17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пак се разхождам по картата преди ремонта. Видно е че ограничението на скоростта 40км/ч е поставено заедно със знак за падащи камъни, или забранено изпреварване. Другото което прави впечатление е бетонната ограда от страната на баира тя отнема доста осезателна площ от платното ката в същото време старият тротоар към дерето вече е на уличното платно; щото няма на къде да се резшири пътя от преди 100 години. Та този тротоар отива къв промишлените предприятия в ниското покрай ИскарО. Кое е законно и кое не е много специфичен въпрос -особено от позицията на тълкуването; особено когато трябва и да понесеш отговорност в ресора. Та си мисля де според кой закон всичко покрай пътя е законно или незаконно по оня от 1920 година ли, според другият от 53 ли .....Щото закони и законотворци се менят но пътищата от преди сто и повече години са си същите ДЯДО ЙОЦО НЕ САМО ВИ ГЛЕДА НО И ПОМНИ

Държавата можело да глоби държавата, а строителя кой ще го глоби? Защо не му се забрани да участва в обществени поръчки?

Главния "строител" ги знае тези неща, но след като правилната фирма си е платила на правилният човек, всеки се чувства спокоен, защото всички институции са обвързани в корупционен възел. Само ураган от обикновени хора може да помете тази псевдо система. Безпътицата обхваща все повече хора и скоро ще избие някъде и се надявам да не е стихиен метеж.

НАЙ-ПОСЛЕ - ИСТИНАТА. ЗАЩО МЕДИИТЕ НЕ СЪОБЩЕВАТ, ЧЕ ПРЕДИ НЯКОЛКО ДНИ Е НАПРАВЕН ЕКСПЕРИМЕНТ С ПОЧТИ ИДЕНТИЧЕН АВТОБУС НА СЪЩОТО МЯСТО ДА СЕ РАЗВИЯТ 53 КМ.!? ОПИТЕН ШОФЬОР ГО Е КАРАЛ ИНСТРУКТОР И СЕ Е ОКАЗАЛО НЕВЪЗМОЖНО. Е, КЪДЕ МУ Е НА КАТ ИСТИНАТА? ПРИ ЕКСТРЕМНАТА СИТУАЦИЯ В "ОНЗИ" ДЕН МАЙ САМО В ГЛАВИТЕ НА КАТАДЖИИТЕ СЕ Е ПОЯВИЛА ТАЗИ ЦИФРА?

защо не кажеш каквото мислиш в прав текст за да се разбере по лесно

Ами батка, тук да не е училище! Обяснение на текст, разбор на текст е занятие на децата от първи и втори клас! Приемай текта като постулат, както се приема ЛЕМАта без обяснения и доказателства!

пълно безхаберие нахалство некомпетентност и потресаващ мързел на политиците и народа

Стесняването на пътя и изместване на движението към осевата линия е причина за ПТП.

Ще ме Извиняваш, Но е Абсолютно Грешно da се твърди че тази катастрофа се Дължи на Асфалта! При скорост ot 40 дори 55 километра в час на автобуса и твърда и мокра асфалтова настилка автубуса има НОРМАЛНА стабилност за движение. Твърда Това на БАЗАТА на заключени на специални Проучвани, Изпитания и Тестове!

Кво стана с лъзготицата, нали намериха гипс в асфалта, нещо са се объркали, вместо шпакловка - шосе са мазали бекярите. А оная експертиза дето доказаха, че водачът не е карал с никакви 53 км, няма следи от спирачен път и е нацепил спирачки? Мълчанието на агтетата.

Знаеш ли как спират, или по -точно ограничават скоростта автобусите и доста от ТИР влекачите! Чувал ли си за ретардер или моторна спирачка!? Въпросът ти не е да научиш, а да наклеветиш, да обидиш. И ако ти си ОВЕН що се чудиш на агнетата. Дори при включена моторна спирачка е възможно автобусът почти да спре на ниска скоростна предевка. Аз вече близо 30 години откакто не ползвам спирачките, а ако се наложи да ги използвам -това е за да предпазя (да се предпазя) от някой овен) -което е факт от състоянието на спирачните дискове и накладките на колата ми. В края на краищата водача на автобуса не е таксиметров шофьор с принцип на каране ГАЗ -СПИРАЧКА; имам такъв познат взимам го когато искам да си направя омлет, майонеза или таратор -чупя яйцата в един буркан с пласмасова капачка и го карам от веригата магазини да ме закара в къщи. Ако съм разделил жълтъка от белтъка -имам готов материал за целувки, за сладкиши, готова майонеза за руска салата, разбъркано мляко и цвик за таратор

Кво стана с лъзготицата, нали намериха гипс в асфалта, нещо са се объркали, вместо шпакловка - шосе са мазали бекярите. А оная експертиза дето доказаха, че водачът не е карал с никакви 53 км, няма следи от спирачен път и е нацепил спирачки? Мълчанието на агтетата.

Аз да попитам...по този път преди драмата минали ли са други рейсове и те паднали ли са в дерето, щото е близо до акъла, че ако са паднали и други рейсове пътят е виновен, но ако не са паднали други рейсове е виновен водачът...

Слънцето от Банкя, да се свети името Му, ни строи пътеки, пътища, магистрали и толкова лентички отряза, че с тях да покрие поне пътя от София до Своге а, сега се оказва, че са строени по "Руска технология", според едно от всичките недоразумения облечени в министерска власт. Е, това ли е гордостта на Му?

Тия няма кой да ги контролира защото те са държавата, ей това си го повтарят постоянно и карат през просото, в тая кочина чуеш ли държавник да ти вика бегай, значи бегаш е къдей Англия, ама ти и там може да си им пречка щото има тенденция да си повярват че трябва да са навсякъде само те.

Каква е тая подигравка с нещастието на хората?! Изроди ли сте, социопати някакви!! 2 до 7 хил лева срещу 17 живота! Тия мръсни миндили, строили пътя трябва да бъдат съдени в Страсбург и освен милионите кръвнина да останат зад решетките до края на безпредметния си мутрафонски живот!

Това е така защото миндилите смятат че когато държавата трябва да плаща по задълженията си, плаща с това което им се полага лично да откраднат и ги боли.

mathur

няма как да стане ,те са една от фирмичките на герп.....

Абе аз искам да питам - на цецо 6-те апартамента дали са строени по същия начин, както се строят пътищата или за него са направени по-специално?

Много бързо започнаха да преасфалтират там, за да се заметат следите, в случай, че някой оспори експертизата и поиска втора.

"България продължава да е най-опасното място за живеене в ЕС по отношение пътната безопасност". Вчера пък в една друга класация относно пенсиите, пак бяхме на първо място в Европа. Не е лесно да си шампион, обаче ние го постигаме с общи усилия.

Мислят си че като сложат един знак и всичко е готово.Но в автобуса ако бяха техните деца

Всички обекти на Трейс са с такова изпълнение, ама никой няма да направи нищо :(

Още по-лошо е че няма други по-добри пътища !

Самият факт, че фирма от Стара Загора е дошла да строи път в Софийско, говори за сериозна корупция. Строителна техника, работници, материали - всичко това излиза значително по-скъпо, защото или трябва да си го караш от къщи, или да търсиш тук извънредни източници. Което означава, че плащаш на извънредни доставчици и подизпълнители техните си печалби и чак тогава можеш да сложиш нещо в джоба, т.е. цената ти няма как да не е значително по-висока от местнитниет изпълнители. Които между другото вероятно са направили и пътя.

Трейс груп е регистрирана в СЗ само че вече е един конгломерат от фирми пръснати из цяла България и техниката с която разполага не са "два" валяка че да ги разкарва по обекти из страната. Не забравяйте че Трейс строи част от магистралата Ниш Белград, ама и там имат проблеми със срокове и качество. Не се заблуждавайте, фирменото управление от дълги години е базирано в София( където са необходимите за дейността покровители)

“Тротоари, мантинели, знаци - всичко на пътя край Своге било извън закона” ====== Главен прокурор, прокуратура, ВСС, МВР, ДАНС, НАП, КФН, БНБ, ... , парламент, правителство, “държава”,... ВСИЧКО Е ИЗВЪН ЗАКОНА! И морала! Ако си спомняте дори Цацаров директно заяви преди време, когато се бе тотално самозабравил и стакува сградата на КТБ, че ... ЩЯЛ ДА ПРЕСКАЧА ЗАКОНА!?!? Ами с тази атлетична фигура, и в ТАЗИ ДЪРЖАВА що да не го прескача....

най-после и твоята лампа светна с вярната светлина, поздравления!

"Променена геометрия на пътя" означава обратен наклон. Завоите с обратен наклон в България са много - защото когато мърлячите строят път материалите се изсипват горе-долу равномерно по цялата ширина на пътя, поради което от вътрешната страна настилката става, макар и с малко, по дебела, а от външната страна обратно - по-тънка. Така че повечето завои в България са почти незабележомо, но с обратен наклон. И при хлъзгав път или аквапланинг автомобила изхвръква.

Нормално е пътят да е с наклон от средата към краищата, за да може да се отводнява. Иначе всичката вода при един дъжд ще остане на платното като в корито.

Явно не си шофьор щом така смяташ. На завой целия път - по цялата ширина и на двете платна, се прави задължително с наклон към вътрешната страна на завоя. Ако просто изсипеш материала и пуснеш валяка отгоре, целия път се получава с обратен наклон - т.е. към външната страна на пътя. Което е убийствено при хлъзгав път.

По време на социализма пътищата се профилираха с грейдери. Сега имат ли такива или нямат? Още нещо, как така надзора е пропуснал да види напречните разрези, които са през 10 м по проект! Геодезисти липсвали ли са на обекта, както от страна на изпълнителя, така и от страна на надзора!

Некачествени ремонти без никакъв контрол на качеството и дори мисъл при изпълнението. Има изключително много рискови и зле направени места по пътищата на България. Всички те са предпоставка за бъдеща катастрофа, която може да се случи на всеки - и на най-внимателните шофьори в даден момент. Това са дупки, настилка, погрешен наклон на пътя, мантинели, липса на разчертана дори осева линия, липса на пешеходни пътеки в селата и селските пътища, пешеходни пътеки на двулентови пътища и т.н. Списъка с неща за оправяне е много дълъг и така или иначе като се чудят как да усвояват пари, поне да направят такава програма за корекции на подобни недомислици.

PEYTSCH

Общините нямат права извън табелата на населеното място. Затова понякога добрия път свършва при табелата. Самоволното слагане на бордюри, плочки и мантинела е незаконно и опасно, сами виждате...Независимо от добрите намерения. Както каза министър Нанков, почвайте да работите по европейски, по германски по пътищата. Стига по съветски ! Пещерният комунизъм на БСП е слаба имитация на средновековния ислямизъм на ДПС, чиито лидер със зор научи български и вече се зъби,,,

Значи, какво излиза! Тези, дето искат да изкарат водача на автобуса за виновен, трябва да размислят и да внимават с изявленията си. Защото може да се окаже, че водачът от виновник е жертва на обстоятелства извън неговия контрол. Което пък трябва да светне някои "лампи"...

В България ощ е от времето на социализЪма и комунизЪма има един член - "несъобразена скорост". Специално в вкаран тогава и съвсем внимателно специално е запазен сега, за да може при нужда винаги да бъде обвинен шофьора - дори и с бутане да си минал, ако има произшествие, значи си се движил несъобразено бързо (или бавно). По тоя начини кумиците винаги винаги илиозат невинни.

Тук един цитира едно изказване на експерт по БНР. според което в този фатален завой не е възможно дса влезеш с 53 км/ч! Я ся, се произнеси компетентно и си таковай ш...дата.

То и мутрите от ГЕРБ са извън закона но ги търпим и ни управляват вече 10г. Папкате ли бе убийци от ГЕРБ, на вашата съвест лежат 17 загинали край Своге.

пътя не е само качествто наположения асвалт а наколни,банкети, отводняване, поддръжка и почистването и поддръжката не са само зимно мероприятие, което почва на 2-3ти ден отделно ако можем да минем метър... не реално праха и мръсотията да се стичат по пътя при дъжд не е редно... вижте и магистралите масово занемерени отсрани прашни и обрасли с практически нулева мисъл за тези допълнителни неща...

представям си как във фирмата изпълнител са си викали 'карай как да е, през куп за грош, да вземем парите, пък никой няма да разбере как сме правили пътя'. само че този път- ядец! Изведнъж греда, 17 човека си отидоха, затова сега ще ровят по дърво и камък да докажат, че шофьорът е виновен а не фирмата изпълнител. Шофьора ще го натикат в затвора, всичко ще се покрие, фирмите ще продължат работа през куп за грош и така до следващия случай.

Кой беше казал от управляващите на Нинова,че БСП,била биновна за Загиналите войничета край София,които изгоряха във камиона а??Тези гадове неземни са безкруполни,щом чак кокалите от преди 18г им вдигат на загиналите момчета,за да си направят някой евтин пияр,смятайте за какво става въпрос.Това не са хора,това са изчадия.

Предлагам на един разследващ журналист/стига да има куража/ да разплете кълбото поне на един такъв случай, а те в България са много.

оф, кога всеки в тази държава ще започне да си върши работата. Крайно време е да спрем да мрънкаме, а всеки да се хване да работи кадърно. Няма кой да ни оправи кочинката. Онези от вън наглярите ни оправят, ама в другия смисъл.

След ремонта на пътя-убиец Тиквун Паша ще му резне лентата и ще се хили щастлив пред наведените телевизийки.

Всичко е извън закона, само Тиквата и любимците му фирмата Трейс са чисти и неопетнени. Кой подписа договора? Кой провери пътя? Кой му сряза лентата?

Този парламент,партии, правителства освен, че изгониха българите от България, започнаха и да ни избиват по всевъзможни начини! Усещат ли че яко започват да загазват и че гневът на хората започва да става неудържим?????? С НИЩО правенето си ще става белята май...не може вечно да продължава това безобразие!

Е тук не си прав. Този народ не се гневи.

Така ще е,докато във България първо се строи,а после се мисли за сигурността за народа,след като стане такъв пътен инцидент.

И чак сега ли го разбирате ? АПИ, МРРБ, МВР и Министерство на транспорта ? Целият път е незаконен, но им се е крил досега - брада ли си беше пуснал, та ви измами бе катили ? Крещяща некадърност на герберастката паплач по администрациите - но ще си останат на тези постове, защото е жизнено важно за герП да разчита на гласовете на половин милион назначени от тях чиновнически калинки, които са твърде некадърни, за да оцелеят в реалният живот без партийната помощ на мутро-милиционерите !

Еййййй тъпаци !!!!!!!!!!!!!!!!!!! НЕ е само на пътя в Своге!!! Цялата страна е така, още колко трябва да измрът за да се сетите ???? Или след всяка катастофа ще си го повтаряме

Къде са специалистите, които правят пътища, строят жилища, НЯМА такива. Целта е постигната България си отива.

магистрала Тракия вече на бабуни, цепки, на мнгог места практически има една лента, в която да се кара горе долу... какво остава за някво шосе към Своге...

Ама ББ има лентичка от откриването...

Философията на работещите в "Трейс груп" е:"Паднал път нема".Подобно е мисленето и на подизпълнителите им.

магически настилки + ластични мантинели....

ППГЕРБ ВОДЕНИ ОТ МУТРАТА БОРИСОВ КРАДАТ БЪЛГАРИЯ И УБИВАТ БЪЛГАРИТЕ ВКЛЮЧИТЕЛНО И ДЕЦА. УБИВАТ ГИ С НЕКАДЪРНОСТТА И НЕКОМПЕТЕНТНОСТТА СИ...

БРАВО ДРУГАРЕ,САМО БКП И КПСС ВСИЧКИ ДРУГИ СА ЛОШО И ГАДНИ-още малко и предстои презентация на дейността ви на най-виско ниво

dotan

Че според теб ГЕРБ от къде се появи... Само погледни ръководството и основните играчи - все отрочета на видни комунисти... че шефа даже му се наложило навремето да напусне пожарната, защото не е искал да се раздели с червената книжка... И БСП и ГЕРБ са отрочета от едно и също котило комунисти...

Писна ми да гледам как всички си прехвърлят отговорността. Щом за пътят са отговаряли АПИ значи те са виновни. Ако са знаели, че е опасен е трябвало да го затворят, а не сега да обвиняват.

На другите пътища всичко ли е наред или ще ги проверите когато и където загинат над 17 човека?!

България се чисти от дебили,кретени и чалагари и дано само те да си заминават,непознаването на физичните закони не прощава на никого

То и закони имало,ама те са написани за бедните ,за милиони няма закони

краднали са всички по веригата и най много от ППГЕРБ най-крадливата партия на света, само лапане от обществен поръки за строителство връщанката е поне 40% вече...

ненормална държава! представете си само от "спестените" 40 см. тротоар колко кинти е нагушил нЕкой... ама то не е само тротоара... май Белене плаче за "курортисти".

"България продължава да е най-опасното място за живеене в ЕС".... Ееееех, защо не последвах двата милиона, напуснали тази територия.... Защо се върнах, кога всички заминаваха !!!!!

границата все още е отворена,чамадан,вакзал и ……..където те разпределят другарето

друго ми се върти в главата. Да натоварим такива като тебе заедно с "цвета на нацията" на камионетките. С по една кирка и по една лопата - и хайде по пътищата на родината да ги оправяте. Хем България ще стане по-малко опасно място за живеене, хем вие ще се почувствате хора.

Проверете зърнометрията на асфалта и на останалите пътища, по които вече няма асфалт а само чакъл, пясък и буйна растителност. Вижте магистралите в новите участъци асфалта е избушен отвсякъде, а не са минали и 2 години. Дори да направите участъка край своге по някакви нормални стандарти това няма да оправи положението, което постоянно замазвате крадливи уроди

Истинското име на т.нар. институт всъщност е Сдружение "Институт за пътна безопасност". Т.е касае се за сдружение на некомпетентни лица, самоназоваващо се "институт" .

Всичко е ПРОСТИТУЦИЯ !

Всички виновни , но го отнесе отново , кака Пена чистачката !?

асфалта бил гладък като стъкло-аз такъв не съм виждал в БГ а съм и минавал тази отсечка няколко пъти но да попитам "умниците" тия с рали колите които вдигат високи скорости с какви гуми карат?С грайфер ли или са с сликове?Трябва да си бягал от часовете по физика за да не знаеш,че колкото е по-гладка една повърхност толкова сцеплението е по-голямо та и за това се слагат и по-широки гуми през лятото но каруцарите как да ги знаят тия подробности

Мислителю, я кажи тея широките гуми що не ги слагат зимата когато сцеплението със снега е малко?

dotan

С малката подробност, че сликовете им трябват няколко капки дъжд и стават ски... Между другото в рали шампионата сликове няма. Сликовете са във формула едно и то само при суха писта...

Ти трябва да си бягал от часовете по Български език.