АПИ стартира търгове за почти половин милиард лева

АПИ стартира тръжни процедури за строителство за 425 млн. лв. без ДДС. Ще се строят 33 км от пътя между Мездра и Ботевград и за над 6 км от околовръстното.

Обратно в новината

Коментари - АПИ стартира търгове за почти половин милиард лева | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Новината е много хубава! Но аз питам, кога ще започне проектирането и изграждането на околовръстното от Резиденция"Бояна" до ж.к."Люлин"????

Великден подрани за нас, момчетааааа!!! Ще пръскаме шампанско по Бахамите!!! Ай честито!

А пътят Русе - Бяла отново остава само на обещания! Все пак, последните са безплатни!

Честито да им е на "батко и братко". Хем строим хем още колко километри абонамент за "кърпене на дупки".

И да не се престаравате много. Че нали година по-късно трябва да се прави ремонт на ремонта, както повелява традицията.

Айде ,че тате да ми прати за шампанско...не съм се къпал днес

Половин милиард за боя за 39 км. Бояджията пълни гербавата хазна.

За разширението на Околовръстното в София, добре, но защо дължината е 6 км и 80 метра, когато тясната част е около 5,5 км, т.е. с близо 600 метра по-къса?! После следва широк път, какъвто е и на километри след Цариградско шосе. Май някой пак ще гушне едни пари за правене на нещо вече направено.

"С реализацията на проекта ще се улесни движението на транзитния трафик и връзката между автомагистралите "Струма" и "Тракия".". По проект транзитният трафик изобщо не трябва да минава оттам. Транзитният обход е от север на София, през ССТ. Така, че полза за транзитният трафик няма да има никаква. Поне докато не се изгради и отсечката от края на магистрала Люлин до бул. България.

Ето това е истинският въпрос!

Абсолютно никога. Сещаш ли се що отчуждаване трябва да падне и колко дела ще са. Аз се чудя те кога успяха да отчуждят всичко и в отсечката от Младост до Цариградско. Да не говорим за техническата сложност и това, че ще се пресича с Цар Борис, където има и трамвайна линия (планирана и надземна на метрото до княжево) и че между Бъкстон и Суходол е гъстно населено и са много къщи а и по-големи сгради. На всичкото отгоре няма алтернативно трасе което да облекчи нещата в тоя аспект.

Какво става с магистрала Хемус?Пак излъгаха хората.

Ще има преработване на съществуващи участъци, в момента и надлеза над цариградско е много зле и детелината и подхода от към "тесния участък", който е целия на дупки.

Затова ли се движим по сокаци и кални коловози, надупчени от талибански снаряди? Пълна немощ.

Аз искам да попитам кой идиот не сложи разклонение на северната тангента към Ботевградско шосе (посока изток, когато се идва от западната дъга). Тангентата се влива в Ботевградско шосе посока Варна, има отклонение за Пловдив, но НЯМА отклонение за влизане в София. Съответно се започва едно усукано движение по детелината - излизаш на Ботевградско посока АМ "Хемус", веднага след което излизаш и се качваш на околовръстното в посока Чепинци, после веднага слизаш, за да влезеш към София по Ботевградско. И сутрин там е "красота"...

Голям трол си ей. 11млн.лв за километър не ти ли се виждат малко множко, а?

убиха млекара от търново, разчистено е за нов победител на търга.

Все още Струма и Тракия няма да бъдат "свързани", защото ще стават тапи на Горнобански път и Павлово, кой знае защо там не се предвижа нищо....да не говорим ще Околовръсното пак ще е недовършено от Горна баня до магистрала Люлин, сигурно до 2030 може и да стане...

Споко момчета, нали трябва да продавам гориво! Ще има задръствания, ще чистим въздуха, все нещо ще "капне".

"Тракия" и "Струма" се свързват през Самоков и Дупница. Ама кога ли ще е с по-хубав път.

6км за 910 календарни дни? Какви са тези огромни срокове?

Моля ? За колко време минаваш по този път, дори задръстването през павлово е поносимо отколкото оттам...

Много евтини ще ни излезят тия пътища-средно 10000лв/л.м. И как определиха стойността им като проектните работи предстоят?

11 милиона за километър, че то с кирки и лопати да го правят няма да е толкова скъпо.Изглежда трябва да се възроди бригадирското движение и всички управляващи - там, на обекта. Да разберат как е построен Прохода на Републиката, линията Перник- Волуяк и още и още...

Люлин - Бояна - тази отсечка е най-важната .... 2000 коли на час и за нея нищо !!! Няма да доживеем да я построят. Ще продължаваме да споменаваме майките им всеки ден .... сутрин и вечер !!!

"Струма" и "Тракия" вече са свързани чрез ССТ. Само 3 километра по-дълго е от Южната дъга, но се стига за 16-18 минути.

петрохан прохода- другия век

Когато дойдат извънземните .... демек няма да е и другия век.

2 години за 6 км?!? Направо нямам думи...

айде и догодина отново :-)

910 календарни дни са почти 3 години и 5 месеца !!! Не думи ... тояги трябват !

Когато Бойко Борисов направи 45г. управление и стигне Бах Тошо, тогава тези 7.5 км. от Люлин до Бояна ще бъдат направени ..... сиреч НИКОГА

Какво ревете? Строи се макар и с не такива темпове каквито искаме всички. За Хемус правителството на Орешарски беше казало, че не му е приоритет. Помните ли Станишев "асфалта не се яде"

3км по-дълго...забавен си...

Я пак!

Страхотно - много съм доволен. Браво!

Какви са тези тръжни процедури, давайте с пряко договаряне, така или иначе резултата ще е един и същ.

Така се строят тунелите, като се копае с мотика.

Така се строят тунелите, като се копае с мотика.

Още 1987г. Софийска община обяви търг за проектиране на тази отсечка. Предприеха се отчуждения предварително, та доста собственици измряха по този случай. Имаше три варианта за този участък, но както винаги работата се разсъхна и дойде 1989г. и Софиянси разпродаде отчуждените терени, та сега и да се започне отново този проект, смятайте кой ще се нагуши, тъй като терените много поскъпнаха. Но нали знаете у нас няма нищо случайно!!

НЕКА ЛАПАНЕТО ДА ЗАПОЧНЕ СЕГА!

Властта защитава престъпниците. Това са един милион цигани и половин милион българи, Което прави милион и половина гласоподаватели за властта, независимо кой е на власт. Сега Ясно ли ви е защо Властта закриля престъпниците?

Честито, Шиши!

за младост се пада по 20 милиона на километър и може да влезе в рекордите на гинес за най скъпоструваща отсечка ,не знам как се е получила тая цена освен ако мантинелите не са от масивно злато.

Браво и най-сетне! След пътния възел при Горубляне - Околовръстно със Самоковско шосе е необходимо да се продължи и работи по Самоковското шосе. Това е най-важното и най-натоварено излетно направление за петък, събота и неделя. Особено в неделя колоната започва от МЕТРО Младост и стига до Самоков преди обяд, следобеда има колона отСамоков до Орлов мост. Така е и през лятото и през зимата.

Наистина цената е ... нямам думи. За 3 пътни възела, никакви спускания и изкачвания, никакви проломи, дефилета и т.н. По лесен терен от този няма. Метрото ще бъде построено по-лесно. Явно далаверите на Софиянски ще глътнат повече от парите. Нали трябват обезщетения. Поредната измама!

Не се наядоха. 20млн на км в Германия се прав 4 ленти в посока аутобан.