Коментари - Тунелът на Мъск под Лос Анджелис е почти готов | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ума не ми го побира...Идея,одобряване,реализация,въвеждане в експлоатация.Няма 18 месеца.Тия хора и организацията им са нещо супер.

Така е, там си като на друга планета.

Бе този Мъск е уникален. Днес пак приземиха степените на Фалкончето до милиметър.

прогрес... буквално пренесено от английски, а иначе си имаме хубава дума на български - напредък.

То у наше деревне копахме тунели още преди 70 лета за да преминаваме без опасност от германските изтребители да ни бомбардират.Тия чак сега ли се усетиха?

Частна компания на Мъск 24км тунел започнат 2017та Велика Русия - мост 19км започнат 2014та

Прокопаването на тунел с диаметър 7-8 метра е несравнимо по-проста задача от това да направиш мост с колони на морското дъно, осигущяващи зеизмична, корозионна безопасност, защита от силни метрове и морски вълни и т.н. с по четири платна автомобилна магистрала и две железопътна връзка.

не ставай смешен. Виж как е изградена Холандия крайбрежието. После плямпай глупости. Още повече това не е тунел за коли, а съоръжение за транспорт за които дори не знаеш как изглежда. Да.. така е. Поинтересувай се. Още повече в сеизмична зона. и трето... минава не на голо поле, а под град. Технологията за колоните е известна от 1900та година. А знаем кога се направи тунела под Ламанша. ДА не говорим че едното е частна компания, а другото държава... Ама си прав - няма място за сравнения.

е готов до месеци. Газпром пусна в Таджикистан газов терминал за 3,5 млд дол , като целия проект е за 11 млд. Там никой не смееше да строи....поради сероводорода смесен с газо. Целия поток е към братски Китай. В Таджикистан няма газова инфраструктура. А метрото за коли на Мъск ще бъде поредния булшет. Защото днес платените магистрали в САЩ са предостатъчно скъпи....а тунела ще е непродаваема услуга за простосмъртните. Центъра на ЛА е пренаселен с гета. Там се намира прословутото гето Саут Сайт. Това е Филиповци на ЛА. Бил съм там по работа. Там живеят милиони и те не са клиентите на Мъск. Това не е Москва и да я обиколиш за няколко рубли в метрото.

Доколкото ми е известно такива "тунели" се наричат метро и първите са прокопани преди повече от 100 години. Къде е сензацията?

В тунелите няма да се движат влакове, а капсули във вакуум - поне така е проектиран. Ама си прав. То и Лада и Ферарри е все кола. А дори Хенри Форд преди 100 години е направил такава. Къде е сензацията освен когато някой президент 45 мин се опитва да запали някоя кола, или да отвори багажника и.

Вакуум в тръбата е баш каквото ти трябва, когато дерайлираш с няколко стотин километра в час и капсулата се разхерметизира. Ей такива моменти илюстрират зловещия смисъл на израза "с хастара навън".

ами какво да ти кажа... язди си магарето на село - най-добре. Щото като се качиш на кола може да се блъснеш и ... с хастара на вън... на самолет пък въобще не се качвай нищо че на минат километър има 100х по-малко умрели хора отколкото в коли. Язди си спокойно магарето - всичко ще ти е наред.

комунягите в Маскве и те направили отдолу тунел...ама за отпадните води хахахахахахахахха....даже и минавали от там....

Сан Франциско и Калифорния като цяло е в силно земетръсна зона, от там минава разломът Сан Андреас. Не е ли опасно да се строят такива подземни транспортни тунели в този район? Последното катастрофално земетресение в района беше само преди около 25 години, някъде в средата на 90-те, доколкото си спомням и един от градовете беше доста пострадал. Имаше паднали магистрални виадукти, широки пукнатини в земята и по пътищата, разрушени и потънали сгради. А земетресението в Сан Франциско от 1906 г. е между 10-те най-големи и опустошителни земетресения на 20 век.

ами ти като пишман трол знаеш това, дали пък неговите инженери не го знаят? Що се мислиш че мозъка на света и че до тебе трябва да се допитват. Тя и Япония е земетръсна зона и ги тресе на ден по 3 пъти. Дай сега да не вдигат небостъргачи, а?

Въпросът ми беше съвсем нормален. Това, че на теб ти се привиждат тролове на всяка крачка си е лично твой проблем. Да се строи транспортен тунел за скоростни влакове точно в района на Сан Андреас, според мен, е доста необмислена идея, каквито и инжинерни новости да се прилагат. Има голяма разлика между подземна и наземна и надземна инфраструктура. А и инжинерите не винаги имат последната дума в такива компании. Много често се строи въпреки инжинерните оценки. Дано случаят не е такъв.

да бе Лейко.. ти я имаш. Ти си мноооого по-умИн от тях. Тебе трябва да слушат. Прочете ли какво ти казах за Япония? Имаш ли поне една гънка на мозъка (дето не ти е от кепето)?

Че той този тунел е малък - ако потече през него американската злоба както беше в един филм, той ще се задръсти моментално.

виждаме... виждаме къде тече злобата

Извинете, но още през 2013 та, богиня Рея обясни, как може да се направи същата скоростна подземна железница на магнитни възглавници и електро-магнитни импулси. Заедно с клапи за подналягане на участъци. Нещо повече, обясни как проектът сам да се финанскира, как енергията за движението на капсулите може да се получава от средата пртекосявайки земните магнитни полета. И обясни как може да се използва мрежата за акумолация на свръх-произведената ел. енергия, така, че да не засяга минния въгледобив. Обясни и международния ефект със засилване ролята на българските пристанища. До такава степен подробно. Но нали разни шишаркоедни хибриди изтриват всичко, което не им ходи по опорките. Обясни също и левитацията на апарати захранвани с енергия от средата на резонансен принцип, както и разликата с дисколетите, които тестват в лабораториите, като им обърна внимание, че движещите дискове не е непременно нужно да са твърди, а може да са флуиди на първо време, а след това на квантови потоци. Обясни и как в полюсните състояния се деформира пространството, заради времевото забавяне. Но няма кой да си води записките...

Коя е тази богиня Рея?

Един "соросоиден" хибрид, който като го питаш например, защо в размерите на египетските пирамиди се среща навсякъде числото "пи" в 7 часа сутринта, ти обяснява на момента, пояснява защо единствено върховете им са със страна точно 1 линеен метър 5000 години преди линейния метър да е приет за мерна еденица, дава напътствие как с две колчета и въженце може да се направи еталон за "царския" египетски лакът, как с него може да се мерят дължини, но и пространствени ъгли. Също е на ясно с петата мембранна теория. И изобщо говори какви ли не глупости по форумите за човешката история например и какво ще открият археолози пет месеца преди заявката за разрешение за изследване. Иначе си е абсолютен "соросоид".

Neogranichenoto Dotirane ot dyrjavata s hartiiki bez pokritie vse nqkoga dava rezultat, ama dokoga?

детенце злобно. Дотация има, но е едва 20% от неговите пари. Докато в любимата ти страна дъртия евреин раздава пари на олигарсите си щото ги ударили санкциите, а народа му тъне в мизерия.

От бонбони до огнехвъргачки, нищо не може да му се опре. Единственото, което още не е постигнал, е оная комунистическа отживелица наречена печалба в края на тримесечието.

Печалбата е РЕЗУЛТАТНА ВЕЛИЧИНА. На простонародному казанао за теб - въпрос на гледна точка. Ти си мислиш„ че не печелиш нищо, но другите си мислят, че си спечелил адски много и обратното... Първи закон на счетоводството: Няма компания на тази Земя, която да не мога да изкарам на загуба! И докато на Архимед му е трябвал достатъчно дълъг лост на мен ми стига едно малко лаптопче.

Същото може да се направи и в София за да се облекчи трафика. Заедно с метрото трябваше да се изгради и лента за движение на леки коли. Но дедите на Мъск не са били 500 год под робство и затова неговият дух и мисъл са свободни. Вижда проблема, има желание да го реши и го прави. За БГ са нужни още 100 години за полуразпад на робското съзнание, мислене и поведение. Чака някой друг да дойде и да му свърши работата. Нема начин този Някой да не дойде и първата работа да му бъде изгонването на робите от територията.

Като гледам какви адски катастрофи стават в Люлинския тунел за елементарни частици, направо ме е страх да си представя какво би станало в тесен и дълъг 10 километров тунел... Пу-пу-пу!

След електрокара и ракетата, новият Едисон откри и метрото.

Който може, си го може! Който не може- гледа и критикува !

Прав си :) Така критикуваха навремето Стив Джобс , но после всички му целуваха краката , но все пак той имаше до себе си Стив Возняк :) Явно Мъск си е намерил човек който да реализира идеите както навремето Возняк реализираше идеите на Джобс :)

Гледах как Бугати Широн дишаше прахоляка на "електрокара" на Мъск. Гледах и приземяването на неговите ракети, докато останалите ставаха на парчета. Ще гледам и как в това "метро" влакът превозва автомобилите, заедно с пътниците !

Вече и камионите Мак дишат праха на електрокамионите на Мъск :) Не е случайно , че най-големият завод за батерии в Европа е на Мерцедес :) Mercedes SLS AMG Coupe Electric и германците са в играта :)

този човек е уникален.

Както има една приказка, че "КГБ никога не греши в преценката си" същото може да се каже за АНС.