Синдикатите заплашиха, че стачката в БДЖ може и да не е мирна

Синдикатите ще запознаят европейски посланици с проблемите в БДЖ и развитието на стачката, заяви президентът на КНСБ Пламен Димитров на Централна гара в София, където в 8 часа започна вторият ден от безсрочната железничарска стачка.

Обратно в новината

Коментари - Синдикатите заплашиха, че стачката в БДЖ може и да не е мирна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абе ей,вие неверниците....въпросът е принципен..какво сте се заяли със синдикатитв...заради такива като вас дето търсят вечно под вола теле сме натози хал!Поне се опитват хората да направят нещо!Утре щефа ти като дойде и ти каже моето момче от утре ти намалям заплатата с 50% ти какаов ще кажеш -ок шефе аз съм некадърник -съгласен съм...Вместо да лаете покжете един пъ съпричастност,господа всезнещи и лаещи!

Този "павел" е платен писач в Дир-а. Другия месец ще излизам в отпуск, та ако павката чете да каже тарифите. Да изкарам и аз някой лев. Мога да заемам всякаква позиция!

Човекът си написа тарифата. За 100 плюнки, 34 лева.

Цената ме устройва. Сега да каже към кого да се обърна за да ми дава насоки и после да ми плаща. По-ефективен съм от павката.

От кога чакам да стане въргал ;-)

Така е и тия продажници и предатели излязоха на стачка, за да преебат всички а не само 2000.

Толкова точно казано: "Как е възможно това?Как при този стандарт на живот, при тези условия на труд, при това нагло и безочливо отношение към тях, как те стоят тихо и безропотно?Отговора е единте са бедни, толкова бедни, че дори и един ден да не са на работа, а да излязат на протест, това ще бъде пагубно за тяхното оцеляване. Те няма да успеят да си платят сметките, или да си купят храна, или необходими лекарства, или дрешки за децата. Да, те са толкова бедни, че ходят болни на работа, че по скоро биха умрели на работното си място, отколкото да си вземат почивка нужна на всеки жив организъм. За тях няма почивка, заробени веднъж от банките, втори път от работодателите си и трети път от политиците си, те са изгубили всяка надежда и живеят ден за ден в постоянен страх и стрес да не изгубят работата си, надника си, да не се разболеят. Всяко едно по-сериозно заболяване ги обрича на почти сигурна смърт, защото са бедни."

Остана от Гърците да взимаме акъл и пример и тогава по-добре за закриваме държавата и да си останем само територия.

В "Пентагона", на картите им има ТЕРИТОРИЯ "българия". От блюдолизците на ГРОБ какво друго може да се очаква?! И ВЪПРЕКИ ВСИЧКО, С БОЖИЯТА ПОМОЩ БЪЛГАРИЯ ЩЕ ПРЕБЪДЕ!

В БДЖ трябвадапостъпят така,както преди години в БТК: от 26 000 останаха 6 000, в последствие увеличиха услугите и подобриха качеството. Аз не искамдаплащам дотации на тия хрантутници!

Ти си гледай работата. Аз пък не искам да съжителствам с глупаци в тази държава, но го правя. Аре марш и престани да ми ползваш :)!

Синдикатите да настояват за оставка на ръководството на БДЖ, довели железниците до това положение и да им се търси съдебна отговорност, да се провери колко пари са изчезнали!!!! Да не допускат уволнение на стачкуващите, това си е законна стачка

и да е законна и да не е съкращения ще има. Колкото повече стачка токова повече съкращения заради загубите. Ще е майтап ако съда каже ,че е незаконна. Тогава трябва първо синдикалистите да уволнят.

Да се забрани превозването на стоки с тирове по магистралите , а да се превозват с ЖП транспорта. Така ще запазим новопостроените магистрали по дълго време годни за леките автомобирли,ще намалим катастрофите и ще подкрепим ЖП транспорта с клиенти.Състоянието на ЖП транспорта е резултат от липсващата икономика .Всички предприятия се разрушиха,разграбиха ,а на тяхно място изникнаха дребни предприятия от сивия сектор не плащащи данъци, осигуровки . Затова държавата да защитава работещите хора ,а не тези които я ограбиха .

Бате, икономиката е на такова дередже от гении като тебе, които вместо да поработят, се чудят каква по - голяма глупост да измислят!

Мнооого си умен. Тия които са всичия сектор изобщо не се занимават с предприятия. Всички предприятия са свързани с НОЙ. Напрао со представям как ще ме задължат да ползвам БДЖ. ;-)

Гледам, че на всяка манджа си мерудия, та кажи на по-простите от теб какво значи НОЙ.

ръководството на БДЖ,до когаа ще търпи и без това големия си административен персонал,който има?

Много по гръцки нещо в това БДЖ. Яли, пили, крали дизел сега стача вместо реформа.

Бе те и гърците стачкуваха, ама си седнаха на гъза накрая. А тоя смотаняк щял да "взривява страната" Боклук мързелив!

Кога за последно бе в Гърция? Преди седмица се върнах,живота им е много по добър от нашия

А ти кога последно видя българин да работи като грък?

Тцъ, не са си седнали на гъза. На първи декември имат обявена национална стачка.

Много ми е интересно защо искат да приватизират точно Товарни превози, от които БДЖ печели много добри пари, а не Пътнически превози. Карат БДЖ да изпълнява социална политика и да поддържа губещи трасета с в пъти по-ниски цени от реалните и когато разбира се компанията изпитва финансови затруднения от това, се опитват да я фалира и да приватизират точно печелившите Товарни превози. Всичко е мафия! Позор!

... пътническите превози в сравнение с други години по конкретни дестинации са поскъпнали вече 30 / тридесет пъти...

Примерче, моля къде билета е бил 1 път а сега е 30;-) Спал си отвит или си ял отровни гъби.

Доколкото виждам компанията е на загуба и ако не се преустрои фалира. А за улицата - това е идеята - остават тези, които са необходим системата да функционира, а не колко биха искали да са там. Ако даваш пари от джоба си не ги изхвърляш, а ги следиш и оптимизираш разходите. Бга Балкан имаше толкова дългове, че не можеше да функционира, а това че беше купено от мошеници - съдът ги осъди, само че къде бяха институциите тогава. Това е все едно да ползваш готварска печка, която харчи страшно много ток и да я дуржиш защото е спомен и ти е струвала много пари /ясно е, че при цените на тока трябва да я смениш и даже плащаш за да я отнесат/

Една година без тази съсипана от комунистите фирма все ще я издаяним!Аз си пътувам с колата и не ми трябва влак!След една година-нов персонал,нови мотриси,нови вагони защото ще се икономисат 700-800 милиона загуби!

Заплати при стачка НЯМА! Така беше и с учителската стачка- стачкуваха,милите, цял месец и половина ,не получиха заплати, държавата се възползва от това и ... си направиха "реформата".Тук също ще стане така- ще се съкратят бройките и ... дано не стане като в приказката "много вожд,малко индианец". Разбирам ужаса от оставане без работа.НО така сме се докарали!

Станишев е виновен за стачката

В цяла Европа железниците са на дотации!!! Така , че единственото е обновяване и безопасността при транспорта! Хората от железниците да решат, как и кой да ги управлява! Като не им харесва някои, да му бият шута!

Аз пък знам така: "Който плаща той поръчва музиката". Ако в БДЖ си намерят мераклии дето да ги дотират - моля. Но аз не ща да ги дотирам. И Дянков не ще. И ББ не ще. Който се е хванал на държавна работа ще спазва правилата. Щото който работи в частан фирма ще не ще ги спазва. Иначе - вън. А на който съвсем не му харесва може да си направи частна фирма. Може и да е с профил ЖП-превози. И там да назначи стачкуващите си колеги. Ей го, толкова червени милионери има в БСП-то. Да им плащат, да си ги спонсорират, абе кавото искат това да правят.

народа плаща, така че той ще поръчва музиката отворко, а не мутрата и онзи очилат г.лупак.

Подкрепям железничарите и всички , които имат техния кураж! "За"и на Националния протест!

Пак в Шумен не стачкуват. В този град всички са подлизурковци и тесногръди еснафи, които от родното си село, покрай Шумен, по- далече не виждат и свободомислещите хора, за тях са луди и неставащи за нищо. Срам, за града в който е роден Панайот Волов!

Колко ли са действително стачкуващите? Това са хората, които във времето, през което е обявено че се стачкува са заявили, че стачкуват, подписали са това и са на съответното работно място без да полагат труд. Не участват тези, които не са на работа в този момент дори да са заявили съпричастност. Броят на влаковете е без значение, защото ако на един влак не му се даде линия за да се движи той не се движи дори и заради един човек. . .

Все тая от кого е организирана. Ако синдикатите са на мястото си , трябва да се борят за обезщетения на тия които ги съкратят при това по няколко заплати, защото е ясно,че ще има гоооолеми съкращения. Май ще излязат най на далавера тия дето сами си отидоха и взеха по някои лев !

"Получи се потвърждение лично от посланика на САЩ Джеймс Уорлик, че ще присъства, за да видим дали има алтернатива, ....... Пламен Димитров да вземе да отива в САЩ заедно с Уорлик!Защо други посланици не му обърнаха внимание???? ..или го захранва с американски образи???? Стига сте маниполирали!!! Ние не искаме от нашите данъци да плащаме повече!! Къде беше СИНДИКАТА като вземаха кредити предните правителства и не правеха нищо... кротко си стояха и си получаваха заплатките!!! Сега им спира кранчето и се събудиха!!!!!

Ха ! Значи Разговор с кой-ли-не можело да може, но-ооо ... да се хванем Ние-сами, Българ(к)ите, да Дискутираме нещата касаещи точно-нас ниц ?! ----- ( Втори ден търся начин за организиране на уеб-дискусия .. Не-не, не ви мрънкам да помагате финансово, Колеги/жки ! .. Стигнах чак до Бастиона на Били, и ме чуха ей !!! Ще видим ... А вие, Дир.бг сте големи магарета /Да ме прощавате !/ -- оказа се, че и ресурси имате налични, а и то си било нещо съвсем законно да спомогнете с Платформата ! Нейсе, здраве да е . )

Докато народът е "Орел,Рак и Щука" никога няма да се оправим!

Господа служители в БДЖ, вместо да мрънкате започнете да работите, не си затваряйте очите когато колегите ви крадат от компанията в която работите и спрете да товарите държавата с разходи.

Винаги се стремя да уважавам чуждото мнение, когато е мотивирано и аргументирано.Когато е обаче е плод на Мунчовска адаптация,ставам агресивен. Уважаеми редовен пътник за и от не знам къде си!Знаеш ле ,че да тръгне и да се движи един влак,за него работят десетки хора със специфични професии и висока професионална подготовка- машинист и пом. машинист, нач. влак,дежурен ръководител ,ревизор вагони,специалист осигулителна тихника(вече и с компютърно управление),диспечери в различни сфери и друг помощен персонал.И ако не си гледат работата - катастрофа! Ще ти кажа сама - горящият влак за КАРДАМ беше -ТЕРОРИСТИЧЕН АКТ,умело прикрит и премълчан!А за кои кражби намекваш?

До "Миро" - чудесно мнение, подпрекям го изцяло....Една надежда, че ако повече хора мислят като вас ще се види светлина в тунела.....браво....

Хей,ама само си драскате -как ще има полицай във всеки пункт-това е работа на управляващите да сложат ред ама не искат и то обясними причини...Но тези ръководители на компанията да си вървят,заедно с БОКО-от 1990г. нищо не се променя ,но при предишните правителства дори и Костов се справяше по-добре,но той си е един добър икономист,а сега кой да хванеш другия да удариш

Стачката е организирана от управляващите , а идеята е на царя приватизатор - Костов.

Просто преливаш от акъл!!!

Защо стачкуват железничарите? Защото ще ги съкращават? Еми то ако преди стачката прекия менажер се е чудил кой да съкрати, то вече списъците са ясни. Улеснявате го. Тази стачка няма никакъв смисъл. Разбирам да беше за увеличаване на заплати, условия на туд,...

Пламен Димитров не е адекватен нещо. Не мисли за хората а само от къде ще има членски внос. Нека да мисли държавнечески. Не е добре БДЖ, и той го вижда ,а не иска да си признае. На всякъде има съкращения.

Говорят се много неща но винаги се заобикаля един голям проблем - кражбите на желязо, кабели и т.н. И за съжаление новият закон за вторичните отпадъци не работи както трябва защото пунтовете не го спазват. Трябва да има по един полицай във всеки пункт за приемане на вторични суровини. Също така са прекалено много тези пунктове, най-много по 1 пункт във всеки голям град.

Мислиш ли, че няма охрана на влаковете? Или че полицията не знае? Не са един или два случаите, когато циганите спират влаковете или ги чакат на гарите и си разтоварват без никой нищо да им каже. То и смеят ли хората да им кажат, при положение, че са 20 цигани, срещу 2-3 човека? И при положение, че незнайно откъде циганите знаят всичко за хората, които са на смяна тогва, от това къде живеят, до това дали имат деца...

Това е голямата грешка на българите, всеки играе срещу другия, солидарност липсва , от там идват всичките ни беди.Докато гледаме, протестиращите с ехидна усмивка ще бъдем на този хал.Но злото не подминави никого.Резработицата е ухапала почти всяко семейство.После се питаме защо психиатриите са пълни.

А къде бяха тези железничари и другите, които ги подкрепят, когато ние младите протестирахме срещу убийството на Ангел от гнусните мангали на Цар Киро а? Тогава си седяха на топло вкъщи вместо да дойдат да протестират с "лумпените, скиновете и хулиганите". Явно повечето хора в България се вдигат единствено когато са засегнати личните им интереси, но когато става въпрос за някой друг не им дреме. А сега изведнъж се сетиха да развяват трибагреника. Майната им Аз не ги подкрепям!!!

Какви Синдикати, какви искания?! Това са Синдиката на Престъпниците...

Точно така е,брато..Нали дадоха по "Господарите на ефира" как тия от БДЖ крадат нафта..Ами колко вагони са изчезнали..Крали са,като за световно и сега са пред фалит..Ама то не е брашнен чувал,че все да пуска..И на всичкото отгоре и протестират..Защо не са протестирали,като от години са знаели за тези злоупотреби??Ние какво сме виновни,че да търпим последиците от техните разхищения ??

За вагоните, питай Дунчев (ако знаеш кой е). Питай го как се отваря частен превозвач, веднага след като си се махнал от ръководството на железниците....

Работниците в БДЖ откраднаха 1200 вагона! Един мой познат си отнесе 4 и си ги държи в кухнята!

Този ха ха ха сигурно е ха ха ха , след като все още говори за тройната ламя , именно тогава на пенсионерите се увеличиха пенсиите 19.5 % , служителите получаваха премии и сл.облекло, МВР получаваше бонуси, облекло и др.привилегии. Ха сега на къде? Само за мафиотите и престъпниците се грижат управляващите!!!!!

Приватизиране на БДЖ = на още един монополист. Какво ще последва - виж Топлофикациите, ВиК, Енергото и др.

Чували ли сте за работническа солидарност? Сега е момента всички структури на министерството на транспорта да се присъединят към стачката. Да спрат и автобусните, тролейбусните и трамвайните превози. От кога работниците искат преговори и предупреждаваха, че ще има стачка?

... не само от Министерството на транспорта - целия народ трябва да се вдигне в едно - иначе ще ни довършат тези ненаситни хиени в депутатски кресла и техния водач /американския посланик/...

Колко кинти са лапнали" синдикалните лидери",за да предизвикват размириците?От сега ли са фалитите на отделни фирми,заводи,предприятия?Съвсем наскоро фалира Автобусни превози" в Плевен..Къде бяха лидерите?Нали работниците навсякъде си плащат членски внос..Нима автобусните линии са по-малко значими от БДЖ ??Всичкото това напрежение се създава с едничка цел:да се всее напрежение и очакват потривайки ръце,предсрочни избори..Ясен е поръчителя:БСП и ДПС..Гладните,подсмърчащи хиени,които не умеят друго,освен да се излежават в Народното събрание,да си въртят фирмички и интриги.И понеже това правителство им спря кранчетата си намериха пролука..НЕГОДНИЦИ!!!

И това ми хареса!

Подкрепям и аз железничарите - лошото е, че синдикатите никога не се знае на чия страна са и за какво се борят, а и не съм чул досега да са постигнали нещо, което да е в полза на работниците, така че всичко си зависи от железничарите - реално са сами!

НЕ ВЯРВАИТЕ НА СИНДИКАТИ...ТЕ СА ПРЕСТЪПНА СТРУКТУРА , НО П ОД ПРИКРИТИЕ !!!

ХАХАХА А при тройната ламя всичко цъфтеше в БДЖ - нали? ХАХАХА Ама тогава не стачкувахте - що ли? ХАХАХА 20000 на субсидии от държавата - я се понамалете малко ХАХАХАХА

Аз не знам Даниел Вълчев да е броил стачкуващите учители, но нека стачкуващите от БДЖ да попитат учителите как бяха излъгани нагло и арогантно преди пет година от същата тази пасмина - синдикатите. Тогава Янка Такева отиде при дъщерите си в Америка, сега Пламен Димитров може да отиде и по-далече. Увазаеми стачкуващи, не позволявайте да се гаврят с вас и после да ви захвърлят.

Подкрепям железничарите, браво на осмелилите се честни хора, излезнали достойно да защитават правата си. В БДЖ има нужда от преструктуриране, но има и по-меки начини това да се случи, от изхвърлянето на улицата на цели семейства. Напр. да се види кои хора скоро ще се пенсионират - да ги оставят или държавата, вместо 6 заплати да им довнесе недостигащото за пенсия за да не останат без доход. За другите да се потърсят варианти за преквалиф. или назначаване на др. подходяща работа. Въпроса е да го няма този социален бич, който ще унищожи цели семейства и градчета. Не е държавническо, въпреки че БДЖ наистина има нужда от реформа, но не и платена с човешка кръв! БДЖ не е обикн. фирма, а главен стратегически превозвач на България за десетилетия... Не може за ден да я закриват. А с предстоящата приватизация, май някой много бърза да се нагуши... Защо правителството не си спази споразумението от пролетта или подпис на министър нищо не струва?

Да-а-а, г-н Костов, вчера пътувах до Варна с авиокомпания "Балкан", а днес поръчах 20 т. арматурно желязо от Кремиковци! Работят предприятията, приватизирани от вас и пушек даже НЕ се вдига! А ако почвам да редя закритите след вашата приватизация предприятия, символите ще надвишат разрешените тука за публикуване!!!

Събуди се бе Български народе.Ние овце ли сме или народ. Докога ще се оставяме други да ни казват как да живеем. Докога политическите проститутки ще ни залъгват с празни обещания. Колко години изминаха а ставаме все по-зле и по-зле. На барикадите,там се кове истинската свобода. Стачката ще се превърне в общо национална.Ще се избере правителство от народа. А от всички стари управляващи ще се потърси сметка за всичките тези години на разруха. Разобличителя

ХАХАХАХА ВЯРВАЙ СИ ХАХАХАХА

От твоята клавиатура, в Божиите Уши.

Абе то си стана хептен Ясно, Разобличителя -- докато Дървосекачът направи Пътя .

Целта на тези мерки е, не да помогнат на БДЖ, а да го фалират по-бързо. 1) Коя нормална фирма, ще продаде основният си източник на приходи, какъвто се явяват товарните превози за БДЖ? 2) С дигането на цените на билетите, определен брой хора, ще се ориентират към автобусния транспорт, което от своя страна ще означава, че ще има по-малко приходи от пътническите превози. 3) С продажбата на товарните превози, една голяма част от железничарите ще отидат на улицата. Само да не се окаже, че сегашното ръководство, ще е и в ръководствтото на компанията, която ще купи товарни превози.

Все верни неща пишеш. Само забрави да допълниш, че съкращаването на 2000 заплати месечно, ще доведе до значително оздравяване на заплатите на останалите хора в доста позадлъжнялата БДЖ. Като бонус, ще започнат и да работят.

Ще намалят разходите, но не е с много, защото се съкращават хора, които взимат 500-600 лева на месец, а в същото време в администрацията ще останат доста пиявици, които взимат в пъти повече, а не правят нищо. Забравих също да спомена, че има заповед печките, с които се отопляват хората в железницата да се ползват по 1 (ако помня правилно) час през деня и още толкова през ноща. Както и че на някои хора, още не са им дали зимното работно облекло.

Доколкото виждам компанията е на загуба и ако не се преустрои фалира. А за улицата - това е идеята - остават тези, които са необходим системата да функционира, а не колко биха искали да са там. Ако даваш пари от джоба си не ги изхвърляш, а ги следи и опримизираш разходите. . .

До една година и релсите ще са ненужни....Продължавайте дотогава.

Все едно, не ги извадиха половината още при тройната ламя от Северозападнала България???

Подкрепям,защото съм против ФЕОДАЛНИ ПРАВИТЕЛСТВА! Стига сме гледали назад/характерна черта за българина/,затова сме на този хаос! Феодално правителство/мръсни новобогаташи,без значение от коя партия са/ и послушно робско стадо,все по-малко образовано,за даможе по лесно да се води!

Без стачки не става. Ако бачкаторите не стачкуват лека-полека ще станат роби и ще работят за хляб и вода. Стига с тово българско мръснишко мислене - "тея кво искат", "ама и те крадоха" и т.н. Подкрепям стачката ! Ако всеки недоволен от гадното отношение на държавата си потърси правата ще оправим България ! Иначе милиционерщина, чалга и циганизация ни чакат.

Браво!Нещо смислено казано.

Аз пък не ги подкрепям,и нищо що е на държ. работа не подкрепям! И какви железничари са бе,те са чиновници всичките! Ааа,и м-р Младенов,знайте ли че за да изкарам на майка си(100% инвалид с чужда помощ) всички документи ми отне месец!Точно на 7 места се подават документи! И като погледнеш колко хора седят(дремят) там ще се хванете за главата! Та и тях ако ги разбутат,утре да ги подкрепя ли? Затова подкрепян "рязането",дори е малко! Поне 50% съкр. на държ. администрация! Иначе никога пари няма да има!

майната ти