Строителството на нови 6 км от столичното метро започва в началото на 2023 г.
Разширението от "Военна академия" през "Слатина" и зала "Арена Армеец" до бул. "Цариградско шосе" беше одобрено от МС, заяви кметът на София Йорданка Фандъкова
Обратно в новинатаКоментари - Строителството на нови 6 км от столичното метро започва в началото на 2023 г. | Днес.dir.bg
Коментари
абе Фандъкова до кога ,а обещаните пробиви към Илиенци и Нови Искър на кукуво лято.Никога повече няма да гласувам за тебе
Тази каквито поразии направи в столицата , 50 години няма кой да оправя след нея! ...с любезното съдействие на ГЕРБ разбира се. Да си ги харчите парите тук дано , докато дишате гадния въздух и тънете в боклук и задръствания! Ненаяли се паразити!
Е квото и да джафкате - метрото си е топ. Най-удобно и бързо без задръствания и блокирания от палаткаджии от ДБ. Освен когато отровното трио не пипа ръчките на метрото де …
''Плановете ни строителството на тези 6 км да започне в началото на 2023 г.'' Кой ги пише тея постове не е ясно, но със сигурност е полу-грамотен.
Т.е. да се очаква зверско застрояване на всяко останало местенце около тази нова линия, то и колко е останало да се застроява, всичко вече е достатъчно освинено от строителната сган....
Ех, да беше ти на власт... Нямаше да има метро, задръствания също нямаше да има. София пак щеше да е 20 000 жители.
А кметове, общинари, политици и т.н. ще ползват ли метрото или изобщо градския транспорт ?
Защо Фандъкова ви е ново метро след като и съществуващото не можете да си плащате? И защо пак държавата ще и го плаща и този участък?
е КАК ЗАЩО , БЕ, ЧОВЕК? зА ДА ОТКРАДНАТ ПОРЕДНИТЕ ОБЩИНАРИ ЕДНИ НЕ МАЛКО ПАРИ ЧРЕЗ ЛЮБИМИТЕ ФИРМИ, СТРОИТЕЛИ НА МЕТРО, ДОСТАВЧИЦИ, ПОСТАВЧИЦИ, ПРОИЗВОДИТЕЛИ НА ВЛАКОВЕ. тАЯ НЕ Е КАКТО СИ Я МИСЛИШ. еДИН ДЕН , КАТО Я ЗАСЪДЯТ, фАНДЪКОВА ТРЯБВА ДА ВЕКУВА В ЗАТВОРА.
Да се пукат селяндурите руцофили и соросоиди, София продължава да се развива. На който тъп селяндур му е застроено да си ходи на село при кокошките.
Всички пътища в проектите водят на едно място, линиите са успоредни, само едни хора живеят в София и за тях тая идиотка съсипва града. Каквото натвори с безобразния пплан за метрото вече никога не може да се поправи, мрусна гад.
Метрото е идеална работа. А участъка е МНОГО нужен на Слатина. Този квартал е доста изолиран откъм транспорт като цяло и това ще разтовари доста трафика.
Добре че е метрото, че Фандъчката да излезе от хралупата си на Московска и да има с какво да се похвали. Че иначе ще и забравим физиономията. Нищо, 2023-та идва. Само не знам още как след Гаф Игнатиев и всички останали гафове я избраха още веднъж през 2019.
Ти май си от най-смотано българско село. Тука кореняци-софиянци непрекъснато недоволстват, че заради вас- селяците , градът е презастроен , мръсен , без въздух. А ти, най-големия селяндур, пращаш другите на село. Опомни се , бе , глупак
Нали пусна участъка до Левски-Г. Сега може да се заеме с нов проект. Само ако може да отговори нормално ли е трасе от 1300 м. да се строи за три години.
И пак ще я изберат, защото все пак софиянците сме повече от довлеклите се в града ни селяндурски простаци.
Хахаха, кои са "кореняци" тези където мьекат или онези потомци на шумкарите заграбили имотите на софиянци след 1944 г. Това, селянче тъпо, е икономическото и културно сърце на България. Това е столица, не някое село или забутано градче. Естествено, че ще има много хора, много сгради, много коли и т.н. Трябва да има поне 100-тина небостъргача, над 200 м., че изоставаме от цивилизования свят.
Оооо "нормално" е, как... като при входа на "Овча Купел" в началото на Булевард "Линкълн". 2 години ли колко го бавиха, при положение че там нямаше никакви проблеми - отваряш, копаш, строиш и затваряш, никакви отчуждителни процедури, нищо. Но както съм казвал отдавна - София се строи с мисъл за автомобили
Г-н Архимандрит, Гаф Игнатиев бяха нафотошопените ви плочки пред Св. Св. Седмочисленици, които бяхте изпедепцали да изглеждат като мраморна настилка в поликлиника или в кенеф. Накрая цветът се оказа съвсем друг. Сума народ излъгахте още преди да сте помирисали власт, затова няма кой да ви избере.
По-интересно е, защо няма европейско финансиране, като се води "зелено", такъв тип строене. Отговор много крадем.
По света такова нещо като завършено метро рядко се среща. Дори най-големите подземни транспортни системи постоянно търпят развитие. Може би е възможно в някой завършен град, който е вече построен и в следващите 200 години нищо няма да се променя.
Софиянци много обичат да плюят Данчето да плюят ГЕРБ, но само по тяхно време се строи и облагородява София. Нали избрахме новите и прогресивните и се видя какво и колко построиха. Даже успяха да забавят строежа на новият лъч на метрото. Не е лошо българинът да пооправи паметта си, хубаво да си припомни на какво МЯЗАШЕ България в 90те и 2000-2010... Защото дори само 1 година безвремие после се наваксва 5-10 години
Недей рИва, специално района на Овча Купел от селото, което беше преди 20 години, с гъбите по поляните - най-накрая при Фандъкова се превърна в квартал!
Ще ти отговори онзи, който отговори как се строи трамвайна линия на пл. Македония в 21 век за 3 години !
Хаха-хаха, тука разни назадничави реват като оплаквачки... Къде се е чуло и видяло, голям европейски град без метро?! Още бай Тошо трябваше да го построи с безплатния труд на войниците и трудоваците, но от правешки селянин развит европейски град не чакай... Какво направиха за любимата ви София преди Фандъкова и ГЕРБ?!? - 3 дузини показни убийства... Не помните ли неисветените подлези по центъра, тъмните улички, където да те оберат... Най-добре да се върне каквото беше 1998, щом толкова не сте доволни
Винаги може повече, уйо, зависи има ли кой да направи. Аз не виждам на тоя етап друг да е направил нещо съзидателно
Тука някой беше попитал защо няма европейско финансиране. Ами няма защото го извадиха от Плана за възстановяване и развитие. Защо ли? Ами ББ се хвалеше д метрото и ПО , и министър Пеканов му правят напук. Ето това сме ние, това ни е нивото.Обшестврния интерес е на последно място. За най-голямо съжаление.
Хубаво е, че разширяват метрото, но защо нищо не правят за увеличаване на скоростта по сегашните линии и увеличаване на броя на влаковете? Вярно е, че градът е малък (ако в Лондон се движат толкова бавно ще ти отнеме 4 часа да стинеш до другия край на града), но скоростта е много ниска, на места даже безумно за метро. Освен това от много години вече стои проблемът, че влаковете са твърде нарядко, особено в пиковите часове. Не знам как очакват с милиони да се увеличат пътниците, при положение че влаковете са пълни и сега. Ще слагат отгоре да се возят като в Индия сигурно. А, и за спорещите, метрото го пусна Софиянски, а не Фъндъкова, като тунелите до Младост бяха на 80% строени преди 90-та
Смешник, като не разбираш защо се пънеш да ръсиш бисери? Като ти е бавно и много бързаш, ами не го ползвай. Но да знаеш, че по-бърз транспорт в София от метрото няма! Какви 80% от тунелите са били направени преди 90-та година, бе, льольо? Това са градски легенди. Лично съм обхождал участъците, които след това се използваха като част от метрото и това бяха следните: - запустялз занемарен и недовършен тунел от Капитолия до преди Интерпред, т.е. няма ин1 станция разстояние; - 2 полуизградени станции на груб строеж, изцяло наводнени, да кажем около 50%, които се доизградиха и в момента са съответно метростанции НДК ll и Европейски съюз, като тук също имаше тунели между двете. ТОВА Е ВСИЧКО, КОЕТО ВЕЛИКИЯ КОМУНИЗЪМ Е БИЛ ИЗГРАДИЛ КАТО МЕТРО, ОСТАНАЛОТО СА МИТОВЕ И ЛЕГЕНДИ.
Евала, един смислен коментар да прочета. Много хубаво е, че се задават въпроси от подобен характер. Метрото трябва да е по-бързо, особено онези линии, които водят до жп гари, летища и други ключови инфраструктурни обекти. ПС: Има шанс в тая държава. Браво колега.
Извинявай, но "Слатина" не е квартал, а район. Може би имаш предвид жилищният комплекс "Христо Смирненски"?
Кореняци са тези, дошли в София преди 9.9.1944, тоест преди болшевишката революция, преди комунистичската революция, когато обществото е било друго.