Цацаров прати екип на НСлС в Пловдив, от "Булмаркет" обвиниха железния път

Окръжният прокурор на Пловдив и шефът на пожарната бяха на мястото на инцидента

Обратно в новината

Коментари - Цацаров прати екип на НСлС в Пловдив, от "Булмаркет" обвиниха железния път | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Евала дебили!

Американците да ни пратят и прокурори!

На тоя Локомотив и на тая фирма , все стрелките са им криви . При преобръщането е счупена стрелката от вагона . Всеки ден преминават може би поне стотици държавни вагона , само при тая фирма се били "счупени " . отнемете им лиценза , защото ако имаше пак горяща печка , щеше да има второ Хитрино , или тия по някакъв начин , умишлено го правят , не може в цяла България , два пъти да има такъв инцидент и два пъти , да е с една и съща фирма .

Как пък само за тази частна компания жп пътищата са лоши и машините и дерайлират.Я да и се отнеме правото да съществува докато не се оправят пътищата.

Безхаберие. Не се проверява и поддържа релсовия път.

Има стоици истории по света за кораби и самолети с лоша слава, които носят след себе си само беди. Създадени, но с лош късмет.

голям непослушник е тоя локомотив за втори път бяга от правия път ... ха ха ха Рецидивист ... карайте го за скрап .

руската газ е опасна за живота ,здравето и имуществото на Вас и околните на Вас.

Сега и на тези машинисти ли ще изгорите живота?

Ludiamaus

Ко стана ; блокирахте ми спирачките!?

На никого ли не е минавало наум че може да са атентати? Защо дерайлират само композиции с газ?

Интересно предположение... Да проверят къде са били от БСП и президента по това време. Те са си атентатори по душа.

Ами направете си железен път,а не само да експлотирате почти без пари.Ама ,,кой,,продаде печалившото Жтп,а одтави губещото на държавата.Всеки си получава заслуженото.А ,,кой,,плати за Хитрино,,дъжавата и помощи от народа,т.,е.всичко от обруленият народ.

И сега какво, на Калояновец машинистите бяха виновни, в Хитрино машинистите, сега тук пак машинистите -нещо доста "логично ми звуучи предложението ти! Работих на един дизел, Шефа ми казваше че вала бил подмене, ама аз не съм знаел (въпреки моточистките и замерите които са правени. Практиката -спираш ревизираш, мериш, пломбираш пускаш горе долу в рамките на 4 часа сам човек. Скарахме се, водя го при дизела отварям капаците на картера,, поглежда казва всичко е Ок затваряй! Кое е ок бе шушумиго!? Прегледах журнали за минало време -12 години са изминал от прешлайфане на две шийки (които и постоянно се контролираха) Слязох от гемията -на вторият рейс за Израел биелите на двата цилиндъра излизат от картера. И бившият партиен секретар на БРП Русе пише рапорт че аз съм подготвил "аварията" -поне да беше питал в Техотдела за подробности за двигателя. Днес ти правиш няколко внушения да спрат лиценза на фирмата -И КОЛКО ВЗЕМАЩИ ХЛЯБА СИ ОТ ТАЗИ ФИРМА ЩЕ ОСТАНАТ НА УЛИЦАТА!

или същия машинист? ако е той - този човек очевидно е на късмет - кажете му едно голямо благодаря и си оправите железариите.

Този локомотив да не е с руско разстояние на колелета? Всички успяват да минат само той не!

Все някой им е виновен.От желание за големи печалби пренебрегват основни правила.А колко плати за Хитрино

Ако това не е тероризъм тогава какво е ? Утре ще стане отново в София и ако гръмне? Когато падне самолет спират полетите

Имуществото на Булмаркет и на всички фирми от обръча около Георгиус да се национализира ! Всичко е около една гнила банка , дето вдругиден май ще й блокират сметките заради аферата в Румъния.

Някой е ял марули и се е натровил Новичок. В резултат на стомашния дискомфорт на машиниста, лакомотивът се е подхлъзнал и паднал от релсите!!!

Ще се опитам този път да бъда "лоялен" за да не ме спамите. Първата публикация за инцидента в друг сайт показваше излезли талиги в близост до стрелка. Не се поменаваше нито чий е локомотива, нито чий е товара, нито какъв е товара. Асоциативно излезе в съзнанието ми случая в Хитрино! Осъдиха машинистите въпреки мнението на германски експерт за реалната причина. Сега подвеждаща информация Локомотива същият, товара същият, собственика същият и...си приемат коментари като на Иво -да се отнеме лиценза на фирмата -само не става ясно на коя фирма на БДЖ или на "БУЛМАРКЕТ". И отново казвам чакам експертното мнение за виновни: машинисти, локомотив, собственик на товара, собственик на влака. Там ще да е екпертното мнение -Няма да е в БДЖ

Ludiamaus

И ако е виновен диспечера от аеропорта! Тогава какво!?

Ludiamaus

За коя фирма и кой застраховател става дума! Вече не знам в кой пост твърдите ФИРМАТА Дайте яснота по въпроса! Коя беше фирмата в Калояновеец, ами с другият влак дето излезе от релсите. Днес тенденциозно Булмаркет, локомотива, жалко че не са и машинистите осъдени заради хитрино! Назовете нещата с истинските имена; "ФИРМАТА" е малко мафиотско название за "тази!" фирма

Не търсете суеверия и фатализми, а си оправете моргите на релси и пътищата, че ще изпоизбиете и малкото останали още тук хора!!

Луд, машинистите са наясно, че пътят НЕ Е в ред. НИКЪДЕ в БГ. И точно затова, те са виновни, че са карали като гламави в Хитрино.

ами не може да е случайност,същия локомотив....сега да преразгледати решението за Хитрино..и за вината на машинистите

Айде сега си вземи тъпия коментар, отиди обратно в краварника и си направи ритуално судоку.

Счупване на закл. механизъм на стрелка може да се получи и от дефектирала талига на вагон.

Всеки орган у нас е независим, не зависи от нищо и от никого и си прави, каквото иска, защото няма правосъдие, има престъпления, но няма наказания, шибана мутро-демоосирация.

При такова управление-толкоз. Боко и шайката му толкова си могат. Релсовите пътища искат поддръжка, но комисионната от тях е никаква, така че няма да има поддръжка.

А собственика на Булмаркет кипърски гражданин Георгиус Георгиу знае ли?

Виновен е локомотива. Няма нужда от прокурори, следователи, инженери. Нужни са врачка или ходжа, които премахват черни магии. Ползата ще е по голяма от някакви си уж независими органи. Аман от органи, агенции, екополиции, зоополиции, гейберастки калинки и други паразити. Кой ще ги храни?

Я идно въпросите: тези нс кой са конкурент, кой им знае разписанието и кой клати държавата ?

Бая 000 000, има около ЖП-то и тихичко си цоцат Интересно е бивши шефове на генции, уличени в конфликти на интереси имащи офиси в сгради на политици какви обяви за набиране на технически персонал имат преди обява за търгове....

защо не проверите и ходовата ччаст на тоя локомотив, бе? Съсипа ни железопътните линии !

Интересно, колко годишен е този локомотив(машина) и защо държавата когато приватизира не поставя въпроса за нова техника, както при автобусите, такситата и т.н.

При така поднесена информация предполагам 4 възможности: 1. дело на конкурент 2. терористичен акт 3. дефект в ходовата част на локомотива които при определени условия води до изместване на стрелките 4. дефект в буферите (не се свива (заяжда)което би довело до твърда връзка и "измятане" на следващия вагон от релсите или не отпуска достатъчно бърз за да държи съединението между локомотива и вагона достатъчно "изпънато"

"... вече са отпътували за града под тепетата ..." Това новина ли е, или част от поема? "Журналисти", научете се кога да използвате клишета и кога това не е уместно. Няма ли някакви новини и за града на липите, за града на златните жита или за града на сливовата ракия? За града на черния смог новините са си достатъчно много по традиция.

Фирмата превозвач е категорична, че причината за дерайлирането е лошото състояние на железния път. За Хитрино, номера може и да мина, но тук това е пълен абсурд. Централна гара Пловдив и меката на жп. ремонта и е пълно с техници. Няма как целият наличен състав да не забележи влошаването на жп. трасето. През локомотивно депо минават всякакви влакове и локомотиви. През коловоз 2, където е станало аварията постоянно минават пътнически влакове. Категорично проблема е във този влак и по- специално в локомотивите.

ЕЕЕ ТОВА Е ГАЗОВ ХЪБ ВЕ КАКВО СЕ ЧЕДИТЕ

МАШИНИСТА Е ВИНОВЕН ЗА ГАЗОВ ХЪБ НОМЕР 2

На мен са ми изпадали празни вагони/хопери/ след изсипване на баластрата от тях . Винаги може да стане такова нещо !

Защо не публикувате другия кадър където се вижда ачик ачик как композицията дерайлира НЕПОСРЕДСТВЕНО СЛЕД СТРЕЛКАТА. А покривалото ами ЛОКОМУТИВА Е СЪЩИЯ въобще не върши работа в този случай . Службите са си сложили пак ламаринените очила и се правят на усарени.

През депото не може да минават влакове, там е само за локомотиви .

Това е европейски локомотив, втора ръка , може да е над 15 години .

Не е с руско , а с европейско 1435 мм.

Iivanov84

няма начин ГРУ да не е замесено

Може само задните талиги да са европейски, а предните руски?

Тиквите защо не се возят на пътнически влак?

Машиниста кара без зимни гуми