Турски тир помете спрял бус в аварийната лента на "Тракия", водачът му загина
Жертвата е 33-годишен българин, пробата за алкохол на шофьора на товарния камион е отрицателна
Обратно в новинатаКоментари - Турски тир помете спрял бус в аварийната лента на "Тракия", водачът му загина | Днес.dir.bg
Коментари
Станкоу, прибирай се вкъщи, Станкоу! Прибирай се, че комшията е у вас и лющи простотии от твоя акаунт. Може би лющи и жена ти. Прибирай се вкъщи, Станкоу!
Навсякъде по държавите в европа в които съм пътувал има следното правило. В случай че колата аварира и спреш в аварийната лента се обаждаш на спешният номер и първата инструкция която получаваш е - излезте от автомобила минете зад мантинелата и се отдалечете поне на 100 метра. Това е.
В аварийната лента не може да се спира. ОК! Но не може и да се движиш регулярно. Да вземем вече да направим една равносметка къде по българските магистрали има обособени такива места. Да не се окаже например, че и от това е пестно отново за сметка на човешки животи.Има експерти в БГ и съм сигурен, че прекрасно знаят как това е уредено в една...Гърция например. Аз лично намирам такава разлика.
Няма ли кой да озапти тираджийте по нашите пътища?!?
Търсил си го е. Правил се е на велик. Аз съм баровец, аз съм над закона, ще го наруша, ако ще и за малко. Позната психика. Ако е искал да живее - нямаше да спре там. Вижда се, че няма мантинела, има банкет 5 метра, равно е, няма канавка, няма кал. Можел е изцяло да слезе от асфалта, даже на 1 метър от него да застане. Сухо е, няма трева, няма клони. Но е решил да се прави или на баровец над закона, който забранява спирането на аварийната лента или на нещастна жертва, повредил се бил бусът. Е, няма такава повреда, заради която не може да се махне от аварийната лента. Стотици са като него. Десетки от тях ще загинат. На 33 години - точно връстник на демокрацията. Точно неин възпитаник. При такива егото, парвенющината, комплексите и обикновенното невежество са толкова мощни, че надделяват дори над инстинкта за самосъхранение. Бог да го съди !
Станков, ти голям тъпанар ли си и сигурно викаш комшията да ти вкара колата в гаража, която си изкарал за първи път тая година, а ?
Пален Боклук си и така ще си отидеш от този свят Безгръбначно нищожество ! Жувей си нищожния живот и и гний Глупако. Хич те няма Отрепка
в аварийната лента не можеш да караш, да спираш, да извършваш ремонт ,да си храниш детето или му сменяш памперса, не можеш да пикаеш, да сипваш гориво или вода в чистачките! всяка година двадесетина примата го разбират, ама в последните секунди на живота си!
И на двамата не им е там мястото. Без шега. В колата се качвам само с "Глок" и два пълнителя по 17 патрона. И пак знам, че не помагат срещу румънец и турчин.
забрана турски македонски и албански тирове да преминават. турските масово карат без да плащат винетки.
Реалността е че чужди и местни тарикати не им пука за правила, наказанията (ако се стигне въобще до такива) са смешни, КАТ-аджиите за 20 евро и гъзец дават . Отделно че пътищата са тотална щета. Ако това стане в Германия ( например) тоя с тира ще лежи доста и като излезе ще може да кара най-много тротинетка.
Значи нито буса трябва и може да спира в аварийната лента нито тировете да карат по нея. В Булгаристан дестки бусове коли и други возила спрели да се пусне 1 вода
Престанете, да наричате това нещо "Магистрала" То е, всичко друго, но Не магистрала.... Да кажем - пътя от София за Бургас.
Поредната жертва на престъпното управление на Бойко Борисов и неговият министър на регионалното развитие Свинетка Павлова.
Не защитавам тия двамата, но я обясни как точно баш те са накарали турчина грубо и арогантно да нарушава ЗДвП, с които си действия е предизвикал смърт!? Що не пробва да кара така в Германия, Австрия, Швейцария или Великобритания, а?
Ето ги Пътищата на Бойко и тези които го подкрепят един ден и от тяхното семейство ще има жертва или повече , ако не дай си боже вече е реално . Хоро опичайте си акала не си давайте малкото гласче за нищо защото с много такива ако се съберем и сме единни можем да направим нашата страна . Пазете България!!!!
За какъв член, Господи, се спира в тази лента без нужда. Да пикаят българските мъже със слабите простати.
А знаеш ли за какъв член тировете карат в аварийната лента по магистрала Тракия? Защото не могат да карат в лявата а дясната не става за каране.
Кога последно сте пътували по магистралата? Това, че не става за каране беше 'вървежно' преди 2-3 години. Това лято 5 пъти карах София-Бургас и обратно и изключая една малка отсечка от около 5-10 км до Пловдив всичко е перфектно. Вече ги няма онези коловози и вълни, и редовно имаше ремонти. Магистралата си е супер, просто не е направена за олигофрени, които искат да карат с 200.
Поредната жертва на турските тираджии. Сега корумпирания ни съд да пусне некадърния и нагъл шофьор под гаранция та да си изчезне спокойно
Дясната лента на магистралата е разбита и невъзможна за каране.Нормалните коли се клатушкат и губят управление.Масово тирове, тежки камиони карат в аварийната,защото там не се преобръщат.Но при спрели коли ги помитат..Трагедията на бг магистралите.
И по-надоле: "Полицаите са открили 14 нелегални афганистанци в катастрофиралата лека кола. " Бах тая лека кола. Шофьора избегАл + още 14 "В колата " (значи вътре)! И нито един изхвърчал през джама? Всички с колани ли са били?!?! А може би колата е била от ония дългите, дето се возят само богоизбраните? И се дават под наем за цигански сватби и абитюретнски балове...
Значи спираш в аварийна лента за да си починеш след дълъг път, за да хапнеш, за да върнеш на телефонно обаждане... и някакъв турски бокл.. те убива в разцвета на силите ти и още по-големи боклу.. по-долу пишат просташки коментари все едно на тях това никога няма да се случи, защото те са безсмъртни. Внимавайте, Господ всичко вижда!
не е за почивка, похапване и пикаене. Има сто бензиностанции и отбивки. Стига сте ръсили простотии.
аварийната лента е за както е и името аварии. Първо правило при такива случаи на тези които са смъртни е да напусната МПС - то и да се преместят далеч от пътя. Ако иска да хапва/ почива мисля има други обозначени места .
Няма такова понятие в ЗДвП. Нарича се "лента за принудително спиране". Чл. 58. При движение по автомагистрала на водача е забранено: ... 3. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) да се движи или спира в лентата за принудително спиране, освен при повреда на пътното превозно средство, както и при здравословни проблеми на водача или пътниците в превозното средство; ... Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал.
Ъъъъъ, а тоя идиот какво в правил в аварийната лента? Връщал се в ит храсталаците ли? И той е виновен, щом не спазва правилата.
Айде сега като сте ерпаб конфискувайте тира.
Крайно време е да сложат каменни стълбове за да не може да се шофира в аварийна лента. Практика е за турските шофьори да шофират там и е позор да губим човешки животи по този начин
Иве, научете го този български в дир-ничето. Как ви плащат заплати, изобщо не ми е ясно. Виж си заглавието! Кой водач е загинал, на тира или на буса? Според заглавието ти, е този на тира, ама не е той! Внимавайте много на Тракия, с всички гастарбайтери и турски тирове. От нашата полиция не искат, а дори и да искат, пак не могат да се оправят със тях. Причините са много ...
Ще отнемат ли тира в полза на държавата. МММММММММММ???????????????????
толкова е разбито и пропаднало пътното платно в дясната лента, че масово тиовете се изнасят почти изцяло в аварийната лента и ето ви резултата при това не за първи път
На турците да им се забрани да минават през България и без това само правят километрични задръствания, рушат пътищата, замърсяват и разнасят болести...
НИКОГА НИКОГА НИКОГА НЕ СПИРАЙТЕ В АВАРИЙНАТА ЛЕНТА. НИКОГА
НЕ карайте в аварийната. Тя е за спиране в определени от закона случаи.
Масово Булгаришен олигофрените я ползват да пикаят а времето за оцеляване в аварийната е до 10 минути при ниско натоварване и 5 при високо. Считай къде е пикаещият по скалата на Дарвин.
Чл. 58. При движение по автомагистрала на водача е забранено: ..... 3. (изм. - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) да се движи или спира в лентата за принудително спиране, освен при повреда на пътното превозно средство, както и при здравословни проблеми на водача или пътниците в превозното средство; Според закона ако ти е зле, или имаш повреда на ППС, можеш да се движиш и спираш там.
Турците продължават да избиват българи и сега, не им стигнаха 500 години.
Хората не разбраха че аварийната линия е само за аварийно спиране а не като ти се припикае.
Спирането на магистрала е опасно. Ако аварираш спираш и изчезваш зад мантинелите и тогава звъниш на пътна помощ и 112. Докато обаче всеки на който му се допикае тръгне да спира по магистралата, все ще четем подобни новини.
Турските а и други тираджии масово карат в аварийното платно на Тракия, защото основното е ужасно и опасно за каране. Това е проблема, няма защо да си затваряме очите. Сега педалите от пп и гроб да се съберат спешно м четвъртък и да приемат още една промяна - караш в аварийната лента , арестуват те и ти конфискуват превозното средство!
Турски ТИР и черен джип винаги имат предимство. "Тракия" е магистралата на смъртта. Там всеки ден има катастрофа и е истинско чудо, ако е без жертви. А иначе, бай Али най-много обича по нощите да спи на "Тракия". Ако е станало в през нощта, най-вероятно шофьорът е задремал.
Защото масовата практика в България е да се спира за отмора в аварийната лента. Абсолютни идиоти са повечето шофьори.
Каквато и да е била причината за спирането, това е аварийна лента и там не се шофира! Турчина камикадзе ли е? Камионът е с 90 км/ч макс. Видял спрял бус и се хакнал в него?
И там не се спира. Не по каквато и да е било причина и т.нат. А само при авария! И после се слага авариен триъгълник. Кога ще ви уври заешкият мозък?! И ви газят като мравки и пак другите са виновни. Еволюцията отселектира. Лошото е че булгар не се учи от грешките. Нито от собствените, нито от на другите.
Ти пак не разбираш че разлика от това да спреш за пикаене и поради авария няма! Триъгълник ли? Мислиш ли че тоя ще го види след като не е видял цял голям бус ????? Например - прегрял автомобил, нали ще идеш отпред да отвориш капака. И какво - казваш на всички пасажери - отивайте там в гората и стискайте палци някой да не ме отнесе? Айде да мислим трезво! Щото да се кара в аварийната и да се изпреварва от дясно си стана нормално поведение.
Точно така трябва да се направи - спираш в аварийната щото си прегрял , вадиш пътниците насочваш ги към безопасно място на разстояние зад мантинелата, не се гъзиш да си оправяш колата, ами се обаждаш на пътна помощ , и не с гъза към пътното платно а с лице , и чакаш с пътниците на безопасното място, да дойдат да те изтеглят. Така е в държавите с нормално поведение на пътя на по-голямата част от водачите. Записано е и в правилниците им
Има огромна разлика между спрял за авария и спрял да пикае. Колкото и да си неграмотен и да незачитащ правилника, поне елементарно чувство за самосъхранение да имаш… И сега да ти обясня разликата - повече умрели.
Ти продължаваш да защитаваш тезата, че е нормално да има движещи се автомобили в аварийната лента и тези спрелите трябва да се пазят. Явно си един от тях. Няма смисъл да спорим тогава.
Ти си невменяем! Никъде не дъм казсл че се кара в аварийната. Айде със здраве, с радио не се спори.
турските и румънските тираджии масово карат като ненормални! дали така шофират в други държави, как мислите?!
Време е България да предприеме сериозни мерки срещу турските тираджии - ежегодно причиняващи безброй катастрофи и смърт по пътищата ни!!!
Турци пак.Да им се забрани да влизат на наша територия
За да могат турците да карат като като бесни по нашите пътища съм сигурен, че става с пасивното безучастие на управляващите и по-точно етническата незаконна партия.
Айде с плакатите излявайте...или ви вълниват дамо жигосаните коврети?
Пореден инцидент, в случая със смъртен случай, с причина абсолютна липса на контрол за спазване на правилата за движение. В случая поне единият от участниците е бил в аварийната лента неправомерно. И това, при положение, че глобите за това нарушение са много големи. Вчера, само от пътен възел Петолъчката до входа на Бургас имаше поне 15 спрели в аварийна лента. Нито един не беше обозначен с триъгълник, каквото е изискването по закон и едва ли повече от 2-3-ма бяха с авария. Поне не и тези, които се виждаше, че пикаят в храсталаците. Та щом няма контрол, защо всеки да не прави каквото му се поиска. Едни карат и спират в аварийната, други с 200+ и в режим постоянно пресветване с дълги, трети да си лафят, дори чатят по мобилните устройства, четвърти и пети с четвърто и пето и т.н. А въвеждането на тотален контрол е елементарно, стига да има политическа воля. Която явно липсва, предвид, че се засягат интересите на най-лоялните гласоподаватели.
Лекинко си се объркАл. Обозначаването с триъгълник е задължително само при определени условия: Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал.
Разбрахме, че ти преди да се качиш в автомобил, изчиташ от кора до кора ЗДП, барабар с поправките му от преди 2 седмици. Това ти позволява да разобличаваш такива като мен, които си мислят,че обозначаване на аварирал автомобил с триъгълник е задължително. Браво на теб! Сега да ти кажа. Ако закъсаш в аварийната на магистрала, ако те мързи не слагай триъгълник, щом знаеш, че не може да бъдеш санкциониран за подобна простотия. Ама слизай от колата, заедно с всички пътуващи в нея и се евакуирай зад канавката, поне на 20 метра зад мястото, където колата е спряла. Щото това, че познаваш оня съществения член, който ми цитираш, не те прави безсмъртен.
виновен е човека отнел е живот но едва ли е умишлено, а драскачите тука сговор на турските тираджии срещу Бг шофьорите тъпотии на търкалета
Преди години имаше сличай с моята жена - един турски тираджия се опита да изблъска от платното - на няколко пъти... Колата беше цялата ожулена,жена ми дълго време не можа да се възтанови от стреса, защо не го застреля (работеше в полицията) - жалко,защото това е опит за убийство. После покрай ровенето в този случай,разбрах,че и други тираджии правели така. Внимавайте и при опит за убийство - давайте реципрочни действия - асиметрични или там както се наричат.Гонете го,стигнето го до границата и се опитайте да му върнете . Като ще е война, да е война !
Може и по невнимание да е било, ама все пак, за да са по-внимателни, е хубаво да има едно смъртно наказание...
Никъде не пишете дали са му проверени тахошайбите. Турските тираджии карат през България без да спазват никакви правила за почивки. Те не пият алкхол, а се поддържат с чайчета и правят по 24 часови шофирания. По някое време действието на чайчето спира и тираджията заспива. След това е въпрос на късмет накъде ще тръгне тира и дали по това време ще има автомобили до него или спрели в аварийната лента. КАТ-аджиите да спрат да се крият в храстите, а да започнат да спират такива убийци. Как го хванат, че не си е спазил почивките викат фирмичка да го закара до съответния паркинг за почивка и му изплющяват една глоба от 500 евра. Проблема ще се реши веднага. Сега нито има глоба, нито имат процедура как да стигне тираджията до паркинг, има само почерпка за КАТ-аджиите.
Загиналият е млад човек-много жалко за него. Иначе,какво да се коментира-"АМ" Тракия е това.Руска рулетка,въпрос на късмет и оцеляване.
#Кой тоя Аварий, уе? Да не е римски легионер от Панония?
Хора разберете, аварийната лента е за аварий а не за да се пикае. Това само в страни като нашата го има. Не се спира в аварийната лента. Разберете го. Кажете го на приятелите с. Ако си аварирал в аварийната лента се излиза от колата със светлоотразителна жилетка оставя се триъгълник на 120 метра най-малко и се чака в полето. НЕ В КОЛАТА. В ПОЛЕТО ОТРСТРАН НА ПОНЕ 15 МЕТРА ОТ КОЛАТА. Стига сте мрели по пътищата дръжте се разумно и безопасно, за вас самите.
Това е абсолютно вярно, но защо тирове шофират в аварийната лента?
Защото средната лента е разнебитена. И понеже не могат като повечето леки автомобили да карат в лявата, се крият от дупките в аварийната. И двамата имат вина за случилото се, но най-голяма е у тези, дето проектират тези пътища.
Като му се вижда разнебитена (а тя е такава именно заради такива, като него, дето карат тежки коли в жегите, въпреки изричната законова норма), отбива на най-близкия изход и кара с по-ниска скорост по второкласната мрежа. По аварийната НЕ СЕ КАРА! Все едно, на тебе, като жената ти се струва износена, да награбиш малолетната щерка на комшиите. След като има закон, го спазваш, а не търсиш от къде да заобиколиш! И определено си гледаш пътя, при каране, а не порното в телефона, както правят някои каруцари.
1. Аварийната лента не е за шофиране в нея. 2. Аварийната лента лента е за аварии и не ти ще определяш кое е авария и кой за какво ще спира на аварийната лента. Има много причини за спиране, освен пикаенето "на пожар" - може на някой да му е станало зле и да е спрял да повърне, например. Нали не мислиш, че човек трябва да оповръща колата? 3. Научи се кога (не) се употребява "Й".
Ето ти и на тебе закона, да си го прочетеш, че да не пишеш глупости: Раздел XIII. Автомагистрала и скоростен път. Автомобилен път . . . Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през НОЩТА ИЛИ ПРИ НАМАЛЕНА ВИДИМОСТ сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин.
Дай сега , пак - какво е аварийна лента , защо се казва така и защо е направена . Всъщност , според теб - най - добре си стойте в къщи , и ползвайте новите телепорти за доставка на стоки . Да те питам - 15 метра от колата но с гранатомет може ли ?
Още един, който пише врели-некипели. Сигнализирането е задължително само при определени условия. Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през нощта и при намалена видимост сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал.
Тираджиите са принудени да карат наполовина в аварийната лента, защото дясното платно е в окаяно състояние от стара Загора до София (коловози, пропадания, дупки). Ако карат в платното има опасност да се обърнат.