Берлин привиква на ”дизелова” среща автомобилни шефове
Германското правителство свиква днес среща с ръководителите на водещи автомобилостроители по проблема за отработените газове от дизелови автомобили.
Обратно в новинатаКоментари - Берлин привиква на ”дизелова” среща автомобилни шефове | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
БМ (нерегистриран)
Те да вземат да я преобразуват е "електрическа" среща, че както е тръгнало един живот няма да стигне в чакане на електрическите коли за които все се говори, а още не са станали масови.
Началник
иии, моята нова s класа, дизелче е! искам да си я карам! още 10-на годинки! не ща забрана на дизелити! не мога през неколко години да давам по 200к лв за нов автомобил! немам толкова излишни парици! а и да имам, НЕМА да ги дам! 10 години карам язе една нова кола и после я подарявам на некой близък... мислете и за сиромаха...
132 (нерегистриран)
Ами ние с американските въглищни тец, какво кажем? А-аа, забравих. За господарите е разрешено.
,ШЖВВМ (нерегистриран)
ДА ДЕ АМА БАТЕРИИТЕ НА ЕЛЕКТРОАВТОМОБИЛИТЕ СА СУПЕРВРЕДНО НЕЩО А ПЪК СУРОВИНИТЕ СЕ ДОБИВАЛИ В АФРИКА С РОБСКИ ТРУД НА ДЕЦА.
Има само един начин! (нерегистриран)
ЗАКОН: Аспусите да стърчат на средата на предния капак, пред въздухозаборника за купето. Е тогава ще ми карате 15 год дизели У ШЕСТЪК!
ПЪЛЕН ОТКАЗ ОТ ДВГ (нерегистриран)
НЕ ОЗНАЧАВА ЛИ ТОВА ОТКАЗ ОТ ВЪГЛЕВОДОРОДИТЕ И СВЪРЗАНИТЕ С ТЯХ ПЕТРОДОЛАРИ? ЩЕ ПРАВИМ РЕВОЛЮЦИЯ НЕ САМО В ТЕХНОЛОГИИТЕ , НО И КЪМ СВЕТОВНОТО ПЛАТЕЖНО СРЕДСТВО С КОЕТО СЕ ТЪРГУВАТ ВЪГЛЕВОДОРОДИТЕ - долара АТАКАТА е повече от преднамерена. Тези от Германия са обявили война на САЩ!!
sas (нерегистриран)
Добре, може ли някой да ми обясни как така стана, че дизелите станаха от супер екологични на супер вредни. Всички производители имаха еко модели с дизели, държави облекчаваха данъци за ниски C02 газове. Да не би бензиновите двигатели да са цвете за мирисане? Особено в САЩ, където отричат черните замърсяващи дизели и карат супер екологичните 3+ литрови, шест и осем цилиндрови еко централи. Още повече, че статистиката показва, че колите далеч не са най-големия замърсител. Явно петрола свършва и лобито на чалмите е заслабнало. Много удобно, че единственият читав производител на ел. коли е в САЩ!
ru (нерегистриран)
Аз си мисля че с масовото въвеждане на автопилоти, личните автомобили ще станат неизогдни. Ще има предимно евтини и достъпни таксита. Дали ще са на ток или на нафта.... няма да има особено значение.
Selski shop (нерегистриран)
Тея уж постоянно измислят нови технологии и се опитват да ги налагат на пазара с цел превъзходство и предимство пред другите. Получава им се. Да де, ама тея им нови технологии обикновенно са пълен дашак. Пениха се с нови дизели и незнам кво си ЕВРО 5 /6, а се оказа че всичките им дизели са пълно менте относно економрите. Сега се правят на еколози и ще вкарват електрички- поредния бошлаф и тъпня. Напънал се слона и родил мишка. P.С. искам да видя един от тия синекурци да направи едно пътуване от единия до другия край на Европа с такава електрическа кашкавалка и да видим колко време ще пътува, къде и как ще зарежда и т.н.
Био рали (нерегистриран)
Абе давайте направо да върнем животинската тяга ! НАЙ-екологична е ! И най-безопасна за живота !!! Някой да е чувал за загинали след сблъсък на Конска и Магарешка каруца ??? Аз лично - НЕ СЪМ !
:) (нерегистриран)
Като гледам колко са кадърни политиците в последните 30г направо изгарям от доверие за всяко тяхно стратегическо решение, свързано с каквато и да било технология :)
дф (нерегистриран)
В статията БМВ не са споменати. Защо ли?
111 (нерегистриран)
Когато дизеловия автомобил ускорява или изпреварва се вижда черен облак от ауспуха му. Даже и от S класа.
vin diesel (нерегистриран)
извинявайте, само при един полет на самолет колко гориво се харчи...що не забраним и корабите
Venci (нерегистриран)
Никoй не ги бръсне за слива и не ги брои.
Терминатор (нерегистриран)
Повечето от политиците са в управителните бордове на измамниците и добре залебват от там. Разбира се, че те не знаят нищо за зулумите, които сами са спретвали за повечко печалби. Германия е по-пробита от корупция и от Бангладеш, ама инак локомотива на ЕС се водят. Жалки, долнопробни измамници! Изметта насели горните етажи на властта.
Илиян (нерегистриран)
До 25г всички големи производители спират производство на ДВГ ! Отново политици последни са разбрали какво се случва ! До 2025 почти в цяла Европа се спират продажбите на нови автомобили с ДВГ , ако не се лъжа до 2040 ги спират от движение !
1 (нерегистриран)
Американците пак доказаха, че са номер 1! Първи в ядрените технологии. Първи в космическите изследвания и техника. Първи в масовата автоматизация. Първи в самолетостроенето. Първи бяха и в автомобилостроенето. Първи в изчислителната техника. Сега са първи при електромобилите. Другите още дълго ще им дишат праха... Няма Китай, няма Сибирия...
Бат Боян (нерегистриран)
Не винаги е така! Все пак нито дизела е състезателен болид ,нито шофьорите са с компютри в главата. И когато се подаде РЯЗКО ПЪЛНА ГАЗ / а при опит за изпреварване винаги е така/ нафтата не изгаря правилно и... димна завеса. Когато правилно се дозира количеството гориво пушека е много по-малко. Въобще не казвам ,че дизела пуши по-малко от бензинката или ЕЛЕКТРОМОБИЛА :-))), но голяма част от пушеците са от главата на шофьора и тежък десен крак. А всичко това ще отпадне когато нефта / най-после/ свърши ,и големите разрешат / най-на края/ да се пусне в употреба ВОДОРОДНИЯТ ДВИГАТЕЛ!!!
Предатор (нерегистриран)
Трябва да си пълен откачалник да стоиш затворен на кораб, който изгаря най-долнопробните горива, да си в каюта 3х3м и да плуваш в басейн пълен с бацили. Ама нали това е модерно - да обиколиш света повръщайки от бакборда. Човечеството е болно психически. Защото така го настройват.
I (нерегистриран)
В контекста на статията не е лошо да споменеш, че са и първи в производството на CО2 и най-големия съучастник в унищожаването на природата и ресурсите.
Опаа (нерегистриран)
а метана от кравешките лайна? казват, че е по-зловреден и от СО2-то
1 (нерегистриран)
Въх $ класа дизел за по-ефтинко... Въх селски бизнесмен :))) Да я беше турил и на газ!
2 (нерегистриран)
Първи в педерастията Първи в соросоидните палячовци Първи в разпределянето на тероризма по света Първи в еврейските грабители Първи в световните изтребления на народите. Първи в педалщините на Рубин
1 (нерегистриран)
Нормално... Все пак са най-индустриализираната страна ;) Но в България се стараем чрез палежи на стърнища и бунища!
1 (нерегистриран)
Това все руски ценности ма!
1779 (нерегистриран)
А ти си първи в услугите..без ръце...продажен малоумник, българският народ е един от най-древните на планетата, ама това твоите господари няма да ти го кажат...мекере
гишшго (нерегистриран)
Лъжеш се с около 20-25г. , но по същество си прав.
Терминатор (нерегистриран)
Педерасти управляват, цензурират, журналятват и диктатурстват. Какъв да е резултатът? Розова пръдня, ухаеща на борчета в селския кенеф Германия, завзет от еврейски дегенерати?
Агенция "Га-Га" (нерегистриран)
Да първи са и по нобелови лауреати, но почти няма такъв роден в Америка...та не знам колко са американци тези дето са първи :-)
иуио (нерегистриран)
Пуши я, като е повреден и неподдържан. А е неподдържан, защото диагностичната и сервизна информация се продава за пари и производителите държат да печелят от това по много и държат колите да остават без поддръжка след 5 години, макс 10. Моят обикновен форд не пуши, защото е с правилно настроена горивна система. Повечето "нови" коли в Бг са със скапана такава.
лиух (нерегистриран)
1.7 - 2 на сто за пътник. И няма сажди, освен при излитането, не винаги. Само едно пътуване на кола при какъв разход се случва?
Терминатор 2 (нерегистриран)
Педерастите просто не могат да си представят друг свят, освен този на кенефите със запетайките, поставени там от еврейски дегенерати. Какво има повече да говорим и да спорим с малформациите.
:)))) (нерегистриран)
Еми не - до 2025 политиците се надяват бежанците да вземат да измислят нова технология двигатели. Ако не стане ще има нова среща и физиономии като на нашия премиер онзи ден "ми то такова ние тук градим, ама хората ги няма нещо..."
уъгъугф (нерегистриран)
Що, потегната 20 - 25 г дизелова кола пуши по-малко от повечето "модерни" такива с невъзможните за вкарване в ред "електронни" дизели.
hahaha (нерегистриран)
въртят сучат и накрая пак генериращите най много пари замърсители си остават да печелят...
2 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
7/8 (нерегистриран)
Всички нафтови печки трябва да бъдат спрени да се движат в градовете а след това изобщо.....следващитите са бензиновите коли и това скоро ще стане
7/8 (нерегистриран)
Разбирам,че във вашето село няма станция за електромобили а има ясли в двата края на селото.......селски,преди 12-15г. като започнаха да говорят за мобилни телефони такива галфони като теб се изказваха по същия начин та.......като седите само в селската кръчма от сутринта и нищо не ви ражда тъпата чутура си мислите,че по целия свят е така......ако можеш само да надникнеш сега в Швеция или Норвегия и да видиш,че всяка 4-та кола е електричка,не хибрид друга песен ще запееш а станциите най-лесно се инсталират...много по-лесно от колкото да направиш бензиностанция
7/8 (нерегистриран)
Да си чувал за азотен оксид които отделят нафтовите печки освен саждите.......а друга негова фракция е диазотния оксид(райски газ) и знаеш ли за какво се използва???
sas (нерегистриран)
Колега, честно казано, не знам! Не знам и колко по-вредни са от CO2! Не знам как се решава какво е допустимо и какво не е! Явно, обаче, има хора, които разбират! Как така от днес за утре се присетиха, че дизелът е мръсен?Къде бяха тези хора последните 20 години, в които дизелите се развиваха? Щом нещата са толкова очевидни при "печките" защо тази публична тайна е била толерирана през цялото време? Или толко са разбирали тези специалисти, или е трябвало да си мълчат!
Факти (нерегистриран)
Приказката с електромобилите е много хубава но зад нея надничат някои подробности, които никой не иска да казва. 1. Производството на батериите хич не е чист и екологичен процес, отделят се огромни количества вредни емисии а така необходимият за тях кобалт се добива основни в Конго където има доста детски труд в мините. 2. Самото електричество необходимо за електромобилите, трябва не само да се добие а и да се транспортира. Което значи пак генериране на вредни емисии а и никой европеец не иска до дома си високоволтови кабели. 3. След края на живота си една батерия трябва някак си да се рециклира или да се съхранява безопасно. А говорим за огромни количества и неразвити технологии в областта
куку (нерегистриран)
Човека не ти говори за екскурзионни кораби. По-голяма част от световните ресурси и стоки се превозват по море
куку (нерегистриран)
Ти вероятно имаш фабрика за рикши
:-) (нерегистриран)
Да се чудиш тогава защо самолетите ги зареждат с цистерни и един полет от 800 км ти е поне 400 лева на човек
:-) (нерегистриран)
В Европа годишно се продават около 8 - 10 милиона автомобили и от тях електрически са около 100 000. Това е 1%. А ако трябва да намериш ток за останалите 99% бая ще се озориш
(нерегистриран)
Аз съм на кон.:)
Красная Кухая ЛЕйка
Просто тази технология е на 120 години и вече изживя времето си. Колкото по-бързо се разделим с нея, толкова по-добре за всички. Включително и за автомобилните производители.
Руска газ (нерегистриран)
Всички коли на руска газ, само в България да са на течна газ от САЩ!!!
кухгъ (нерегистриран)
200 х 2 х 10 е сметката за 200 пътника за 100 километра полет и резултатът е 4000 литра гориво. Идва цистерната и наливат. За да отидеш до някъде из Европа по този начин, че се употребят 20 литра керосин. С кола с 20 литра ще минеш 300 - 400 км най-много, с по-лоши изгорели газове.
НАЙ
Родилка и бебето ѝ починаха в Самоков, здравният министър разпореди незабавна проверка
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Такси блъсна дете на електрическа тротинетка на бул. "Витоша" в София (снимки)
Семейство от София откри батерия в козунак, БАБХ влезе в цеха на производителя
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация
Христос Воскресе!
Благодатният огън слезе в храма над Божи гроб в Йерусалим (снимки)