Коментари - Нено Димов иска мерки срещу вноса на стари автомобили | dnes.dir.bg
назад

Нено Димов иска мерки срещу вноса на стари автомобили

Министърът на околната среда и водите Нено Димов заяви пред БНТ, че основен приоритет на министерството тази година е чистотата на атмосферния въздух.

Обратно в новината

Коментари - Нено Димов иска мерки срещу вноса на стари автомобили | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Браво! Само така! аман от трошляци и таралясници

Тъпанар!

Колко ти платиха вносителите, корумпиран палячо ?

Бегай народе да бегаме туканка нема живот.

Забрана за внос на над 10 години таралясници и жестоки данъци (хиляди лв) на над 2 литровите двигатели. Само така ще се подобри положението и с въздуха, и с войната по пътищата...

Основният Ви преоритет са доходите на хората. При по-високи доходи и автомобилите ще са на по-малко години или нови. Разбрахте ли г-да управляващи причинно-следствената връзка - как един процес влияе на друг процес. Ама от къде у Вас толкова акъл !? Иначе изреченото от Вас може скоро да се постигне. Продължавайте геноцида върху народа и накрая хората ще тръгнат пеша и ще живеят на улицата - в кашони. Ето Ви един пример г-н министър за еко жилища!!!

Тоя народ си заслужава .

Да забранят и вноса на коли с десен волан !!

ами ще си платиш, бе мутри, кво толкова се пенявиш :D

спреш ли вноса на 10 годишни коли, хората ще си карат 25-30 годишните. Мозъка ти е колкото зрънце просо.

Българина кара на ПРОПАН-БУТАН И МЕТАН! Българина кара таква кола, спред нуждата си от изминали колометри на година! За какво ми е ''НОВА'' 7-8 годишна кола, като карам по 7-8000 километра на година? Ако ще спирате нещо СПРЕТЕ САТАРИТЕ ДИЗЕЛИ!!!

а ти явно си шофер на бракма :D

Всичките предложения са много добри. Към тях бих добавил и регистрационен режим за търговците предлагащи авточасти втора употреба. Такъв режим действа във всички щати на САЩ. Такъв режим имаше и по време на управление на ОДС, т.е. през 1997-1998г.

Оляхти се

опел астра на 20 години, двигател исузу 1.7 дизел, който работи перфектно. Има и катализатор, който си работи..

В София като видя зимата комин да дъни пушак КАТО ПАРАХОД, искам да знам на кого да звънна, за да се провери колко ОТРОВА излиза от комина:(

А ти, недоносен еврогейски ориентиран организъм, излязъл от нафталина, знаеш ли, че 90% от хората теглят заем от банките, за да си купят, така заветния автомобил, па макар той и на 10-15 години? Вместо да измисляте глупости, заемете се с вдигането на доходите на хората и проблема ще се реши от само себе си. Пфу, как пък един свестен политик не се намери за толкова време?

Бок;лукът изпълнява поръчки на господарите си- вносители на автомобили, и вносители на авточасти. Старите машини са в пъти по- надеждни и здрави.

твоят мозък явно е още по-малко, но като тръгнеш да си плащаш данъците, ще се сетиш

И коя е тая 5 годишна кола, на цената на 20?! Приемам оферти, г-н министър.

Ти също. И то по-голям бракма от неговата. Само че си мислиш,че не е така.

20 годишна европейска кола не е равна на 20 годишна руска, нали?

Гея си ти, боклук! Точно ЕС държи да няма вносни мита на нищо, което се внася от държавите членки. Затова и по времето на Серго на натиснаха да махнем митата по 2-4хил. лв на коли внос от ЕС!

Добре, със старите автомобили ясно, ама със старите, изхабени, архаични седесари като този, какво правим? Ааа, вярно, той сега е агресивен ГЕРБ-аджия или патриотар. То си е едно и също, де.

Пак ще си ги плащам, не бери грижа. Не всички са оръфляци като тебе. И ще си карам каквато и колкото искам годишна кола.

Този министър интусиаст защо иска да свали и това правителство. Не се ли научиха тези политици за толкова години че българина може да бъде лъган и грабен колкото си искат, само никога не трябва да му се пипат три неща : 1.Колата втора употреба ! 2.Домашната ракия ! 3.Интернет торентите ! Хорицата цял живот сабират пари да си купят некоя колица за 5-6 хиляди лева, и некой боклук като този министър вземе рушвет от вносителите на нови коли та да тормози и без друго изнемогналият народ. Изроде, първо провери колко гориво испомпва служебният ти мерцедес за един час работа, па после се прави на много екологичен. Върни рушвета дето си земал и не се прави на много интересен защото си ни прозрачен като найлоново пликче, помияр с помиярите нееден !!!

Много добре я разбират тази връзка, но не им е удобно! Защо да ти плащат повече, щом може да ти плащат по-малко или въобще да не ти плащат?

Закупена от първи собственик в подножието на Алпите, обслужена, всичко сменено /дори километража, ха-ха-ха/. Тяхната м..а далавераджийска! Не може да се спре метастазата на рака, но поне да се ограничи до 5 /пет!/ години. Какво е това да ми продават кола на 12-15 години за 9 - 14 000 лв. ?! Жива гавра.

Десният вола да се забрани за внос, само транзитно преминаване или до 1 месец престой.

Столична община има сайт за сигнали, обаче не се хаби ще те отсвирят. Ето виж: https://link

Абе, белоглав миндил, в Германия си карам ауди-то- 80 - 1982-ра година и никой копче ми не казва, хората си пердашат с голфове- двойки, та пушек се вдига, както и със 190-ки, Внасят ги , изнасят ги, по вестниците и брошурите е пълно с обяви за такива коли, той, неукото му паскеле, взел вноса да забранява. Платен боклук.

Тоя грантаджия нови ли ще ни подарява. Те сме сичките у схемата бе чвор.

А за мърсотията от строежите кога ще се погрижите? Изкарват камионите с калта, не слагат отгоре покривала, изсипват, където им падне. Да не говорим за стотиците строени-недостроени сгради, които стърчат уродливо десетки години.

Не пипай. Карам 30 год. на ГАЗ. Спри старите дизели ! Ами комините с Кюмюр зимъска ? Те цапат.

Нещо си се объркАл. Никаква регистрация нема в ЮСА. Не е по-различно от да продаваш комбинизони за дебели негърки или ракети за тенис. Даже на много места в автоморгите цените на частите са на килограм.

"Нено" ти ли си Бе? Не така с тез обидни думи. Не ти отива на възпитанието. От коментара ти разбрах, че ти липсват първите 18г., но не разбрах,какво общо със статията има митото, което не се плаща от над 10години?

Няма да се разбереш с началика си. Ако не разрешите на българите да купуват стари коли, мнозината няма да си купят въобще кола. А това ще се отрази зле на оборота на Лукойл. Познай кой ще надвие.

България се пълни с всеки изминал ден с мощни и стари най вече немски коли, като Ауди, БМВ, Мерцедес, също и японски и корейски, донякъде и френски. Хората ги изхвърлят, ние не всички естествено ги купуваме. Който има очи да види, вижда колко бяха колите с два ауспуфа преди 4-5 години, тук таме някоя и колко са сега. Сега всяка 10-та кола е с два аспуфа, какво говори това, за мощност. Лошото е че много от тях са стари брантии. Сигурно в Германия няма такава наситеност на такива коли.

ЕКО ТАКСА, колкото е по стар автомобилът, толкова по голяма такса плащаш. Ако искаш карай стара кола, ако искаш пътувай с градски транспорт. Ето тази такса ще затвори автоморгите, които продават стари автомобили.

Зимата от първи декември, до края на март - като си взема дрехите от простора , не миришат на изгорели автомобилни газове , А НА САЖДИ, КЮМУР И ИЗГОРЕЛИ ДЪРВА:( Това за София, централен ЖИЛИЩЕН/блокове/ квартал! Стига с тази ''мантра'',че автомобилите тровят София! Може да си и автомобилите, но горенето на твърди материали за отопление трови поне едни 70% .

Ауди RS2, Порше 911 Тарга, Мерцедес 500 Е Чочоне и др.

Ане стига пък и ти с тоя десен волан бе .... в интерес на истината те са по - добре потдържани .

Човека е прав.. за много неща.... Прав е за манталитета на Българина.... От долу един читатаел спомена "доходите", да това е така... хубаво е да се вдигнат доходите, но тогава какво ще стане? Вместо нова кола, Българина ще си купи друга немска мощна кола втора употреба, само че от по-скъпа марка или с повече екстри... Хайде да си направим един експеримент.... Тук от форумците, имате 30 хиляди лв. бюджет за кола, какво ще си купите, нова кола среден клас за тези пари (има достатъчно марки, които предлагат такива) или ще си вземе поредния над 10 годишен мощен немски автомобил от луксозна марка вече станал таралясник, ама е само на 110 хиляди км.и го е карала една баба дето си е забравила бастуна в багажника. За българина новата кола е ... набутвация, тя (новата кола) има по-скъпа подръжка (в оторозиран сервиз) и смяната на маслото е към 200-400 лв (зависи от марката и сервиза) не е като да го смени бате Гошо за 10 лв. а ние да си вземем маслото от Кауфланд за 38 лв. в акция... Да отиде в оторизиран сервиз за Българина е ... унижение. Ние сме си такива.... Телефоните ни са по-скъпи от колите, ланците ни са по скъпи от телефона.... робуваме на марки и на показност.... Такива сме си!

който няма пари за нова кола или за запазена до 5-6 г....значи е тъп и мързел, затова не заслужава да има кола, така че съм твърдо за спирането на вноса на по-стари коли, мизерниците пеша, с рейса, метрото...не може всеки мангал и олигофрен да кара таратайка на га

От Тойота ли те натискат, бе? Или от Рено-Дачия? Или Литекса и китайците ти бърникат у зад-ника? Та вместо нова Дачия 2016, аз по- добре талига да си купя бе, болук! И возията е по- мека, и по-голям комфорт и купето е по-голямо, а и обемът на багажника- също.... Да ти пикая на новите коли!

С минимална заплата от 235 евро, какви коли да караме, господинчо????!!!???

Точно Нено Димов е много добре запознат с този факт. Само че се пробваха предшествениците му да инсталират филтри на комините на домовете с твързо гориво, но никой от собствениците не пожела да инвестира 3200 лева за такъв филтър. Щото на Ганя най го боли като му се бръкне в джоба, пък останалите и природата - боли го фара