Коментари - Тротоари, мантинели, знаци - всичко на пътя край Своге било извън закона | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

институт къде е когато се приемат новоремонтираните пътища бе,или тогава когато се приемат те приемат от сороските пари,а сега седнали да се лигавят,ами нали те се спонсорират точно от тия пари откраднати от асфалта

ChatGPT

Тези "грешки" дето всички са допуснали - по колко хилядарки са взели за да ги допуснат?

На този ден другаря Живков прави първа копка на АЕЦ Козлодуй. Другаря Милчевпък открил, че България е най-опасната страна по отношение на пътната безопастност. Като бивш шеф на КАТ другаря Милчев носи непосредствена отговорност за този факт и ако другаря Живков бе жив щеше да го даде на прокурор и другаря Милчев щеше да бъде разстрелян. Комунист - Герой на социалистическия труд, лауреат на Димитровска награда, медал Строим за родината.

Кървави пари.

“ И какво ще ги прави тези кавали ?!!”

Този тип обекти се приемат пт Държавна приемателна комисия съгласно ЗУТ.Айде сега,г-н Цацаров да се самосезира и всички тези господа и дами с пранги на ръцете към затворите на Републиката за престъпно бездействие и престъпление по служба!

О са ги взели поняколко хиляди пъти

е така...има места с по 100 знака, които са само хранилки за полицаите иначе са безумни, а има и места, на които трябват 2 знака, но няма кой да ги сложи! Отделно, че КАТ ИЗОБЩО Не работи в последните 30 години, ако не е за личния джоб. Полицаите периодично искат увеличения на заплати и пари за униформи. Поне КАТ могат да изкарат необходимите за всички пари и в пъти повече като започнат да пишат глоби за неправилно паркиране и за бясно шофиране в населените места ,но не си мърдат пръста. А от това само нарастват жертвите по пътищата, защото някои вече се имат за безсмъртни .

Блаженни са вярващите че това е само по пътя край Своге. Цялата държава е низ от беззаконие. И никой не може да разреже този възел, защото ще заплати с живота си ако се опита.

Ама нека да покажат от АПИ какво е разписано все пак. Не може да дадеш поръчка за каруца, па да чакаш лимузина!

....всеки от органите е допуснал грешки. Да се разбира всеки от органите е получил нещо. Сещай се какво.

Ама гледай, че Богдан Милчев, дето най-добре знае как се купуват книжки и го изгониха от МВР за далавери се е наредил акъли да дава.

....при това положение знаците не са валидни. Демек в този случай ограничението е 90км/ч, както е по закон. И не са единствените в БГ...и сега какво правим?!

Не само КАТ не работи...никой не работи, а който работи - работи грешно и опасно...като започнем от политиците!

Не само КАТ не работи...никой не работи, а който работи - работи грешно и опасно...като започнем от политиците!

Поздравления Дами/Господа от Дир-а! Само не се сещам защо не попитахте представителите на този Институт, по какъв проект е изпълняван ремонта и дали всички тези отклонения в изпълнението са плод на "решения на Изпълнителя на ремонта". И ако това последното е вярно (по усмотрение на Изпълнителя) кой го е допуснал, ако ли не, кой е съгласувал проекта...

"МВР е можело да глоби собственика на пътя - АПИ" - Що за цирк? Къде се е видяло гарван гарвану око да вади?

Много казват как другите автобуси минаха, а този не. Шофьора е виновен. Да, шофьора несъмнено е виновен но по-важното е че нямаше да има човешки жертви (може би) ако всичко беше изпълнено както трябва по пътната настилка и мантинелите. Най-вече мантинелите. То и затова се слагат мантинели. Като стане грешка (да не се случва никому) да не отлетите извън платното.

И после питаме кой е виновен - знаем откъде се вмирисва рибата! Затова и тримата министри -вън!

Б. Борисов продължава да е най-голямата заплаха за националната сигурност и териториална цялост на България. Последните събития потвърждават това. В историята на България не е имало по-престъпен премиер и по-бездарно правителство. Направихме нещо наистина невиждано в човешката история – позволихме на един бандит да затрие цяла държава. Македония: Борисов извърши историческо предателство към българската история, сключвайки някакъв договор със Скопие, чиято цел е да бъдат вкарани Македония и Албания в НАТО. Името Северна Македония /победа на гръцката позиция/ е предателство спрямо българската средновековна и съвременна история. В условията на дестабилизиране на Македония договорът между Атина и Скопие може да се превърне в тристранен гръцко-македонски-албански пакт. Белене: След като лично провали оферта за АЕЦ за 6,3 милиарда евро, сега Борисов се натиска да закопае там 10 милиарда. България беше вложила 1,5 милиарда евро, трябваше да даде още 4,5 милиарда и щеше вече да има готова АЕЦ. При това имаше осигурени 1,2 милиарда от KWE, т.е. чисто щяхме да дадем около 3 милиарда, които щяха да дойдат от кредит от Русия. Сега същият този субект иска да закопае в Белене 10 милиарда евро с някаква пазарна, т.е. частна, инвестиция. По този начин България ще бъде първата страна в Европа, построила частна АЕЦ с морално остаряло оборудване. Разбира се, това едва ли ще стане, защото ще доведе до изхвърлянето на България от МАГАТЕ, до война със съседните страни и до нарушение на Договора за неразпространение на ядрените оръжия. Апропо – какво стана с разследването на ЧЕЗ на Гинка и нейните пари? Същото ще стане и с пътищата с Трейси своге, с Арабаджиев , избиването на Козите, дивашкатата престъпност ,800000 администрация ,огромните кражби на ДДС, милиардните кредити, и властта на мафията.

а КОЙ подписа договорчето с трейс - роско президентчето! КОЙ откри офисът на трейс и резна ленатата? Ами има го в ленатат дот ком. Иначе, същият щял да търси отговорност на всички - да почне със себе си, с мома Лиляна Чантоляна, с президентчето на умните и красивите, което умно и красиво е чопнало некое милионче от трейс...

И каква точно поръчка са дали АПИ, след като няма ни маркировка, ни знаци, нищо

Стойност имат единствено следствените заключения,останалото е за правителство,медии, публика.

голямо източване на средства е паднало, направо сверско

Когато отиваш печелиш поръчка и накрая режеш лентичката с думите -ние от герб направихме това за вас редно е да си ходиш на мига

Всичко това в участъка на пътя собственност на община Своге

Какъв милчев, какъв институт.....? Кога тази бездарна и лакома шайка от милиционери ще се изчете от властта? "Институт" цял, а какво върши - чете некролозите? Всичко у нас е корумпирано и обрасло от калинки и султанки! БАСТА!

Да! И за това са виновни БСП,Корнелия,Станишев,Орешарски и Ханко Брат....

като се почне от най-високо , до най-ниско ниво трябва да се затворят , не уволнят/оставки всичките. Толкова некадърност и кражби имам чувството , че в историята на държавата не е имало.

Институтът по пътна безопасност е НПО. Те не са Институт, нито Експерти. Просто НПО. Аз може да си кръстя фирмата Академичен Вселенски Консилиум, но това не ме прави важен.

Taka се събират пари за избори. АПИ е хранилка на БСП.

резултат от фукните и кражбите на Лиляна Павлова

А комуниста най-голямата свиня

Хубава работа ама българска. Мърлящина и кражба на всички нива, те това е то БДС.

И понеже е хранилка на БСП беше на пряко подчинение на свинетка павлова и гробарските калинки нищо не смучат...Мноооооого сте зле това гербероидните зомбита ей....

А Трейс е на #КОЙ и е хранилка на ДПС.

"Убийте вестоносеца. Не може да е прав!"

няма никъв шанс, по тия нови пътища вече не минавам, трябва на GPS-а да ги маркират като смъртоностни

90% от НСН приема етапи от строителство на обекти само по документи, без да си мръднат гъзовете да отидат да проверят какво реално е направено. Обаче документите им са "бетон". За разлика от бетона и асфалта по обектите, дето сами се разпадат, него не можеш да го разбиеш лесно.

"България продължава да е най-опасното място за живеене в ЕС по отношение пътната безопасност",... И не само

Още по-голямо чудо невиждано е гарван да вади собственото си око.

... и на Брат Пит брат му.....

Гербавите, досетихте ли се че лятото мина и скоро ще лъсне другия обир на дебелина, стриопоррането.

Медарова, ти не се обаждай!

едно време като строяха Дунав мост край Видин всичките по веригата се хвалеха кой какво откраднал и продал после... а инспекторите от Италия постоянно рестартираха строежите на колоните щото като ги проверят и пробите показваха че няма нужнуто количество цимент вътре... а на нашите убавци им беше през оная работа, той си върти далаверите после всички ние плащаме под много форми.....

Снощи на Тракия на спускането след Вакарел имаше цял язовир на автомагистралата, реки течаха и в двете посоки. Слава богу не чух да има жертви. Това не са пътища а бобслей пътеки.

Гумите на буса са стари и затова не е имало сцепление на мокрия асфалт и не е успял само той да не може да спре,но защо никой не споменава това?

Цялостното "творчество "на правителствената фирма "Трейс "трябва да бъде внимателно и независимо проверено. Преди др.трагедии. Наскоро "Трейс " ремонтира без конкурс бул.В.Левски в София. Вчера заваля. И трасето се наводни изцяло. Или както заяви др.Фандъкова-"Изключително качествен ремонт ". Това е положението.

до пускането на пътя в експлоатация - всеки от органите е допуснал грешки. Къде са контрола и високият професионализъм . Къде са били специалистите на държавна софра . Къде е била малкото слънце - Дебелото Лили или пак Костов е виновен

Като гледам снимката от пътя и се чудя тази мантинела кой пази?! Нито пешеходците, нито МПС-тата са защитени така.