Цацаров прати екип на НСлС в Пловдив, от "Булмаркет" обвиниха железния път

Окръжният прокурор на Пловдив и шефът на пожарната бяха на мястото на инцидента

Обратно в новината

Коментари - Цацаров прати екип на НСлС в Пловдив, от "Булмаркет" обвиниха железния път | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

прав сте лудия макс че не е справедливо че някой си може би не е изчел норматив и измерил отстояния от реборд до реборд, от бандаж до бандаж съответно дебелина и височина да останат неперсонал и невиновни

извинете, моля, благодаря: е ко не ве , и ако руски са само предните талиги то как са се сбрали оразмерени за 1520 мм междурелсие преди, след и в стрелката където пак са си 1435 мм ?! разлика е 85 мм ; и не - не са телескопичен модел (самонагаждащи се)

Ами относно ремонта се прави при нас в експреса,Булмаркет бяха забавили плащанията от доста време и Колев старши им сложи шапката.Платиха му но заплатите не вдигна скъперника и накра ходовците да претупват ремнота щото неплащал Станко.Нека проверят от колко време не бяха плащали Булмаркет за ремонти и следователно какви качесто е имало на ремонта от чифлика през това време и послле да обвиняват НКЖИ и стрелките

Незнам как може цялата държава да пада в плен на една фирма, при пложение че всеки път стават аварии и винаги се оказва някаква незначителна госпожа от НКЖИ е забравила светофара ,друг бил забравил стрелката и подобни обяснения са достатъчни да бъдт заметени жертвите и милоните левове за сметка на държавата. Нека някои вече чесно да каже че просто не се спазват елементарни правила к се правят огромни компромиси с техническото състояние и сервизирането на лкомотивите в Булмаркет

и да забрави светофара де се намира на табло пред нея въпросната длъжностна персона то не са ли стрелка след стрелка в положение когато коловоза е свободен за преминаване на релс. прев. средство се надявам че ще види лампички лостове ръчки бутони и ще се сети как да действа с тях , а относно безопасно се

чение на стрелкови елементи и свръзка им с кутията където е ел.мотора за задвижване им си има длъжн. лица

Някои серизно да провери тези локомотиви в какво състояние излизат за работа но не по документи и с финикискк знаци

Ейся (ейсега) бать Бойко кат съ върне и шъ упрай сичко, глей ко става!

Машиниста кара без зимни гуми

Тиквите защо не се возят на пътнически влак?

Iivanov84

няма начин ГРУ да не е замесено

Защо не публикувате другия кадър където се вижда ачик ачик как композицията дерайлира НЕПОСРЕДСТВЕНО СЛЕД СТРЕЛКАТА. А покривалото ами ЛОКОМУТИВА Е СЪЩИЯ въобще не върши работа в този случай . Службите са си сложили пак ламаринените очила и се правят на усарени.

МАШИНИСТА Е ВИНОВЕН ЗА ГАЗОВ ХЪБ НОМЕР 2

ЕЕЕ ТОВА Е ГАЗОВ ХЪБ ВЕ КАКВО СЕ ЧЕДИТЕ

Фирмата превозвач е категорична, че причината за дерайлирането е лошото състояние на железния път. За Хитрино, номера може и да мина, но тук това е пълен абсурд. Централна гара Пловдив и меката на жп. ремонта и е пълно с техници. Няма как целият наличен състав да не забележи влошаването на жп. трасето. През локомотивно депо минават всякакви влакове и локомотиви. През коловоз 2, където е станало аварията постоянно минават пътнически влакове. Категорично проблема е във този влак и по- специално в локомотивите.

През депото не може да минават влакове, там е само за локомотиви .

може би минават през пострадалия коловоз пътн.вагони или мотриси но тъй като е без перон едва ли спират

"... вече са отпътували за града под тепетата ..." Това новина ли е, или част от поема? "Журналисти", научете се кога да използвате клишета и кога това не е уместно. Няма ли някакви новини и за града на липите, за града на златните жита или за града на сливовата ракия? За града на черния смог новините са си достатъчно много по традиция.

При така поднесена информация предполагам 4 възможности: 1. дело на конкурент 2. терористичен акт 3. дефект в ходовата част на локомотива които при определени условия води до изместване на стрелките 4. дефект в буферите (не се свива (заяжда)което би довело до твърда връзка и "измятане" на следващия вагон от релсите или не отпуска достатъчно бърз за да държи съединението между локомотива и вагона достатъчно "изпънато"

Интересно, колко годишен е този локомотив(машина) и защо държавата когато приватизира не поставя въпроса за нова техника, както при автобусите, такситата и т.н.

Това е европейски локомотив, втора ръка , може да е над 15 години .

формено прилича на т.нар.таурус

защо не проверите и ходовата ччаст на тоя локомотив, бе? Съсипа ни железопътните линии !

Я идно въпросите: тези нс кой са конкурент, кой им знае разписанието и кой клати държавата ?

Виновен е локомотива. Няма нужда от прокурори, следователи, инженери. Нужни са врачка или ходжа, които премахват черни магии. Ползата ще е по голяма от някакви си уж независими органи. Аман от органи, агенции, екополиции, зоополиции, гейберастки калинки и други паразити. Кой ще ги храни?

А собственика на Булмаркет кипърски гражданин Георгиус Георгиу знае ли?

При такова управление-толкоз. Боко и шайката му толкова си могат. Релсовите пътища искат поддръжка, но комисионната от тях е никаква, така че няма да има поддръжка.

Бая 000 000, има около ЖП-то и тихичко си цоцат Интересно е бивши шефове на генции, уличени в конфликти на интереси имащи офиси в сгради на политици какви обяви за набиране на технически персонал имат преди обява за търгове....

Всеки орган у нас е независим, не зависи от нищо и от никого и си прави, каквото иска, защото няма правосъдие, има престъпления, но няма наказания, шибана мутро-демоосирация.

ами не може да е случайност,същия локомотив....сега да преразгледати решението за Хитрино..и за вината на машинистите

Не търсете суеверия и фатализми, а си оправете моргите на релси и пътищата, че ще изпоизбиете и малкото останали още тук хора!!

Ще се опитам този път да бъда "лоялен" за да не ме спамите. Първата публикация за инцидента в друг сайт показваше излезли талиги в близост до стрелка. Не се поменаваше нито чий е локомотива, нито чий е товара, нито какъв е товара. Асоциативно излезе в съзнанието ми случая в Хитрино! Осъдиха машинистите въпреки мнението на германски експерт за реалната причина. Сега подвеждаща информация Локомотива същият, товара същият, собственика същият и...си приемат коментари като на Иво -да се отнеме лиценза на фирмата -само не става ясно на коя фирма на БДЖ или на "БУЛМАРКЕТ". И отново казвам чакам експертното мнение за виновни: машинисти, локомотив, собственик на товара, собственик на влака. Там ще да е екпертното мнение -Няма да е в БДЖ

Луд, машинистите са наясно, че пътят НЕ Е в ред. НИКЪДЕ в БГ. И точно затова, те са виновни, че са карали като гламави в Хитрино.

Счупване на закл. механизъм на стрелка може да се получи и от дефектирала талига на вагон.

Някой е ял марули и се е натровил Новичок. В резултат на стомашния дискомфорт на машиниста, лакомотивът се е подхлъзнал и паднал от релсите!!!

Айде сега си вземи тъпия коментар, отиди обратно в краварника и си направи ритуално судоку.

Имуществото на Булмаркет и на всички фирми от обръча около Георгиус да се национализира ! Всичко е около една гнила банка , дето вдругиден май ще й блокират сметките заради аферата в Румъния.

Ако това не е тероризъм тогава какво е ? Утре ще стане отново в София и ако гръмне? Когато падне самолет спират полетите

Ludiamaus

И ако е виновен диспечера от аеропорта! Тогава какво!?

Този локомотив да не е с руско разстояние на колелета? Всички успяват да минат само той не!

Не е с руско , а с европейско 1435 мм.

Може само задните талиги да са европейски, а предните руски?

че то европата се води до планината урал в русията а западно от нея пак са си 1520 мм междурелсие

или същия машинист? ако е той - този човек очевидно е на късмет - кажете му едно голямо благодаря и си оправите железариите.

На никого ли не е минавало наум че може да са атентати? Защо дерайлират само композиции с газ?

Интересно предположение... Да проверят къде са били от БСП и президента по това време. Те са си атентатори по душа.

Все някой им е виновен.От желание за големи печалби пренебрегват основни правила.А колко плати за Хитрино

Ludiamaus

За коя фирма и кой застраховател става дума! Вече не знам в кой пост твърдите ФИРМАТА Дайте яснота по въпроса! Коя беше фирмата в Калояновеец, ами с другият влак дето излезе от релсите. Днес тенденциозно Булмаркет, локомотива, жалко че не са и машинистите осъдени заради хитрино! Назовете нещата с истинските имена; "ФИРМАТА" е малко мафиотско название за "тази!" фирма

На мен са ми изпадали празни вагони/хопери/ след изсипване на баластрата от тях . Винаги може да стане такова нещо !

Ludiamaus

Ко стана ; блокирахте ми спирачките!?

Сега и на тези машинисти ли ще изгорите живота?

руската газ е опасна за живота ,здравето и имуществото на Вас и околните на Вас.

голям непослушник е тоя локомотив за втори път бяга от правия път ... ха ха ха Рецидивист ... карайте го за скрап .

Има стоици истории по света за кораби и самолети с лоша слава, които носят след себе си само беди. Създадени, но с лош късмет.

Безхаберие. Не се проверява и поддържа релсовия път.

Как пък само за тази частна компания жп пътищата са лоши и машините и дерайлират.Я да и се отнеме правото да съществува докато не се оправят пътищата.

На тоя Локомотив и на тая фирма , все стрелките са им криви . При преобръщането е счупена стрелката от вагона . Всеки ден преминават може би поне стотици държавни вагона , само при тая фирма се били "счупени " . отнемете им лиценза , защото ако имаше пак горяща печка , щеше да има второ Хитрино , или тия по някакъв начин , умишлено го правят , не може в цяла България , два пъти да има такъв инцидент и два пъти , да е с една и съща фирма .

И сега какво, на Калояновец машинистите бяха виновни, в Хитрино машинистите, сега тук пак машинистите -нещо доста "логично ми звуучи предложението ти! Работих на един дизел, Шефа ми казваше че вала бил подмене, ама аз не съм знаел (въпреки моточистките и замерите които са правени. Практиката -спираш ревизираш, мериш, пломбираш пускаш горе долу в рамките на 4 часа сам човек. Скарахме се, водя го при дизела отварям капаците на картера,, поглежда казва всичко е Ок затваряй! Кое е ок бе шушумиго!? Прегледах журнали за минало време -12 години са изминал от прешлайфане на две шийки (които и постоянно се контролираха) Слязох от гемията -на вторият рейс за Израел биелите на двата цилиндъра излизат от картера. И бившият партиен секретар на БРП Русе пише рапорт че аз съм подготвил "аварията" -поне да беше питал в Техотдела за подробности за двигателя. Днес ти правиш няколко внушения да спрат лиценза на фирмата -И КОЛКО ВЗЕМАЩИ ХЛЯБА СИ ОТ ТАЗИ ФИРМА ЩЕ ОСТАНАТ НА УЛИЦАТА!

Американците да ни пратят и прокурори!

Евала дебили!