Станишев: Битката на ГЕРБ срещу Елена Йончева е безсмислена
Не трябва да създаваме вътрешнопартийни конфликти, призова бившият премиер
Обратно в новинатаКоментари - Станишев: Битката на ГЕРБ срещу Елена Йончева е безсмислена | Днес.dir.bg
Коментари
Станишче,знаеш колко много те обича...оргазмите ми с теб са...незабравими и неповторими...Тегаво ми е без теб..искам пак да ме качиш на мотора и да поем към Брюксела..Затова ти предлагам ТИ да водиш евролистата,а аз на второ место..Съгласен?
Ако перифразираме фразата за добрия тон, без затруднение ще стигнем до извода - добър тон в политиката означава и добри приятели в живота. Още нещо, този път за пощенските кутии: пощенските кутии затова са пощенски кутии, за да получават адресираната до тях поща (писма, документи, преса и т.н.). Следователно, ако искаме да търсим някаква справедливост по който и да е казус, дори и това да е "под вола теле", трябва да се заемем със самият абонамент, а не с пощенската кутия като такава. Това никой ли не го знае?! Напротив, всеки го знае,... обаче, обаче, обаче, ...така е по-добре за всички... да сме си трайчо-китанчовци... по нашенски.
Защо г-да Станишев и Йончева сте мълчали толкова години като сте имали тези материали? Защо чак сега ходите от телевизия в телевизия и ги разгласявате? Къде бяхте всички тези години, къде?
"партията на европейските социалисти ще се бори за въвеждане на регулации над големите корпорации" - това е много добре! Браво.
Ами щом така ще я карате то е за ваша сметка!Кръчмарките са известни,но алкохола много ги е ударил,чак председателя на ПЕС не може да ги удържи!Сега призовава към " културен" тон,остава другаря Сергей от " На всеки километър" да ги обучи за другата роля двете кокошки!То не,че нещо ще се промени
Битката е да не ни правите на идоти.Боркинята срещу корупцията с 3 апартамента и дестки декари гори,купени с парите от Цв.Василев
Станишев ако продължава да казва на черното бяло,ще си докара кризата като с Истанбулската конвенция,дето му я пробутаха соросоидите!Да се благодари,че парите от КТБ ги е отмъкнала след тяхното съжителство,другите двойни игри с БНТ ги знаем,той и за тях се спотайва!И да не живее с илюзията от миналите времена,няма скрито покрито и лозунги за баламите!
Нека леля Елена да си харчи стотин хилядите от КТБ по-далеч от политиката...Много грозно и нагло е хем да взима огромни суми от офшорки, хем да се прави на Чиста и Непорочна...Ама този път електората на БСП видя истината 1:1...
Абе радвам се че идват избори. Ще ги опукаме като всеки път. Традиция, какво да правиш
А,бе това с Костинброд ачик ачик си беше работа на Цветанов, не се прави на гламав.Записите си бяха записи и ги покриха. От вчера въртят и за имотите на Йончева.....Май всичко е факт,но какво ни пука.Ние сме претръпнали и всичко е ОК!
ГЕРБ , многоуважаеми господин председателю на европейските социалисти битки не са му необходими - той вече десет години ви бие и без това! Вие, БСП, в лицето, тялото и всичко останало на Йончева вече десет години безуспешно воювате с всички средства (позволени и непозволени) воювате с ГЕРБ - Костинбродската афера с настоящия обдбустман и Бареков с подкрепата на прокуратурата, активните мероприятия с записи на разговори (уж Цветанов подслушвал всички, а нито един запис във вреда на БСП не се появява), всякакви други битовизми развявани като червено знаме.
Добре де, ама този Ант.Тодоров вади и показва нейни имотни декларации за 4-5 апартамента,магазин,вила,земи в Панчарево.....Ако това е вярно кво става?
Шило в торба не стои.И без да го иска занапред всеки,който нещо е крил ще се обръща към нея,както се казва днес едни запис,утре друг,а капка по капка вир става и накрая народът ще викне "Царят е гол".Понякога и един човек може да срине авторитета на цяла партия,а с това и от власт,а дойде ли на власт БСП ще разбере,че у нас да се бориш е безсмилено и е по-добре да си живееш живота,но и това ще е след десет години,а дотогава сума ти бельо на показ ще извади.
напротив от такива битки се ражда истината и се разплитат много далавери нагоре-а елена е боец единствения боец заедно с деси иванчева която вие проспахте -нов вид десидентство
ОПИЧАЙТЕ СИ АКЪЛА ЗА ИЗБОРИТЕ, ЧЕ ГЛЕДАТЕ В СЪРБИЯ И ВЕНЕЦУЕЛА КВО СТАА...
Тая държи много тясна връзка с Сергей,както казва няколко пъти на година.
що ли ми се струва, че битката я започна ленчето, подтиквана от курнелия, и на финала курнелия едва ли ще си направи труд да носи цигари на ленчето в сливен
Фалете ме уста, оти ке Ви скинем ! Ще те сложат в списъците за кандидат Евродепутат, ама от квотата на Украйна. Ако още малко се напънеш, може и да водиш листа
Толкова неграмотни са герберските тролове, че направо да умреш от смях. Какви пари е изпрала Йончва ?Кой прекарваше държавните пари на 60% през КТБ и защо ? Йончева ли ? Офшорните фирми са измислени сигурно от Ленин и Сталин ?Защо капитализма не закрие офшорните зони, които са най-голямата пералня на огромни пари от наркотици и оръжие ? Има ли съдебно решение, че Йончева е изпрала пари или извършила други престъпления ?
Отваряйти си очите на четири да не земи некое от дицата да земи руснак ил рускиня щот нъл виждати ко става
Голяма излагация!Явно юридическия казус с перачката му убягва!При толкова факти и обеинителен акт да обърнеш палачинката към ГЕРБ за нейните кражби на парите на вложителите,вече е скандално!Ами те вложителите нямат права,щом Ленчето може да ги обира с панамци!Много я разбира корупцията,само кьорфишеци за простолюдието!Но поне се сетила кой кара влака,та му отпуснала първото място в листата!Затова от немай къде трябва да я защитава!
Е,когато си изпрал 25 милиона евро на шефа на КТБ Цветан Василев през офшорка на твое име (Елена Йончева) и когато си нагла използвачка на положението на Станишев, а после искаш да му вкараш среден пръст за европейските избори - може! Това сме ние - социалиситите!
Сержо па се е назобал с бело.
Скандални изводи на АДФИ за „Ларгото“: Поръчката е опорочена, 2 млн. лв. отиват за непредвидени разходи . Обществената поръчка за строителството на „Ларгото“ е опорочена. До този извод достигат инспекторите от АДФИ, които в края на 2016 година подробно се запознават с процедурата и самия градеж на проекта „Антична Сердика“. Това констатира Фрог нюз, след като подробно се запозна с доклада на агенцията. Нещо повече-проверяващите се натъкват и на друг интересен факт. В рамките на поръчката се сключва и втори договор за на стойност 2 271 464,86 лв. с ДДС. Тези пари са дадени чрез процедура „Договаряне без обявление“ от страна на министерство на културата заради т. нар. „непредвидени разходи“ за строително-монтажни работи, каквото и да значи това. Медията ни първа ви информира, че прокуратурата отлично е знаела за проблемите при строежа на „Ларгото“ още в началото на 2017 година след като АДФИ приключва проверката и предава доклада на държавното обвинение. От там лъсват и скандалните схеми за строителството. Предлагаме на вниманието ви основните изводи от доклада, който е над 70 страници: Доклад № ДИ1СФ - 84 / 09.12.2016 г. Проверка за законосъобразност при разходване на средствата, отпуснати за осъществяване на проект „Антична Сердика“ - Античен културно-комуникационен комплекс „Сердика“ Финансовата инспекция е възложена във връзка с Постановление от 05.06.2016 г. на прокурор от Софийска градска прокуратура. Образуваната в СГП пр. преписка № 11485/16 е по повод постъпил в прокуратурата сигнал. След приключването на финансови инспекции, възложени от органите на прокуратурата, докладите се изпращат на прокурора, възложил инспекцията. 1. Методика в нарушение на ЗОП Финансовият инспектор от АДФИ констатира, че с утвърждаването на документацията за обществената поръчка е утвърдена и методика за оценка на офертите, която не съдържа точни указания за определяне на оценката по някои от показателите, което може да доведе до субективизъм при оценяването, и допуска до оценяване оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката. Незаконосъобразността на методиката е и едно от основанията, с които „Инженеринг Груп 04“ ЕООД през месец юни 2014 г. обжалва пред КЗК решението за откриване на процедурата и иска отмяна на решението и спиране на процедурата. В жалбата си „Инженеринг Груп 04“ ЕООД изтъква, че допуснатите нарушения опорочават изцяло процедурата и счита, че съществува реална опасност за увреждане на обществения интерес. Посочва, че се нарушават принципите за равнопоставеност на участниците и свободна и лоялна конкуренция. КЗК, обаче, не споделя тези виждания. С мотив, че спирането на обжалваната процедура би оказало негативно въздействие както върху Министерство на културата, така и върху обществото, на 03.09.2014 г. оставя без уважение жалбата. Според КЗК по този начин дава превес на защитата на обществения интерес пред евентуалното увреждане на интереса на жалбоподателя. Решението на КЗК е обжалвано от „Инженеринг Груп 04“ ЕООД пред ВАС, който с Определение от 08.10.2014 г. също отхвърля жалбата. Методиката остава непроменена. В резултат от производството по обжалване първоначално обявените срокове в процедурата са удължени с около 4 месеца. На 04.08.2014 г. в Министерство на културата постъпват пет оферти. Единият от участниците – ДЗЗД „Сердика-София“ е отстранен от участие, защото е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия в частта техническо предложение за изпълнение на поръчката. Именно по методиката, за която финансовият инспектор е установил, че не отговаря на изискванията на чл. 28, ал.2 от ЗОП (отм.), тъй като не съдържа точни указания за определяне на оценката по Показател К1 – „Техническо предложение“, - подпоказател К12 и К13, комисията достига до следните крайни резултати: Комисията дава максималния брой точки - 30 на участника ДЗЗД „Антична Сердика“, с пет по-малко точки на участника Консорциум също с името „Антична Сердика“ и по 16 точки на другите двама участника. Участникът ДЗЗД „Антична Сердика“ получава максимален брой точки по показателите „Управление на риска“ и „Технологична последователност на строителните и консервационните процеси“. Как всъщност е управлявал риска и е изпълнявал технологичната последователност на строителните и консервационните процеси се вижда при изпълнението на договора. При обявения критерий за възлагане на поръчката – „Икономически най-изгодна оферта“ и тежест на ценовото предложение 60, резултатът сякаш се очертава предизвестен. На публично заседание, проведено на 09.02.2015 г. комисията оповестява ценовите предложения на участниците. Ценовото предложение на ДЗЗД „Антична Сердика“ е най-високо спрямо ценовите предложения на другите участници. Разликата с най-ниското предложение е от около 1 000 000 лева. Полученият от ДЗЗД „Антична Сердика“ резултат от оценката на техническото му предложение, при критерия за възлагане на поръчката „Икономически най-изгодна оферта“ го класира на първо място. 2. Първи договор за обществена поръчка за извършване на СМР и изпълнението му На 08.04.2015 г. е сключен договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. с цена за изпълнение на договора 12 563 272, 80 лева с ДДС. При сключване на договора ДЗЗД „Антична Сердика“ представя безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение на договора в размер на 314 081,82 лв. , представляваща 3% от стойността на договора без ДДС. Срокът за изпълнение на дейностите по договора е 200 календарни дни и започва да тече от 05.05.2015 г., когато е подписан Протокол за откриване на строителната площадка - образец 2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. За изпълнението на СМР, предмет на договора, не е определено конкретно отговорно длъжностно лице. Такова не е определено и в сключеното на 10.12.2015 г. допълнително споразумение към договора, с което се изменя срокът за изпълнение до 20.01.2016 г. и се договаря окончателно плащане на неплатения остатък от стойността на договора да се извърши в срок до 18.12.2015 г., т.е. преди да бъдат завършено изпълнението на дейностите по договора. За да може да се реализира плащането, ДЗЗД „Антична Сердика“ се задължава да представи банкова гаранция в размер на 5 198 197,03 лева. Окончателното плащане в размер на 5 198 197, 03 лева с ДДС е извършено от Министерство на културата с бюджетно платежно нареждане от 17.12.2015 г. За основание за сключване на Допълнителното споразумение от Министерство на културата са посочени непредвидени обстоятелства, наложили промяна в сроковете на договора - неприключили археологически проучвания на новооткрити археологически структури, наложили спиране на дейностите с два акта, Образец № 10 – от 20.10.2015 г. и от 13.11.2015 г. Финансовият инспектор установява, че строителството на обекта е спирано многократно. Освен с посочените по-горе два акта образец № 10, строителството е спирано и с актове образец № 10 от 19.05.2015 г., от. 03.06.2015 г., от 28.06.2015 г., 09.07.2015 г. и от 19.08.2015 г. Дейностите по Договор № РД 11-03.23/08.04.2015 г. се финансират със средства по ОП „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“. Крайният срок за извършване на плащания по проекта е 31.12.2015 г. В писмо от Главния секретар на министерство на културата е посочено, че сключването на допълнителното споразумение е обусловено и от наличието на краен срок за плащания, както и от верифицирането на разходите от Управляващия орган по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“, който е Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие” към Министерство на регионалното развитие и благоустройството. Посочено е, че плащанията по европейския проект след датата 31.12.2015 г. ще са за сметка на бюджета на Министерството на културата, което е нецелесъобразно с оглед реализирането на проекта и разходването на публични средства. По договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. срокът за окончателното плащане е 30 дни след издаване на фактура от изпълнителя, придружена с протокол , образец № 16 за установяване на годността за ползване на строежа, съгласно ЗУТ, подписан Окончателен доклад от строителния надзор, приет без възражения от страна на Министерство на културата, и предаване на пълния комплект на документацията на обекта. В информацията за приключване изпълнението на договора, изпратена с двумесечно закъснение до АОП е посочена датата 20.01.2016 г. Финансовият инспектор е констатирал, че в Акт образец № 15 от 25.01.2016 г. за установяване годността за приемане на строежа (етап III) е посочено, че строежът е изпълнен съгласно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ, условията на договорите за строителство и, че наличната документация в достатъчна степен характеризира изпълненото строителство. Не това установява, обаче, на 29.01.2016 г. приемателната комисия на ДНСК, която, след направен оглед на обекта, констатира пропуски, включително неизвършени и незавършени и/ или недобре извършени видове СМР на строежа. Според комисията та ДНСК Акт образец № 15 от 25.01.2016 г. не съответства на действително извършените СМР. Друг Акт образец № 15 от 25.02.2016 г. за установяване годността за приемане на строежа (етап II) установява, че е налице незавършване на СМР до степен на съществено завършване до датата на приключване. Съгласно договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. в случай че Изпълнителят не е завършил СМР до степен на съществено завършване до датата на приключване, както и когато изостава от сроковете по Графика за изпълнение на СМР и забавата не се дължи на действия или актове на Възложителя/ Консултанта или непредвидено обстоятелство , или действия (актове) на трети страни, различни от Изпълнителя, Изпълнителят се задължава да плати неустойка на Възложителя в размер на 0,2% на ден от цената за изпълнение на договора, за всеки ден от забавеното изпълнение, но не повече от 20 % от цената за изпълнение на договора. Финансовият инспектор констатира, че Министерство на културата не е начислило дължимата неустойка в размер на 753 796, 08 лева, за това че изпълнителят - ДЗЗД „Антична София“ е завършил СМР до степен на съществено завършване до датата на приключване със 36 дни закъснение. След изготвяне на доклада е получено уведомление от Министерство на културата, че са предприети действия по събиране на начислената неустойка – на 20.12.2016 г. на ДЗЗД „Антична Сердика“ е изпратена покана за доброволно изпълнение. В последствие Министерство на културата завежда дело в Софийски градски съд. 3. Неодобрени суми от МРРБ На 18.04.2016 г. в министерство на културата е постъпило писмо от заместник-ръководителя на Управляващия орган по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“, видно от което е отказана верификация на сума в размер на 681 984, 72 лв с ДДС. Отказано е плащане за следните разходи: 2 479,12 лв. за „Инвеститорски контрол – II етап“; 3 155, 00 лв. за „Инвеститорски контрол – III етап“; 632 780, 39 лв. за „Разходи за строителни и монтажни работи“ (надвишения над 15 % и нови позиции и допустими надвишения до 15 %, които не се компенсират от освободения допустим финансов ресурс); 8 874, 31 лв. за „Разходи, свързани със заснемания, идейни, технически и работни проекти и с оценка на съответствието на проектите“ (липса на доказателства за изпълнение на услуга, неяснота как е била възложена услуга, възложени услуги, които не са били използвани при реализацията на проекта); 3 450, 00 лв. за „Разходи за авторски надзор“ (превишаване на отчетени суми спрямо полагаеми по граждански договори). 4. Строителен надзор Строителен надзор по договор № РД 11-03-23/08.04.2015 г. се осъществява от „Инвест консултинг“ ДЗЗД, гр. Пловдив по Договор № РД 11-02-10/22.03.2012 г., сключен след проведена процедура за възлагане на обществена поръчка с прогнозна стойност 75 000 лева, без ДДС. От представена справка финансовият инспектор е констатирал, че Министерството на културата действително е изплатило на „Инвест консултинг“ ДЗЗД общо 406 125, 81 лв. с ДДС в периода 18.06.2012 г. – 03.05.2016 г. Според Главния секретар на Министерство на финансите сумата в размер на 406 125, 81 лв. с ДДС е заплатена на валидно правно основание. Дали е така финансовият инспектор не казва. Не се знае и какво смята прокуратурата по въпроса. Финансовият инспектор установява, че 319 612,15 лв. са изплатени от бюджета на Министерство на културата, въпреки че осъществяването на строителния надзор се финансира от Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013 г.“. Отново са дадени разяснения от Главния секретар на Министерство на финансите от които се разбира, че по финансирания от ЕС проект е предвиден разход за строителен надзор в размер на 75 000 лв. без ДДС, но Министерство на културата се е договорило да плаща за строителен надзор % от реално извършените СМР, без да има таван на плащанията, поради което фактът, че по бюджета на проекта е одобрена сума в размер на 75 000 лв., не освобождава министерството да заплати договореното възнаграждение. Според главния секретар изплатената сума в размер на 319 612,15 лв. е изплатена на валидно правно основание. Дали е така финансовият инспектор не казва. Не се знае и какво смята прокуратурата по въпроса. 5. Договори за авторски надзор Чрез процедура „Договаряне без обявление“ , обоснована с това, че съществуващия технически инвестиционен проект е изготвен през 2011 г. от „АБ-САРХ“ ЕООД, Министерство на културата сключва 8 броя договора за авторски надзор на обща стойност 53 660,00 лв. В доклада на АДФИ са заличени данните за изпълнителя/ ите по договорите. От бюджета на Министерство на културата за авторски надзор са изплатени общо 49 908,90 лв. Разликата до 53 660 лв. е платена с европейски средства. Разяснения от Министерство на културата не се открива да са изискани/ дадени. 6. Втори договор за СМР с ДЗЗД „Антична Сердика“ на стойност 2 271 464,86 лв. с ДДС. Чрез процедура „Договаряне без обявление“ на 11.12.2015 г. Министерството на културата сключва нов договор № РД 11-03-86/11.12.2015 г. с ДЗЗД „Антична Сердика“ за извършване на нововъзникнали, поради непредвидени обстоятелства, допълнителни строително-монтажни работи на обект „Античен културно-комуникационен комплекс „Сердика“ – втори и трети етап. От обосновката за избора на процедура се разбира, че допълнителните видове работа не са били залегнали в първоначалното възлагане и са станали известни по време на изпълнение на първия договор. Изпълнителният директор на Агенцията по обществени поръчки е осъществил предварителен контрол на решението за откриване на процедурата и е дал становище, че изборът на процедура може да се приеме за законосъобразен, с оглед наличието на надлежни доказателства. По време на финансовата инспекция са дадени разяснения по въпроса за законосъобразността на проведената процедура от главния секретар на Министерство на културата. В разясненията се посочва, че съгласно първия договор за строителство в случай че действителните количества, необходими за изпълнение на обекта са в по-голям размер от количествата, предвидени в проекта и/ или не са били включени в проекта („допълнителни работи“), то същите ще бъдат за сметка на изпълнителя – ДЗЗД „Антична Сердика“. Разяснява, че „допълнителни работи“ по смисъла на първия договор и „непредвидени обстоятелства“ били имали различен смисъл и приложно поле и не били идентични понятия и за това провеждането на процедурата и сключването на втори договор били законосъобразни. Дали е така финансовият инспектор не казва. Не се знае и какво смята прокуратурата по въпроса. При лошо или частично изпълнение на СМР, съгласно договор № РД 11-03-86/11.12.2015 г. , освен задължението за отстраняване на дефектите или неизпълнение, ДЗЗД „Антична Сердика“ дължи и неустойка в размер на 100(сто) % от стойността на некачествено или неточно извършените СМР. По време на изпълнение на втория договор строителството не е спирано с Акт образец № 10. Общият размер на изплатените суми от Министерство на културата на ДЗЗД „Антична Сердика“ по втория договор за СМР е 2 226 914, 87 лв. с ДДС. В информацията за изпълнението на договора е посочено, че изпълнението е приключило на 15.04.2015 г. Срокът за изпълнение на всички видове СМР по договора е 41 календарни дни, но не по-късно от 20.01.2016 г. В досието за проведената поръчка няма приложени документи, удостоверяващи спиране на строителството по нареждане на общински или държавен орган, при неосигурено финансиране, както и по други обективни причини, за които ДЗЗД „Антична Сердика“ няма вина. Във връзка с изискани писмени обяснения защо, след като е налице забава за завършване и предаване на работите по договора в уговорените срокове, Министерство на културата не е начислило неустойка, съгласно договора, главният секретар отново е дал разяснения, според които не е налице неизпълнение на договора в договорения срок, поради което не е и налице основание за Министерство на културата да претендира неустойки. Финансовият инспектор установява, че Акт образец 15 е от дата 25.01.2016 г., а не от дата 20.01.2016 г. (цитирана от главния секретар). Установява, че Акт образец 15 от 25.01.2016 г. не е подписан от съставителите (невалиден). Финансовият инспектор също така установява, че цитираното от главния секретар писмо изх. № 04-05-22/22.01.2016 г. за отправеното от Министерството на културата искане за назначаване на Държавна приемателна комисия в действителност е от дата 27.01.2016 г. Представен е подписан Акт образец № 15 от 25.01.2016 г. за установяване годността за приемане на строежа.Актът не съответства на действително извършените СМР, което е констатирано с Протокол от 29.01.2016 г. от приемателната комисия на ДНСК, която, след направен оглед на обекта, установява пропуски, включително неизвършени и незавършени и/ или недобре извършени видове СМР на строежа. Във връзка с констатациите финансовият инспектор е изискал да бъде посочена общата стойност на СМР, при които към 15.04.2016 г. са отстранени възникналите в хода на изпълнението на договора дефекти. В получения от Министерство на културата отговор тази стойност не е посочена. Финансовият инспектор е изискал и писмени обяснения защо, след като са установени пропуски, включително неизвършени и незавършени и/ или недобре извършени видове СМР на строежа, предвидени в одобрените проекти и договора за строителство, Министерство на културата не е начислило неустойка и не е потърсило обезщетение за вреди от ДЗЗД „Антична Сердика“, съгласно разпоредби на втория договор за СМР. В отговор главният секретар на Министерство на културата посочва, че за Министерство на културата е налице правен интерес от предявяване на иск за неустойка във връзка с изпълнението на договор № РД 11-03-86/11.12.2016 г. Финансовият инспектор не е могъл да установи размера на дължимата неустойка в размер на 100 % от стойността на некачествено или неточно извършените СМР, т.к. в писмото от Министерство на културата не е посочена общата стойност на лошо или частично изпълнените СМР, а в Протокол от 29.01.2015 г. на държавната приемателна комисия не са посочени конкретни количества. Няма данни за предприети действия по търсене на неустойка и обезщетения за вреди.
Не харесвам Станишев, но е 100 пъти по-умен от гробарите - Бою, Цвък, разни кметове там Тотевци, Фандъци, суджуклии и т.н. паплач. Дебилите на гроб точно случая Елена Йончева ги устройва. Евтина дебилска лъжа на гроб за стягане на мутрашки редици.
Ама добре си я обзавел, когато бяхте гаджета! Няколко апартамента, къща с гараж, магазин, гори..Явно не е спала и е прибирала момата. Ами и тя да усети премиерска грижа. А пък ти колко си се налапал- само ти си знаеш? Ама така е то- защото сте социалисти.
Ще помоля г-н Борисов и г-н Цветанов да спрат да пишат коментари в темата на дир. За друго им дават заплати.
съселът е последният човек, който може да предизвика симпатия у избирателите...Появата му в защита на Йончева и на БСП играе точно обратната роля - стимулира избирателите на ГЕРБ...
Битката м/у ГЕРБ и Елена Йончева е с цел да се отвлича общественото внимание от грандиозните грабежи с Турски поток и АЕЦ Белене !
ако беше читава, нямаше дори и ти са я ритнеш... А битката не е Йончева - ГЕРБ, а Йончева - Прокуратурата. А това, дали народът ще повярва на Йончева или на ГЕРБ, ще се види на изборите. Апропо, които ти загуби катастрофално 12 пъти, при това заедно с въпросната Йончева. Сега те е с нея е как Кури. ..Тя е наред за 13-та загуба. Пак с Йончева...
Най-добре за БСП е Съсела да се покрие за известно време. Колчем се подаде и хората се присещат едно-друго. Помогнете на партията, другарю Станишев, не се появявайте на екран и не давайте интервюта.
Добре им беше нна ПП ГЕРП, като Станишев и Миков водеха БСП. Никой не им се пречкаше. Свърши тая. Вече идва горския със сопата.
ОК, министърът е виновен. Това как ще ме накара да гласувам за БСП??????
Заедно крадохте, ама ти излезе по-голям тарикат от нея - купи си имение в Швейцария и се издуха , а пък тя остана на голите бани в София, будалата ….
Серго бе, а що не стана с нея - кариеристка, нали, поживяхте на семейни начала, ама я усети :))))))) ДИР що ми триете въпросите?