Тунелът преди 'Железница' е почти готов
С пускането му през следващата година пътят от София до Банско и Солун ще се съкрати значително
Обратно в новинатаКоментари - Тунелът преди 'Железница' е почти готов | Днес.dir.bg
Коментари
Тапата Банско си остава - щом не направиха едната лента от банско да влиза в едната от магистралата, а в другата потока от кКурата нещата там ще станат в пъти по страшни
Засрамете се! Толкова глупостите и некомпетентност не съм виждала никога. Изолация от фолио и Тунела е виадукт. Това е на ниво преразказ от дете втори клас.
На първата снимка, оградата с колове на ската вече е тръгнала. Сигурно някое диво живтно е минало.
Живи и здрави, някой ден, този тунел, ще се превърне в жива гробница, за минавишето от там. За съжаление е само въпрос на време. Просто ше е нужно обилен и интензивен дъжд в колбинацоя от лек земен труд птедишните дни.
Така като гледам как са изкопали склона, една стабилна подпорна стена щеше да свърши чудесна работа и без нуждата да се прави цял тунел. В момента не е много ясно този "тунел" под какво точно минава.
Статията много увлекателно разказва какви са предизвикателствата в тази отсечка. И нито дума за това, че всички тези особености на терена са разкрити ... след като магистралата е построена! Което не е никакво изключение, впрочем. След построяването редица отсечки се свлякоха, но просто проблемите бяха по-дребни и бързо се забравиха, след като въпросните участъци бяха ремонтирани по половин година след откриването си. Видимо всички средства за проучване на терена са били ... усвоени. Строено е както дойде върху каквото се случи, пък където има някакви "особености" в последствие е "усвоявано" допълнително. Лошо няма, за строителите и предприемачите. А народа седи и се пули къде сме тръгнали, след като три години не можем да се оправим с едно свлачище на чисто нов магистрален път, при това с нелепото обяснение, че теренът бил сложен. Нещо, което е трябвало да се знае още при определянето на трасето.
3 години след като свалихте Борисов още не можете да пуснете 1 тунел! А АМ "Струма" май изобщо няма да я бъде и накрая България ще върне повече от 1 млрд, получени от Европа за изграждането й. И това всичко стадото, малоумното чалгарско стадо, го търпи! Търпете, лумпени и ръкопляскайте на некадърниците, които заГРОБиха всичко, до което се докоснаха! Пълно малоумие!
Пътуването наистина ще се съкрати, сега винаги има задръстване при изхода на магистралата при кръговото. Или трябва да минеш през Благоевград. Но остава голямата неизвестна- 16 км през Кресненското дефиле.
Лиляно моме ?! с колко ще се съкрати ?! Имаш ли понятие колко е дълга отсечката ! Само 10 км. !!! Това във време е 5 мин. !
Магистралата между Генуа и Флоренция е виадукт - тунел - виадукт - тунел....тунелите от по 100 метра и от по 5 километра и така броих до 30 и им загубих бройката...
причината това е тунел. Гледам другото платно е острани открито., Това или не е тунелът за който пишат или просто са направили тунел в ролята на подпорна стена
Какъв е смисъла от това на снимката ???? Защо са направили тунел на равна отсечка? Дори не се вижда от другата страна да има нещо освен река, така, че отпадат глупостите, че ще бъде покрит за преминаване на диви животни. На всичкото отгоре от едната страна е баир ?????
Заради свлачището, което забави пускането на тунела с 2 години. Ама то трябва и да се чете по-честичко.
Да ви онговоря на въпросите - колкото по скъп е проекта, талкова по високи са комисионните. Джи Пи Груп е собственост на Делян Пеевски и може да очаквате всичко. Това е единият начин да се краде от бюджета на държавата. Елате да видите новата отсечка от магистралата за Калотина. Милиони курсове на 25 тонни камиони за да се направи 10 метров насип с дължина 20 км. Защо. След година ще пропадне, защото всичко е изкуствено и фалшиво, но парите ще се усвоят. Асфалт още няма, но мантинели има. Смях до припадък.
Още не е пуснат и в статията вече се обяснява как редовно ще се затваря за ремонт и усвояване на средства. Егати инженерното чудо аз.