Турският самолет паднал от 30 метра преди да се разцепи на три: има загинали
Лоши метеорологични условия са довели до тежката катастрофа. По чудо машината не се е запалила
Обратно в новинатаКоментари - Турският самолет паднал от 30 метра преди да се разцепи на три: има загинали | Днес.dir.bg
Коментари
Каза поклонника на Северно-Азиатската територия чиито самольоти обслужват 0.000001% от световните граждански полети.
Благодарение на личните амбиции на Ердоган,летището е построено в зона с много силни странични ветрове и специифичен микро климат. За хората които се интересуват,системно за съваление има самолети и пилоти които имат трудности при кацане и излитане заради силните странични ветрове съчетани с лошата географич на региона. При смщна на самолети на същото летище ъверете се че имате поне 1,5 часа заради големината и недобрата логистична организация. Така се получава когато се пренебрегват инженерните решение за сметка на лични амбиции,
Какъв Ердоган, какви амбиции ... това летище е открито през 2001-ва година, когато Ердоган е бил кмет ... Истанбул има три летища! Това е най-малкото от тях.
Бавно истината излиза на яве. Нямало загинали, нямало ракета... Утре ще бъдат виновни кюрдите... Сценария е ясен.
Дрифтил е в небето, после се е строполил на пистата, след това на земята пак е тръгнал, излязъл от пистата и накрая се разцепил на три :)
Какво става с тия боинги? Претоварват ли ги, не ги ли правят както трябва да са устойчиви на натоварвания ? Все чуваме боинг, боинг.............
Избихте рибите тотално с тази статия: значи самолетът не е могъл да се захване за пистата и се е влачил 50 метра. После паднал от 30 метра височина. Какво, на края на пистата дере ли има!? Как така е паднал от 30 метра след като се е влачил?! Ех, език мой роден...
Към [Kokon] - Ей големи идии има в България. Паднал американски самолет , собственост на турска компания при кацане на турско летище. Не съм фен на никого , но под възклицианието че самолетите са гадна работа поради неприятния инцидент да обявяаш някого за русофил...това само тотален , пълен и безвъзваратен идит може да напише. Докато има такива говеда като [Kokon] няма да се оправим...
Те са знайни в писането на статии с неразбираем език, какво да кажем за турцизмите, които могат да се напишат на български. Валията! Ашколсун! И сто пъти повторили " машината".
Два тежки инцидента в Турция, за един ден, Алах наказва Ердоган, друго обяснение няма.
Сто процента - 100% грешка на кулата, която е дала неадекватни инструкции + 100% грешни решения на пилотите. Лошото време и внезапно променилият се вятър, което е по-време на кацането е било от към опашката на самолета (в посока на кацане, а самолетите винаги трябва да кацат и излитат срещу насрещен вятър) са допълнителните причини за катастрофата.
"Мале колко смислен коментар. Че и по темата даже... Лелеее... БравУ " ... и на тебе - знаeмe тебе от коментарите ти тука в дир.бг - дебела, грозна , мустаката грозданка - воняща на чесън и сланина и получаваща жълти стотинки или копейки за да плюе по-цял ден по Турция и турците. Лош, невъзпитан и със гадно сърце не-човек си.
То за това Turkish Airlines е авиокомпанията с най-много дестинации в света. Защото турците не стават.
Ако самолета не беше краварски а руски никога нямаше да падне. Путин от кога разправя на другите да зае.бат скапаните гейски самолетчета и да минат на Сухой Суперджет SSJ-100 и Иркутския супер МС-21, ама кой да слуша.
Това не е никакво падане а търкаляне по склон. Скростта е била малка, за да излети над ръба и да се друсне по корем. Ако е имало свободно падане от 30 метра, гледката и жертвите щяха да са съвсем други.
Прав си. Риския таралясник ще си разбие още при излитането и до кацане нямя да се стигне
Кулата няма вина. Пилотите имат информация за вятъра постоянно на приборите. При такъв вятър тоя самолет няма право да каца.
30 метра е нивото на покрива, на десет етажен блок. Колко скочили от десетия етаж ще оцелеят на земята?