Коментари - Строителството на нови 6 км от столичното метро започва в началото на 2023 г. | dnes.dir.bg
назад

Строителството на нови 6 км от столичното метро започва в началото на 2023 г.

Разширението от "Военна академия" през "Слатина" и зала "Арена Армеец" до бул. "Цариградско шосе" беше одобрено от МС, заяви кметът на София Йорданка Фандъкова

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Строителството на нови 6 км от столичното метро започва в началото на 2023 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6

Коментари

абе Фандъкова до кога ,а обещаните пробиви към Илиенци и Нови Искър на кукуво лято.Никога повече няма да гласувам за тебе

Тази каквито поразии направи в столицата , 50 години няма кой да оправя след нея! ...с любезното съдействие на ГЕРБ разбира се. Да си ги харчите парите тук дано , докато дишате гадния въздух и тънете в боклук и задръствания! Ненаяли се паразити!

Е квото и да джафкате - метрото си е топ. Най-удобно и бързо без задръствания и блокирания от палаткаджии от ДБ. Освен когато отровното трио не пипа ръчките на метрото де …

''Плановете ни строителството на тези 6 км да започне в началото на 2023 г.'' Кой ги пише тея постове не е ясно, но със сигурност е полу-грамотен.

Т.е. да се очаква зверско застрояване на всяко останало местенце около тази нова линия, то и колко е останало да се застроява, всичко вече е достатъчно освинено от строителната сган....

Ех, да беше ти на власт... Нямаше да има метро, задръствания също нямаше да има. София пак щеше да е 20 000 жители.

А кметове, общинари, политици и т.н. ще ползват ли метрото или изобщо градския транспорт ?

Защо Фандъкова ви е ново метро след като и съществуващото не можете да си плащате? И защо пак държавата ще и го плаща и този участък?

е КАК ЗАЩО , БЕ, ЧОВЕК? зА ДА ОТКРАДНАТ ПОРЕДНИТЕ ОБЩИНАРИ ЕДНИ НЕ МАЛКО ПАРИ ЧРЕЗ ЛЮБИМИТЕ ФИРМИ, СТРОИТЕЛИ НА МЕТРО, ДОСТАВЧИЦИ, ПОСТАВЧИЦИ, ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА ВЛАКОВЕ. тАЯ НЕ Е КАКТО СИ Я МИСЛИШ. еДИН ДЕН , КАТО Я ЗАСЪДЯТ, фАНДЪКОВА ТРЯБВА ДА ВЕКУВА В ЗАТВОРА.

Да се пукат селяндурите руцофили и соросоиди, София продължава да се развива. На който тъп селяндур му е застроено да си ходи на село при кокошките.

Всички пътища в проектите водят на едно място, линиите са успоредни, само едни хора живеят в София и за тях тая идиотка съсипва града. Каквото натвори с безобразния пплан за метрото вече никога не може да се поправи, мрусна гад.

Метрото е идеална работа. А участъка е МНОГО нужен на Слатина. Този квартал е доста изолиран откъм транспорт като цяло и това ще разтовари доста трафика.

Добре че е метрото, че Фандъчката да излезе от хралупата си на Московска и да има с какво да се похвали. Че иначе ще и забравим физиономията. Нищо, 2023-та идва. Само не знам още как след Гаф Игнатиев и всички останали гафове я избраха още веднъж през 2019.

Ти май си от най-смотано българско село. Тука кореняци-софиянци непрекъснато недоволстват, че заради вас- селяците , градът е презастроен , мръсен , без въздух. А ти, най-големия селяндур, пращаш другите на село. Опомни се , бе , глупак

Нали пусна участъка до Левски-Г. Сега може да се заеме с нов проект. Само ако може да отговори нормално ли е трасе от 1300 м. да се строи за три години.

И пак ще я изберат, защото все пак софиянците сме повече от довлеклите се в града ни селяндурски простаци.

Хахаха, кои са "кореняци" тези където мьекат или онези потомци на шумкарите заграбили имотите на софиянци след 1944 г. Това, селянче тъпо, е икономическото и културно сърце на България. Това е столица, не някое село или забутано градче. Естествено, че ще има много хора, много сгради, много коли и т.н. Трябва да има поне 100-тина небостъргача, над 200 м., че изоставаме от цивилизования свят.

Оооо "нормално" е, как... като при входа на "Овча Купел" в началото на Булевард "Линкълн". 2 години ли колко го бавиха, при положение че там нямаше никакви проблеми - отваряш, копаш, строиш и затваряш, никакви отчуждителни процедури, нищо. Но както съм казвал отдавна - София се строи с мисъл за автомобили

Г-н Архимандрит, Гаф Игнатиев бяха нафотошопените ви плочки пред Св. Св. Седмочисленици, които бяхте изпедепцали да изглеждат като мраморна настилка в поликлиника или в кенеф. Накрая цветът се оказа съвсем друг. Сума народ излъгахте още преди да сте помирисали власт, затова няма кой да ви избере.

По-интересно е, защо няма европейско финансиране, като се води "зелено", такъв тип строене. Отговор много крадем.

Дали децата ни ще доживеят да го видят завършено това метро ? не знам..

По света такова нещо като завършено метро рядко се среща. Дори най-големите подземни транспортни системи постоянно търпят развитие. Може би е възможно в някой завършен град, който е вече построен и в следващите 200 години нищо няма да се променя.

Вместо да строи велоалеи ми строи метро !!! Гербаджийска работа.

Софиянци много обичат да плюят Данчето да плюят ГЕРБ, но само по тяхно време се строи и облагородява София. Нали избрахме новите и прогресивните и се видя какво и колко построиха. Даже успяха да забавят строежа на новият лъч на метрото. Не е лошо българинът да пооправи паметта си, хубаво да си припомни на какво МЯЗАШЕ България в 90те и 2000-2010... Защото дори само 1 година безвремие после се наваксва 5-10 години

Недей рИва, специално района на Овча Купел от селото, което беше преди 20 години, с гъбите по поляните - най-накрая при Фандъкова се превърна в квартал!

Ще ти отговори онзи, който отговори как се строи трамвайна линия на пл. Македония в 21 век за 3 години !

Хаха-хаха, тука разни назадничави реват като оплаквачки... Къде се е чуло и видяло, голям европейски град без метро?! Още бай Тошо трябваше да го построи с безплатния труд на войниците и трудоваците, но от правешки селянин развит европейски град не чакай... Какво направиха за любимата ви София преди Фандъкова и ГЕРБ?!? - 3 дузини показни убийства... Не помните ли неисветените подлези по центъра, тъмните улички, където да те оберат... Най-добре да се върне каквото беше 1998, щом толкова не сте доволни

Цървул, мини по подлезите на бул. България и виж фали ще ти аресат

Винаги може повече, уйо, зависи има ли кой да направи. Аз не виждам на тоя етап друг да е направил нещо съзидателно

Тука някой беше попитал защо няма европейско финансиране. Ами няма защото го извадиха от Плана за възстановяване и развитие. Защо ли? Ами ББ се хвалеше д метрото и ПО , и министър Пеканов му правят напук. Ето това сме ние, това ни е нивото.Обшестврния интерес е на последно място. За най-голямо съжаление.

ПО, разбирай ПП

Хубаво е, че разширяват метрото, но защо нищо не правят за увеличаване на скоростта по сегашните линии и увеличаване на броя на влаковете? Вярно е, че градът е малък (ако в Лондон се движат толкова бавно ще ти отнеме 4 часа да стинеш до другия край на града), но скоростта е много ниска, на места даже безумно за метро. Освен това от много години вече стои проблемът, че влаковете са твърде нарядко, особено в пиковите часове. Не знам как очакват с милиони да се увеличат пътниците, при положение че влаковете са пълни и сега. Ще слагат отгоре да се возят като в Индия сигурно. А, и за спорещите, метрото го пусна Софиянски, а не Фъндъкова, като тунелите до Младост бяха на 80% строени преди 90-та

Смешник, като не разбираш защо се пънеш да ръсиш бисери? Като ти е бавно и много бързаш, ами не го ползвай. Но да знаеш, че по-бърз транспорт в София от метрото няма! Какви 80% от тунелите са били направени преди 90-та година, бе, льольо? Това са градски легенди. Лично съм обхождал участъците, които след това се използваха като част от метрото и това бяха следните: - запустялз занемарен и недовършен тунел от Капитолия до преди Интерпред, т.е. няма ин1 станция разстояние; - 2 полуизградени станции на груб строеж, изцяло наводнени, да кажем около 50%, които се доизградиха и в момента са съответно метростанции НДК ll и Европейски съюз, като тук също имаше тунели между двете. ТОВА Е ВСИЧКО, КОЕТО ВЕЛИКИЯ КОМУНИЗЪМ Е БИЛ ИЗГРАДИЛ КАТО МЕТРО, ОСТАНАЛОТО СА МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ.

Евала, един смислен коментар да прочета. Много хубаво е, че се задават въпроси от подобен характер. Метрото трябва да е по-бързо, особено онези линии, които водят до жп гари, летища и други ключови инфраструктурни обекти. ПС: Има шанс в тая държава. Браво колега.

Ще има ли спирка в жилищен комплекс "Христо Смирненски"?

Извинявай, но "Слатина" не е квартал, а район. Може би имаш предвид жилищният комплекс "Христо Смирненски"?

Кореняци са тези, дошли в София преди 9.9.1944, тоест преди болшевишката революция, преди комунистичската революция, когато обществото е било друго.

до кога ще търпим тази корумпирана мърла да краде?

Тъпа ак„Ти още малко и вентилатори ще препоръчаш да строим

Мъ то, третата линия нали щеше да стига до Перник. Или по този въпрос следва да се бръкне държавата?