Таяни не спря протестите в Страсбург и София
Най-многобройни пред ЕП са превозвачите от България и Румъния
Обратно в новинатаКоментари - Таяни не спря протестите в Страсбург и София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Най-многобройни пред ЕП са превозвачите от България и Румъния
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
66 (нерегистриран)
Сбогом на транспортната мафия в България. Със или без пакетът Макрон, прехвърлянето в Европа на бг.транспортни работници започна. Краят наближава за стотиците мошенници, укриващи данъци към държавата.
2 (нерегистриран)
педалчето с Бугати то не го виждам
брендо (нерегистриран)
ДС собствениците на фирми превозват наркотици- тотален контрол на всеки камион на всички граници
Гаргамел
Всички фирми на мин осигуряват ТАРИКАТИ
Ха,ха (нерегистриран)
Отлагането бе хитър ход. Парите за полет на "протестиращите" изхарчени, пакета няма да се разглежда. Хитрата сврака с двата крака. На 1 април пак самолетни билети за "протестъри".
в (нерегистриран)
Първият в България суперавтомобил "Бугати Широн" на стойност зашеметяващите 5 милиона лева бе доставено от производителя на собственика – транспортния бос Ваньо Алексиев. Шефът на най-голямата у нас фирма за всякакъв вид превоз "Биомет" Най-скъпата кола в света бе поръчана от Ваньо Алексиев в края на 2016 г. на изложение в Женева, където бе представена. Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди. От модела "Бугати Широн" до този момент са произведени 396 от общо 500 бройки, а производствената цена на колата е фиксирана на 2,4 милиона евро. Транспортирането отнема още около 15 000 евро. С данъците, таксите и застраховките, които другаря Ваньо е платил за единственото "Бугати Широн" в България, цената на автомобила надхвърля 5 милиона лева. Алексиев е основател и собственик на транспортната фирма "Биомет" Фирмата му разполага с над 500 тира и има офиси и складове в Испания, Англия и Франция. Алексиев притежава апартамент от 500 квадрата в центъра на Париж, лятна вила в Монте Карло, жилище в Лондон и къща в Барселона. В България баровецът живее в просторна къща в квартал "Бояна". Това са пенсиите на милиони соц.труженици с по 40 г.стаж в България.Иронично казано докато те са строили НРБ-то и пенсионите им осигуровки бяха опапкани от партията майка... През 1990г.чичо Андрю Луканович раздал куфарчетата и нашето момче открило фирма.Започнало да обслужва нишите оставени от соц.транспорта и станало честен милионер. След уточнението за тате от ДС и "Тексим" става ясно защо няма нужда от машинации. Благословията на ДС е достатъчна за регистрираните през 1990-та и 1991-ва бизнеси.
6 (нерегистриран)
Прегръдките,дупенето ,целувките не важат пред ония там със работеща Съдебна система.Като нас ли да станат?Никога.Още повече боко е прочетена книга ,а тя е от 2листа.Престъпниците ще налагат правила ,това само в мафиотска България е позволено.
Митко (нерегистриран)
Нищо не казваш. Остава и собствениците на едрия бизнес да не могат да си позволят едно Бугати за 5 милиона ... Това даже и в Русия няма как да се случи. Винаги съм казвал ако имаш 1000 работника на които можеш да има даваш 1000 лева, ако на всеки работник даваш по 900 лв, то на месец прибираш 100 000 чиста печалба. Това е, ако им даваш със 100 лв по-малко. Това на година е 1 милион и 200 хиляди ... Зашо човека да не си купи Бугати? Да не дразни бедните ли? Ами направете си транспортна фирма и вие ... Ама на вас не ви е дал Андрей Луканов куфарче? Еми ходете у Франция/САЩ, където можеш да почнеш от нулата ... Накрая какво стигаме едни могат, други плюят. Ако ще набеждавате някой за плюене, поне давайте някакви свестни аргументи - еклплоатация на труд, ниско заплащане и т.н.
777 (нерегистриран)
Едно безплодно и излишно мероприятие! Освен това, се говори само за работодателите и за техните интереси. Няма мнения на работниците, няма анкета сред шофьорите , за да се чуят и техните виждания по въпроса.. Няма, защото шофьорите имат по-различно мнение за промените , от собствениците на транспортните фирми. И огласяването на това тяхно "мнение", съвсем не е в интерес на чорбаджиите!
09 (нерегистриран)
искат да вземат българските и другите шофьори,за техните фирми,това е,да им работят без пари,на ниски осигуровки,и това е цялата дандания,за работниците няма файда.да ви е ясно,пак ще се работи до умирачка.
66 (нерегистриран)
Prinerite sa mnogo ,kato pochnem s pensii ot 250lv. , darjavni bolnici prilichashti na kochini i t.n.
Ако (нерегистриран)
още не сте разбрали нека ви е ясно, че жабарят на практика направи така щото идната сряда пакета Макрон да бъде гласуван безпроблемно естествено в наш ущърб. Всичко което дрънка Джамбаза, транспортният министър и сие компания е Пунта Мара за балъците! За пореден път ни изклатиха по всички правила на ЕС
БТВ (нерегистриран)
Къде е БАРЕКОВ >?, Къде беше на гласуването? Къде е Бареков
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Задържаха един от най-богатите хора в руските структури в сферата на сигурността
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
"Тренд": Над 9% разлика в подкрепата за ГЕРБ и ПП-ДБ след скандала с митниците, трети - ДПС