Коментари - Столичната община купува 500 нови трамваи, тролеи и автобуси за 1 милиард лева | dnes.dir.bg
назад

Столичната община купува 500 нови трамваи, тролеи и автобуси за 1 милиард лева

Общински съветници от ГЕРБ-СДС нарекоха проекта за обновяване и модернизиране на градския транспорт "поредното обещание"

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Столичната община купува 500 нови трамваи, тролеи и автобуси за 1 милиард лева | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Добре де,Вие ще ги купите и доставите,а кой и къде ще се поддържат? Депата са на по 60-70 години,работниците 55+,нови не идват защото току що завършили младежи им дават заплата от 800лв!!! Материали няма за поддържане,инструменти си ги купуваме,психическо натоварване всеки ден,глоби за нищо и после къде отиват тези пари никой не знае!

ок, но само да не са от китай, моля!

Чакаме да си изпълни обещанието за лифта на Витоша!

За атомна централа пари няма, ма за умрелия градски транспорт има един милиард ???? Новият кмет не си поплюва с тротоари за жълти стотинки...

Не останаха пари за ядрени самовари. Всички бяха похарчени за путинския газов поток.

По времето на управлението на Костов, умишлено и целенасочено беше унищожено и ликвидирано трамвае-строенето в България.Има интересен сайт ,в който може да се видят трамваите ,които са разработени и изработени в България още в периода 1955-1965 година , някои по външен вид не отстъпват много на последните модели ,които има в България. Нека не се забравя ,че това е преди повече от 60 години.Идиотските постъпки на правителството на Костов хвърлят дълги сенки

По костово време най-голямото инженерно "постижение" на въпросния завод беше да зашият една за друга предниците на два стари трамвая. За импулсно управление на двигателите "специалистите", доведени с каруци от селата на цяла България още не бяха и чували. Ватманите, на които се налагаше да управляват българските трамваи ежедневно на глас "благославяха" персонала на завода.

А след подобни простотии, билетът за еднократно пътуване ще стане 3 лева, картата за един месец 200 лева, защото видите ли било подобрено качеството на услугата, след около година билетът ще стане 6 лева, картата 400- защото ще влизаме в еврозоната и вече сме богати, макар и глупаци !!! А можеше И тези пари да се изпратят в Украйна, жалко, че Шиши няма участие в Столична община !!!

Абе едно време при лошият социализъм, имахме завод за трамвай и тролейбуси и сега можеше с този 1млрд. да се възроди, за да произвеждаме и ние нещо, ама на трябва да КУПИМ защото така иска ЕС, а и най-вече за 10 % комисионна !!! Но пък така звучи някак си по-амбициозно и да няма съмнения за корупция, а само за изгода за някои от мешарето в общината!!!

Ехаааа, 100 милиона лапане от комисион.

100 милиона ,ама друг път, поне към 200 милиона , но най-сладкото е поддръжката за период от 20 години,тя е перлата в короната ,тя ще е към 2-3 милиарда

си платете парното. Общинското дружество Топлофикация АД дължи 1.5 милиарда на кредитори! Вие ще купувате нови трамваи на които никой не се вози само за да вземете комисионната от 10%. Естествено парното да бъде платено от данъкоплатците в пловдив, Бургас, Варна, и цяла останала България. Мръсни циг?ни!

Пак по-добре отколкото да ги дават за велоалеи, които да обслужват 10тина човека.

Абе едно време имахме завод за трамвай и тролейбуси и можеше с този 1млрд. да се възроди и да произвеждаме нещо, ама на трябва да КУПИМ защото така иска ЕС

Звучи амбициозно, дано да успеят да го реализират и да няма съмнения за корупция.

А пенсионерите да си гладуват? Ясна е работата

С тоя 1 милиярд може да се оправи половината, ако не и цялата инфраструктура на града и околията. Ама не, ще се дадат за 500 "нови" трамваи, които обикновено взимаха втора ръка от Чехия или Унгария.

Според Наредба за превоз на пътници в превозните средства не се яде и пие, не се слуша силно музика и допълнително краката не се качват на седалките и не се говори по телефона.Имате големи претенции да сте някой в обществото, но ако не се държите на ниво ще страдате, има и по-поши неща от глобите. Правила няма само за диваците в джунглата, във всяко човешко общество има правила и те са за всички, а не само за глупаците.

На всеки метър по жицата с прав ток (а и всяка друга, но загубата при правия ток сай-високи), каквито използват тролеи/трамваи има загуби на ток. Въпреки регенеративната спирачка пак самата жица "изяжда" около 30% от тока (според някои дори до 50%). Един електробус губи 10% от тока при зареждане на батерията (няма съвършенно зареждане и батерията по малко се самоизхабява). До тук с ефективността на тролеи/трамваи.

"загубата при правия ток сай-високи" Язък, че даскала ти те е съжалил, та ти е писал тройка на релси по електротехника.

Ами използвал съм по-достъпен език, за да ме разберат повече хора. Нима мислиш, че жиците на трамваите са по-къси от 30 километра, понеже това е дистанцията на която преноса на правия ток е по-ефективен при равни условия от променливия. А иначе нищо не каза, за доказания процент от загуби на ток по трасето, която беше основната ми теза.

Надявам се, че не работиш нещо свързано с електричество, че с тези твои "знания" . . .

а за тая сума пари що не построят завод за трамваи, автобуси, линейки и прочее. защо?

Това е показателно, че новата управа нищо не прави, щом почнаха с гръмките намерения, които я станат след 10 години, я не... Няма нищо лошо да се обнови градския транспор и най-вече трамваите, но за да се случат тези неща е наложително да се направят много други неща, примерно да се обнови инфраструктурата, а това е доста работа и инвестиция. Важното е да покажем на избирателите си какви добри идеи имаме, тия действат точно, както повечето неуспешни стартъпи се случват.

само преди това махнете БМВтата от релсите и спирките....

След като оправиха движението по Патриарх Евтимий, сега ще оправят и градския транспорт. Каквото оправят, все хубаво става.

А за развитие на производстенно общинско дружество, което да произвежда тролеи или трамвай??? Щом ще се харчат подобни пари,,,,,,,,,

Дай пример кога Бай Ганьо е произвел нещо, което да отговаря на съвременните стандарти за качество и безопасност.

Примерите са многобройни, но защо да ти отварям очите !!!!!

Когато негодно изделие на това общинско предприятие катастрофира и убие хора, кой ще плаща?

Честито на мангалите...

Билетът за еднократно пътуване ще стане 3 лева, картата за един месец 200 лева- защото е подобрено качеството на услугата, след около година билетът ще стане 6 лева, картата 400- защото ще влизаме в еврозоната и вече сме богати.

Програма за 1 млрд., а 600 млн от тях предвидени за ремонт на 40 трамвая, но пък щели да купуват и нови 110 бр. Нещо математиката им куца, само за комисионни мислят!

Я по-добре оправете улиците и трамвайните линии , че тия автобуси с нисък под ще се разбият за нула време. Иначе 10% комисионна не е хич зле за този 1 милиард. Преди години представител на Марангони ми разказваше , че 60% от автобусите и тировете в Европа карат с техни гуми. Само СО отказала да закупува гуми от Марангони , защото тяхната цена била примерно около 300 лева а гумите , за които има сключена сделка с СО, стрували 800 лева. Между 30 лева и 80 лева комисионна СО предпочела 80 лева. Добре почва новия кмет не си поплюва .

НДК не е почистено, има останали много графити по терасите и по парапетите. Доизчистете си ги. Дребно е, но точно с това се хвалихте и естествено не е вярно.

подкупи. Коя ли фирма ще облажи? И какво значение има какви ще са превозните средства, когато маршрутите им и организацията са абсурдни. Сигурно все маршрут ще бъде нацепен на още части, та да се купуват повече билети.

Защо толкова пари за трамваи?!? Аз мислех, че те са със затихващи функции - по-добре автобуси

Тролеите са произведени в Беларус, но Лорер е уредил да ги купят през Израел. Умно момче си, не се ли сещаш?

Можеше тези пари да се изпратят в Украйна, жалко, че Шиши няма участие в Столична община!!!