Коментари - Повече от половината ученици не разбират какво четат | dnes.dir.bg
назад

Повече от половината ученици не разбират какво четат

В света има голямо увеличение на обхванатите ученици в образованието, като милиони ученици посещават училище, но не разбират това, което учат.

Обратно в новината

Коментари - Повече от половината ученици не разбират какво четат | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Демокрацията, Съвременното образование и Холивуд не прощават на никого ...

Назад в бъдещето!

Па те 240 броя не знаят за какво работят ама е на ... работят пък са ги и избрали :) Не заслужаваме нищо по-добро от сегашните лайна дето плуваме. Слаб народ и слаба държава.

То това е и целта на господарите на света ! Малкия човек да не разбира на кой свят е и защо !

С годишния бюджет за война само на САЩ, без да броим останалите държави, ще можем да ограмотим не само Африка, но и северноамериканските бизони, че даже и част от социалистите в България да не си хвърлят парите през терасите. Но за Света приоритет е войната, властта, машинациите, борсите, лесните пари, не образУванието.

Ще отнемат детството на децата като започнат да им провимавт мозъците още от 3 години. Явно този иска да каже,че нивото трябва да падне като за дебили,защото децата не разбират нищо.

Ми сменете им пола, кво толкова.

To Боко дори не чете конвенциите, които му дават да подпише. Май дори езика не знае.

ИЗВОД: Да изучават романа ВИНЕТу до 14 стр. Не повече

Да, те заради Холивуд и демокрацията бабите не разбират какво се случва и мятат пенсиите през терасите... Бай ти Ганьо не е изпростял само защото го облъчват от тАлАвизора...

Storen

Явно и в парламента е нещо подобно. И те чели конвенцията, но нищо не разбрали горките. Само Борисов и няколко зависими от него хора са я разбрали. По същия начин, ако нещо в живота на децата зависеше от материала в училище, щяха да разбират всичко чудесно.

по-точно не че не разбират какво учат, а не разбират за какво учат. образованието в българия е остаряло и не отговаря на съвременните изисквания за реализация. завършваш училище, университет и все тая - ставаш общ работник с необходимост от преквалификация

На всички младежи четящи форума ще кажа само едно - ако искате истински солидно образование, намерете си стари учебници отпреди 1989 г и учете по тях. Иначе има да се чудите защо в САЩ така наречените милениумци или родените след 2000-та ги наричат "загубеното поколение" и им се смеят за съвсем ограничената обща култура . А самите милениумци съвсем ясно го осъзнават и разбират, че е точно така. Света върви към хаос и крах. Ще дойде време и вие сами ще трябва да го оправяте. Но няма да можете, защото ще сте учили подменена история. Няма да намерите верните решения, защото няма да знаете какво е разрушило или спасило другите общества преди вас. Ще ви продават захаросани рецепти, приятни на вкус. Дори само истинската НЕГРИМИРАНА история на колонизацията на Африка, Америка, Индия и Китай е безценна като човешки опит, а вие няма да го познавате! После има да се чудите защо не ви се получава! Четете истинската история за да се спасите! Писаното по време на соц-а е десет пъти по-малко идеологизирано и десет пъти по-академично от днешния захаросан бонбон! ----------- ПС Правя си копи-пейст на коментара защото тук е много по-намясто.

как е написано. Има начин да се напише така, че повечето да го разберат, а има начин и така да се напише, че само 1-2 да го разберат. В задачата се пита кой проверява как са написани учебниците по този показател - разбираемост на обясненията?

ЗА ПРОМЯНА НА ПОЛА, СОЦИАЛНО ПОЛОВО САМООПРЕДЕЛЯНЕ И СПОДЕЛЯНЕ НА НАУЧЕНОТО !!! ДЕЦАТА ЩЕ СА ДОСТА НАТОВАРЕНИ И УМОРЕНИ ЗА ДА СЕ ЗАНИМАВАТ С ПИСАНЕ И СМЯТАНЕ !

Сина ми е в трети клас, в момента по човек и общество учат история на България. Тои обаче, си мисли че всички тия ханове, траки, славяни и прочее са приказни герои и, че никога не са съществували. И не можем да го убедим в обратното...Хем е ходил във почти всички музеи...

вече са изкукали и живеят в соца. Още имат доверие на "милицията" и са готови да и помогнат и с последвите си пари.

Сега ли чак го констатирате ? Елате в някой университет да видите каква неграмотност и колко ниска степен на развитие въобще, показват студентите /студенти, не дупета които по цял висят по кафенетата и нито учат, нито работят !!!/.

Секакви свирчовци се изредиха да се изявяват в България, през последните ПЕТ ДЕНА. Какво става не е ясно

Не е при децата,а в начина описан в учебниците.ЦЕЛТА Е ПОСТИГНАТА ,КОЛКО ПО НЕОБРАЬОВАНИ ,ТОЛКОВА ПО ЛЕСНО СЕ МАНИПУЛИРАТ.ЕДИН УМЕН ЧОВЕК ЩЕ СИ НАМЕРИ ВИНАГИ РАБОТА,

ДА СИ Е.Е МАМАТА !

Може би защото в днешния свят реализацията е непостижима - освен като рапър, футболист, мутра, фолкзвезда ... Беше то едно време, когато лекар, адвокат или инженер значеше нещо. Дори в днешния САЩ вече е така.

ама не сте съвсем прав. Учебниците още от соц-а почнаха така да ги пишат професорите и академиците, но учителките бяха други. Учителките така ни обясняваха, че нямаше нужда да четем учебниците. Имаше една физика за 8-ми клас - тухла и половина, учителката отсъстваше един месец и ми се наложи да я чета, същата работа като днешните. Определение в учебника по математика: "Функцията е релация...". Че кой знае какво е релация? Как обясняваш ново понятие с непозната дума? И после децата били прости. Обясни го на български и ясно, пък да видим няма ли да разберат.

Догонихме запада. Тестови модели и статистика. За какво им е да разбират, ако могат да намерят начин за висока оценка. Въведено е от Форд - основата на индустриализацията. Защо човек трябва да разбира всичко, ако е достатъчно да бъде научен нещо просто с което става бързозаменяем. Тесни специалисти, които като си изгубят работата се оказва, че могат да вършат само това.

Ако учеха нещо, което да им бъде полезно в живота или нещо, което им е интересно.

Ми може и да е прав, скоро може и да започне да се учи, че някой африкански лидер е бил президент на България.

да твърдите, че комунягите не били идеологизирали историята, пък и всичко останало, си е направо лъжа. Те може да са казвали истината за "гнилия" капитализъм, но за себе си - само лъжи.

Storen

Много от професионалните историци споделят мнението на сина ви. До сега няма намерен нито един стар документ или артефакт в който български владетел да е наречен "хан". Нито един от античните народи населявали балканите не е наричал сам себе си тракиец. Това е елински термин за нещо като "северняк". Славянството е балкански религиозен термин нямащ нищо общо панславистката расистка теза (руси със сини очи), която но пробутваха през соца.

Как да накараме децата да учат като виждат кой ги управлява ? Аз им казвам на моите, че сегашния премиер на България е бивш охранител на бай Тошо, прост охранител. Но това е факта и няма нужда да ги заблуждавам.

А соцбългарин щото е широк специалист и от всичко разбира, затова едвам успява 500лв да заработи. Не забравяй, че караш западна кола, ползваш западен телефон, телевизор и т.н.

ханове не е имало, но няма сила да ги накара да го признаят. Нека професорите и академиците обяснят за хановете така, че всички да разберем. Ще рече - да докажат.

интересно ми е ,по какъв метод сте се опитали да му представите "обратното" ,което не е никак сложно за един средноинтелигентен човек ,имащ понятие от историята на човечеството .

Много добре си спомняме резултатите от матурите миналата година, когато министър беше Меглена Кунева! Образованието е приоритет на правителството, за което в момента приоритет са джендърите!

НАРОДИХА СЕ МНОГО ИЗЛИШНИ МАЛОУМНИЦИ, ЗАТОВА!!!

Вместо да им въвеждат скучни, нерабираеми и неприложими в практиката предмети (психология, например), нека предвидят повече часове за затвърждаване на материала по основните предмети. Учители в гинмазиите признават, че чуебната програма ги кара да "препускат" по материала, за да могат да преподадат всички предвидени уроци и време за упражнения няма. Е, как да се усвоява нов материал, като няма върху какво да се градят тези знания?!

Що? Самият бай тошо много ли беше учен и образован? А бай путин къв е? професор? ми не. Ченге от кариерата.

Междувпрочем, най-ученият който ни управляваше беше бай ти Жан. помним ко стана, нали?

Аз пък да ви кажа- дори статиите които се пишат вече са написани така неграмотно и с толкова чуждици, че дори за зрелите хора е трудно да разберат за какво се пише в тях. И това не е само в България. Но за тези които пишат най- важното е написаното да е политически коректно. Това се нарича целево понижаване на IQ на хората- така се прокрадва във всеки мисълта- аз съм започнал да оглупявам и трябва да слушам и изпълнявам това което други смятат, че е правилно.

Щом ръководителите са прости, непростимо е матриала да е по-умен от тях!

Ами светът се променя. Българският език на Иван Вазов не е достатъчен за новия Свят, 150 години по-късно. Какво те смущават чуждиците? Важното е хората да се разбират. Вече не си затворник в собственото си село, налага се да комуникираш и с чужденци.

Какъв е тоя дето с плюнчи

Storen

Ако целта на някой човек е да намери на кого да продаде труда си, значи не е умен. Умни (и свободни) са тези, които работят за себе си и не им се налага да търсят работа.

Мелиони не разбират какво четат и ето имаме мелиони дебили в Булгаристан

Образованието е съзнателно усилие, а не игра. Детската любознателност помага, но само тя не стига. А учителките са можели да обясняват защото те са минали през същия или по-натоварен процес... Лесен път няма. Що се отнася до до истинската цел на ученето според мен - то не е само в запомнянето на цифри и факти (те развиват главно паметта), а в СЪЗДАВАНЕТО НА ОБЩА СВЪРЗАНА КАРТИНА ЗА СВЕТА. Да умееш да съпоставяш на пръв поглед съвсем откъснати процеси и събития и да правиш собствени изводи. А днешната картина (ако въобще я има) която се набива в главите на млади и стари (от радио, телевизия, интернет) е съвсем откъсната от РЕАЛНОСТТА и отрезвяването ще е болезнено.

" Това е много важно, защото първите години от живота са решаващи за бъдещите когнитивни умения на човека, отбеляза Сааведра" И за това най-добре ще е като се роди детето да тръгва веднага на предучилищна?! Всъщност основният проблем в образователната система е че всички маймуни(министри,специалисти) си мислят че колкото повече учениците прекарват времето си в училище толкова по грамотни и образовани те ще бъдат.Но след всяка нова проверка,се вижда че допълнителните часове не помагат въобще,но маймуната продължава с идеята че единственото решение е именно и само "допълнителните часове". Да не говорим че и повечето учители не знаят какво правят в училището тъй като съвсем им е дотегнало от преподаването и са там само за заплата.Без да им пука за учениците създавайки в последствие среда в която материала само се чува и записва без да се научава и разбира.

Според математическите и статистическите ми познания, ако повечето от учениците не разбират какво четат - то следва че написаното е неразбираемо ...

НС под давлението на Командира и члена на Римския клуб - проф. Тодор Вълчев забраниха на Виденов да се меси в дейността на БНБ, шефа на БНБ изпразни резерва в нарочно създадени банки, които изкупиха долара за 30 лева, а след 6 месеца го продадоха по 3000 лева! Пешкира опра Жан Виденов, а виновника за хиперинфлацията стана Премиер! Помним, помним, ама други не помнят!

да де, точно защото "световната банка" пише доктрината за подрастващите зомбита, няма как да стават мислещи хора. Малкото, които успяват, биват изолирани по един или друг начин, за да не развалят стадото.

"Мелиони " Кой е дебилът?