЩИНА ОВЧА КУПЕЛ изникват мастодонти! грамадни здания, улицата която пуснахте е с две платна и тротоари по 5 метра. Изроди сте до един, от столична до най-малкия кмет В мазета без прозорци трябва да живеете
до преди няколко дни по сливница преди опълченска почти нямаше автомобили в бус лентата, но от тази седмица е ужас, автомобилите се набиват още след моста, преди спирката. преминаването на това кръстовище отнема на градския транспорт до около 10 минути. отделно пешеходния светофар е настроен май на 1.30 минути и това забавя още повече. хубава работа ама българска. до 15.09 когато трябваше да е пуснат моста над реката работеха точно 2ма работника с кирка и лопата. Като гледам как върви пак няма да се спази срока
не бе на тях така им аресва да не можат за да ги онождат тях мързели и тъпи гниди с претенции
Какви училища бре човече? Важното е чалга да се лее и това е. Никой не иска да учи, а да върти далавери както в началото на демокрацията - всеки мисли само за пари.
вярват ли си или очакват простолюдието да им повярва. Мантрите им преди година и половина бяха захарни обещания, работата им от година е ужас, ад, бавно, бавно, направо по-бавно от ленивец върху клон. Абсолютна липса на комуникация с гражданите, пример - наложената и спряна от съда афера Патриарха - Витоша, за която до ден днешен се инатят, че обръщането на Витоша от булевард във вътрешно-квартална улица е уникално решение. Другият е Опълченска - там копаят, затварят, ден преди затварянето обявяват, че ще затворят - от събота за неделя, а в понеделник тапата е гарантирана, щото никой не е длъжен да чете сайта на общината. В същото време цялата дружинка се перчи с уникални решения, но май баламурниците намаляват прогресивно на "изработеното" им време в общината.
ами докато има хора дето си продват , дават имотите на фирми да строят кооперации така ще е. На мяссто , на което са живяли 5-6 човека изниква такова дето вече живеят 30-40. Какво очакате да стане?
Викате преди Терзиев нямаше трафик. След като се махне Терзиев, няма да има трафик. София е двумилионен град, няма как без трафик и задръствания, особено на толкова гъсто население. Другият фактор е че всеки пътува сам в кола.
това заседание беше свикано от герберунгеките, начело с празната кратуна Антон Изпонасран, за да може да си правят пиар преди изборите. Ама нищо - великата "първа политическа сила" пак няма да има с кого да се сговори! Извън властта сте - свиквайте!
Никъде няма такова нещо! Празни приказки са това и никога няма да се случат! Освен богатите, права имат и бедните!
За съжаление не просто е плюване, а самата истина! Банда неможещи и незнаещи хора, но с високо самочувствие!
не задръствания ще има докато давате разрешения за строеж като побъркани, а не сторите инфраструктура!!!!! Не е нормално на двулентовият път в Младост 4 на влизане от оковръстното да има 30 блока на по 8 етажа, на всичкото отгоре и нямат паркоместа за всички автомоили на живущите там и започват да спират на тортоарите и полу на платното и става още по тясно и ужасно. Ми направи двулентов път бе идиот, ще давате рарешение за строеж , когато инвестират и в пътната инфраструктура. Те и без това имат десеторни печалби .....
по т.3, парите да се харчат за построяване на други паркинги и електрически соларни зарядни станции, а не да се прибират по джобовете! Щото никой в крайна сметка нямаше против синя и зелена зона, ако парите от тези зони се изразходваха, както казваха навремето за построяване на подземни паркинги... Отделно, аз съм много против само богатите да имат, понеже по това, което си написал излиза, че бедния да дуа супата... трябва да е справедливо за всички класи, иначе направо си реши да събаряш панелките и да строиш празни небостъргачи, понеже няма кой да живее в тях поради високата цена!
Решението с презастрояването в София е само едно и това двама кандидат-кмета го имаха записано в програмата си, но те не спечелиха. Та за да се спре застрояването и сгъстяването на сградите в София, откъдето идват и всички последващи проблеми, трябва градът да се разширява на север върху празните пространства, а в старата част на София да се спрат всякакви строежи. За целта Общината трябва да изгради и осигури необходимата инфраструктура там - улици, канализация, ВиК, електроснабдяване, детски градини, училища, медицински центрове и т.н. Само така ще се спре безумното унищожаване на междублоковите пространства, задръстванията, липсата на места за паркиране и т.н. Обаче изборите спечели Терзиев, който имаше съвсем друга визия за града. И защо софиянци си избраха такъв? Сега може да се сърдят на себе си.
въобще не ми пука за голЕмото село, но тоз' в средата, от анонса на новината, сал на мен ли ми прилича на много як евроатлантик?
Вижте ги само тия тримата на снимката. Вижте ги внимателно - един по един. Докато такива индивиди могат да влизат във властта и то по (относително) демократичен начин - няма надежда!
Добре си е градски. Идва си навреме 95% от случаите. Сутрин и вечер е по-често, ама вие сте свикнали да мразите. Всичко това го направи Фандъкова. Включително и метрото