Строителният надзор: Нарушения при строителството на АМ "Тракия" няма
Фирмата обмисля да съди министрите Шишков и Демерджиев
Обратно в новинатаКоментари - Строителният надзор: Нарушения при строителството на АМ "Тракия" няма | Днес.dir.bg
Коментари
Нали ако има влизате в затвора. Чай да сметнеме 40000000лв, колко минимални работни заплати са. Ако са повече от 10, май проблема е в особено големи размери. Така отгоре отне ми се струва че са малко повече от 10?!
Нима някой си е мислил, че може да има нарушения? То изобщо останаха ли мислещи хора в тази "държава "
Не знам дали има Нарушения за този Участък . Това е Работа на Институциите . Но мое Мнение като Водач на Лек Автомобил - Там не може да се кара Нормално .
На територията ни не се краде и граби в колосални размери.Никак!Всичко тук е розово и стабилно. Имаме само усещане за такива неща. Мили ми сладури! Поне не пишете тези глупости.Ставате съуастници.
Войната по Магистралите на България ,взима Повече Жертви от Войната Русия - Украйна . Не се шегувам .
Всеки, който е подскачал в този участък е сигурен, че всичко е качествено. Нарочно не оправяха къдравият участък, а сложиха ограничение от 60 км на магистрала, чакаха да изтече десет годишната гаранция.
не можете да глобите строителната мафия ей какво си мислите нашите ползват италиански модел на кражби
Никога няма да предадем нашия благодетел Боко Тиквев Тиквочев. Плътно сме до него, като сега, така и вътре в затвора.
Прост, беден и панелен малоумник. Това е избирателя на гроб, такъв ще си остане и цял живот.
Когато пуснаха участъка бях един от първите, които минаха по него. Асфалтът беше гладък като стъкло. С чисто нови гуми с около 100км/ч имаше значителни поднасяния на колата по пътя. От тогава избягвам да карам там с над 90 км/ч.
Връщайте парите крадльовци , за тия пари дето сте откраднали можеше да се построят още две магистрали, гнусни мошеници !!!!
Строителен надзор е Пътинвестинженеринг на Валентин Зарев. Изпълнителят "Трейс груп" са други михлюзи.
Строителен надзор е Пътинвестинженеринг на Валентин Зарев. Изпълнителят "Трейс груп" са други михлюзи.
какъв е тоя местен селски надзор, да дойде една истинска фирма от запад и да им стане ясно на тия наглеци !!!!
Тия пътували ли са по АМ Тракия, че се изказват така неподготвени ! Вече съвсем за малоумни ни вземат!
Проктантът и надзора са едни и същи. И ще осъдят министрите като едното нищо, Министрите са тъпаци. Вместо да подгонят Инвеститорския контрол пърдят около трънката от която няма да изскочи заек.
Трейс редят и жълтите павета… Също така правиха и протести…а това служебно правителство им пусна парите.
герб троловете в партер,без опорки.И те карат по нея и им е ясно какво е положението. Всички виждат,че магистралата не е изпълнена качествено защото е грабено като за последно. Всички знаят къде са част от парите невложени в строежа и КОЙ е строителят! Получава се,че е крадено,но гербавите и вождът им не са се облажили.
Нормално е, когато асфалтовата настилка е нова да е "като стъкло". На АМ Тракия износващият пласт е сплит мастик, който съдържа около 7% битум, при 3-4% при обикновения асфалт тип "А". При уплътнение битума излиза на повърхността и за това е "като стъкло". След месец той се износва от движението, но в началото е доста опасно и хлъзгаво...
Да винат немци или холандци. Ъе магистрали знаят как се прави. На строителен надзор изобщо не вявяам.
Да проверяваш магистрала строена преди 10 години и експлоатирана 10 години без никаква поддръжка е вятър и мъгла. Прах в очите на простия матриял. Все едно да проверяваш автомобил произведен преди 10 години и каран всичките тези години без никаква поддръжка. Ще осъдиш производителя ама друг път. Трейс груп и надзора ще осъдят държавата и ще вземат едни дебели пари. Ултра скъп пиар на Демерджията и Шишкото на гърбът на данъкоплатеца.
Всички срокове по гаранция са изтекли. Симулиране на дейност и пАра в свирката.Нито пари обратно,нито ремонт за сметка на изпълнителя!Мачът е свирен. Като искат(но не искат)нека да проверят ,,Хемус,,с какво качество е! Или ще чакаме 10 г.и после ще проверяваме и ще констатираме ,че пак и отново имаме некачествено строителство. Дано се лъжа! Ама чувалите бяха пълни с кеш,а не чакъл и асвалт.Както и чекмеджетата на Асвалт паша.
А защо не са констатирали че кенефите ги няма? След въвеждане в експлоатация на магистралата се оказа, че матрияла няма къде да сере. И нацвъкаха химически тоалетни навсякъде по отбивките. Вече няма останал нито един нужник. Откраднаха ги заедно с лайната вътре в тях. Сега матрияла сере в отводнителните канавки и му влизат бръмбари и други бубулечки в задниците.
Да, сега е време за проверка на Хемус. А не след 10 години. Но сега комисионите текат към тези дето трябва да проверяват. Така, че забравате за проверка.
повече от 5г.искаше да се вземат проби и изследват в независима лаборатория. Не й разрешиха! Защо ли?
От тази магистрала се откраднаха купища пари и кражбите се виждат само като пътуваш по магистралата без да се вземат никакви проби. Но нека овластените клоуни да спират движението, да вадят проби, да мъкнат камънак по студията и да се правят на маймуни за кефа на простия матриял. И без това никой няма намерение да осъди никого. Всичко е евтин и пошъл цирк.
За да изтече гаранционния срок. Вероятно тези който са прибрали комисионите не са позволили.
Това е колосална глупост. И "експертът" изръсил тази простотия трябва да си завре дипломата за вишу в задникът ако въобще има такава.
ОПГ ГЕП и чадър от каскетурата. време е българите да прогледнат, че само най-простите и крадливи отпадъци гласуват за тея крадци!
Истината е че се строи некачествено за да се пълни чекмеджето. Другата истина е че правителството на Радев дойде на власт с помощта на Славчо за да продължи да строи магистрали пак НЕКАЧЕСТВЕНО само че с други фирми!
фирмите са си едни и същи. Други нема. Ти да не мислиш, че в България има 100 фирми, които могат да строят пътища?
Истината е , че Кирчо и Кокорчо вместо да се опитат да направят и построят нещо като така да отклоняват някакви средства за тях и техни приближени , те решиха да не се занимават с такива глупости и директно да откраднат парите
Тракия е на юфка. Гордостта на банкянският крадец и некадърник не става. Каквото и да ви говорят разните строители, надзорници, проектанти, гепирастия и тн не им вярвайте. Всички са бъркали яко в касата. Ако беше обратното при това мижаво движение 8 месеца в годината не трябва да е мръднала. А как строителният надзор осъществява надзор на обект на този дето му плаща да извършва надзор Смех и шикалки, нали.
Е, то оставаше и да има. Това не е новина. Това е нормално за територията. Има ли някой отговорен за нещо, няма, Някой осъден за корупция - няма. Значи всичко ни е наред. Обратното щеше да е новина и нещо извън нормите.
Бе не знам за участъка от стара загора д очирпан, но знам за един друг участък! дето го ремонтираха миналата година! от отбивката за калековец до чирпан! Те го ремонтираха защото там в лявото платно приличаше на морско вълнение поне 2 бала! даже имаше няколко катастрофи поради това и смъртни случаи имаше! И миналата година юли месец свърши ремонта! Ремонтира продължи малко над 2 години! Е сега как да ви кажа, положението пак е същото! т.е. този участък пак е за ремонт! Така, че не знам дали има нарушения или няма, ма там по този участък пак ше има катастрофи и пак ще има смътни случаи! Та тия комислии и строителни надзори и други б.клуци да си гледат работата! знаем ги ние как се купуват и продават подобни строителни надзори!!! Ай сиктир!!!
Бойко разбойко що ленти одряза да се хвали колко строи пък качеството му ПАРИ НА ВЯТЪРА И МНОГО КЪЩИ ЗА ГОСТИ.ГЛУПАЦИТЕ ГЪРБ ГИ ИЗГОНИХМЕ С ТРИСТА ЗОРА МНОГО СЕ МОЛИМ ДА НЕ СЪСТАВЯТ ПРАВИТЕЛСГВО!!!