Коментари - Споразумяха се: Тол системата стартира от 1 март с тарифите, които превозвачите искат | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

нищо не казахте - за леко увеличения данък превозни средства - почти двоен за коли евро 4.... Нищо не казвате за водата, която ни доставят по "ремонтиран" водопровод и искат още и още пари без да са взложили нищо! Ама то винаги превозвач - шофер - ви взима парите, той не може да се лиши и от стотинка печалба, за това ще си плащате всяко увеличение, пазарен принцип ли? Къде е пазарния принцип - който не може си сменя работата и почва там където може!!!

И аз така искам От еди кога си , да започна да плащам данъци колкото си искам !!! Ама изобщо има ли държава по свта ? където може “така”?!? Пълен Абсурд !!! Държавата на колене ! И дали ? и кога ? ще имаме прилични пътища ? НИКОГА !!!

Позор ! ! ! Държава на чорбаджиите изедници, а не на хората.

ББ не е Макрон, кляка

по-ниски тарифи, по-малко приходи, по-малко пари за пътища, повече катастрофи, повече убити - това искат "превозвачите" би трябвало процентно да се намалят тол таксите за всички...

толупът пак ще ви излъже! не му вярвайте!

Не че нещо, но за доста по-малко пари човек може да се сдобие с новата Тесла. А тя къса шортите на всякакви Бугатита, Ламборгинита, Ферарита и прочие.

Кой е този със скъсаните дънки на първата снимка до Нанков? Как въобще могат да се допускат подобни субекти на срещи??? В Сърбия протестират от поне година за какво ли не, но реакцията беше, че дори и 5 милиона сърби да протестират, няма да се трогне държавното ръководство...камо ли да подава оставка. Да правите някаква разлика?

Toчно така! И такъв субект е представител на българското предприемачество! Държавата днес падна на колене пред простака!!!

Заради такива псевдо-превозвочи няма да имаме поддържани пътища, а тези искат с една винетка да карат безкайно. И още една глътка за турските тирове, които плащат под себестойността за услугата. Вече започвам да се кефя на пакета МОБИЛНОСТ, но този път държвата да не ги подкрепи, заради тези им действия....

Само "Мобилност" за тази измет! Ама Бочко не е Макрон...

Първият в България суперавтомобил "Бугати Широн" на стойност зашеметяващите 5 милиона лева бе доставено от производителя на собственика – транспортния бос Ваньо Алексиев. Шефът на най-голямата у нас фирма за всякакъв вид превоз "Биомет" Най-скъпата кола в света бе поръчана от Ваньо Алексиев в края на 2016 г. на изложение в Женева, където бе представена. Впечатляващото возило е с мощност без аналог – 1500 конски сили, като ускорява от 0 до 100 км за рекордните 2,5 секунди. От модела "Бугати Широн" до този момент са произведени 396 от общо 500 бройки, а производствената цена на колата е фиксирана на 2,4 милиона евро. Транспортирането отнема още около 15 000 евро. С данъците, таксите и застраховките, които другаря Ваньо е платил за единственото "Бугати Широн" в България, цената на автомобила надхвърля 5 милиона лева. Алексиев е основател и собственик на транспортната фирма "Биомет" Фирмата му разполага с над 500 тира и има офиси и складове в Испания, Англия и Франция. Алексиев притежава апартамент от 500 квадрата в центъра на Париж, лятна вила в Монте Карло, жилище в Лондон и къща в Барселона. В България баровецът живее в просторна къща в квартал "Бояна". Това са пенсиите на милиони соц.труженици с по 40 г.стаж в България.Иронично казано докато те са строили НРБ-то и пенсионите им осигуровки бяха опапкани от партията майка... През 1990г.чичо Андрю Луканович раздал куфарчетата и нашето момче открило фирма.Започнало да обслужва нишите оставени от соц.транспорта и станало честен милионер. След уточнението за тате от ДС и "Тексим" става ясно защо няма нужда от машинации. Благословията на ДС е достатъчна за регистрираните през 1990-та и 1991-ва бизнеси.

Не ревете, гявури. Превозвачите са наши. Вие гявурите, ще плащате повече от нас!

Кой е Ваньо Алексиев? Уникално черно Ламборгини Авентадор на стойност 450 хиляди евро паркира редовно пред столичния хотел "Маринела". Който има търпение да изчака и да види кой е собственикът, установява, че в него се качва средно висок мъж, облечен в изискан скъп костюм. Той се придвижва, заобиколен поне от петима охранители. Всичките горили са яки, еднакво високи, със сходно телосложение и в черни дрехи. Собственикът на впечатляващата кола е един от най-известните в публичното пространство “мъже”. Казва се Ваньо Алексиев и е собственик на голямата транспортна компания "Биомет" и на най-голямата спедиторска фирма в България Освен топ модела на Ламборгини той притежава още 2 уникални автомобила "Ролс-Ройс". Ламборгинито му често се ескортирало от черно БМВ Х5, също пълно с охранители. Ваньо Алексиев е собственик и управител на "Биомет" от 1991 г., създава я веднага след като завършва. При баща,полковник Георги Алексиев от Първо главно на ДС.е много лесно да се познае откъде е взел първоначалния капитал.

Не вярвам да се са споразумели. Следващата седмица има насрочен протест и не вярвам да се отмени.

Родният баровец, който стана медийно известен преди година заради покупката на един от най-скъпите серийни автомобили в света, Bugatti Chiron, се отдаде на скъпарска веселба в престижния нощен клуб Twigаа Собственикът на „Биомет“ Ваньо Алексиев купонясва в един от най-луксозните клубове на Монако, паркирал своето Bugatti Chiron точно пред входа му. Миналата година името на Алексиев нашумя именно след като стана ясно, че родния транспортен бос се е сдобил с автомобил на стойност близо 3 млн. лева. Нека припомним, че досега у нас имаше само Bugatti Veyron, и то е собственост Румен Гайтански - Вълка, а Алексиев си закупи 2 пъти по-скъп модел - Bugatti Chiron.

Шилo

Може ли и аз да плащам данъци каквито поискам? Баси държавата!

Браво на г-н Борисов. Винаги намира решение да помогне на хората

А земеделците ще плащат ли ТОЛ такси??? По всички пътища се движат трактори и комбайни без номера, с кални гуми, влачещи какво ли не ! Нито един катаджия не смее да спре земеделска техника за проверка.

Абе уьо къде се движат, по магистрали или по главни пътища.Като караш ще плащаш.

Ние, пичове, сме шофьорска държава. У нас шофьорът решава кое е ОК и кое не. Колкото шофьортът е по-нагъл и тъп, толкова повече се съобразяваме с него. Блокира се някъде някакво шосе, или пък комшиите решат да стачкуват - и веднага тичат министри и чиновници да оправят работата. Реши европейската комисия да понамали малко измамите с превозите и веднага цялата просташка държава начело с главния неграмотник започва да защитава далаверите на няколкото мутри. И вече три години около това се върти животът на територията - гадния Макрон ни прецакава, щото сме патриоти. Сега изведнъж се оказва, че ТОЛ таксите били скъпи за мутрите, които изпотрепаха народа и разбиват пътищата, за чието стрителство всички плащаме. За никой друг не е скъпо, само за тези, които нанасят най-големи щети, се оказва скъпо. И изведнъж - изненада!! Неграмотният мандрил, който от пет години развява, че който руши трябва да плаща и как щял да събира по 1 млрд годишно от ТОЛ-а и да го влага в ремонти и нови пътища, сега изведнъж си подвива опашката, напълва гащите от шубе и се съгласява на всичко което искат мутрите. Това ако не е помиярщина, не знам кое е!! Летящи павета трябват!!

Как няма да плащат за второкласни пътища, а всички с винетките плащат.

Всички с винетки да поискат среща с председателя на тиквите

не си разбрал нещо май! Те ще плащат и винетки!

Сега да се оправят сами с френския президент.

Не се прави така ! Първо се оправят пътищата. Слага се маркировка. Канавките се почистват и храстите се орязват както е по закон 1.5 метра от двете страни. Слагат се удачните пътни знаци. Агенцията се отделя в отделна сметка (бюджет). Едва тогава може и е правилно да се събират пари. Сега е отново поредния рекет и събиране на такси които ще потънат в бездънната яма на ОБЩИЯ бюджет. Поредната глупост и сега години наред ще има ... не стигат парите да оправим пътищата .... виждам тук едно копие на здравеопазването

Много разбирате ,бе ! То не е газ,газопреносна мрежа,пътища,тол такси,изтребители-не можеш да се разминеш от специалисти !

казва се ЕКСПЕРТИ

Трябва да се издрапа мандата и всяка блокада и демонстрация от недоволни българи се решава само при върховния администратор и авторитарен управител на България доктор Бойко Борисов.Министрите са само за парлама и бушони за пред хората и Брюксел.

И ще продължаваме да караме по разбити пътища. Аман от угаждане на всякакви лобита.

ГЕРБ приспаха превозвачите за 3 месеца . Исканията им бяха приети но само до 1 Юни !? После... ГЕРБ правят това което са решили! Целта...Да приспат Превозвачите ...защото заедно с Хуманитарната криза в Перник.... ..с Екологичната криза с Вносният Африкански и Италиански Боклук ... ..със Заповедта на САЩ .. ГЕРБ да блокират и Балкански поток... ..с Оставките в Правителството... ...всичко това крещи за Неспособно,Корумпирано,Зависимо управление... ... Отстраняване на ГЕРБ и ВМРО е единственото решение.

Тиквата пълни гащите в момента, в който някой обяви че ще протестира. Няма никакво значение кой е крив, кой прав, кое е справедливо и кое - изнудване. Изключение правят медицинските сестри и майките на болни деца - те са безобидни и могат да протестират колкото си искат. Никакво внимание няма да им обърне, но най-добре да му се махат от главата... Жалък нещастник!!!

Къде е адвоката на тази минстерва та и тя да депозира оставката си, единият адвокат вече се задейства?

какви сте ми сладички нещастници всичките.....

нашите превозвачи ще губим милиони от чуждите превозвачи!

Ама чакай бе човек те не знаят български , така че за тях ТОЛ системата ще работи по-друга тарифа. Това вече сме го играли - в социалистическите Корекоми чужденците пазаруваха без разрешение, а българите с валутни левове т.е. с разрешение.

За пореден пъ се видя, че министрите ни в т.ч. и Калинка Аврамова не смеят га гъкнат докато Пашата не се разпореди !

Бойчеее, подавай си оставката! ВЪН от властта! Нали си много ербап? Що отстъпваш пред нахалните камионджии и реисаджии? Толкова го е страх от протести милият, че само да се усети някакво разклащане на столчето му и веднага се предава. Сега всичките тирове ще се юрнат по второкласните пътища и ще газят и трепат народа само и само, за да не плащат, а тези пътища пак ще бъдат разбити и ще се налага да се ремонтират с парите от нашите винетки! ЗАЩО??? След като ще карат с претоварените тирове и по второклансите пътища да купуват и винетки! Да, ама не. Ние пак ще трябва да плащаме винетки от-до, а за тях пак отстъпки и отлагания и чудеса. Оставка на страхливците от ГРОБ и да се махат ама ги е страх, че ще дойде някой друг и ще им лъснат публично всичките далавери и кирливи ризи!

Как ще си подава оставката?Нали сме го избрали защото решава проблемите които ,,опозицията” създава в стремежа си да спре развитието на България и икономиката

Когато ТИР-овете се юрнат по второкласните пътища, тогава вместо тол такса ще си плащат човекочасовете и моточасовете за забавянето. Пък и освен пътища, ще се трошат превозни средства. Не се знае кое ще е по-скъпо.

И какво стана в края на краищата. Тия дето рушат пътищата най-много ще плащат най-малко. Значи бай Пешо дето живее на два километра от града, във вилната зона, и за цяла година изминава не повече от двеста, триста километра, трябва да плаща винетка за ходи на работа, а тия с камионите ще си джиткат по цял ден без да плащат нищо. Щото имат големи камиони и могат да затворят пътищата. Ама те пътищата могат да се затварят и с леки коли.

Честито на гласоподавателите! Той, вода, парно, храни , услуги всичко нагоре, но инфлацията е 0%, държавата стабилна! От 1 март ново увеличение на всички цени! Инфлацията пак ще си остане 0%!

Боко Тиквата се нагъзи на тези безпардонни наглеци!

Разбра се че в България се управлява чрез протести.Тези превозвачи искат добри пътища но да не плащат.Искат да няма дупки но да не плащат.Да са добре почистени магистралите но да не плащат.Единственото което искат е повече пари в джобовете си.

Извинявай, брат'чед, ама да те попитам - Ти вярваш ли, че каквито и да са тол - таксите, превозвачите ще извадят парите от джоба си!? Очевидно е, че маржът на печалбата на превозвачите ще се запази (или дори ще се увеличи), а всички ние ще плащаме тол-таксите от нашия джоб чрез повишените цени. Що така, брат'чед, не разбираш, че въпросната "печатница на пари" ще печати за наша сметка и от нашия джоб?!

Колкото и пари да се налеят, пътищата няма да станат по-добри. Проблема не са парите, комисионните и калпавото строителство.

Пътните такси ние ще ги платим бе, тикво! На превозвачите им е все едно.

А защо те стачкуват а не ние.И защо ще вдигат цената на превозите като сега печелят предоволно.

Изкрънкаха още 6 месеца да плащат по силно занижени тарифи. А ни е с леките коли си плащаме като попове и това е!

И пак ще има разбити пътища и сметката ще я плащаме ние.

До сега као я плащахме какви ''хубави'' пътища видяхме като еедневно се показват разнебитените и непоглежданите с години защото от там кяр за шайката няма.

И тия клекнаха :)

Ех, настана момента сами да си печатане евра. Там е спасението. Да можеше и овце, и прасета, та и хляб да си напечатаме заедно с водица, но млъкни сърце, защото останаха само мечтите.

Ко стана с печатницата за пари Нали беше по 1 млрд на година Сега май и 200 млн да достигнем ще е много

Ако за пътищата втори клас няма да има тол таски, трябва да отпаднат и винетките за тях.

Каруцарите ще му прецакат печатницата за кинти.

Много долни от тоя синдикат, ве..... Баси ревльовците

Споразумяха се. Както всеки път става това ще е на гърба на обикновения човечец Досега тези некадърници не са успели по приложат в действие нито една реформа. А прилагането на реформи повечето пъти боли, но за това трябват топки...

За мен бонусите, за Вас малусите

вдигнаха цената на хляба, а сега да я свалят ли ?

На последната снимка най-щастлив изглежда бившия министър Нанков. Защо ли?

ББ се качи на белия кон и препусна към следващия проблем на Страната на залязващата слънце

Точно попадение !

Народът пак прецакан! Два месеца отсрочка и цени, КАКВИТО ПОИСКАМЕ?! Никой от нас като отиде в магазина не му продават дадена стока по цената, по КОЯТО ТОЙ ИСКА! Пак транспортното лоби надделя над обществения интерес! Българийо, мила! Пари за пътища никога няма да има, защото тези, дето ги рушат, не щат да плащат - и пак операция изваждане от държавния бюджет трябва да има за да се поддържат пътищата... Българите ще работим за рахата на наши и чужди превозвачи - те ще печелят, ние ще плащаме за ремонти! Супер изгодна сделка, но не за обществото!

Ето нагледно, защо тази държава няма да се оправи никога.

Дай Боже да не тръгва и да няма шанс да тръгне !

И сега какво стана със задълбочените финансово-икономически обосновки на МРРБ за приходите от ТОЛ-системата в бюджета? Нищо, ама от сърце. ТОЛ-ситемата нали беше "златна мина"?