Коментари - Светещите пътни знаци пред тунелите на "Хемус" са опасни, дават ги на прокурор | dnes.dir.bg
назад

Светещите пътни знаци пред тунелите на "Хемус" са опасни, дават ги на прокурор

АПИ платила 5000 лв. за български, които "можем да си сглобим в час по трудово", и 30 000 лв. за гръцки, които нямат дневен и нощен режим - за 30 000 лв. Сега за трети път ще ги подменя

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Светещите пътни знаци пред тунелите на "Хемус" са опасни, дават ги на прокурор | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Толкоз ли не можахте една снимчица да сложите, че да ги видим тези знаци!

тая дебела свиня се меси навсякъде

Дира да обясни какво е това в правния свят ,,,, дават ги на прокурор,,,

Аз пък си мислех, че след Боко вече няма да се краде.

Тези самозванци, много ми е интересно кой точно ги финансира?Вероятно някой сороски фонд.Интересно ми е също така, какво точно са учили , та са станали -експерти по пътна безопастност? В кое точно учебно заведенив Бг се преподава подобна дисциплина?!

Журналята са кавали и мисирки Тва е

Много просто е: Дават светещите знаци на прокурор! А Лилето бие Стоян Гогов по ръсене на простотии.

на АМ Струма, има едни светещи информационни табели. Вечер светят прекалено ярко и определено заслепяват.

Ми дават му ги и той си прибира в мазето.. какво толкова за обяснение..

За какво са му светещи знаци на прокурора, че му ги давате?

Пп нали се борехте срещу корупцията,а вижте първите резултати

За чий хуй му са на прокурора тея светещи знаци? Ще си ги слага в спалнята вместо нощни лампи ли? И що на прокурор ще ги дават? Да направят търг и да ги дадат на тоя който даде най-голям рушвет!

а за масовите ограничения с повече от 20 километра , примерно караш си с 90 и изведнъж 60 и избираш, да те ударат или милиционера да те снима. Допустимо е по наредба, но по изключение, примерно разклон и 20-30 метра след него завой с ограничение 60км/ч., защото кръстовището отменя предните ограничения и навлизаш в завоя. Недопустимо е три знака на един кол, примерно -опасен завой, забранено изпреварването и ограничение 60 , но милицонерите санкционират, въпреки нормите и изследванията, че не можеш да възприемеш три знака едновременно, или колчета по 1.50 височина за да се скрият знаците от предния автомобил, ама милицията пак санкционира. Извод-милицията не се бори с пътния травматизъм , а се бори с нормата на началството , брой актове и фишове, иначе ако няма бройка значи е спал и има случаи ги връщат да си доработват

Експертът Диана Василева Русинова-Мехмедали е завършила "Социална педагогика" в СУ, така че ... сещаш се. Искаш ли да си експерт - просто се самопровъзгласяваш за такъв. А ако си направиш една НПО, никой вече нищо не може да ти каже.

Айдеее па затваряме тунелите.... Абе с цената на един знак изсипете камънак и бетон пред входовете и да ги запечатаме за винаги... Има тунел има проблем, нема тунел, нема проблем.

Бойко нали всеки ден правеше инспекции? Как не го е видял???

Онзи ден миннавах и двете посоки - нищо им няма на знаците. Но 5000 лева са много. Каква е целта на тази Кака-всезнайка? Да си прави самореклама? Да се харчат още повече пари за глупости.? Отвличат вниманието: Тунелите няма да са и по 1 км. А ще ги ремонтират почти година. По колко часа на ден ще работят. Като в тунела на Люлин - докараха техника - два скапани трактора и те висяха там за да им правят машиносмени. И там ремонтът беше почти година. Добре , че нямаме тунели по 20 км като в Швейцария на по 3000 метра височина - тогава ремонти щяха да бъдат по половин век!!! И след това ремонт на ремота - още половин век! Нищо сложно! Това е новата схема за грабене на пари

Преди години видях по темна доба да носят светещи знаци с една каруца Сигур са били прукурори

Между другото - същата "експертка" се "пребори" и с мигащото зелено на светофарите ... аз ще си спестя коментарите, защото ще ми блокират IP-то.

1изпити до дупка 2таратор боб компот 3мокри дърва да не мой да си запалиш печката 4три мушморока през една година малкото на 1 година Да видя тогази как светещи пътни знаци на прукорори ши даваш

"Диана Русинова обясни, че българските знаци са поставени през ноември, а след това през март са сменени с гръцки, които и до момента стоят там. За гръцките все пак има някаква документация, колко е достоверна предстои прокуратурата да провери, но за българските няма никаква документация, отбеляза тя. По думите ѝ, българските "можем да си сглобим в час по трудово". Гръцките знаци нямат дневен и нощен режим, те светят с еднакъв интензитет през цялото време, каза още тя." Бойко го нема 3 години вече и мишоците играят руски казачок на песента"ден година храни"

Не може! Ще заслепят читателите!

През съзнателния си живот нямам спомен тези тунели по Хемус да са били отворени всички едновременно. Винаги има някой в ремонт. Колко пъти вече ги ремонтират?!? Тези предишните ремонти нямат ли гаранция?!?

Има няма три години Бойко не е на инспекция.По скоро Киро кокошкара е на власт

На нивото на очите на шофьорите не са ли опасни. Кой ги измисли!

Требе да са вари рикия

Временните знаци за ремонти. Стоят с години след ремонта и усложняват движението.

Дали трябва да спазваме знаци които не са сертифицирани.?

Тодор Живков е виновен ,направили тунелите с по три платна в посока /новите са с по две платна/ сега само боядисването им отнема по половин година.

тия многото знаци, като му ги дадат?

аз искам 1000 милиметра по-рано да ми почне филмът.

Ленти, Седларов...не платна....

А всички kaputy, които карат на дълги, какво да ги правим?

Те лампите на входа на тунела, ти вадят очите нощно време. Вътре стават по-слаби, и на изхода пак свети с пълна сила, и веднага излизаш в тъмното напълно сляп!

„Аз не твърдя, че народът е живял в изобилие – такова беше времето. Ние сме идеализирали Съветския съюз. Той за нас беше образец. И трябва да бъда сега подлец, за да кажа, че още тогава съм бил наясно какво е било положението в Съветския съюз. Ние постепенно виждахме и започнахме постепенно да чувстваме, че съветските хора живеят по-лошо от българските граждани. Очевидно е, че ЦК на БКП и генералният му секретар са били под влиянието и в плен на илюзията, че победата на социализма в Европа е гарантирана. И накрая, понеже говоря откровено, искам да подчертая, че тази политика за тогавашните условия беше правилна, но започна да ражда своите парадокси и противоположности. Бавно, но сигурно бяхме осъдени на технологично и информационно изоставане, тъй като нашият пазар беше главно социалистически. От 1985 г. моделът на развитие, който бяхме избрали, започна да се руши. Ясно беше, че той крие в себе си предпоставките за своето ликвидиране.”

са от 30 000 лв. Онези от 5 хиляди са ги сменили пролетта.

„Другари, картината в икономиката е потресаваща. Ние всяка година казваме, че имаме прираст 5,6 – 6% и т.н. А знаете ли каква е картината? Ако вземем за база 1983 г., ние не само че нямаме никакви проценти прираст на националния доход, ако изключим тези чужди кредити, които получаваме от Запада, т.е. нашите задължения, които се увеличават, ако ги махнем тях, ние имаме непрекъснато намаляване”.

знаци !

с какви инфантилщини се занимава прокурватурата! Къде са милионите и милиардите, още ли спят в папките на Гешев? Гнаст долна!

А бе ена табела. "Опасно за живота." Ще свърши работа. Като се блъсне. Да е внимавал. Кьор мусун табелата.

Няма ли кой да уволни т.нар. "редакторка" Лилия Чалева заради неграмотността й? Щели да дават на прокурор светещите пътни знаци!?! .

знаците опасни , а простаците по пътищата и заемащи отговорни постове в държавата не!

То самото осветление в тунелите е неадекватно! Нощем влизаш от тъмната магистрала в ярко осветения тунел и това те заслепява. След това изведнъж излизаш в пълен мрак, което също е изключително опасно. Едно парче от гума на камион да има, и си мъртъв! Осветленията вътре в тунелите трябва да се оправят по най-бърз начин! Вижте как са направени такива осветления в държавите, в които има ДЕСЕТКИ тунели като Австрия, Швейцария, Италия, Франция, Германия. Какво има да откриват топлата вода?!

Горките знаци, дано поне им осигурят адвокати и да минат с по една условна. Тъпи, дирници, четете ли поне това, което сами пишете.

Първо 5000, после 30 000 ... май госпожа-учителката с транспортно-обезопасителни амбиции няма да миряса, докато правилните хора не вземат поръчката. След премахването на мигащото зелено, това е поредната ѝ простотия, в която си играе с безопасността на хората. Между другото - пренастройването на един светофар започва от 3000 лева. Ха познайте колко пари отидоха, за да се махне мигащото зелено и къде отидоха тези пари.

Да се промени мястото на гърбицата ; полегналия полицаи; на около 15мет. пред пешеходната пътека. Пешеходната пътека може да е равна не с гърбица. Целта е автомобила неспазваш скорост или разсеял се шофьор да бъде предопреден за пешеходната пътека, а не повдигнатата пешеходна пътека защото е късно за реакция

Европейски център за транспортни политики" Диана Русинова НА съд НПО да НЕ МОЖЕ ДА ВЗИМА ПАРИ ОТ ПРОГРАМИ с дейности където копира държавни институциииииии

Със осветление по 300-500 метра преди и след тунела. Така нищо не те заслепява.