Турски тир помете спрял бус в аварийната лента на "Тракия", водачът му загина
Жертвата е 33-годишен българин, пробата за алкохол на шофьора на товарния камион е отрицателна
Обратно в новинатаКоментари - Турски тир помете спрял бус в аварийната лента на "Тракия", водачът му загина | Днес.dir.bg
Коментари
Може д е задрямал,но съм виждал много да карат с едните гуми в аварийната заради лошия на вълни път на бавната лента и да го е подбрал ако е имало друг камион пред него.
единият спрял за да пикае, другият си карал от там за по-бързо.....въобще балканска идилия
Турците не карат по тахограф през България! Знаят,че като ги спрат трябва така или иначе да дават пари и затова не им пука! Това е причината да заспиват на пътя!
Тези дни имаше случай при който водача беше решил да ползва аварийната лента за да си почине и го бяха отнесли ! Мен на това ми прилича ! Крайно време е да разберем , че аварийната лента се ползва при авария !
Затова транзитните тирове в Австрия ги качват на едната граница на влака и ги свалят на от другата страна. В държавата карат само камиони, които разтоварват там.
Той защо е спрял в аварийната лента? Ако е спрял поради авария, то трябва да се е отбелязал с триъгълник. Ама надали...
И си слагаш триъгълника - да знаят другите и да внимават. Ама не го слагаш на 5 метра, че ако е тежък ксмион, няма да може да спре!
Това щеше да е възможно и в БГ ако тиквата вместо да прави магистрали беше направил ЖП инфраструктурата и бе развил товарното ЖП ! Къде Жипкаждията да ги знае тези работи !
Безспорно трагедия, но дано причината не е в Ганьовщината завладяла пътната обстановка губирнийката
Преди това обаче трябва да се разбере, че аварийната лента се ползва само от коли със специален режим на движение - КАТ, линейки, в особени случаи - пожарни. Не се ползва за каране по нея, нито от шофьори на ТИР-ове, нито от страдащи от диария водачи, нито дори от представители на ЛГБТ, които бързат да се приберат ори съпруга. Дори НСО не съм виждал да си позволят да карат там, въпреки, че имат оборудване в колите. А шофьорите на камиони, отгоре на всичко, често си пускат телефоните и следят пътя само с периферното зрение. И още нещо - при авария, първото нещо е да се занесе триъгълника на 150м назад...
Знаете ли, че по време на лошия социализъм, колкото разрешителни за турски тирове пътуващи към Европа даде България, толкова получава за български тирове пътуващи към Азия, затова към края на 80-те години на миналия век СО-МАТ беше най-големия превозвач в ЕВропа! Но после (при добрата демокрация) турците натиснаха България и тук отмениха тази реципрочност в разрешителните!
Тираджиите са принудени да карат наполовина в аварийната лента, защото дясното платно е в окаяно състояние от стара Загора до София (коловози, пропадания, дупки). Ако карат в платното има опасност да се обърнат.
Хора разберете, аварийната лента е за аварий а не за да се пикае. Това само в страни като нашата го има. Не се спира в аварийната лента. Разберете го. Кажете го на приятелите с. Ако си аварирал в аварийната лента се излиза от колата със светлоотразителна жилетка оставя се триъгълник на 120 метра най-малко и се чака в полето. НЕ В КОЛАТА. В ПОЛЕТО ОТРСТРАН НА ПОНЕ 15 МЕТРА ОТ КОЛАТА. Стига сте мрели по пътищата дръжте се разумно и безопасно, за вас самите.
СOМАТ , Домат все тая. То преди се искаше разрешително да се излезе в чужбина. Искаше се разрешително кога да пикаеш. Да го връщаме сега, това време така ли?
А да седнеш, да си прочетеш закона за движение по пътищата!? Раздел XIII. Автомагистрала и скоростен път. Автомобилен път . . . Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през НОЩТА ИЛИ ПРИ НАМАЛЕНА ВИДИМОСТ сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. Или е твърде натоварващо за тебе?
Не човече, не - това показва какво е да имаш единна държава! Нека да е демокрация, но да управляват ДЪРЖАВНИЦИ, не предатели и мишки!
1. Аварийната лента не е за шофиране в нея. 2. Аварийната лента лента е за аварии и не ти ще определяш кое е авария и кой за какво ще спира на аварийната лента. Има много причини за спиране, освен пикаенето "на пожар" - може на някой да му е станало зле и да е спрял да повърне, например. Нали не мислиш, че човек трябва да оповръща колата? 3. Научи се кога (не) се употребява "Й".
Ето ти и на тебе закона, да си го прочетеш, че да не пишеш глупости: Раздел XIII. Автомагистрала и скоростен път. Автомобилен път . . . Чл. 59. (1) Водачът на пътно превозно средство, принуден да спре поради независещи от него обстоятелства, може да направи това върху лентата за принудително спиране извън платното за движение, като през НОЩТА ИЛИ ПРИ НАМАЛЕНА ВИДИМОСТ сигнализира спряното пътно превозно средство с предупредителен светлоотразителен триъгълник или включен авариен сигнал. При невъзможност да отстрани повредата и да продължи движението той е длъжен да вземе мерки за изтегляне на пътното превозно средство от автомагистралата по най-бърз начин.
Защото средната лента е разнебитена. И понеже не могат като повечето леки автомобили да карат в лявата, се крият от дупките в аварийната. И двамата имат вина за случилото се, но най-голяма е у тези, дето проектират тези пътища.
Загиналият е млад човек-много жалко за него. Иначе,какво да се коментира-"АМ" Тракия е това.Руска рулетка,въпрос на късмет и оцеляване.
Изобщо не показва никакви Държавници. Тези държавници, като са управлявали най-голямия превозвач в Европа, защо този превозвач не експандира към Европа и да купи Wili Bez. А Wili Bez купи СоМАТ? Стига търсихте глупости и завлюждавате младите, България и преди и сега си остава клоаката на Европа. Некадърни сме и не спазваме елементарни правила. Затова се избиваме по пътищата и мрем като мухи. Стига лъга, разбери грехота е.
Лошото е, че по магистралите ни има много малко изградени отбивки за спиране. И сравнително нарядко има бензиностанции, където също да може да се почива.
1. Ти се научи кога се употребява "й"! 2. Като спираш в авариЙната лента ПЪРВО се обозначи и обезопаси! Човекът го е описал съвсем точно, с изключение на тия 15 метра - можко е.
Никъде не пишете дали са му проверени тахошайбите. Турските тираджии карат през България без да спазват никакви правила за почивки. Те не пият алкхол, а се поддържат с чайчета и правят по 24 часови шофирания. По някое време действието на чайчето спира и тираджията заспива. След това е въпрос на късмет накъде ще тръгне тира и дали по това време ще има автомобили до него или спрели в аварийната лента. КАТ-аджиите да спрат да се крият в храстите, а да започнат да спират такива убийци. Как го хванат, че не си е спазил почивките викат фирмичка да го закара до съответния паркинг за почивка и му изплющяват една глоба от 500 евра. Проблема ще се реши веднага. Сега нито има глоба, нито имат процедура как да стигне тираджията до паркинг, има само почерпка за КАТ-аджиите.
Като му се вижда разнебитена (а тя е такава именно заради такива, като него, дето карат тежки коли в жегите, въпреки изричната законова норма), отбива на най-близкия изход и кара с по-ниска скорост по второкласната мрежа. По аварийната НЕ СЕ КАРА! Все едно, на тебе, като жената ти се струва износена, да награбиш малолетната щерка на комшиите. След като има закон, го спазваш, а не търсиш от къде да заобиколиш! И определено си гледаш пътя, при каране, а не порното в телефона, както правят някои каруцари.
Може и по невнимание да е било, ама все пак, за да са по-внимателни, е хубаво да има едно смъртно наказание...
Преди години имаше сличай с моята жена - един турски тираджия се опита да изблъска от платното - на няколко пъти... Колата беше цялата ожулена,жена ми дълго време не можа да се възтанови от стреса, защо не го застреля (работеше в полицията) - жалко,защото това е опит за убийство. После покрай ровенето в този случай,разбрах,че и други тираджии правели така. Внимавайте и при опит за убийство - давайте реципрочни действия - асиметрични или там както се наричат.Гонете го,стигнето го до границата и се опитайте да му върнете . Като ще е война, да е война !
виновен е човека отнел е живот но едва ли е умишлено, а драскачите тука сговор на турските тираджии срещу Бг шофьорите тъпотии на търкалета
Пореден инцидент, в случая със смъртен случай, с причина абсолютна липса на контрол за спазване на правилата за движение. В случая поне единият от участниците е бил в аварийната лента неправомерно. И това, при положение, че глобите за това нарушение са много големи. Вчера, само от пътен възел Петолъчката до входа на Бургас имаше поне 15 спрели в аварийна лента. Нито един не беше обозначен с триъгълник, каквото е изискването по закон и едва ли повече от 2-3-ма бяха с авария. Поне не и тези, които се виждаше, че пикаят в храсталаците. Та щом няма контрол, защо всеки да не прави каквото му се поиска. Едни карат и спират в аварийната, други с 200+ и в режим постоянно пресветване с дълги, трети да си лафят, дори чатят по мобилните устройства, четвърти и пети с четвърто и пето и т.н. А въвеждането на тотален контрол е елементарно, стига да има политическа воля. Която явно липсва, предвид, че се засягат интересите на най-лоялните гласоподаватели.