Берлин привиква на ”дизелова” среща автомобилни шефове
Германското правителство свиква днес среща с ръководителите на водещи автомобилостроители по проблема за отработените газове от дизелови автомобили.
Обратно в новинатаКоментари - Берлин привиква на ”дизелова” среща автомобилни шефове | Днес.dir.bg
Коментари
Немците са шмекери и чрез програми в компютърните модули симулират по-малки вредни емисии. Англичаните пък са най-заблуждаващите. За да купуваш редовно гориво за товарен автомобил трябва да оставиш поне 5000 паунда капаро за автомобил и тогава ти издават фактура със % на ДДС,което след това може да си върнеш.Ако нямаш капаро ти издават фактура все едно не си регистриран по ДДС и спонсорираш английската държава с поне 17% или корпорацията Бритиш петролиум. Средно 130 литра дизелово гориво на ден или 335лв. От тях 57лв няма да ти върнат и ще зарадваш собствениците на рафинериите.
защо в америка няма коли с дизелови двигатели ??? а защо всички влакове и камиони са с дизелови двигатели ??? сега ще ви открехна : 1. дизеловят модерен двигател харчи почти наполовината на бензинов такъв 2.бензиновите мотори в америка са с поне з0% по големи от европеиските и японските 3.евреите дърjaт петролнят бизнес в америка 4.електрическят автомобил в америка е почти 2 пъти по скъп от обикновенят при все че е 5 пъти по прост и с по малко части сега сметнете как ще олекне джоба на евреина ако утре всички коли в америка започнат да консумират 2 пъти по малко гориво !! за екологята никои не го е еня ...повярваите ми !!!
Просто тази технология е на 120 години и вече изживя времето си. Колкото по-бързо се разделим с нея, толкова по-добре за всички. Включително и за автомобилните производители.
Всички коли на руска газ, само в България да са на течна газ от САЩ!!!
Приказката с електромобилите е много хубава но зад нея надничат някои подробности, които никой не иска да казва. 1. Производството на батериите хич не е чист и екологичен процес, отделят се огромни количества вредни емисии а така необходимият за тях кобалт се добива основни в Конго където има доста детски труд в мините. 2. Самото електричество необходимо за електромобилите, трябва не само да се добие а и да се транспортира. Което значи пак генериране на вредни емисии а и никой европеец не иска до дома си високоволтови кабели. 3. След края на живота си една батерия трябва някак си да се рециклира или да се съхранява безопасно. А говорим за огромни количества и неразвити технологии в областта
въртят сучат и накрая пак генериращите най много пари замърсители си остават да печелят...
Педерастите просто не могат да си представят друг свят, освен този на кенефите със запетайките, поставени там от еврейски дегенерати. Какво има повече да говорим и да спорим с малформациите.
Педерасти управляват, цензурират, журналятват и диктатурстват. Какъв да е резултатът? Розова пръдня, ухаеща на борчета в селския кенеф Германия, завзет от еврейски дегенерати?
Американците пак доказаха, че са номер 1! Първи в ядрените технологии. Първи в космическите изследвания и техника. Първи в масовата автоматизация. Първи в самолетостроенето. Първи бяха и в автомобилостроенето. Първи в изчислителната техника. Сега са първи при електромобилите. Другите още дълго ще им дишат праха... Няма Китай, няма Сибирия...
В контекста на статията не е лошо да споменеш, че са и първи в производството на CО2 и най-големия съучастник в унищожаването на природата и ресурсите.
Първи в педерастията Първи в соросоидните палячовци Първи в разпределянето на тероризма по света Първи в еврейските грабители Първи в световните изтребления на народите. Първи в педалщините на Рубин
А ти си първи в услугите..без ръце...продажен малоумник, българският народ е един от най-древните на планетата, ама това твоите господари няма да ти го кажат...мекере
До 25г всички големи производители спират производство на ДВГ ! Отново политици последни са разбрали какво се случва ! До 2025 почти в цяла Европа се спират продажбите на нови автомобили с ДВГ , ако не се лъжа до 2040 ги спират от движение !
Повечето от политиците са в управителните бордове на измамниците и добре залебват от там. Разбира се, че те не знаят нищо за зулумите, които сами са спретвали за повечко печалби. Германия е по-пробита от корупция и от Бангладеш, ама инак локомотива на ЕС се водят. Жалки, долнопробни измамници! Изметта насели горните етажи на властта.
извинявайте, само при един полет на самолет колко гориво се харчи...що не забраним и корабите
Трябва да си пълен откачалник да стоиш затворен на кораб, който изгаря най-долнопробните горива, да си в каюта 3х3м и да плуваш в басейн пълен с бацили. Ама нали това е модерно - да обиколиш света повръщайки от бакборда. Човечеството е болно психически. Защото така го настройват.
Когато дизеловия автомобил ускорява или изпреварва се вижда черен облак от ауспуха му. Даже и от S класа.
Не винаги е така! Все пак нито дизела е състезателен болид ,нито шофьорите са с компютри в главата. И когато се подаде РЯЗКО ПЪЛНА ГАЗ / а при опит за изпреварване винаги е така/ нафтата не изгаря правилно и... димна завеса. Когато правилно се дозира количеството гориво пушека е много по-малко. Въобще не казвам ,че дизела пуши по-малко от бензинката или ЕЛЕКТРОМОБИЛА :-))), но голяма част от пушеците са от главата на шофьора и тежък десен крак. А всичко това ще отпадне когато нефта / най-после/ свърши ,и големите разрешат / най-на края/ да се пусне в употреба ВОДОРОДНИЯТ ДВИГАТЕЛ!!!
Пуши я, като е повреден и неподдържан. А е неподдържан, защото диагностичната и сервизна информация се продава за пари и производителите държат да печелят от това по много и държат колите да остават без поддръжка след 5 години, макс 10. Моят обикновен форд не пуши, защото е с правилно настроена горивна система. Повечето "нови" коли в Бг са със скапана такава.
В статията БМВ не са споменати. Защо ли?
Като гледам колко са кадърни политиците в последните 30г направо изгарям от доверие за всяко тяхно стратегическо решение, свързано с каквато и да било технология :)
Абе давайте направо да върнем животинската тяга ! НАЙ-екологична е ! И най-безопасна за живота !!! Някой да е чувал за загинали след сблъсък на Конска и Магарешка каруца ??? Аз лично - НЕ СЪМ !
Тея уж постоянно измислят нови технологии и се опитват да ги налагат на пазара с цел превъзходство и предимство пред другите. Получава им се. Да де, ама тея им нови технологии обикновенно са пълен дашак. Пениха се с нови дизели и незнам кво си ЕВРО 5 /6, а се оказа че всичките им дизели са пълно менте относно економрите. Сега се правят на еколози и ще вкарват електрички- поредния бошлаф и тъпня. Напънал се слона и родил мишка. P.С. искам да видя един от тия синекурци да направи едно пътуване от единия до другия край на Европа с такава електрическа кашкавалка и да видим колко време ще пътува, къде и как ще зарежда и т.н.
Разбирам,че във вашето село няма станция за електромобили а има ясли в двата края на селото.......селски,преди 12-15г. като започнаха да говорят за мобилни телефони такива галфони като теб се изказваха по същия начин та.......като седите само в селската кръчма от сутринта и нищо не ви ражда тъпата чутура си мислите,че по целия свят е така......ако можеш само да надникнеш сега в Швеция или Норвегия и да видиш,че всяка 4-та кола е електричка,не хибрид друга песен ще запееш а станциите най-лесно се инсталират...много по-лесно от колкото да направиш бензиностанция
Аз си мисля че с масовото въвеждане на автопилоти, личните автомобили ще станат неизогдни. Ще има предимно евтини и достъпни таксита. Дали ще са на ток или на нафта.... няма да има особено значение.
Добре, може ли някой да ми обясни как така стана, че дизелите станаха от супер екологични на супер вредни. Всички производители имаха еко модели с дизели, държави облекчаваха данъци за ниски C02 газове. Да не би бензиновите двигатели да са цвете за мирисане? Особено в САЩ, където отричат черните замърсяващи дизели и карат супер екологичните 3+ литрови, шест и осем цилиндрови еко централи. Още повече, че статистиката показва, че колите далеч не са най-големия замърсител. Явно петрола свършва и лобито на чалмите е заслабнало. Много удобно, че единственият читав производител на ел. коли е в САЩ!
Да си чувал за азотен оксид които отделят нафтовите печки освен саждите.......а друга негова фракция е диазотния оксид(райски газ) и знаеш ли за какво се използва???
Колега, честно казано, не знам! Не знам и колко по-вредни са от CO2! Не знам как се решава какво е допустимо и какво не е! Явно, обаче, има хора, които разбират! Как така от днес за утре се присетиха, че дизелът е мръсен?Къде бяха тези хора последните 20 години, в които дизелите се развиваха? Щом нещата са толкова очевидни при "печките" защо тази публична тайна е била толерирана през цялото време? Или толко са разбирали тези специалисти, или е трябвало да си мълчат!
НЕ ОЗНАЧАВА ЛИ ТОВА ОТКАЗ ОТ ВЪГЛЕВОДОРОДИТЕ И СВЪРЗАНИТЕ С ТЯХ ПЕТРОДОЛАРИ? ЩЕ ПРАВИМ РЕВОЛЮЦИЯ НЕ САМО В ТЕХНОЛОГИИТЕ , НО И КЪМ СВЕТОВНОТО ПЛАТЕЖНО СРЕДСТВО С КОЕТО СЕ ТЪРГУВАТ ВЪГЛЕВОДОРОДИТЕ - долара АТАКАТА е повече от преднамерена. Тези от Германия са обявили война на САЩ!!
ЗАКОН: Аспусите да стърчат на средата на предния капак, пред въздухозаборника за купето. Е тогава ще ми карате 15 год дизели У ШЕСТЪК!
ДА ДЕ АМА БАТЕРИИТЕ НА ЕЛЕКТРОАВТОМОБИЛИТЕ СА СУПЕРВРЕДНО НЕЩО А ПЪК СУРОВИНИТЕ СЕ ДОБИВАЛИ В АФРИКА С РОБСКИ ТРУД НА ДЕЦА.
Ами ние с американските въглищни тец, какво кажем? А-аа, забравих. За господарите е разрешено.
иии, моята нова s класа, дизелче е! искам да си я карам! още 10-на годинки! не ща забрана на дизелити! не мога през неколко години да давам по 200к лв за нов автомобил! немам толкова излишни парици! а и да имам, НЕМА да ги дам! 10 години карам язе една нова кола и после я подарявам на некой близък... мислете и за сиромаха...