Учени първи "надушили" измамата с вредните дизелови емисии

Учени на европейската комисия започват да разплитат измамата с вредните емисии на дизеловите автомобили много преди избухването на "Дизелгейт"

Обратно в новината

Коментари - Учени първи "надушили" измамата с вредните дизелови емисии | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Учените първи надушиха , че от пропаганда и манипулации се докарват супер доходи за сметка на реалната наука.

.тъп да сие се се сетиш Една кола на книжка и дават 6 на 100 в действителност е 8.5 тогава колко са емисиите

По-добре е тия от ОЛАФ дас се заемат с дейността на този "научен център" и по-специално с дейността на нашата Чочолина ( за незнаещите Чочолина е порнозвезда от унхгарски произход. Подвизавала се в Италия. Стана депутетка)

Че дизеловите двигатели отделят повече вредни емисии е известно още от началото на 70-те години на миналия век. Спомням си едни писания по този повод за Мерцедесите, дето ги нямаше в БГ. Американчетата не са открили нищо, а само са разбрали как се манипулира изпитването за измерване на вредни емисии - т.е. обикновени ИТ специалисти

"Тяхната цел е да осигуряват независими и обективни научни данни в помощ на европейските законодатели" - Е как ви се струва подобно писание? Това ли е целта на науката - да помага на тъпанарите' избрани по партиен, приятелски и сексдаващ начин в европейските структуРи? Затова и зам-председател е българката Чочолина Вичевая - никакъв учен, а само чиновник. Това не е научен център, а перачница на пари. Като него е създаденото от роскобоско образувание на цариградско щосе - никаква наука, само проекти и точене на фондове. Но за тях има. За истинската наука и хората, които се опитват да работят и да правят нещо - няма.

Не ме притесняват лъжите на авто-производителите! Мога да живея и с няколко тона въглероден двуокис по-вече! По ме интересуват и притесняват лъжите на политиците, без значение на цвят, пол, политическа или регионална принадлежност! Интересува ме, може ли да се сложи някакво устройство, което всяка секунда да измерва дали някой политик лъже и да се вземат мерки спрямо лъжците!

Не са виждали как пушат чисто нови американски пикапи-дизел. Но затова пък спряха всички леки коли - дизел от ЕС и Азия. Тойота и Хонда никога не са пускали на американския пазар, и няма да пуснат, дизелови двигатели. Дори за косене на трева.

Ти къде си ги виждал тия чисто ниви да кадят, че аз по цял ден съм на пътя и не съм виждал и стари да кадят, камо ли нови.

Много интересно. Това е опит за замазване на нещата. Всички производители имали несъответствия. Намеква се че в САЩ преднамерено обвиняват само една компания. Ето ви и фалшива новина. Като са доказали нещо преди 20 години що не са спрели дизелите а чакат американците да ги спрат. Обикновени перачи на пари.

Не знам лош.превод ли е тая статия ама тия учени явно целта им е да ср покажат колко кадърни са. И правейки това излиза че са прикривали 10 години измамата. Доста глупаво. Аз бих замълчал.

Не са учените, а тази Чичка Вичева, некадърна и тъпа чиновничка, която ръси тези глупости. Защото си няма и хабер от наука , пък и от мислене и разсъждаване.

Нито е извъм темата, нито съдържа спам. Може би е извън главата ти, но това е друг въпрос.

Нормално в тази държава боклука е голям.

Едно съвременно турбо-дизелче, дето харчи 3,5-4,5 на 100, с катализатори,FAP-ове и микропроцесорно управление на двигателя, като моето ситроенче C4, колко ли "емисии" произвежда? И при все, че дори не е Евро-6, а е "едва" Евро-4. Смех! Оправете си тракторите, тировете и големите кораби, вместо само да мислите как да наложие нов рекет на автомобилите!

И добре де, като са открили това защо е нямало никаква реакция от тяхна страна, защо първо гръмна скандала в Америка и оттам тръгнаха да се "оправят" нещата....значи открили сме и сме се притаили и чакали...еми този институт тогава само харчи пари на данъкоплатеца с 0 ефект. То екип студенти в щатите открива това че има измама и откриват програмата там която манипулира работния режим за да има по-малко вредни газове когато се тества колата...

"Интересът клати феса!". От изпозлваните в него думички може би ти става ясно колко е древен и от кога датира времето, от което тези неща присъстват в живота ни...

А самолетите дето лапат по няколко тона на час някой мери ли им вредните емисии? Ами трактори, булдозери, танкове, военна авиация и т.н. Хванали се с най-дребните-автомобилите.

там могат да се копат кинти! Айде да ти сложат по 10 лв. на година данък "дизел", по няколко милиона автомобила във всяка европейска държава - смятай колко пари са това! Милиарди! А от самолетите и круизните кораби какво ще вземат - те са огромни компании с цели отдели адвокати, обороти от милиарди и т.н. - няма да им се оставят на помиярските номерца и рекет...

Очевидно не си наясно какво е "вредни емисии"

Дрънкате глупости,"учени".Траехте си и прикривахте екологичните и икономическите престъпления на държавата Германия и сродените помежду си автомобилни фирми.В цялата промишленост на Германия е същото,лъжат и мажат.

Много сме умни, а?

Швабите са най големите фалшификатори в тази област .

"Електромагнитни емисии" ... що за глупост?

Това е същото като и вредните емисии от дървата за отопление! Отиди в най -близката физиотерапия и питай момичетата които работяг там за електромагнитните терапии, за йонофорезата ..... питай за ултразвука. Иначе електромагнитното замърсяване е познато още от времето на Никола Тесла. какво мислиш че правят радарите дори онези "безвредните" на КАТ и ДАИ. А да си чувал за радар детектори, а какво е дистанционното заключване, палене на автомобилите, дори телефона в джоба ти! Това дали си осмислил

И дали си чувал за размагнитване на корабите против торпеда и мини!?

Има нещо което не е "доразказано" в дописката. Специално за дизелите още при разработване на двигателите след Ото, са правени излитания на стендове. Изследван е и фактора мощност дори през шейкетте имаше и норматив за икономичността първоначално 195 а после 165 гпама гориво на ефективна конска сила. В последствие окобено на големите дизели стендови изпитания не са правени а всичко е ставало на изчислителен метод (примерно 22 цилиндров двигател който изкарва 32 000 щонски сили мощност. Сега пак учените "откриват несъответствие". Пак хвърлят поредната бомба. Утре пак учени ще ни кажат че и ВЕИ тата са вредни и имаг вредно влияние. А дали онази джаджа в Люцерн няма още по вредно действие от пушека на колите и пушеците от кумините !!!!!!

Не знам какво искаш да кажеш с оная джаджа в Люцерн, но ако маш предвид ЦЕРН- то той е в Женева.

Абе то и викингите първи открили Америка, но за всички нас е Колумб!!! Тия учени, к'во имаха в устата толкова години, че нищо не казаха?! Сливи, кор, или денги/мъни???!!!

Някои други са надушили от кого да вземат пари по "легален" път. В северна америка няма никакви еко норми. А голяма част от двигателите са V8.

Що е дизел ни го пращайте ние сме сметището на западна Европа ! Контрол няма , а камо ли за екологията!

Ти да не си Тома Белев!? Много крайно заключение на база инженерни познания! Та се питам де а хилядите опити с ракети, милионите полети на самолети, хеликоптери. А милиардите Бруто регистър тона в моретата!? Дори факта че преживящите животни отделят вредни емисии повече от транспортните средства. Защо всички специалисти "хващате тоягата само от удобният край" И да ти кажа нещо драги професоре, екологията, също както диетата са скъпи удоволствия.

В нормалните държави дизеловите автомобили на боклука , а у нас тотален внос на последък !

Едни се освобождават от боклука , а други като нас ги внасяме ! Печелят авто джамбазите ни , ние всички губим , дори и такива без коли !

Какъв ти е проблема, 10 годишният автомобил дизел или 40 годишният автобус! Дори в статията казват измерванията правени на автобуси и товарни камиони. Колко ше замърсиш ти който на месец въртиш 200 -300 километра и изразходваш 20 литра дизелово гориво, и един тир въртящ 8 -900 километра на ден и горящ 30 -40 литра на час. Иначе е лесно да пъшкаш заедно с родилката, може и да ревеш, да крещиш да се въргаляш по земята -но ще родиш само шум!

Тази Чарлина Вичева е тотслно неизвестна в нсучните среди. В този Европейски и-т назначенията политическо ли са? Знае ли някой?

ЕС е пазар против войните за търговия. Вичева ми е известна от 25 години. Ти къде си бил, че не я знаеш. Забележка - от тогава не съм нито запознат с пряката й работа, нито съм я виждал. Орлин Борисов, също едва ли ти е познат техничарски, но става въпрос за Европейски институт, нали ти казвам - пазар против войната, стоки и регулации.

При следващите назначения, непременно ще се допитваме до вас.

По Франс 2 още миналата година казаха, че само един круизен кораб замърсява колкото 1млн. леки коли, а 20-те най-големи кораба - колкото всички коли на планетата, взети заедно.

ли са всичките на планетата? Но схванат идеята.

Да, добави всички контейнеровози и други "вози" и картинката става ужасяваща. а те тука с колите ще ми се занимават... Проблема е в това, че те, колите, са в градовете, където са и хората.

Ами има разлика в тонажа на обикновен круизен /пасажерски/ кораб и най-голям товарен!

Това с електромагнитните емисии на електромобилите ме съсипа... Всички електродвигатели в промишлеността, трамваите, тролеите, метрото, детските колички в лунапарковете - лъчат ли лъчат, братче! Направо електромагнитен смог създават, който го дишаме... И там ли ще има Евро-N? Е'ати калъфите! Като изчерпят рекета с въглиродните емисии, ще подхванат електромагнитните....

Повярвай ми има и такъв проблем на електромагнитните смущения на дневен ред. Това че не го виждаш и усещаш не значи че не съществува. Всяко едно електронно устройство особенно по-ефтините хвърлят хармоници навсякъде по радио ефира. За да се убедиш пробвай в градкси условия примерно с радиото на колата да се заслушаш в радио ефира на средни вълни и пробвай в извънградски. Или пробвай в градски условия да слушаш но като е изгаснал тока в квартала. Разликата е огромна. И това е само в един спектър...

Знам много добре за какво става въпрос. Мощността на правотоковия двигател се регулира чрез ШИМ/PWM-накъсване на тока през него, което генерира пълния спектър хармоници, и поради голямата мощност се излъчват. Само че това се елиминира чрез прост екран от мю-метал примерно... Изобщо не разбирам каква е драмата в случая...

Това е грозна и непочтена атака срещу всички коли, сякаш богатите ще си дадат кочините от по 250 коня за по- икономични! Що не кажете колко хвърлят на президента или премиера седмицата и тойотата? Колите на властта нека първо да минат на газ и после пишете такива мизерии! Няма властник с екологична кола, нека първо минат на метанец или пропан бутан и после правете пропаганда! И още! Никакви учени нищо не откриха! Едни пичове в един гараж сгромолясаха бизнеса на безсрамно самохвалните "еколози" от Ваген груп! Стига лъгали! Сякаш никой в ЕС не знаеше, че в САЩ от 15 - 20 години използват ДПФ филтри, без да имат евростандарта. Дори лъжливата СО тормозеше хората на газ и метан, а днес мълчат педалите лъжливи и алчни!

Това е грозна и непочтена атака срещу всички коли, сякаш богатите ще си дадат кочините от по 250 коня за по- икономични! Що не кажете колко хвърлят на президента или премиера седмицата и тойотата? Колите на властта нека първо да минат на газ и после пишете такива мизерии! Няма властник с екологична кола, нека първо минат на метанец или пропан бутан и после правете пропаганда! И още! Никакви учени нищо не откриха! Едни пичове в един гараж сгромолясаха бизнеса на безсрамно самохвалните "еколози" от Ваген груп! Стига лъгали! Сякаш никой в ЕС не знаеше, че в САЩ от 15 - 20 години използват ДПФ филтри, без да имат евростандарта. Дори лъжливата СО тормозеше хората на газ и метан, а днес мълчат педалите лъжливи и алчни!

Защо пък на метан и пропан бутан , а не на ток ! Да нямаш сервиз за поставяне на газови уредби!

Не пич, само тарикатите водите полемика от подобен род; и екозащитниците! Да се чудиш колко вредни емисии отделят с екопротестите все пак "защитниците" на природата нямат криле, и те въртят геврека от Софето до Банско, До Иракли, до Корал, до ---и обратно. Гумата не го мисли, той както винаги е пунктуален и няма сарвиз има петролен кладенец и зарежда от колонка шистовгаз -бизнес, баджанак! Нищо лично!

Брей, Чарлина Вичева кога смени ресора от земеделие на екология и вредни емисии? Май и тя като Куневото ще излезе, че от всичко разбира...

Дайте ги в България , тук внасяме напоследък противно на останалия свят само дизели мръсни и гадни нафтови печки!

Дизеляците трябва да ги забранят , но виждам че започнаха в някой напреднали държави да ги ограничават и дори забраняват ! В БГ-то обаче ние мощно внасяме дизелову коли у то забележете модели на 7-10 години , че и повече , не отговарящи на никакви Евро стандарти и изисквания за ЕКО !

Разбира ти кухата глава. Колко бензинови камиони, земеделски и строителни машини си виждал напоследък? И защо мислиш че бензиновите мотори са безвредни?

Всички знаем, че дизеловият мотор е с по-голямо КПД. Всички знаем, че и бензиновият мотор замърсява. И тук идва "но", но замърсява много по-малко и с не толкова канцерогенни вещества. Отделно - бензиновият двигател лесно се оборудва с АГУ на пропан-бутан или метан. И от там нататък става много по-чист двигател. Но не и 100% чист, за съжаление.

И ти толкова ги разбираш. На тежките машини има савсем друг принцип на филтриране на отработените газове

Електрическият двигател излъчва мощни електромагнитни смущения. Дали ще ти е приятно един 100 киловатов двигател да ти лъчи таш*ците директно без никаква защита?

Пълни глупости дрънкаш ! По български !

Надушили , ама кюфтетата им миришели по неустоимо !

И защо са си траяли тези путьовци толкова време? Май пак някакво келепирче е имало.

zashto sa malchali togava kato sa bili tolkova umni.Amerika im razkri germanskite laji

Нафтовите кочини трябва да бъдат ИЗЧАГЪРТАНИ от пътищата, барабар с кретените, които ги използват.

Дизелът изхвърля само сажди, а бензиновия всички триатомни газове: CO2, NO2,SO2. Целият шум е заради борбата на лобита защото бензина се харчи малко. Целта е балъците като теб да си купят бензинови леки коли, защото тежките няма как да минат на бензин. Да си чувал за призиви тежките превозни средства да минават на бензинови двигатели. Всички ще измрем от отровата която ще бълват. Повярвай ми. Специалността ми е "двигатели неограничени мощности".

И за какво издържаме 2000 хрантутника, като фактите дойдоха от група университетски ентусиазти, оттатък океана?

Електромагнитни емисии. Голям майтап. Може да се окаже, че тези автомобили са неочаквано вредни - опасност от пожар, взрив, електромагнитно облъчване включващо слабо рентгеново.