Украйна забрани на Горбачов да влиза в страната 5 години
Украйна забрани на бившия съветски президент Михаил Горбачов да влиза в страната за срок от 5 години, предаде ТАСС.
Обратно в новинатаКоментари - Украйна забрани на Горбачов да влиза в страната 5 години | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ъ (нерегистриран)
Украйна за Русия е това, което е Македония за България.
ха ха ха (нерегистриран)
Тия скоро трябва да забранят и на всички италианци да влизат в Украйна, защото в Парламента им вече е внесено предложение за признаването на Крим като част от Русия!
Вълчанов
Че то и нашите хатаглисти могат да внесат подобно предложение, което ще си остане само едно предложение! :)
** (нерегистриран)
На Горби му е изгорела душата на тия години да посещава Украйна.
:) (нерегистриран)
Горби е вятърничев, но благодарение на него света се освободи от комунистическото мракобесие.
на умряло куче нож (нерегистриран)
украинската върхушка няма ли мнение за мюсюлманското нашествие в Европа, нали се натискат за ЕС
Някой (нерегистриран)
Само дето Горбачов от глупост разруши СССР. А държава Украйна не е влизала в СССР. Грешката е още при разпадането на СССР. Крим бе автономия, точно като Украйна в СССР. Ако отделянето на Крим е незаконно, то какво е отделянето на Украйна? ;)
отговор (нерегистриран)
незаконно!
УССР (нерегистриран)
МОля?
Вълчанов
Украйна от никой не се е "отделяла". Както и Белорусия, Казахстан, Армения, Грузия, Таджикистан, Азербайджан, Литва, Латвия, Естония... и т.н.
Стига глупости! (нерегистриран)
Егати демокрацията....ЕС не признавали волята на хората в Крим. Че коя освен волята на Бащицата зад океана признават зомбитата. Демократични ценности и т.н. гейски и безполови клишета. Направо вече не се издържа.
Вълчанов
Крим е част от Украйна и референдумът, който си спретнаха россияните, откъдето и да го погледнеш, е незаконен! Означава ли това, че ако се проведе подобен референдум от россияни във Варненска област, той ще бъде законен? Та то по тази логика всяко село може да си провежда референдуми за "присъединяване" към някоя съседна държава! Да, можеше да се проведе реферндум за Крим, но той трябваше да се проведе в цяла Украйна!
Келешев (нерегистриран)
А какво ще кажеш за така наречената "Севернокипърска турска република"?
6203 (нерегистриран)
Горбачов наивно се довери на западните демократи, по-скоро "демократите" го рекетираха за още и още. Сегашните вече разбират че "нежни" революции вече не може да има.
Ноздрилдамус (нерегистриран)
Той вероятно е дементирал, едва ли знае какво е Украйна.
Така си е (нерегистриран)
Горби да не говори глупости. Крим е Американски . Навремето Ленин всема огромен заем от САЩ като ЗАЛАГА Крим. Заема не е върнат. През ВСВ Рузвелт и Сталин говорят за създаване на ЕВРЕЙСКА Дъ--ва там. Освен това Сталин подарява Кримската земя на американци имащи отношение към Ленд Лиза. Имено затова Хрушчов го подарява на Украйна за да го спаси от САЩ. Това го твърди Михаил Полторанин ,вицепремиер в правителството на ЕЛЦИН.
Вълчанов
Гледам, че някои са поставили минуси... Странно, как е възможност да отричаш исторически факти? Да, Россия е продала Крим на американските евреи по същия начин, както преди това са продали и Аляска.
и (нерегистриран)
точно както продаде България на Запада през есента на 1989 година
3482 (нерегистриран)
пич, защо лъжеш - ленин умира 1924, а гражданската война в русия е почти до смъртта му..да си чувал за адмирал деникин, врангел и командваните от него войски на южния фронт - кубан и крим? кой би приел за залог нещо което не му принадлежи..стегни се малко, моля
123 (нерегистриран)
Ами то украинските сатрапи напоследък ги е страх от сенките им и ги тресе шубето от всяко помръдване от изток. От Горби вече се сипе пясък, не може да излезе пред дома си без помощ, тия му ограничават дотъпа до смешната им държава!!! Преместил си е дъртия в другия крачол или просто вече си го вее на воля наляво-надясно като Георгиевска лентичка в чест на ограничението им!
Мен (нерегистриран)
Горбачов ръководи СССР от 1985 г.
thecanadian@sharklasers.com
Горби....Благодарим ти че беше дясната ръка на ВЕЛИКИЯ РЕЙГЪН за душенето което хвърлихте на покойния СССР !!! Винаги ще бъдеш в нашите сърца !!!
Паисий
ти не си канадец, ти си направо американец! )))
БългАриец
Много ясно, виж на картата у кой континент е Канада :-)
Не нам, не нам (нерегистриран)
Горби не е точно "цар", но някак си все пак "Освободител"
Мала Русь (нерегистриран)
Украйна за Русия е това, което е Саксония за Германия
Щерев (нерегистриран)
А терманците дали са избили 10 милиона саксонци?
ухаа (нерегистриран)
изтребвали са се като скотове, баварци срещу саксонци, пруси срещу бургундци..., като навсякъде де
Паисий
чел и си нещо за войните в Германия? 30-годишната примерно! .. Или си неук? Образовай се малко, да не задаваш странни въпроси
123 (нерегистриран)
Щерев, както се вижда, не са изчистили цялата измет от Украйна! Но няма ненаказано добро, както е известно! От друга страна, винаги може да се върнат да поправят пропуските!
От Далече (нерегистриран)
Горбачов е един Предател, на когото трябва да му бъде забранено, въобще да излиза от.... САЩ!!! Младите да не се обаждат, че въобще нямат идея, а и не се се били родили тогава!
екс (нерегистриран)
На кво е предател бе, далечния?! Съюза беше де факто ФАЛИРАЛ! Единствената възможност беше да се отърве от всички държавички, на които даваше петрола безплатно, и да почне да го търгува! Това което той направи беше единствения възможен ход - всяка соц-страна за себе си. Това че бившите соц-страни избраха да НЕ СА повече соц, е съвсем друга рабта...
От Далече (нерегистриран)
Съюзът не беше фалирал, а доведен до естествения му край Съюзът Не даваше петрол безплатно Той предаде, или по-правилно е да се каже: продаде не СССР, а Русия Назначи алкохолика Елцин Който пък създаде олигархията, която е по зле и от евреите, а и част от тях Не ми се продължава повече, ти си умен човек и ще разбереш за какво иде реч
Това е сдинственото (нерегистриран)
смислено нещо, което фашистката хунта е направила от идването й на власт след финансираният от УСА метеж.
укрите да целуват газъ на Горби (нерегистриран)
защото, без него щяха да мечтаят за самостоятелна държава.
ПР (нерегистриран)
Украйна VS Русия,това е насаденият"проблем". Украйна не е една Държава.Луганск,Донецк,Крим не са Украйна. Украйна е всичко друго,освен нормална,демократична и правова държава. В Украйна днес властва някаква неясна,корумпирана,уж пронатовска и проевро,хунта. В Украйна,се сее омраза,реваншизъм и агресия. Украйна няма и грам идея,как точно ще бъде употребена,като парче тоалетна хартия,в името на нечии икономически,финансови,политически и военни интереси. Генетично и исторически,Украйна е част от Русия. Това,което направиха болшевиките с Украйна и Белорус,носи сегашните резултати. От Иван Страшний/Грозни,руските царе и императори се назовават"Самодържец на Голяма,Мала/Украйна/ и Бяла Русия. Отношенията Украйна-Русия сега са копи-пейст България-Македония.
оп;о (нерегистриран)
Украйна е съществувала преди Русия, не говори глупости!! Русия е поробила Украйна , както Турция е поробила България!! Украинският език няма нищо общо с руският!! Той е по близък с полският, белоруският, чешкият. Русия е фашистка страна с фюрер!!
AWOX (нерегистриран)
поправка..началото е киевска рус, но тя пада под напора на татарите..полските пичове се нанасят из окрайнината, а оцелелите новгородска и псковска област заедно с московското княжество образуват основата на съвременна русия. после петър мести столицата и елита в санкт петербург..трябва да се чете, не само да се повтаря. общо взето руснаците са различни от украинците, колкото българите от македонците:)
Вълчанов
И кой е източникът ти на цялата тази информация за Украйна? Политикус.ру?... Лайфнюз?... Рашатудей?... Комсомольская правда?... Литературная газета?...
AWOX (нерегистриран)
що бе, Woolfa - ти история не си ли учил? История на Европа и света.. Моите извинения, ако си се загубил в прехода, но и това не e оправдание - сега има достатъчно информация, на български език, на немски и на английски..да, повечето инфо по въпроса е на латински, но има сносни преводи..щом не рачиш да четеш руски.
бляд (нерегистриран)
Таз гад много дълго живя със сребърниците, дадени от краварите, за да предаде родината си. Сталин ги трепеше такива ,без да му мигне оакото.
Щерев (нерегистриран)
Джаба(от междузвезни войни) на снимката много добре знае че Крим не е руски. Окупиран от руснаците -да.Този направи всите агенти на КГБ -капиталисти от кражба на държавните активи и спестяванията на хората. Затова прехода беше мирен и без советски танкове.
освено това (нерегистриран)
Този човек безцеремонно продаде България на запада.
Щерев (нерегистриран)
Значи е била негова собственост и явно ти съжаляваш..ха.ха другарю крепостен.
Койчо (нерегистриран)
Горбачов украинците трябва да го наградят, защото без него вероятно нямаше да има независима Украйна. Що се отнася до ходенето в Украйна, мисля че без проблем може да посети Крим, а вероятно и някои райони в Източна Украйна.
asd (нерегистриран)
Има нещо общо между украинците и македонците, и то е, че не се държат естествено.
Щерев (нерегистриран)
Има я-руснаците. При македонците помагаше на сърбите с войска против България и измислиха държава Македония, а при украинците са окупирани от руснаците и избивани от столетия.
! (нерегистриран)
А бе, пич, ти нощно време руснаци ли сънуваш?
Неутрален (нерегистриран)
Горбачов е висша номенклатура и защищаваше интересите на висшата номенклатура и КГБ. Но подцени руските националисти и те го свалиха от власт и разпаднаха СССР.
Локи (нерегистриран)
Украйна изпусна "Златния телец" - предложението на Путин за петдесетина милиарда долара безвъзмездно и газ на символична цена, сега нека орат дъното. Украинския народ трябваше да воюва не срещу русия, а срещу Яйценюг и юдомасонската му банда златотърсачи.
ценител (нерегистриран)
Ако не 100 поне 99 пъти съм писал тук за "умрелата лисица" горбачев. За комуниста- "демократ" горбачев. За измислената от комунистическата върхушка в русия "перестройка", когато тази върхушка беше натикана в ъгъла.И тогава цивилизования свят като тотален ИНФАНТИЛ се върза на обещанията на руската ЕВРЕЙСКА КОМУНИСТИЧЕСКА ВЪРХУШКА. Вместо да подпомогне раздробяването на русия на няколко държави и с това русия да стане нормална държава и агонията на света да свърши,тогава цивилизования свят реши да запази русия цяла и я подпомогна с пари като по чисто политически причини оредели тези безумни цени на енерго ресурсите.Сега резултатите от тази безумна постъпка са налице.Комунистическта върхушка в русия използва тези пари за превъоръжане вместо за модернизиране и ЦИВИЛИЗОВАНЕ на страната.И най-тъпото е че през тези 25 г на никой в цивилизования свят не му дойде на акъла да се поинтересува за какво русия ползва този огромен финансов ресурс.Ей така бе от чисто човешко "ЛЮБОПИТСТВО".Ама не.И сега какво?Ми сегатрябва да сърбаме лайната.И не можем да кажем че сме закусвали и не сме гладни.Това е
др. Живков (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ценител (нерегистриран)
Момчета,и да се насерете, вече света е наясно с това което описах.Колкото и да съм умен,не съм единствения на този свят. Докато в съветска русия са на власт роднините на улянов, каменев,зиновиев, джугашвилев, дзерджиски...всичките таловци,щайновци,берговци,фелдовци-руските комунистически евреи-русия ше бъде изолирана от света. Това е.Моя съвет е:откажете се от световно по ритане на топка.Никой няма да ви дойде на на първенството.Нема кой да ви плати стадионите.И ше продължите да затъвате.Май вече сте позатънали доста. След като просите некви си 1-2 милиарда долара...Ми това са джобни пари бе.И щом до там сте я докарали...Не знам до къде във "възхода" си можете да сигнете...Казвам го най-доброжелателно.
а (нерегистриран)
САЩ са тея дето трябва да се раздробят за да се успокои света
008 (нерегистриран)
Ало психодиспансера, пак ли ви пуснаха домашен отпуск ?
Zeppelin (нерегистриран)
След като си откровено нецивилизован, какво ти дава право да категоризираш кой свят е цивилизован, и кой не! Безспорно посткомунистическата върхушка е ретроградна във всичките и проявления и навсякъде, ама напъни се да ни съобщиш американската върхушка с какво е по- различна...
ценител (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ценител (нерегистриран)
Май пак ме бастисахте а?Що тъй бе ...Света вече разбра какво представляват управниците на русия.Докато русия се управлява от наследниците на улянов,зиновиев, каменев,троцки,джугашвилев,дзерджински...всичките таловци, клайновци,фелдовци, щайновци, берговци-руската комунистическа еврейска върхушка,русия ше бъде изолирана от света.И моя съвет е: не стройте стадиони щото нема да има кой да ви ги плати.И още ше затъвате.А май вече доста сте позатънали.Щом сте стигнали до там да просите $1-2 милиарда...Ми това са джобни пари бе...Казвам го най доброжелателно И евреи по света вече нема да се застъпят за руските си роднини,щото те ги издъниха пред света.И сега евреите в цивилизования свят ше требва да обясняват на останалите хора КАК СТАНА ТАКА.ЩО СТАНА ТАКА.Това са очевидни неща...А в края на краищата всичко опира до ВЛАСТА НА УПРАВЛЯВАЩАТА ВЪРХУШКА В РУСИЯ НАТ ИЗСТРАДАЛИЯ РУСКИ НАРОД.Той е най-големия потърпевш наи-голямата жертва на варварството на руските евреи комунисти
Келешев (нерегистриран)
На български се пише Горбачов. От Русия ли пишеш?
ценител (нерегистриран)
Пиша какато ми харесва...И не ми обяснявай как се пише.Кажи за същноста на написаното.А ако не я сФащаш тоагава пак ми обясни как се пише горбачев...
бай Тошо (нерегистриран)
а от 1985г. до 1990г. беше първи секретар на КПСС. Хората като остаряват поумняват, а и скоро ще се изповядва, сигурно се е кръстил в руската православна църква на стари години и е изповядал греховете си. Приятелят му Рейгън си отиде отдавна, сега идва друг актьор Тръмп.
созе (нерегистриран)
инфлацията в Украйна спада, гривната се покачва... Все още не са си стъпили на краката, но определено, след като се откъснаха от степните твари, добрите новини започват.
Българин (нерегистриран)
Защо говориш неща точно обратното на реалността? Украйна рови дъното все по-усърдно. Иначе валутата, която се възстановява последните 5 месеца е руската рубла. Можеш лесно да го видиш на всеки един currency exchange сайт.
созе (нерегистриран)
рублата се възстановява, колкото петролът й разреши! Само това могат да правят руснаците - да копаят и да продават суровини и то основно петрол и то със западна техника. Та рублата се съвзема леко, но както ти споделих, това се дължи на покачването на петрола и пак слабо се дига руската валута. На Украйна й дават кредити, а русия проси ... забележи, проси долари, ама никой не и дава. Затова и успяха да вземат съвсем малко с облигациите и то от вътрешния си пазар. При 5% възврщаемост... не знам, дали разбираш?
2 (нерегистриран)
Това в коя преса е? Дай да четем и ние, че реалността е много различна и скапана
созе (нерегистриран)
свалили са основния лихвен процент в Украйна.
black_mask79@abv.bg
Подкрепям изказването на президента! Подаръци се връщат когато не са ценени и признати! А това бе прекалено скъп подарък-Крим! Ако Путин ни подари Крим, соросоидите ще се наакат!
коментатор (нерегистриран)
малко офф-топик - Ако Горбачов все още беше президент на СССР, то той щеше да е най-старият ген-сек.. всички преди него се запътваха към отвъдното много преди да направят 80. Вместо това остана като един от най-късо царувалите. Ако го бяха оставили да си направи перестройката имаше шанс да спести на руснаците няколко кризи....
Не си правете илюзии (нерегистриран)
Крим си е изконна руска територия отвоювана от турците по времето на Екатерина Велика.Това е излаза на Русия към Черно море и те(руснаците) никога няма да я отстъпят.
СИНЬОР ДОН АМИЧИ (нерегистриран)
Украинците да са благодарни на Горбачов, защото ако не беше той, нямаше да я има "незалежна и самостийна".Избирането на Горбачов за лидер на СССР, беше една от най успешните акции за западните агенции. Когато той лека полека беше изтласкван на преден план, бях извън България и наблюдавах процеса от близо. Тогава състава на ЦК беще само от възрастни хора и ги наричаха "скларотиците от Кремъл". Те не можеха да реагират адекватно на промените в света и СССР явно изоставаше. Трябваше да бъде избран по млад и енергичен и в същото време технократ за ръководител, който щеше да придаде динамизъм на Съюза. Такъв чмовек там беше само Горбачов. Западните медии се утрепаха да го хвалят. Най напред, лично той нямаше нужните качества да проведе перестройката и я изпусна от контрол. И второ-беше вече твърде късно. Но основна опарна точка на западната пропаганда беше- трябва да има промени и само Горбачов е подходящият човек за това. После какво стана, сами знаете. Разпад, от който управяне няма още дълги години.
drememu (нерегистриран)
дремему на дъртия пелмен, точно па на тоя изкукуригал дрътофелник. По интересно е тая измислена подобно на мЪкедония, уйкрайня, ако няма туитър и феисбук, нема и да разбереме че има някъкви институции...
(нерегистриран)
По големият виновник в сянката е грузинеца Едуард Шеварнадзе. И ако помните договора в сянка между Чърчил и Сталин за 50 г. влияние в Източна Европа. Да наистина най хубавият загар се получава на сянка.
Естествено, Уотсън (нерегистриран)
Този, който унищожи една голяма държава, не заслужава никакво внимание. Нека си ближе петното и раните сам. Боклук, който никой не споменава вече, камо ли да дискутира с него.
Ние ще забраним да влиза (нерегистриран)
А ние, ще забраним, тука да не стъпва Симйончо, тоя Поганец ! Със слаткото си мецане, подлъга най- вече, както бабичките, така и, 99 % от "Инс-Телегентите", че ще ги оправи ВСИЧКИТЕ, но като викна една видна Мутра за ПАЗАЧ, разбра се, че си е правел, ТАШАК една бабичка, не- оправена, и в Гладна кома
ХЕЙ, (нерегистриран)
има поговорка, че няма останало ненаказано добро. Ако не беше Горбачов, сега вероятно нямаше да има държава с име Украйна. Ама човешката памет е много къса!
6546 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
СССР (нерегистриран)
СССР е ликвидиран от аме3риканският алкохолик Елцин, за когото ционистите плачат....Няма решение нито на Парламент, нито на партия, нито на Съвет на федерацията... Незаконност отгоре до долу еи фалшификации
коментатор (нерегистриран)
един ден китайската армия ще влезе в Сибир и там ще направят референдум - да видим тогава каква песен ще запееш. :)
24 (нерегистриран)
Тя, китайската армия, се опитва вече да влезе в Сибир през 1969 г. Тръгна си точно както си бяха тръгнали от Русия преди нея немската, френската, шведската, полската и монголската армии...
Ментор (нерегистриран)
Един ден и без референдум китайската армия ще влезе и във Вашингтон
Българин (нерегистриран)
Така е! И този ден не е далече! Ще бъдем живи за тия новини!
аватар (нерегистриран)
АМИ , ЧЕ ТОЙ КРИМ СИ Е КЪЩИ ВЕЧЕ, НЕ ВИЖДАМ КАК ЩЕ ГО ПРЕМЕСТИТЕ ДО ЛВОВ. ПО СКОРО ДРУГИ ЧАСТИ ОТ УКРАЙНА ЩЕ СЕ ПРЕМЕСТЯТ В РУСИЯ ПРОСТО ЗАЩОТО НИКОЙ НЕ ИСКА ДА ЖИВЕЕ В ТАКАВА РАЗПАДНАЛА СЕ ДЪРЖАВА.
Банда (нерегистриран)
Западно-украинските въшльовци, бандеровци искат да командуват и да обират богатия Руски Изток. Половинатае депутати са им алкохолици, начело с урода Савченко от която тепърва ще плачат. Путин им я набута с иксика. Забранили на човека, който ги създаде. Хазарски чифути
Rumen (нерегистриран)
не знам какви глупости пишеш но Украйна никога не е заграбвала територия от Русия . не се опитвай да пишеш преди да се научиш да четеш. Русия винаги е била агресор и заради това е мразена от съседите си. Не се чудете че НАТО разполага ракети в подмосковието. Народа е казал - Вържи попа за да е мирно селото.
Койчо (нерегистриран)
До авторите: когато преписвате, проверявайте си източниците и се старайте да бъдете точни. Горбачов никога не е бил президент на Русия, а президент на СССР. Освен всичко друго, официалното название на Русия е Руска Федерация, а по времето на СССР Русия като съюзна република се наричаше РСФСР.
AbuTalib
Нямаше да ги има тези забрани и дандании с Украйна, ако не беше въведена тази криминална перпестройка, под ръководството на Горбачов. Не само в Украйна ами в страните от целия СССР не бива да го пускат да стъпва. Съвсем излишен и без историческа необходимост беше този техен Конгрес на народните депутати. Дразнеха САЩ с техните си тъпи наименования.Сиреч, нашият конгрес е на народни депутати, а вашият- на ненародни.Оттам насетне се видя, че Литва, Латвия и Естония окончателно казват сбогом на СССР.ЕДва ли това щеше да се сллуча, ако не беше насрочен този порочен конгрес, който допринесе само щото Горбачов да го наричат президент.Е, и какъв келепир от това да те наричат президент? НИКАКЪВ. Защо? Защото някой ден ставаш рекламен агент на куфари и нищо повече.В този дух на мисли можем да споделим с по-внимателните читатели, че е редно да го поставяме на равна нога с другите виновници за следващата война на Земята!! Тя все още няма да е с лъкове и стрели, има време и за нея.
созе (нерегистриран)
аз се бъзикам, че горби ги докара до глад руснаците и ги разпарчетоса на атоми, но истината е, че плановата съветска икономика така или иначе беше пред фалит и хуманитарните помощи от запада вече бяха приготвени.
коментатор (нерегистриран)
абе М. Сергеевич не направи перестройката щото от нямане на работа.. а точно защото плановата им икономика БЕШЕ във фалит. както и нашата между-впрочем.
79 (нерегистриран)
Хак да му е . Той разтури СССР , без да си поиска изконно руски земи, а ги раздаде на други държави. Така причини много жертви, войни и др. неприятности на много държави в това число и на нас. С това ембарго има опастност да загубим за винаги много пазари в Русия.
karabastun@abv.bg
Ако не беше Горбачов даже и украинците нямаше да са чували за измислицата Украйна!
СТЕФАНО (нерегистриран)
Г ЕНЕРАЛНО О ПРАВЯНЕ Р АБОТИТЕ НА Б РЕЖНЕВ А НДРОПОВ Ч ЕРНЕНКО И О СТАНАЛИТЕ В ЪПРОСИ!?!?!
4862 (нерегистриран)
Тоз нещо да не се подмазва на Кремъл?! Защо ли?
Русофил
НА ХУНТАТА И ТРЯБВАТ СКАНДАЛНИ,ПРОВОКАТИВНИ ДЕЙСТВИЯ!!!ТОЧНО ЗА ТОВА ГИ ПОСТАВИХА НЕЗАКОННО ОТ САЩ НА ВЛАСТ В У КРАЯ,ИЗСКОННО РУСКА ЗЕМЯ!!!
Българин (нерегистриран)
иЗСконно руска земя ли е Украйна???айде бе! иЗСконно, колко иЗСконно да е? А не е ли исконно българска тая земя,а!!! Много преди изобщо да има Русия, там е било България!И защо хората в тая иЗСконно руска земя непрекъснато се борят за отхвърляне на руското иго там да ми обясниш?! Само за последните 100 години това е третият опит за отхвърляне на руския гнет, засега сполучлив! Оставете братята украинци сами да си решават съдбата най-сетне!
абдали хасан (нерегистриран)
характерно за изостаналите народи е да се борят със зъби нокти срещу този, който им е направил най-голямо добро! виж нас и крой шапка и на украинците.
? (нерегистриран)
укрите забраняват филми, музика, горят книги .... абе човечеството не го ли е минавало вече този път които маи е за никъде
зевзек (нерегистриран)
Е, човечеството вече го е минало! Ама какво има тука човечеството?
дедо Патко (нерегистриран)
Тоо, покрайнските циганя трябва вместо ръка да му целуват петното!!? Щото без Перестройката- можеха да го лапат на друг - без петно!
sonibvc@gmail.com
Хмм...тва все едно некой да ми забрани да не ходим у македония :) Ако не е забраната Горби сигурно немаше и да се сети да ходи в у крайната.
созе (нерегистриран)
но руснаците боготворят горби, заради това, че ги докара през 80-те до гладна смърт и ссср се разложи на атоми, а влиянието на руснаците над половин Европа се загуби! И ти си му благодарен, нали?
sonibvc@gmail.com
На мене Горби не ми е никакъв. Нит съм му благодарен, нит го мразя. Аз си гледам у мойта купичка и какво са направили нашите политици в навечерието на "демокрацията" 89г.
????? (нерегистриран)
МАНДАТ - 1 октомври 1988 г. 25 май 1989 г.
??? (нерегистриран)
25 май 1989 г. 15 март 1990 г.
Русофил
ПИШАТ КАТО ПРЕЗИДЕНТ!!!ДРУГИЯТ ПЕРИОД ОТ УПРАВЛЕНИЕТО МУ Е ГЕН СЕК НА КПСС!!!
МЕРСИ (нерегистриран)
АААААААААА
д-р Мъдурков (нерегистриран)
Марципана Потрошенко определено страда от биполярно разстройство! Щял да връща Крим! На кого? На измислената Украйна, която повече от 5 год. се управлява от клана на краварското вице Джо Байдън! По скоро цялото Приднестровие в обозримо бъдеще ще си отиде там, където му е мястото- във Велика Русия!
НАЙ
Пламнаха складове на строителен хипермаркет във Варна, четирима са в болница (снимки)
Какво е Новорусия и защо вече не е нужна никому?
Как вечните ледове на Шпицберген станаха сигурно убежище за руснаци
Мицотакис към новата власт в Скопие: Когато дърпаш въжето, трябва да си готов да го скъсаш
Киев разследва 28 офицери заради провалите им при руската офанзива край Харков
Радев от Будапеща: Прекратяване на войната няма да стане с още оръжие и войски (снимки)
Киев разследва 28 офицери заради провалите им при руската офанзива край Харков
Какво е Новорусия и защо вече не е нужна никому?
Как вечните ледове на Шпицберген станаха сигурно убежище за руснаци
Мицотакис към новата власт в Скопие: Когато дърпаш въжето, трябва да си готов да го скъсаш