Строят 134 км от „Хемус“ без обществена поръчка

Участъкът от Боаза до Велико Търново ще струва 1,125 млрд. лв. без ДДС

Обратно в новината

Коментари - Строят 134 км от „Хемус“ без обществена поръчка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Държавно предприятие ще строи... Не ми се мисли какво ще е качеството и какви кражби ще има за тези пари...

Пак ще има ГУШ,ГУШ ЗА БОКО МУТРАТА,да са живи и здрави гърбовете на българето.......

Ако е частна фирма по-малко ще крадат мисля.

Шилo

Е, па то, досега, като беше с поръчки та - голям праз. Пак скъпо и некачествено. Е, сега ще е още по-скъпо и още по-некачествено. Стабилност има. Да живей!

В Южна България имаме магистрала до Калотина с границата към Сърбия , магистрала Тракия с отклонения и магистрални връзки към Гърция и Турция ! По същото време в Северна България НЯМА НИТО ЕДНА магистрала с НИТО една връзка към Румъния ! Срам ме е че съм Българин от Северна България !!! Желая да съм чужденец.

Грабваш дисагите и бегом към Румъния и да се не връщаш!

А северна България кучета я яли! Освен, Румъния да вземе да ни оправи пътната инфраструктура там, или?

Браво! Щом има държавни фирми - те да строят!

Гуш в държавното трудно се прави, пъпеш неузрял!

нищо не разбрах...възложители, изпълнители, юридически лица, контрол - пълна мешавица. Единственото, което ми стана ЯСНО е - че МОЖЕЛО И БЕЗ обществена ПОРЪЧКА..., и също, че Законът го позволявал. Ебаси, толко ли съм тъпа! А вие сте още по-тъпи - открихте Америка - държавно предприятие щяло да строи! Ново ДЕСЕТ 10000000000000000000000000000000000000000000000

Аз пазарувам в магазин и тал пише , примерно - 1,25 лева или 1,150 милиона лева . Нещо може да се бъркам ама - Колко Лева струва Проекта - 1,125 млн.лв.без ДДС или 1,125 млрд,лв.без ДДС ?

Браво на Борисов - вижте как може да се строй без да се краде - за 1 милион лева ще са направи път от 130 километра .

Да ама Баце ги строи и ще ги построи. Па комунягите кръв серат че не могат да доят робите за жълти стотинки да им работят. Щото с магистралата ще дойде и големият бизнес във вилаетите на комунягите. Браво на Баце.

БОКУ ПРОЕКТАНТ!

Ми те така и така все същите щяха да я правят.

Ще строй държавата дръжки. Ще наеме обичайните заподозрени като подизпълнители. Избягват по този начин обществена поръчка и евентуално обжалване

Давай Бойко,няма време за губене, поне най после Хемус да се изгради.това е полезно за България и няма нарушение на закона. действай,няма време

ДАНС спи сладко, сладко

Няма лошо да строи държавата , ама контрола да е от някои независими и доказали се фирми от цивилизованите държави !

Сефте ... Това си е гербераска практика. И как се изпариха 2 милиарда излишък за 1 месец, забелязахте ли? Бог да пази България от герберската напаст и хрантутниците й!

Явно скандала с ГеПи Груп е доста сериозен , щом се дава поръчката на държавната "Автомагистрали "!

Магистрала Хемус не е ли в северна България?

2 милиарда за изтребители без дебат, месец по-късно 1,3 милиарда за обществен проект без обществена поръчка.

много постно представена новина :) Явно не е случайно де, но както и да е, от АПИ са чакали становището на АОП, което реално няма никаква тежест, защото сме ставали неведнъж свидетели как Сметната палата, АДФИ, КЗК, ВАС, а да не говорим за ОСЕС и одитиращите по различните ОП имам диаметрално противоположна правна гледна точка. АОП е казал "да", но правното основание за "бягството" от ЗОП е да са изпълнени кумулативно няколко предпоставки. Формално погледнато това е така, но идеята е, дъщерното/контролираното дружество със свой ресурс да изпълни поръчката, а по медиите се споменават някакви рамкови споразумения с публично известни строителни компании, на които щяло да бъде възложено изпълнението. Не знам, има си контролни органи, нека те да преценят.

Милиард бе слабоумний...1,125 млн. лв. колко е бе тъпако?

Нова година ново Бойково крадене.Да ви е честито руски роби.

това ако е магистрала, значи аз съм трамвай...

Искам да съм негър в щата Алабама

Преди 15 години наистина си мислех, че нещата ще се оправят. С отвращение с всеки изминал ден се убеждавам, че затъваме все повече и повече. То бива наглост, то бива арогантност, то бива безкрупулност, ама тези вече достигат съвсем ново ниво.

Точно това е правилното решение. Така ще има пряк контрол от държавата. Трябва да има обаче гаранция - поне 7 години, така държавата ще трябва да построи нещо качествено.

така е при комунизма - държавни предприятия и частни такивя близки до шефовете в държавното, останалите - честито роби!!

Тиквите съвсем през просото го подкараха...

Радвайте се, че не знаете защо се бърза със строителството на пътища в България.

"Автомагистрали" ЕАД няма ресурс да построи дори квартална улица в някое село...

ще продаваме кочината на говедарите ли?

вместо да пиша моето мнение, което е същото, ти си го написал преди мен. Браво. Точни при строителство от държавата ще се постигне най-високо качество без да се мисли, как да се спести от материала. Много хора сега не го разбират, но после ще им стане ясно. А за контрола е също правилно да е от независима фирма строителен надзор.

Хайде стига вече, всяка втора дума е комунизъм. Ето затова западът ви позволи да ви управляват пребоядисаните, за да може непрекъснато да се промиват мозъците на хората, че всичко що е лошо то е комунистическо. Пропагандата на запада е толкова пошла, че всеки нормален човек се отвращава.

Бойко няма време...

Щом Румен Радев, това не го спомена в новогодишното си изложение - значи всичко си е по буквата на закона !!!

КИИЛИ-И-Я-А!!!...

Защо частни фирми? Ама защо държавни?!

Колкото магистрали е направил Борисов за 3 години, комунягите в русия и България не могат да направят за 40000 години. Мачкай руските подмазвачи!!!

Спомни си изказването на един прост, но на висок пост политик- западен политик.

Страдание от към Позитано ли долавям? А как можеше тия парета да се влеят в джобовете на пАртията без да се прави каквото и да било....

Шило

Колко?

Шило

Въпросът не е дали са държавни или частни. Въпросът е до конкуренцията. Това е исмисълът на обществените поръчки. Частната и държавната собственост са поставенши на равна нога.

Борката и Цвъкито надстрояват още от първият ден на 2019. Интересно сега цените на какво ще хвръкнат нагоре?

Е, не се притеснявай, де! Ще наеме за подизпълнител или ГБС или Водстрой 98 и готово. Държавна фирма ще строи, парите ще отиват където трябва.

Аз помня пътя за Своге, оня дето глътна 15 човека- та прав си- Бойко прави......

Обикновено когато се строи без ОП от държавата се оказва, че парите не достигат и започва едно допълнително финансиране. Чий ще бъде надзора и кой ще поеме гаранция за построеното?