Коментари - Трамвайно трасе ще свързва площадите "Св. Неделя" и "Възраждане" | dnes.dir.bg
назад

Трамвайно трасе ще свързва площадите "Св. Неделя" и "Възраждане"

400-метровото трасе значително ще подобри движението, ще даде удобна възможност за прекачване на метростанция "Сердика" и ще бъде дубльор на ул. "Алабин", която днес е излючително натоварена

Обратно в новината
| Редактор : Аделина Томова

Коментари - Трамвайно трасе ще свързва площадите "Св. Неделя" и "Възраждане" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

всичко ново е добре забравено старо... това трасе съществуваше преди 40 години!

Някаква поредна глупост. Дубльор щяло да бъде. Алабин бил натоварен.

Идиоти, трамвай за 400 метра в баш центъра на София, по света изхвърлят трамвайте и ги заменят с електрически автобуси, за които няма релси, контактна мрежа и шум.

"400-метровото трасе значително ще подобри движението на трамваите" И как по-точно ще го подобри? Като не чакат на един светофар?

А какво ще се случи с автомобилния трафик? Или вече да караш кола в София е лукс? Да затворят изцяло центъра за автомобили, та да видим богопомазаните как ще пътуват с някакви ретроградни трамове!

Яка тъпотия, трамвайте по Алабин в момента са с 15 до 20 пенсионера. Какво точно "новото трасе" ще помогне, или по-скоро "наша" фирма да вземе няколко милиона?!?

Кой ще ни спаси от “Спаси София”. Само трамвай липсва там да запуши и кръстовището с Хр. Ботев, защото е много проходимо.

И се оказа ненужно.

Прекрасна инициатива на Борис Бонев!

да.прав си! колкото новото ще е нужно... но е нужно да се "усвоят" нЕколко десетки милиона лева... и София ще бъде "спасена".

Без да съм гадател предвиждам още повече задръствания по бул. Ал. Стамболийски

А пък аз без да съм гадател предвиждам, че ще се усвоят едни парички от които ще има хубави комисионнички.

пусна трамвай до сп. Вишнева от Княжево, за да вози Бонка, Андрея, Гергина и другите до обекта Духовна семинария и близката Алея Яворов, не знам какво точно ще дири в Света Неделя, освен ако не иска и да събори по негова идея. Навремето Политбюро е щяло да я бутне заради гледката към Витоша, но сега тия нехранимайковци, дето нямат един работен ден в живота си, са способни и това да сторят.

Кажете моля, как тази инициатива е хубава? Къде в Европейска столица (Виена, Берлин, Мадрид, Атина, Рим, Париж или Лондон) се дублират трасета на метрото с трасета на трамваи? В големите столици трамваите и автобусите са само допълващ транспорт към лъчовте на метрото, но не и негов дублаж! Идеята на този дублаж каква е? Да се купят повече трамваи? Да се задръсти повече и без това задръстения ни град? Да се фалира метрото, което в момента е най-бързия транспорт в София? Или просто да се увоят едни допълнителни комисионни?

ще правят това трамвайно трасе??? "Стамболийски" е достатъчно натоварен, а сега и да го стесняват допълнително само за някакви си метри.

Май няма да го стесняават, а иска да го направят само за трамваи, велосипеди и пешеходци. Въпрос (риторичен) за милион долара - колко хора в София към момента ползват градски и "алтернативен" транспорт и колко полват автомобили?

Какво дублиране на метрото.?? И на какво разстояние са спирките на метрото и на какво на трамваите. Тия примери където на изуст сте ги дали, не защитавам тезата ви. Във Виена част от трамваите покриват метролиниите. Относно задръстванията, ами време е вече бай ганьо да се научи, как се слиза от автомобила. Аз съм шофьор, но спрях да използвам колата в града и знаете ли колко по-добре е. Време е данъците на колите да се повишат, до нива, каквито са и в Западна Европа спрямо БВП ни. Не може 30 годишни коли да са с данък 300 лв.

Да помислят за отсечката от петте кьошета до НДК, в която има единична линия и трамваите се изчакват, а шумът и трясъците са оглушителни. Тротоарът е тесен и с детска количка изобщо не се минава. Как ли се чувстват хората, които живеят там?!

Всяка инициатива, която цели да свали хората от колите и да ги качи на градския транспорт, е добра. За тая точно не съм сигурен, че ще свърши работа, но по-добре по Стамболийски да върви трамвай и велосипеди, отколкото автомобили. Новософиянците трудно слизат от колите, щото са свикнали да ходят по къра с тях, но ще им се наложи.