В последното си заседание преди ваканцията София решава за връщането на нощния транспорт
1.6 млн. лв. за нов парк, 1.5 млн. за медицинска апаратура, дарение от 500 хил. за детски площадки 100 хил. за спортна площадка и гаранции за законна сеч са сред останалите акценти в програмата на СОС
Обратно в новинатаКоментари - В последното си заседание преди ваканцията София решава за връщането на нощния транспорт | Днес.dir.bg
Коментари
Тя не се ли провали идеята за нощен транспорт не заради пандемията, а з|о няма интерес и е огромен рсзход, вкл. И за нощен туд
Хайде, пак някойв гушне милиони от поредната смяна на електронни табла. Наистина сегашните са връх н дебилносттс стпиш и чакаш 5 мин , докато превърти тези 5-,6 превозни средства дето минавст по Цариградско например изписва откъде, закъде по 1 мин на линия, като има и табели с указание за маршшрута. Май добри са ел. Табла от тези на Спортната палата, където за половин минута ти е ясна картината. А пък да не говорим, че се разминава времето в Интернет, на таблата и в разписанието Мо тези , които решават, не се возяят. Те само прибират кпмисионни, начело с фандъка, която краде за последно, мръсна...
Вместо да пуснат по чести влакове на Метрото или да вървят по бързо, за да има смисъл да го ползваме...
Транспорта трябва да е съобразен с работещите хора и фирмите на трисменен режим. Да не говорим че има пропуски в маршрутите на градския транспорт. Пример: ж.к Левски ,ж.к Хаджи Димитър , Сухата река , Подуяне , Стефан караджа и Орландовци са в непосредствена близост до летище София. За съжеление няма адекватен транспорт по локацията от тези квартали до летището. За да стигнат хората от тези квартали до летището трябва да пътуват до центъра на София (СУ) и от там да направят връзка. Това може да се реши с удължаване на линията на автобус № 100 . Тоест да се продължи линията по бул. Владимир Вазов - Бул. Ботевградско шосе , ул .Източна тангента - Летище София