София пита бранша за тавана на такситата

Столичната община ще определи максимални цени за таксиметровите превози само след постигнато съгласие с основните таксиметрови превозвачи в града.

Обратно в новината

Коментари - София пита бранша за тавана на такситата | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Според мен пределни цени трябва да има и точно самите таксиджии, още по-добре техен синдикат, ако има такъв, трябва да ги въведе. Нека да бъде, каквото те мислят за добре, но да спре това изнудване! Вижте, мен не ме притесняват принципно височките цени, просто се чувствам тъпо, когато някой тарикат в 12 часа вечерта ми вземе 5 пъти повече, отколкото нормалната нощна тарифа на повечето таксиметрови фирми. И един съвет към софийските таксиджии: Драги бакшиши, някой път за разнообразие качете и пътник, който не иска да отиде от Люлин до Дружба или от Симеоново до Надежда например! Да знаете цял живот с добро ще ви споменава! Щото в това се крие смисъла на таксиметровия превоз - да отидеш бързо някъде, когато имаш спешна нужда! Аз за маршрута Люлин - Дружба си имам кола, както и 95 процента от хората, живеещи в София

А с фирмените автосервизи кое министерство се занимава, че цени от 50,00лв. на ч/час много са ми ниски.

Кои са тия,дето изкарват по 1000-1500 лв.?Щото аз като си платя всичко като например осигуровки, лизинг, счетоводител,застроховки и куп други,не ми остават повече от300лв.

Е, аз затова казах, че рядко има хора с 1000-1500лв. Не е да нямате такива- изплатили са си колите, карат сами 12 часа вместо 8. Но знам особено сега в кризата какво ви е- плащате за колата(600-700 за лизинг или 25-30 на смяна наем), счетоводител(150-200, ако не сте под наем), данъци(И при хватки са ви 100ина лв и нагоре с новите прагове.), горивата скачат постоянно, части, масла, няма клиенти много... Масата от вас поне по разговори с твои колеги са с по 500-600, 700 на месец при една смяна от 8 часа и кола под наем за София от година насам. Иначе ти желая да ви тръгне работата на цялото съсловие, защото ще е знак, че всички в страната сме с повече работа и пари.

Кои са тия,дето изкарват по 1000-1500 лв.?Щото аз като си платя всичко като например осигуровки, лизинг, счетоводител,застроховки и куп други,не ми остават повече от300лв.

Какъв е смисъла от определяне на таван, след като е препоръчан от таксиджиите? Много ясно, че ще се презастраховат с висока стойност - изгодна за тях, а не за клиентите.

Смисъла е че двете големи фирми ще избутат малките, защото големите могат да си позволят по-ниски цени

Ами, тъй като в цял свят е така, мога да ти дам само един съвет- ползвай си автобусите на СГТ. Проблемни са такситата с тарифи по 7-8лв на километър, другите са си в някакво съотношение със стандарта ни като в нормалния свят. В Истамбул с градски транспорт можеше да идем до един МОЛ с познати за по 1-2 лири на човек(1-2 лв), с такси беше с пазарене за цената към 20-25, а пътувахме маршрут, който за град с размера на София би бил от Орлов мост до Шератън(Все пак в Истамбул от входа на града до центъра са 70км, а с азиатската част не ми се мисли колко е от край до край.). И там ли лъжат такситата? В Западна Европа дали автобус в града е 40-50 евро? Ама има и такива цени на такси от летище до център на града и пак това е цена между два големи града с автобус. Ако ви е скъпо таксито, то мислете какви са ви доходите. Бензинът ни не е по-евтин от европейския и такситата са по-евтини от тамошните заради по-малката горница за шофьора, а в тая горница всичко освен труда- лизинг, части, гориво, са по западни цени. Таксиджия с над 1000-1500лв за него останали не познавам, а тия пари са за София при 12 часа смяна да кара.

Да се преборят с всички имитатори на истински фирми като всяка фирма кандидаства за брандинг и може да брандира автомобилите си само след като се потвърди, че външният им вид не наподобява този на конкурентна фирма, от там нататък пазарът ще си каже думата.

и кой ще казва дали наподобява или не?? нещо да се сещаш??? ако не оди в Банкя да те светнат

като не разбирате от тая дейност поне не давайте акъл, че се излагате.единия искал "Апарати" , другия на Километър третия осигоровки , все едно ,че това не е реалност от 5 години насам

Касови апарати имат ама не ги пускат,осигУровки не ми говори ,че плащат.Предполагам,че може да се направи справка колко са регистрираните като таксита и колко от тях се осигуряват.Бедна ти е фантазията какъв ще е резултата.

Защо не се направи провеРка колко таксиметрови шофьори плащат осигуровки ,процента сигурно няма да е повече от 10,за касов апарат не ми се говори,това е просто пожелание за по-голямата част от тях.

Леле, как се изказват хората само... Да те светна ли, че таксиметровите апарати са с фискална памет и са си вид касови, т.е. няма легално такси без касов апарат? Осигуровки и патент всички плащат. Вече съвсем друг е въпросът на какви суми се плащат осигуровките, дали се декларира 100% печалба или се правят счетоводни трикове да се намали и т.н. Все пак просто мнението ти изобщо няма общо с дейдтвителността. Не съм защитник на такситата, но ме дразни някой да говори глупости и да дава мнения кое как трябвало да бъде.

да ен ми твърдиш , че всички таксита са легални???

dikobraz

Цените трябва да се актуализират най-малко веднъж годишно това нали не значи че постоянно ще се вдигат цените

МНОГО СА . ДА ИМАТ ОТДЕЛНИ СТОЯНКИ - НЕ НА СПИРКИТЕ ДА НЕ МОЖЕШ ДА ПОЛЗВАШ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ. ДА СЕ СЛОЖИ ЦЕНА ЗА КИЛОМЕТЪР.

Няма горна граница - че от кога измамникът слага горна граница на измамата.