Коментари - "Трейс Груп": Критерий на тръжната процедура е да разполагаме с лаборатория | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако тръжната процедура избира една и съща фирма (на Пеевски) и за изпълнител и за контрол на изпълнението няма нужда от коментар!

И още една е "много често предпочитана" - на правешкия велможа и партньор на карти!

Да, вие трябва да разполагате с лаборатория,за да знаете какъв продукт произвеждате и влагате,но контрола е от независим Държавен подчертавам Държавен орган,за да знае Държавата ,че пътищата са направени качествено и са безопасни. Но понеже това вече не Държава ,а МАФИЯ ,значение имат само парите,колкото повече толкова по добре ,но не е хората. Писна ни вече,до кога ще продължава това ГРАБЕНЕ.Един "бизнесмен"някакъв там сополанко, дето от нищо не разбира има участие в 100фирми.и имоти все едно наследени от векове,а те само за няколко години.ГРАБЕЖ пладнешки грабеж е това.

Където няма държава се случват какви ли не работи. Да ви е честито саморегулирането на пазара и частната инициатива.

Абсолютно вярно!

Нямат желание да отговарят на въпроси!?Дано пред следователя променят поведението си.

Пазарът така се саморегулира-чрез проба и грешка.Понякога падат и жертви.

Така е! Само дето като дойдат избори никой не се сеща кой какъв, от къде и с кой! Това са последствията от нашата "демокрация"! Докато няма някой обесен на опашката на коня ще е така и по-зле ще става! Аман от тикви, калинки и всякакви свини!

Всъщност Трейс са абсолютно прави. Това си беше изискване на тръжните документации на АПИ в онези години. Правеше се, за да се отсвирят определениизпълнители. Та сега се пита в задачката, след като е посочена пътна лаборатория, която ще взима пробите, тя е одобрена от АПИ, като как друга ще прави същите?

Тези а други явно не проумяха че не е толкова важно на кого е лабораторията а дали си върши професионално независимо и качествено анализите, защото не всеки играе ''по гайдата на гайдаря'' ако има достойнство и държи на професионализма..

Може да са прави за лабораторията ама дали нейните ''анализи'' са реални във връзка с ''правотата'' на Трейс????? Колко години е говорено за този участък????? Колко ''специалисти'' са взели пари че ''приемат и пускат за безопасно действие'' много от пътищата дето се оказват че са на 50% такива

А защо забравяме за Лиляна Павлова,министър отличник в кабинет Борисов 2.пътищата бяха нейната гордост.каква е връзката и с тази фирма?

Слушаш ли се какво приказваш?? Собствена лаборатория и качествен и независим анализ? Смях ....... Дали ще позволи собственика да се изкара продукцията негодна? Къде е контрола от независими експерти от бранша и държавата?

Абе какво се правим, че се чудим и възмущаваме? Всичко в България се прави, за да се вземат едни пари. Вместо да се тюхкаме, че и другите го правят, да бяхме почнали от себе си - вие драги как си свършихте работата днес преди да пишете тук? А иначе сте прави - това вече не се търпи!! Ако ние си вършим работата според силите, защо да позволяваме на други да се гаврят с нас?

Дъежавните харчове само изкривяват пазара. Обществените поръчки обикновено не са на пазарен принцип. Има и много други условия. Социални, политически. В България обществените поръчки са много голям обем от бизнеса, което е сериозен проблем, защото якп изкривяват пазара.

Е да де. Трябвало да имат лаборатория за изпитване на асфалта. И какво е изпитвала? Установила, че асфалта е некачествен и го одобрила. Да ама е трябвало да каже, че асфалта трябва да се смени. Предполагам, че именно за това в тръжната процедура е имало такова изискване. ЗА САМОКОНТРОЛ. Ама самоконтрол няма. Има само едно усвояване на едни пари и 50% кражба.

Всяка фирма независимо какво произвежда си има собствена лаборатория за да си контролира качеството на своята продукция. Агенция "Пътна инфраструктура" има Институт по пътища и мостове разполагащ със собствтена лаборатория. Услугите които предоставя лабораторията са в рамките на държавата и са предназначени основно за проектиране и изграждане на националната пътна инфраструктура. Изготвяните експертизи, становища и услугите, извършвани по изпитване и контрол, са предназначени основно за дейността на Министерство на регионалното развитие и благоустройство, структурата на Агенция „Пътна инфраструктура” и външни клиенти - фирми, извършващи пътностроителна дейност в национален мащаб.

Агенция "Пътна инфраструктура" има Институт по пътища и мостове разполагащ със собствена лаборатория. Услугите които предоставя лабораторията са в рамките на държавата и са предназначени основно за проектиране и изграждане на националната пътна инфраструктура.

Бездарниците просто не са наясно с нова каква е идеята в строителното законодателство. Инженеринг е другата форма на изкривяване. Закони има, но ако се очаква строител да се обади, че не е редно от него да се очаква да осигури проектанти, надзор, контрол и проверка на сертификати е безумие. По принцип повечето обществени поръчки нарушават идеологията за необвързаност между отделните участници в строителството. Каквато необвързаност има в ЗАКОНИТЕ.

Нали са взели обекта без търг. За какво тържно изискване иде реч?

Да, може и това да е процедурата, Защото условията се пишат за да отговарят определени кандидати.

Всяко нещо което се управлява от много структури всьщност не се управлява от никого. По тази причина умряха хора. На практика никой не е отговорен за нищо. Министри на Кабинета Борисов 3 си продадоха оставите и край с отговорността. Ами дьржавните инстотуции